Connect with us

DIGITAL

Sfinții Neocrotitori ai Smartphone-Șofatului, o campanie de responsabilitate la volan

Published

on

 

 

Sf. Zâmbarie Nevindecătorul este sfântul neprotector al commenturilor, like-urilor, share-urilor și poke-urilor pe timpul condusului. Își face apariția prin notificări de Facebook și are puterea netămăduitoare de a nu face nimic, în cazul în care suntem în pericol de accident.

Sf. Trolofimia Preacobitoarea este neocrotitoarea pozelor cu pisi drăgu, tweeturilor, instagramurilor, chaturilor, swipe-urilor și selfie-urilor. Are ne-harul de a ne distrage ochii de la trafic atunci când ne apare o nouă notificare.

Sf. Clipocisie Gură de Plumb este neocrotitorul articolelor de pe net, al mailurilor noi din inbox, al SMS-urilor și al apelurilor. Are ne-harul de a ne convinge, când conducem, că o să se întâmple ceva nasol, dacă nu ne uităm ce notificare am primit.

 

Ei trei sunt cei trei Sfinți Neocrotitori ai statului pe smartphone în timpul șofatului și au puterea de a nu ne proteja de propria lipsă de responsabilitate. De fapt, vorba vine ”ei trei”…

În credința că vor fi protejați de pericolele din trafic, mulți români își agață sumedenii de iconițe și cruciulițe prin mașină (un lucru nu neapărat rău). Problema intervine însă atunci când șoferii cred că ele îi feresc automat de orice situație, inclusiv de propria lipsă de responsabilitate la volan. Bineînțeles, adevărul e că nici măcar sfinții nu ne mai pot salva când suntem neatenți în trafic. Și pentru că tot vorbeam de atenție…

sfintii-neocrotitori-ai-smartphone-condusului-3

 

În ciuda credinciozității multor șoferi, numărul victimelor de accidente rutiere rămâne ridicat. Anul trecut, în România s-au înregistrat 9.380 de accidente, soldate cu 1.893 de decese și 9.056 de răniți grav. Iar una din cauzele de accidente cu cea mai rapidă creștere în ultimii ani este folosirea smartphone-urilor pe timpul șofatului. Numai în București, un conducător auto este amendat o data la 20 de minute pentru folosirea neregulamentară a telefonului mobil la volan, potrivit Poliției Rutiere. Deși, în acest moment, legea interzice și sancționează folosirea telefoanelor mobile la volan, mulți șoferi preferă să încalce legea și să se expună pericolelor.

De aceea, Asociația Siguranță Auto, Friends\TBWA și Rogalski Damaschin PR au demarat o campanie de comunicare prin care urmăresc responsabilizarea șoferilor. 9.000 de flyere sub forma unor icoane de mașină, reprezentându-i pe cei trei Sfinți Neocrotitori ai Smartphone-Șofatului, au fost împărțite șoferilor din București, pentru a le aminti acestora că nicio icoană reală nu îi poate ocroti atunci când butonează telefoanele, în loc să țină mâinile pe volan.

 

Cu câteva excepții din trafic, icoanele neocrotitoare au fost bine primite în rândul șoferilor. Campania a fost amplu preluată în mass-media, cu reportaje la principalele jurnale de știri de la TVR, Antena 1, Realitatea TV, Kanal D, Prima TV, Digi24, în prime time, precum și ale altor posturi de radio cu acoperire națională. În același timp, televiziunile au surprins reacții neoficiale pozitive, vizavi de ideea campaniei, ale Poliției Române, serviciilor de ambulanță și altor instituții automobilistice. Campania a generat feedback negativ însă în rândul reprezentanților Bisericii. Câțiva preoți intervievați de televiziuni s-au declarat împotriva execuțiilor creative.

„Deși campanii cu privire la siguranța rutieră s-au tot făcut, credem că prin umor putem îndrepta mai ușor moravurile, atenționând astfel, printr-o abordare mai actuală, că fenomenul sfinților ocrotitori ai smartphone-condusului nu există”, a declarat Sergiu Mihailovici (președintele Asociației Siguranță Auto).

sfintii-neocrotitori-ai-smartphone-condusului-2

 

„A presupune că icoanele ne protejează în orice situație este pe cât de absurd, pe atât de periculos. Într-un fel, a crede că icoanele ne protejează de propria lipsă de responsabilitate socială înseamnă a crede în înseși ilustrațiile din imagine.”, a completat și Vladi Păunescu (Group Creative Director Friends\TBWA).

Am rezonat foarte bine cu mesajele acestei campanii, în condițiile în care fiecare dintre noi se lovește zi de zi de lipsa responsailității la volan, fie că vorbim de atitudinea agresivă a șoferilor sau de efectele neatenției. Numai în timpul activării noastre, nenumărați șoferi au fost surprinși de camerele televiziunilor butonând telefonul sau chiar vorbind la telefon. Credem prin umor mai avem o șansă să îndreptăm lucrurile”, a declarat și Cristina Lica (Communication Consultant, Rogalski Damaschin PR).

 

Asociația Siguranță Auto este un ONG de utilitate publică, concentrat pe servicii de prim ajutor și de siguranță în trafic. De aproape 20 de ani, asociaţia organizează campanii, evenimente şi acţiuni publice educative, în scopul reducerii numărului de accidente de circulaţie, prin educaţie.

Din partea Friends\TBWA, au lucrat la campanie Vladi Păunescu (Group Creative Director), Mario Niculae (Art Director), Marian Oprea (Junior Copywriter), Adrian Preda (Creative Director), Ioana Știrbulescu (Business Development Director), Petre Gheorghe (Head of BTL), Dan Neagu (Head of Production).

Din partea Rogalski Damaschin PR au lucrat la campanie Eliza Rogalski (Head of Strategy), Alina Damaschin (Creative Leader), Dorian Ilie (Consumer Communication Director) și Cristina Lica (Communication Consultant).

 

Foto Credit: Rogalski Damaschin PR

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

3 moduri in care o agentie SEO iti poate impulsiona vanzarile

Published

on

 

Sunteti in cautarea unor noi strategii care sa va ajute afacerea sa se dezvolte in mediul online? O agentie SEO are experti in domeniu si resursele necesare pentru a va ajuta sa va atingeti obiectivele de afaceri pe termen scurt si lung.

Sigur, este nevoie de un program de marketing digital complex si personalizat pentru a profita pe deplin de puterea Internetului. Folosirea serviciilor SEO oferite de catre o agentie nu este recomandata doar pentru ca starneste cresterea afacerii, ci si pentru ca va poate ajuta sa economisiti timp, sa scapati de stres si sa va conturati un brand puternic in online.

Iata 3 moduri practice prin care o agentie SEO va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea si sa va cresteti vanzarile.

 

1. Cresterea traficului site-ului

Daca tineti cont de traficul online (si este recomandat sa faceti acest lucru), insa nu ajungeti la rezultatele pe care le doriti, o agentie de optimizare SEO poate efectua pentru dumneavoastra o analiza complexa a site-ului si a conturilor social media pentru a determina ce oportunitati de optimizare exista. In practica, se dovedeste ca multe companii nu au site-uri care contin cuvinte cheie relevante sau expresii pentru activitatea pe care o desfasoara. Alte firme, pot cadea in plasa de a folosi cuvintele cheie in mod haotic, fara o strategie clara sau un research prealabil.

Efectul?

Afacerea are de suferit, pentru ca in continuare nu exista traficul dorit pe site. Aceste strategii gresite de umplere a site-ului cu multe cuvinte cheie este atat de riscanta, incat poate atrage dupa site penalizare din partea Google.

Prin urmare, este imperios necesar sa aveti o analiza seo inainte de a decide ce strategie de marketing si optimizare seo adoptati mai departe. Continutul fiecarei pagini din site, postarile de pe social media si de pe blog ar trebui sa contina termeni de cautare relevanti si populari pentru a creste traficul. Nu oricum, ci intr-un mod studiat.

 

2. Transformarea site-ul intr-o platforma prietenoasa

O agentie SEO va poate ajuta sa faceti acest lucru intr-un mod studiat, cu efecte vizibile. Ca antreprenor sau administrator al unui site, trebuie sa intelegeti ca oamenii nu au rabdare. Ei cer din ce in ce mai multe lucruri cand vine vorba despre experienta online. Acest lucru inseamna ca, daca site-ul dumneavoastra nu se va ridica la inaltimea asteptarilor lor, afacerea va avea de suferit. In prezent, poti pierde un posibil cumparator sau vizitator pe site in doar cateva secunde.

Iata cateva probleme cu care se confrunta un site ce nu este atractiv pentru utilizatori:

  • Site-ul se incarca foarte greu; cei mai multi utilizatori vor parasi imediat pagina
  • Site-ul nu este bine afisat pe dispozitivele mobile si ingreuneaza experienta utilizatorilor (de consultare produsele, de a face o comanda etc). Cand se intampla acest lucru, ratele de conversie sunt puternic afectate. Nu uitati ca in prezent un procent incredibil de cautari provin de pe dispozitivele mobile.
  • Designul site-ului este respingator sau insuficient de atractiv
  • Utilizatorul nu gaseste usor informatiile de care are nevoie
  • Experianta de utilizare generala este una precara: exista prea multi pasi pentru finalizarea unei comenzi, clientul nu obtine usor detaliile pe care le doreste etc
  • Lasand deoparte maximizarea impactului continutului unui site, o agentie SEO are capacitatea de a restructura o platforma pentru a fi cat mai aproape de asteptarile utilizatorilor.

3. Impulsionarea vanzarilor

O agentie seo buna va poate ajuta sa primiti mai multe comenzi si sa va cresteti vanzarile online. Dar este important sa retineti ca nu este suficient ca site-ul dumneavoastra sa fie gasit de catre potentialii clienti. Continutul din site trebuie sa reflecte in mod dinamic produsele si serviciile pe care le oferiti, pentru a convinge utilizatorii sa dea click pe butonul de cumparare.

Din acest punct de vedere, trebuie sa va puneti urmatoarea intrebare: “Cum este informatia de pe site-ul meu, in comparatie cu cea prezenta pe site-urile concurentei mele?”

Convertirea utilizatorilor in cumparatori poate fi un drum cu multe obstacole virtuale, iar colaborarea cu o agentie SEO profesionista, cu rezultate dovedite, va poate ajuta sa avansati spre concurenta si chiar sa o depasiti, bifand astfel vanzari mai bune.

Daca ati inteles cat de benefica este colaborarea cu o agentie seo pentru cresterea vanzarilor, urmatorul pas va fi sa gasiti o agentie sau un specialist seo cu referinte foarte bune. La seoagency.ro avem toate cunostintele si instrumentele necesare pentru o promovare online, care va aduce mai multe venituri pentru afacerea dumneavoastra.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România

Published

on

 

Începând cu luna iulie 2019, Ioana Zamfir este noul Director de Creație al MRM//McCann România, rol pe care îl va împărți cu Simona Suman, care se află în echipa de management a MRM//McCann România din 2017.

Cu o experiență de 9 ani în publicitate, Ioana Zamfir va conduce, alături de Simona Suman, un departament de creație în continuă creștere, care în prezent numără 26 creativi și care dezvoltă campaniii pentru peste 15 clienți, la nivel local și internațional.

De asemenea, Ioana va lucra alături de “veteranii” echipei, Ion Cojocaru (Content Director MRM//McCann România), Alex Budin (Head of Technology), Maria Doda (Creative Lead B2B) și Andrei Balan (Head of Strategy).

“Agenția are, din această lună, doi directori de creație, ca parte din eforturile strategice de a consolida și dezvolta echipa. Oferim soluții și servicii complexe, de branded content, digital storytelling, digital utilities sau technology, iar pentru asta avem nevoie de oameni cu background complex, cu experiență de brand și insights valoroase”, a declarat Ionela Buta, Executive Director MRM//McCann București.

Ioana Zamfir a ocupat anterior poziția de Creative Director al Cheil România iar înainte de mutarea la Cheil, Ioana a făcut parte din echipa de creație McCann București timp de 7 ani, dintre care 2 ani in pozitia de Group Creative Director. În cei 9 ani de carieră Ioana a lucrat pentru clienți locali și internaționali precum Vodafone, Coca-Cola, Samsung, Mastercard, Unilever, Nestle sau Julius Meinl. Ioana este unul dintre cei mai premiați directori de creație din România, campaniile dezvoltate de ea fiind premiate la cele mai importante festivaluri globale si regionale: Cannes Lions, D&AD, LIA Awards, Clio Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum. De asemenea, Ioana a fost desemnată Copywriterul Anului în România în anul 2017 și a făcut parte din juriul celor mai prestigioase festivaluri globale, inclusiv Cannes Lions si New York Festivals.

“Cu MRM//McCann suntem cu siguranță într-un sweet spot pe piață. Devenim un real motor de creștere al grupului McCann în România și avem un display de capabilități extraordinare, de la tech, la content, la brand building solid. Faptul că niște vârfuri în specizălizarile lor își pun mințile împreună e de regulă o sursă de magie. Și cred foarte tare în viziunea asta, cred că ne pregătește pentru viitorul industriei, pe care eu îl văd interdisciplinar. Daca aș fi un client care se gândește la cum să fie meaningful și azi și mâine, ne-aș alege de fiecare dată. Iar pentru mine personal, nu e doar cel mai bun context de business în care puteam sa vin. E și familie, e și acasă”, declară Ioana Zamfir.

“Ioanei ii spunem “Bine ai revenit acasă!”. Ea e parte din familie, a crescut în cultura de aici, o înțelege foarte bine și acesta este mediul în care poate să impingă atât limitele personale cât și pe cele ale clienților.  Este pozitivă, plină de energie și pusă pe fapte mari. E gata de urmatorul nivel”, declară Catalin Dobre, Chief Creative Officer si Regional Creative Director McCann CEE.
MRM//McCann România este agenția digitală din cadrul grupului McCann Erickson, cu peste 15 ani de activitate pe piața locală. În 2018, MRM//McCann a fost desemnată Agenția Anului pentru al 3-lea an consecutiv în cadrul Internetics.

Agenția numără în portofoliu peste 35 premii la festivalurile locale și internationale, ultimul trofeu fiind câștigat la Cannes 2019, un bronz la categoria Social & Influencers cu campania Tecșești pentru Albalact.

Rețeaua globală MRM//McCann face parte din grupul IPG si are 64 de birouri in 37 de țări.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: