Miercuri, 7 octombrie, late night show-ul “WOWBiz” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.
In intervalul 22:30 – 00:50, emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Adelina Pestritu a surclasat celelalte productii TV, inregistrand 4,6 puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul National, 4,5 rating si 16,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 4,0 rating si 14,6% cota de piata, pe tragetul All Urban.
O medie de 857.000 de romani urmareau aseara “WOWBiz”. In minutul de aur, atins la 22:50, peste un milion (1.183.000) de telespectatori erau in fata micilor ecrane pe Kanal D.

PUBLICUL NATIONAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
22:30-24:50 | Kanal D | 4,6 | 18,1 |
Pro TV | 2,6 | 10,2 | |
Antena 1 | 2,2 | 8,4 | |
Antena 3 | 2,0 | 7,7 | |
Romania TV | 1,3 | 5,1 |
Source: Kantar Media Romania | ||
Target: National | ||
Date: 07.10.2015 | ||
Interval: 22:30-24:50 |
PUBLICUL COMERCIAL
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
22:30-24:50 | Kanal D | 4,5 | 16,5 |
Pro TV | 3,9 | 14,2 | |
Antena 1 | 3,2 | 11,8 | |
Antena 3 | 1,2 | 4,5 | |
Prima TV | 1,2 | 4,4 |
Source: Kantar Media Romania | ||
Target: 18-49 Urban | ||
Date: 07.10.2015 | ||
Interval: 22:30-24:50 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
[nextpage title=”cifre pentru publicul urban „]
In intervalul 22:30 – 00:50, emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Adelina Pestritu a surclasat celelalte productii TV, inregistrand 4,6 puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul National, 4,5 rating si 16,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 4,0 rating si 14,6% cota de piata, pe tragetul All Urban.
O medie de 857.000 de romani urmareau aseara “WOWBiz”. In minutul de aur, atins la 22:50, peste un milion (1.183.000) de telespectatori erau in fata micilor ecrane pe Kanal D.
PUBLICUL URBAN
Time Bands | Channels | Rtg% | Shr% |
22:30-24:50 | Kanal D | 4,0 | 14,6 |
Pro TV | 3,0 | 10,7 | |
Antena 3 | 2,6 | 9,6 | |
Antena 1 | 2,5 | 9,1 | |
Romania TV | 1,4 | 5,2 |
Source: Kantar Media Romania | ||
Target: All Urban | ||
Date: 07.10.2015 | ||
Interval: 22:30-24:50 |
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).