Connect with us

“Te pui cu blondele?”, emisiunea prezentată de Dan Negru care i-a avut ca invitați pe Ramona Bădescu și Mihai Tatulici, a fost miercuri seara pe primul loc în topul audiențelor, atât la nivelul publicului din mediul urban, cât și la nivelul publicului din toată țara, și a adunat în fața micilor ecrane 1.381.000 de telespectatori, în minutul de maximă audienţă, de la ora 22.19. 

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a obținut pe perioada difuzării emisiunii (21.29 – 23.45) o audiență medie de 5,5 puncte de rating si 14,1 % cota de piată, urmată de Pro TV, cu 5,1 puncte de rating și o cotă de piață de 13 %.

De asemenea, Antena 1 rămâne lider și la nivelul publicului din toată țara, cu o audiență medie de 5,4 puncte de rating și o cotă de piață de 14,3 %, în timp ce următorul clasat, PRO TV, a obținut 4,4 puncte de rating si 11,8 % cota de piață.

Miercuri seara, la “Te pui cu blondele?”, confruntarea pe teme de cultură generală a Ramonei Bădescu și a lui Mihai Tatulici cu cele 50 de blonde din platoul emisiunii prezentate de Dan Negru a fost condimentată de cei doi invitați cu povești spumoase, dezvăluiri interesante și mărturisiri neașteptate.

Dan Negru, Ramona Badescu si Mihai Tatulici  TE PUI CU BLONDELE, ANTENA 1

Dan Negru, Ramona Badescu si Mihai Tatulici
TE PUI CU BLONDELE, ANTENA 1

Cântăreața și actrița Ramona Bădescu a povestit  în ce împrejurări l-a cunoscut pe starul american Jack Nicholson, dar și în care parte a Globului a întâlnit cei mai frumoși bărbați. De asemenea, mama vedetei a venit în platoul emisiunii, ca să-i facă fiicei sale o surpriză.

La rândul său, realizatorul de televiziune Mihai Tatulici a spus la “Te pui cu blondele?” cum, unde și când a cunoscut unul dintre capii Mafiei siciliene, în care parte a lumii a petrecut alături de 200 de văduve absolut superbe și a povestit detalii mai puțin știute despre prima vizită a megastarului Michel Jackson la București. Dan Negru i-a făcut lui Mihai Tatulici o mare surpriză, înmânându-i acestuia plăcuța unei străzi din localitatea natală, Frătăuții Vechi, județul Suceva, care îi va purta numele.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Analize

BĂTALIE Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seara, Chefi la cuțite s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor la nivelul publicului comercial. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și 29.2 cotă de piață, locul doi fiind ocupat de ProTV cu o medie de 7.3 puncte de rating și 21.9 cotă de piață. La nivelul publicului din întreagă țară, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe cei trei chefi în minutul de aur 21.16.

 

Luni a fost seara lui chef Florin Dumitrescu. Fish&Chips fine dining, tema ediției de aseară, i-a adus acestuia prima amuletă roșie, o amuletă nouă și periculoasă, ce îi conferă un avantaj demn de luat în considerare – un alt chef trebuie să lucreze pentru echipa lui timp de 15 minute.

Surprizele și farfuriile spectaculoase au fost la loc de cinste și luni seara. Concurenți de peste hotare, comedianți, copii, dansatori, impresari și bucătari s-au perindat prin fața chefilor în încercarea de a obține mult râvnitul cuțit. George Tănase a oferit un moment de zile mari când a apărut în fața chefilor deghizat în Salt Bae, cu un preparat special, “ceafă de porc cu cartofele prăjit și brânză de vaco”. Farfuria le-a adus acestora aminte de România anilor ‘80, glumind cu faptul că în acea perioadă dish-ul acesta ar fi putut câștiga cuțitul de aur.

 

Marți seara un invitat neașteptat trece pragul emisiunii. Connect-R vine la Chefi la cuțite la insistențele fetiței sale, Maya, care este un mare fan al show-ului. “Maya a tot insistat să vin, vrea să îi aduc cuțitul de aur 😊. Eu apar destul de rar, iar ăsta chiar e un moment special”,  a declarat artistul.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: PRO TV a fost lider detașat de audiență în prime time!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea! În fiecare sezon, telespectatorii au parte de cele mai tari producții de divertisment, de cele mai obiective știri și de filmele care nu pot fi ratate. Iar ultima săptămânii a iernii nu a făcut nicio diferență. De luni, 22 februarie și până duminică, 28 februarie, în prime time, intervalul 19:00 – 23:00, PRO TV a fost lider detașat de audiență!

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

De la momentele #unusiunu pe care le poți găsi la Românii au talent la investițiile făcute în Imperiul Leilor, de la comedia autentică din serialul fenomen Las Fierbinți la lecțiile din viață din Profu, pe toate le poți vedea. Pentru cei curioși de cum arată viața unui Șef sub acoperire sau care vor să descopere cele mai neașteptate curiozități Pe bune, săptămâna perfectă este doar aici. Iar toate acestea sunt completate de Știrile PRO TV și Filmul PRO.

 

Cum arată săptămâna perfectă alături de PRO TV?

 

Luni, share-ul PRO TV a fost de 30.3%, de aproape 2 ori mai mare față de locurile 2 și 3, care au avut 16.2%, respectiv 13.3%. Marți, 26.4% din public era cu ochii pe PRO TV, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 15.1%, iar cea de pe locul 3 doar 12.5%. Miercuri și joi, PRO TV a avut un share de peste 24%, în timp ce locul 2 a avut 14.7% și 21.3%, iar locul 3 15.4 și 14.4. Vineri seara, cu un share de 28.2%, PRO TV a rămas lider detașat față de share-ul de 20.4% al celor de pe locul 2 și 12.8 al celor de pe 3.

 

Și dacă e weekeend.. e tot PRO TV! Sâmbătă, 22.2%, iar duminică, 23.2% au fost cifrele care au menținut postul TV ca lider de audiență, în timp ce locul 2 a avut 20.9% sâmbătă și 22.3 duminică, iar locul 3 a adunat 17.9% sâmbătă și 18% duminică.

 

Odată cu venirea primăverii, spectacolul continuă! De la Știrile dimineții și până la cele ale nopții, telespectatorii se pot bucura de programele lor preferate.

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Show-ul #unusiunu a strâns pentru 2.3 milioane de români! Cine a apasat butonul auriu?

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Nu știu dacă a fost real sau am visat. Mereu mi-am dorit să ajung pe o scenă mare”, a spus Daria după ce a reușit să obțină golden buzz-ul care o duce direct în semifinale. Iar aseară, tânăra a demonstrat că visurile completate de muncă aduc rezultatele sperate. Interpretarea ei la harpă l-a făcut pe Andi Moisescu să spună că a fost ”o îmbinare de rafinament, sensibilitate” și pe Andra să admită că ceea ce a ascultat i-a ”schimbat percepția asupra acestui instrument”.

 

Seara a fost completată și de alte momente de neuitat: David Micu a oferit un moment care l-a făcut pe Smiley să exclame că ”a fost un dans perfect”, iar Muy Moi Show i-a intrigat pe jurați cu mixul de contorsionism și foc, Alexandra Dinu recunoscând că i-a ”înghețat sângele în vene”.

 

Pentru că seara de vineri se încheie mai bine cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:11! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 11.2 puncte de rating și 30.2% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 8.8 puncte de rating și 23.6% share.

 

Peste 2.3 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:03, peste 2.8 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

3 sau 4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Alexandra Balla și Denisa Pavel, Christoph Baier, Laura Melu, Priscilla Oghenovo, Akara Dianne, Daria Pândici, David Micu, Duo Turkeev, Liliya Turkeieva și Muy Moi Show.

 

Luni, pe scenă momentele emoționante se vor îmbina cu cele care vor ridica juriul în picioare. O trupă înfințată de puțin timp va prezenta un dans impresionant care o va face pe Alexandra Dinu să spună: ”Este minunat că există acest mod de comunicare”. Ce îi diferențiază pe tineri și ce au pregătit pentru acest sezon, aflăm curând.

 

Doar două zile până la revederea cu spectacolul #unusiunu! Nu ratați luni, de la 20:30!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

Leii au investit mii de euro si au fost lider de audienta, la PRO TV

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri seară, în cea de-a doua ediție Imperiul Leilor, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu au întâlnit tineri antreprenori cu viziune și business-uri cu un potențial incredibil. Aseară, încă o dată, PRO TV a fost lider de audiență.

 

Imperiul a găzduit întâlnirea dintre 5 lei dornici să investească în business-uri inovative și tinerii antreprenori care vor să-și vadă visul finanțat. Au ajuns rând pe rând, în fața investitorilor, un business cu lămpi produse din lemn reciclat, o colecție exclusivistă de parfumuri, o afacere cu îmbrăcăminte pentru tineri, o școală de percurție, o companie care dezvoltă o aplicație de recrutare bazată pe gamification, dar și o idee de parteneriat pentru o fabrică de îmbuteliere a apei.

Ediția Imperiul Leilor de miercuri seară a fost lider de audiență. Show-ul a înregistrat 8 puncte de rating și 21.4% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce KANAL D  avea 6.6 puncte de audiență și 17.6% share.

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

Leii au investit aseară 475.000 de euro în business-urile propuse în această săptămână. Anamaria Saragia, tânăra designer cu o poveste impresionantă de viață, a bătut palma cu Dan Șucu pentru 150.000 de euro investiție în schimbul a 25% din afacerea ei. Mohammad Murad a pariat pe școala de percurție a lui Nicu Dumitrescu, iar pentru dăruirea cu care acesta îi învață pe copii să cânte la instrumente i-a oferit 150.000 de euro pentru 5% din companie. După o luptă strânsă între lei, Bogdan Micu și-a adjudecat parteneriatul cu Mihai Cepoi pentru aplicația de recrutare, care poate fi folosită de departamentele de resurse umane. Acesta din urmă a primit 75.000 de euro pentru un procent de 1.25%. Lămpile din lemn reciclat l-au făcut pe Dan Șucu să investească 100.000 de euro în schimbul a 40% din afacere.

Porțile Imperiul se redeschid săptămâna următoare pentru noi oportunități și noi idei de afaceri. Cei cinci investitori, Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin în Imperiul Leilor miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV Peste 2.6 milioane de telespectatori au urmărit ROMANII AU TALENT

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

”Scena asta învie creativitatea”, spunea Smiley în debutul celei de-a patra ediții a acestui sezon. A fost o seară de luni în care scena a vibrat sub emoția concurenților care au demonstrat că locul lor este în fața reflectoarelor. De la dansuri muncite, la voci surprinzătoare, de la iubiri la distanță și până la povești spuse prin momente unice,  totul a fost #unusiunu.

 

Remi Martin, acrobatul de 35 ani din Berlin, a ridicat juriul în picioare și a oferit celor de acasă ocazia de a visa odată cu fiecare mișcare pe care a realizat-o. ”Este o poezie de suflet”, a spus Andra despre concurentul care i-a făcut pe Smiley și Pavel Bartoș să apese butonul auriu și să-l trimită direct în semifinale. ”Bucuria este că putem să-l mai vedem o dată”, a fost concluzia lui Smiley la finalul unui moment pe care nimeni nu l-a putut explica, dar pe care fiecare și-a dorit să-l revadă.

 

Ca și până acum, Românii au talent a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 13.7 puncte de rating și 37.6% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.0 puncte de rating și 13.6% share.

 

De această dată, peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit spectacolul oferit de emisiunea Românii au talent. În minutul de maximă audiență de la 20:56, peste 3.3 milioane de români au fost cu ochii pe spectacolul de pe scenă.

 

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Sylar, Gabriel Dinu, Gabriel și Andrei Răduță, Acro Mystic Duo, Dragoș Pădeanu, Sofia Brok, Iulian Zaharie și ACS Double D.

Nu ratați, în doar câteva zile, o nouă seară în care talentul este personajul principal! Vineri, de la 20:30, noi concurenți își vor găsi curajul de a se face văzuți și de a primi recunoașterea pentru dăruirea lor.

Românii au talent – #unusiunu

Comentarii

comments

Continue Reading

IN Trending