Connect with us

AUDIENȚE TV

Show-ul VEDETA POPULARA de la TVR 1 – pe podiumul audienţelor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

O familie de rapsozi populari din Bistriţa a impresionat juriul şi publicul la ediţia a opta Vedeta populară.

Concursul talentelor din folclor, difuzat de TVR 1 sâmbătă, 2 iunie a fost în top 3 al celor mai urmărite emisiuni la nivel naţional. Partea a doua a show-ului prezentat de Iuliana Tudor a urcat pe locul 2, la nivel naţional şi urban, cu o medie de aproape 1 milion de telespectatori la nivelul întregii ţări.

 

  • Are peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei! Sâmbătă, 2 iunie, bistriţeanca Lenuţa Purja, în vârstă de 50 ani, s-a calificat în semifinala concursului interpreţilor de folclor care îşi doresc să devină Vedeta populară.
  • Tot în weekend (duminică, 3 iunie) a fost ales şi cel de-al nouălea semifinalist al concursului Vedeta populară: Alin Enciu, de meserie pompier, dar mândru locuitor al Ţinutului Pădurenilor. Deşi cântă doar de doi ani, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. 

 

A opta ediţie a noului sezon Vedeta populară a adunat cei mai mulţi telespectatori în faţa micilor ecrane în etapa premergătoare semifinalei. Pentru a afla deznodământul serii de 2 iunie la Vedeta populară (care este cel de-al optulea semifinalist), în minutul de aur (înregistrat la 22.40, nivel naţional), la TVR 1 se uitau 1.250.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7% şi unei cote de piaţă** medii de 17,4%.

Pe intervalul de desfăşurare a emisiunii Vedeta populară, 21.00-22.50, la nivel naţional, TVR 1 a ocupat poziţia a treia, show-ul prezentat de Iuliana Tudor fiind urmărit în medie de 748.000 de telespectatori (4,2% rating mediu şi cotă de piaţă medie – 10,5%).

Partea a doua a concursului de talente dedicat interpreţilor amatori din folclorul românesc (transmisă de TVR 1 între 22.00 şi 22.50) a captat, în medie, interesul a 994.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu – 5,6%, share mediu – 13,5%) şi a 411.000, pe target urban (rating mediu – 4,3% şi 10,7% cotă de piaţă). Cu aceste cifre, partea a doua a concursului Vedeta populară a ocupat locul 2 pe intervalul menţionat, atât la nivel naţional, cât şi urban.

 

 

Cele mai importante momente din ediţia a opta Vedeta populară de la TVR 1

 

Povestea emoţionantă a Lenuţei Purja, un rapsod popular din Bistriţa, interpretarea alături de fiul ei la prima probă, dar şi alături de mama şi fiul ei, în proba a doua, i-au adus aplauze din partea publicului, dar şi aprecierea unanimă a juriului. Grigore Leşe a exclamat că „pentru prima oară se prezintă la emisiune o familie de horitori adevăraţi”, Niculina Stoican a calificat momentele Lenuţei Purja drept fascinante, iar Mircea Dinescu a recunoscut că apariţia familiei de rapsozi „l-a fulgerat”, declarând că se simte mândru că este român urmărind aceşti „oameni de la începutul lumii” pe scena de la Vedeta populară.

Vine din satul în care s-a născut Rebreanu şi face parte dintr-o familie de rapsozi: bunica, mama şi nepotul. Toţi sunt îndrăgostiţi de folclor şi toţi cântă. Au venit împreună şi la Vedeta populară de sâmbătă, dar concurenta a fost doar mama: Lenuţa Purja, care s-a şi calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lenuţa Purja are 50 de ani şi spune despre ea că este un om simplu şi modest. Mama ei este rapsod popular, singurul care a mai rămas în viaţă din zona lor. Lenuţa a rămas văduvă la 30 de ani şi şi-a crescut singură băiatul. Acum cântă împreună cu el. Au peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei. E fericită că a prins lumea satului aşa cum era odinioară, cu nunţile tradiţionale, cu obiceiurile de iarnă, când colinda prin zăpada până la brâu şi se bucura la primirea unui colac. Mentorul ei artistic este mama ei. Toată viaţa ei este o luptă, dar s-a învăţat ca, atunci când dă de greutăţi, să horească şi parcă totul devine mai uşor.

Împreună cu fiul ei, Lenuţa a interpretat în faţa publicului şi a juriului un „Cântec de nuntă”. Proba a doua a susţinut-o tot alături de familia ei: pe lângă fiul ei, pe scenă, în calitate de parteneră, a urcat mama ei. Momentul emoţionant al celor trei generaţii pe scena Vedeta populară poate fi urmărit aici:

Lenuţa Purja este câştigătoarea ediţiei a opta Vedeta Populară, pe care telespectatorii au putut-o urmări la TVR 1 sâmbătă, 2 iunie. O vom reîntâlni în semifinala Vedeta populară a celui de-al doilea sezon, show pe care Iuliana Tudor îl va prezenta la TVR 1 duminica viitoare.

Duminică seară, în cea de-a anoua ediţie Vedeta populară, şi hunedoreanul Alin Enciu, de meserie pompier, s-a calificat în semifinala concursului de talente din folclorul românesc de la TVR 1. Mândrul locuitor al Ţinutului Pădurenilor, Alin Enciu cântă doar de doi ani, dar a primit aprecieri atât din partea juriului, cât şi a publicului, astfel că va merge mai departe în concurs.

Vedeta populară continuă cu o nouă etapă – semifinala, pe care Iuliana Tudor o va prezenta la TVR 1 duminică, 10 iunie, de la ora 21.00.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Românii s-au bucurat de fotbal! Aseară, peste 2 milioane de telespectatori au urmărit meciul România U 21 – Finlanda U 21!

Robert Mutes

Published

on

Aseară, naționala de tineret a României a întâlnit echipa Finlandei în etapa calificărilor pentru UEFA EURO 2021. Meciul s-a încheiat cu o victorie a României, după cele patru goluri înscrise de tricolori. Eroul naționalei a fost Valentin Mihăilă care a înscris trei goluri în poarta nordicilor. Românii s-au bucurat aseară de fotbal, la PRO TV, partida fiind lider de audiență pe toate segmentele de public.

Ieri, telespectatorii au susținut echipa națională de fotbal a României Under-21 și au urmărit cu sufletul la gură fiecare minut. Meciul a fost lider de audiență și a înregistrat 11.6 puncte de rating și 31.3% share pe segmentul publicul comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.3 puncte de rating și 14.3% share. La nivel național, peste 2 milioane de români s-au bucurat de fotbal. În minutul de maximă audiență, de la ora 20:52, peste 2.5 milioane de telespectatori au fost în fața televizoarelor.

Naționala de tineret condusă de Mirel Rădoi a reușit să se impună aseară și e aproape de o performanță unică pentru fotbalul românesc: calificarea de două ori la rând în turneul final UEFA EURO. După această victorie, echipa României se pregătește pentru returul cu Irlanda de Nord. Șansele ca românii să se întoarcă acasă cu trei puncte sunt foarte mari după ce adversarii nu au reușit nicio victorie în primele patru meciuri din această campanie de calificare. Confruntarea va fi în direct marți, 19 noiembrie, de la ora 19:30, la PRO X.

În această seară, PRO TV transmite meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020!

Dacă pentru naționala de tineret confruntarea s-a încheiat perfect, emoțiile și tensiunea cresc acum pentru toți fanii fotbalului: vine România – Suedia. În această seară, echipa națională a României întâlnește Suedia în meciul decisiv pentru calificarea la EURO 2020. Peste 50.000 de suporteri în tribune și milioane de telespectatori din fața televizoarelor așteaptă victoria României. Meciul care va decide practic dacă echipa condusă de Cosmin Contra mai are șanse la EURO 2020 e transmis astăzi, de la ora 21:45, la PRO TV.

Citește și FINALA: Stefan este castigatorul show-ului “Imi place dansul”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

O săptămână perfectă pentru Vorbește lumea! Emisiunea a condus topul audiențelor

Robert Mutes

Published

on

Săptămâna trecută, Vorbește lumea a condus topul audiențelor! În fiecare dimineață, Adela Popescu, Cove și Viviana Sposub au venit cu informații utile din diverse domenii: sfaturi de sănătate, parenting, modă, frumusețe, retețe delicioase și sănătoase, dar și cu invitați speciali.

De luni până vineri (4-8 noiembrie), emisiunea Vorbeste lumea a obținut o medie care a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public (comercial, urban și național). Pe targetul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, de luni până vineri, emisiunea a obținut o medie de 1.8 puncte de rating și 18.4% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu o medie de 1.2 puncte de rating și 12.7% share. Cea mai urmărită ediție a emisiunii fost cea de marți, 5 noiembrie, când Vorbește lumea obținut cifre duble față de televiziunea de pe locul secund. Astfel, PRO TV a obținut 2.1 puncte de rating și 24.3% share, față de locul al doilea în top, cu 1.1 puncte de rating și 12.8% share.

”Subiectele discutate au fost adevărate lecții de viață pentru oricine, atât pentru mine ca și prezentator, dar și ca mamă. Nu mă miră deloc că am fost în preferințele românilor și vom încerca să le aducem mereu cele mai bune subiecte. Vă mulțumim că ne urmăriți!”, a spus Adela Popescu.

Le mulțumim tuturor pentru susținere și suntem mândri că subiectele aduse de noi în fiecare zi ajung să schimbe idei, percepții și să dea curaj celor care au nevoie cu adevărat ajutor.” a spus Cove.

Săptămâna asta a fost de vis! Am râs copios, am dansat, am gătit, am fost și serioși când a trebuit. Pe lângă subiectele de parenting pe care colegii mei le adoră, am discutat mult și despre relații, iubire, căsătorie. Că de! Mâine-poimâine mă mărit și eu! Am avut pachetul complet și nu e de mirare că românii au ales să ne urmărească în număr atât de mare.a spus Viviana Sposub.

Sâptămâna aceasta, echipa Vorbește lumea va aduce noi interviuri și subiecte în exclusivitate ale vedetelor din România! Mâine, de la 10:30, doi soți vin în platou să spună povestea lor fantastică. Au renunțat la joburi, au vândut tot ce aveau și și-au transformat viața într-o vacanță continuă. Cei doi vin cu imagini din călătoriile lor! Tot mâine la Vorbește lumea, luptătorul Andrei Stoica și soția, care va aduce al treilea copil pe lume, vin cu cei doi băieți ai lor și vor dezvălui cum se pregătesc pentru viața în cinci.

Citeste si „Concertul Andrei de la Cluj-Napoca, SOLD-OUT, cu o lună și jumătate înainte de eveniment!”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Te cunosc de  undeva!, lider la orașe și în toată țara

Avatar

Published

on

Cea de-a zecea ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, cu o transformare în Michael Jackson și Justin Timberlake, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizată de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.895.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:47.

La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 19,7%, urmată de Pro Tv, cu 4,4 puncte de rating și 10,9% cota de piață și Romania TV, cu 4 puncte de rating și 9,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 8  puncte de rating și 19,1 % cota de piață, urmată de Pro Tv, cu 4,9 puncte de rating și 11,7% cota de piață și Kanal D, cu 3,8 puncte de rating și 9% cota de piață.

Sâmbăta aceasta, la Te cunosc de undeva!, frații Alex și Monica Anghel au cântat pentru prima dată muzică de operă și au interpretat Brindisi din “Traviata” de Verdi, transformați în Roberto Alagna și Aleksandra Kurzak, Diana Matei a cântat o melodie lăutărească, în travesti, transformată în artistul Ionel Tudorache, acompaniată de taraful Silvian Voicu, pe când Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena transformărilor pe fermecătorii Romina Power și Al Bano.

În travesti a urcat pe scenă și Grigore Gherman, ca să cânte “Lambada”, așa cum o făcea Loalwa Braz, solista trupei Kaoma, în timp ce Bella Santiago a avut de dus la bun sfârșit cea mai grea transformare din acest sezon, indianca Máduri Dixit.

Sorana Mohamad a trebuit să fie pentru o seară frumoasa artistă de peste Prut cu origini ruso-ucrainiene Anna Lesko, pe când Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au cântat “Alin”, o piesă celebră în anii ’90 a grupului Sweet Kiss.

Cea mai bună transformare a serii a fost realizată de Șerban Copoț și Cezar Ouatu, care i-au imitat pe Michael Jackson și Justin Timberlake.

Momentul special din deschiderea galei le-a avut ca protagoniste pe Raluka și Ana Baniciu, foste concurente ale show-ului, care le-au reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale lor: Beyonce și Lady Gaga. Momentele coregrafice ale show-ului au fost realizate de baletul Furnix Team, condus de Furnica.

              Sursa:Kantar Media        

              Copyright:ARMADATA S.R.L.         

              Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

              Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

              Perioada 9 noiembrie 2019          

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: