Connect with us

AUDIENȚE TV

Show-ul VEDETA POPULARA de la TVR 1 – pe podiumul audienţelor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

O familie de rapsozi populari din Bistriţa a impresionat juriul şi publicul la ediţia a opta Vedeta populară.

Concursul talentelor din folclor, difuzat de TVR 1 sâmbătă, 2 iunie a fost în top 3 al celor mai urmărite emisiuni la nivel naţional. Partea a doua a show-ului prezentat de Iuliana Tudor a urcat pe locul 2, la nivel naţional şi urban, cu o medie de aproape 1 milion de telespectatori la nivelul întregii ţări.

 

  • Are peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei! Sâmbătă, 2 iunie, bistriţeanca Lenuţa Purja, în vârstă de 50 ani, s-a calificat în semifinala concursului interpreţilor de folclor care îşi doresc să devină Vedeta populară.
  • Tot în weekend (duminică, 3 iunie) a fost ales şi cel de-al nouălea semifinalist al concursului Vedeta populară: Alin Enciu, de meserie pompier, dar mândru locuitor al Ţinutului Pădurenilor. Deşi cântă doar de doi ani, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. 

 

A opta ediţie a noului sezon Vedeta populară a adunat cei mai mulţi telespectatori în faţa micilor ecrane în etapa premergătoare semifinalei. Pentru a afla deznodământul serii de 2 iunie la Vedeta populară (care este cel de-al optulea semifinalist), în minutul de aur (înregistrat la 22.40, nivel naţional), la TVR 1 se uitau 1.250.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7% şi unei cote de piaţă** medii de 17,4%.

Pe intervalul de desfăşurare a emisiunii Vedeta populară, 21.00-22.50, la nivel naţional, TVR 1 a ocupat poziţia a treia, show-ul prezentat de Iuliana Tudor fiind urmărit în medie de 748.000 de telespectatori (4,2% rating mediu şi cotă de piaţă medie – 10,5%).

Partea a doua a concursului de talente dedicat interpreţilor amatori din folclorul românesc (transmisă de TVR 1 între 22.00 şi 22.50) a captat, în medie, interesul a 994.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu – 5,6%, share mediu – 13,5%) şi a 411.000, pe target urban (rating mediu – 4,3% şi 10,7% cotă de piaţă). Cu aceste cifre, partea a doua a concursului Vedeta populară a ocupat locul 2 pe intervalul menţionat, atât la nivel naţional, cât şi urban.

 

 

Cele mai importante momente din ediţia a opta Vedeta populară de la TVR 1

 

Povestea emoţionantă a Lenuţei Purja, un rapsod popular din Bistriţa, interpretarea alături de fiul ei la prima probă, dar şi alături de mama şi fiul ei, în proba a doua, i-au adus aplauze din partea publicului, dar şi aprecierea unanimă a juriului. Grigore Leşe a exclamat că „pentru prima oară se prezintă la emisiune o familie de horitori adevăraţi”, Niculina Stoican a calificat momentele Lenuţei Purja drept fascinante, iar Mircea Dinescu a recunoscut că apariţia familiei de rapsozi „l-a fulgerat”, declarând că se simte mândru că este român urmărind aceşti „oameni de la începutul lumii” pe scena de la Vedeta populară.

Vine din satul în care s-a născut Rebreanu şi face parte dintr-o familie de rapsozi: bunica, mama şi nepotul. Toţi sunt îndrăgostiţi de folclor şi toţi cântă. Au venit împreună şi la Vedeta populară de sâmbătă, dar concurenta a fost doar mama: Lenuţa Purja, care s-a şi calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lenuţa Purja are 50 de ani şi spune despre ea că este un om simplu şi modest. Mama ei este rapsod popular, singurul care a mai rămas în viaţă din zona lor. Lenuţa a rămas văduvă la 30 de ani şi şi-a crescut singură băiatul. Acum cântă împreună cu el. Au peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei. E fericită că a prins lumea satului aşa cum era odinioară, cu nunţile tradiţionale, cu obiceiurile de iarnă, când colinda prin zăpada până la brâu şi se bucura la primirea unui colac. Mentorul ei artistic este mama ei. Toată viaţa ei este o luptă, dar s-a învăţat ca, atunci când dă de greutăţi, să horească şi parcă totul devine mai uşor.

Împreună cu fiul ei, Lenuţa a interpretat în faţa publicului şi a juriului un „Cântec de nuntă”. Proba a doua a susţinut-o tot alături de familia ei: pe lângă fiul ei, pe scenă, în calitate de parteneră, a urcat mama ei. Momentul emoţionant al celor trei generaţii pe scena Vedeta populară poate fi urmărit aici:

Lenuţa Purja este câştigătoarea ediţiei a opta Vedeta Populară, pe care telespectatorii au putut-o urmări la TVR 1 sâmbătă, 2 iunie. O vom reîntâlni în semifinala Vedeta populară a celui de-al doilea sezon, show pe care Iuliana Tudor îl va prezenta la TVR 1 duminica viitoare.

Duminică seară, în cea de-a anoua ediţie Vedeta populară, şi hunedoreanul Alin Enciu, de meserie pompier, s-a calificat în semifinala concursului de talente din folclorul românesc de la TVR 1. Mândrul locuitor al Ţinutului Pădurenilor, Alin Enciu cântă doar de doi ani, dar a primit aprecieri atât din partea juriului, cât şi a publicului, astfel că va merge mai departe în concurs.

Vedeta populară continuă cu o nouă etapă – semifinala, pe care Iuliana Tudor o va prezenta la TVR 1 duminică, 10 iunie, de la ora 21.00.

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0