Spread the love

Miercuri, 7 octombrie, late night show-ul “WOWBiz” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

In intervalul 22:30 – 00:50, emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Adelina Pestritu a surclasat celelalte productii TV, inregistrand 4,6 puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul National, 4,5 rating si 16,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 4,0 rating si 14,6% cota de piata, pe tragetul All Urban.

O medie de 857.000 de romani urmareau aseara “WOWBiz”. In minutul de aur, atins la 22:50, peste un milion (1.183.000) de telespectatori erau in fata micilor ecrane pe Kanal D.

Foto Credit: Mediafax
Foto Credit: Mediafax

 

PUBLICUL NATIONAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
22:30-24:50 Kanal D 4,6 18,1
  Pro TV 2,6 10,2
  Antena 1 2,2 8,4
  Antena 3 2,0 7,7
  Romania TV 1,3 5,1

 

Source: Kantar Media Romania
Target: National
Date: 07.10.2015
Interval: 22:30-24:50

 

PUBLICUL COMERCIAL 

Time Bands Channels Rtg% Shr%
22:30-24:50 Kanal D 4,5 16,5
  Pro TV 3,9 14,2
  Antena 1 3,2 11,8
  Antena 3 1,2 4,5
  Prima TV 1,2 4,4

 

Source: Kantar Media Romania
Target: 18-49 Urban
Date: 07.10.2015
Interval: 22:30-24:50

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

[nextpage title=”cifre pentru publicul urban „]

In intervalul 22:30 – 00:50, emisiunea prezentata de Madalin Ionescu si Adelina Pestritu a surclasat celelalte productii TV, inregistrand 4,6 puncte de rating si 18,1% cota de piata, pe targetul National, 4,5 rating si 16,5% cota de piata, pe targetul Comercial, si 4,0 rating si 14,6% cota de piata, pe tragetul All Urban.

O medie de 857.000 de romani urmareau aseara “WOWBiz”. In minutul de aur, atins la 22:50, peste un milion (1.183.000) de telespectatori erau in fata micilor ecrane pe Kanal D.

PUBLICUL URBAN

Time Bands Channels Rtg% Shr%
22:30-24:50 Kanal D 4,0 14,6
  Pro TV 3,0 10,7
  Antena 3 2,6 9,6
  Antena 1 2,5 9,1
  Romania TV 1,4 5,2

 

Source: Kantar Media Romania
Target: All Urban
Date: 07.10.2015
Interval: 22:30-24:50

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.