Connect with us

AUDIENȚE TV

Show-ul VEDETA POPULARA de la TVR 1 – pe podiumul audienţelor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

O familie de rapsozi populari din Bistriţa a impresionat juriul şi publicul la ediţia a opta Vedeta populară.

Concursul talentelor din folclor, difuzat de TVR 1 sâmbătă, 2 iunie a fost în top 3 al celor mai urmărite emisiuni la nivel naţional. Partea a doua a show-ului prezentat de Iuliana Tudor a urcat pe locul 2, la nivel naţional şi urban, cu o medie de aproape 1 milion de telespectatori la nivelul întregii ţări.

 

  • Are peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei! Sâmbătă, 2 iunie, bistriţeanca Lenuţa Purja, în vârstă de 50 ani, s-a calificat în semifinala concursului interpreţilor de folclor care îşi doresc să devină Vedeta populară.
  • Tot în weekend (duminică, 3 iunie) a fost ales şi cel de-al nouălea semifinalist al concursului Vedeta populară: Alin Enciu, de meserie pompier, dar mândru locuitor al Ţinutului Pădurenilor. Deşi cântă doar de doi ani, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. 

 

A opta ediţie a noului sezon Vedeta populară a adunat cei mai mulţi telespectatori în faţa micilor ecrane în etapa premergătoare semifinalei. Pentru a afla deznodământul serii de 2 iunie la Vedeta populară (care este cel de-al optulea semifinalist), în minutul de aur (înregistrat la 22.40, nivel naţional), la TVR 1 se uitau 1.250.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7% şi unei cote de piaţă** medii de 17,4%.

Pe intervalul de desfăşurare a emisiunii Vedeta populară, 21.00-22.50, la nivel naţional, TVR 1 a ocupat poziţia a treia, show-ul prezentat de Iuliana Tudor fiind urmărit în medie de 748.000 de telespectatori (4,2% rating mediu şi cotă de piaţă medie – 10,5%).

Partea a doua a concursului de talente dedicat interpreţilor amatori din folclorul românesc (transmisă de TVR 1 între 22.00 şi 22.50) a captat, în medie, interesul a 994.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu – 5,6%, share mediu – 13,5%) şi a 411.000, pe target urban (rating mediu – 4,3% şi 10,7% cotă de piaţă). Cu aceste cifre, partea a doua a concursului Vedeta populară a ocupat locul 2 pe intervalul menţionat, atât la nivel naţional, cât şi urban.

 

 

Cele mai importante momente din ediţia a opta Vedeta populară de la TVR 1

 

Povestea emoţionantă a Lenuţei Purja, un rapsod popular din Bistriţa, interpretarea alături de fiul ei la prima probă, dar şi alături de mama şi fiul ei, în proba a doua, i-au adus aplauze din partea publicului, dar şi aprecierea unanimă a juriului. Grigore Leşe a exclamat că „pentru prima oară se prezintă la emisiune o familie de horitori adevăraţi”, Niculina Stoican a calificat momentele Lenuţei Purja drept fascinante, iar Mircea Dinescu a recunoscut că apariţia familiei de rapsozi „l-a fulgerat”, declarând că se simte mândru că este român urmărind aceşti „oameni de la începutul lumii” pe scena de la Vedeta populară.

Vine din satul în care s-a născut Rebreanu şi face parte dintr-o familie de rapsozi: bunica, mama şi nepotul. Toţi sunt îndrăgostiţi de folclor şi toţi cântă. Au venit împreună şi la Vedeta populară de sâmbătă, dar concurenta a fost doar mama: Lenuţa Purja, care s-a şi calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lenuţa Purja are 50 de ani şi spune despre ea că este un om simplu şi modest. Mama ei este rapsod popular, singurul care a mai rămas în viaţă din zona lor. Lenuţa a rămas văduvă la 30 de ani şi şi-a crescut singură băiatul. Acum cântă împreună cu el. Au peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei. E fericită că a prins lumea satului aşa cum era odinioară, cu nunţile tradiţionale, cu obiceiurile de iarnă, când colinda prin zăpada până la brâu şi se bucura la primirea unui colac. Mentorul ei artistic este mama ei. Toată viaţa ei este o luptă, dar s-a învăţat ca, atunci când dă de greutăţi, să horească şi parcă totul devine mai uşor.

Împreună cu fiul ei, Lenuţa a interpretat în faţa publicului şi a juriului un „Cântec de nuntă”. Proba a doua a susţinut-o tot alături de familia ei: pe lângă fiul ei, pe scenă, în calitate de parteneră, a urcat mama ei. Momentul emoţionant al celor trei generaţii pe scena Vedeta populară poate fi urmărit aici:

Lenuţa Purja este câştigătoarea ediţiei a opta Vedeta Populară, pe care telespectatorii au putut-o urmări la TVR 1 sâmbătă, 2 iunie. O vom reîntâlni în semifinala Vedeta populară a celui de-al doilea sezon, show pe care Iuliana Tudor îl va prezenta la TVR 1 duminica viitoare.

Duminică seară, în cea de-a anoua ediţie Vedeta populară, şi hunedoreanul Alin Enciu, de meserie pompier, s-a calificat în semifinala concursului de talente din folclorul românesc de la TVR 1. Mândrul locuitor al Ţinutului Pădurenilor, Alin Enciu cântă doar de doi ani, dar a primit aprecieri atât din partea juriului, cât şi a publicului, astfel că va merge mai departe în concurs.

Vedeta populară continuă cu o nouă etapă – semifinala, pe care Iuliana Tudor o va prezenta la TVR 1 duminică, 10 iunie, de la ora 21.00.

Comentarii

AUDIENȚE TV

„Teo Show”, lider de piaţă, pe toate segmentele de public monitorizate

Avatar

Published

on

            Kanal D isi mentine pozitia fruntasa in topul televiziunilor din Romania. Editia de marti a emisiunii „Teo Show” a plasat statia TV pe primul loc pe podiumul audientei, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost lider absolut de audienta, Kanal D s-a plasat pe primul loc, pe toate cele trei categorii de public monitorizate. Ieri, 22 septembrie, in intervalul de difuzare 15:00 – 17:00, Kanal D a inregistrat 1,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,6% rating si 14,7% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Editia de ieri a emisiunii „Teo Show” a fost urmarita de o medie de peste 464.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de maxima audienta, atins la 16:15, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 605.000 de fani ai emisiunii „Teo Show”.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 1,6 16,2 68
  Pro TV 1,3 12,5 53
  Antena 1 0,8 8,3 35
TEO SHOW Digi 24 0,6 6,4 27
15:00-17:00 Happy Channel 0,5 5,4 23
Source: Kantar Media Romania        
Date: 22.09.2020        
All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,3 13,7 217
  Antena 1 1,8 10,6 169
  Pro TV 1,6 9,5 151
TEO SHOW Romania TV 1,2 7,4 118
15:00-17:00 Antena 3 1,1 6,8 108
Source: Kantar Media Romania        
Date: 22.09.2020        
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,6 14,7 464
  Antena 1 2,0 11,3 356
  Romania TV 1,6 9,2 289
TEO SHOW Pro TV 1,6 9,0 284
15:00-17:00 Antena 3 1,0 5,4 170
Source: Kantar Media Romania        
Date: 22.09.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Aseară, „Chefi la cuțite” a fost din nou lider absolut de audiență

Avatar

Published

on

            Şi marți  seara, telespectatorii au ales „Chefi la cuţite”! Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public şi a înregistrat cele mai  bune cifre din acest sezon.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8.3 puncte de rating și o cotă de piață de 26.4%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.5 puncte de rating și 20.6% cotă de piață.

 

Show-ul de cooking de la Antena 1 s-a clasat pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban cu o medie de 7.8 puncte de rating şi 19.8 procente cotă de piață, în timp ce al doilea program, PRO TV, a obținut 6 puncte de rating și 15.3 procente cotă de piață. Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România, cu o medie de 7.4 puncte de rating și o cotă de piață de 18.4, în timp ce PRO TV, clasat pe locul al doilea, a obținut 6.8 puncte de rating și 17.1 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.15, aproape 1.7 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din ţară urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

 

Seară încărcată de emoţii marţi, la Chefi la cuţite! Sorin Bontea a oferit mult râvnitul cuţit de aur unui bucătar venit tocmai din Germania. Ionuţ Belei a făcut spectacol în faţa celor trei chefi cu o reţetă de nougat cu caramel sărat şi fructe. Cu o diplomă de electrician, acesta a ales bucătăria din întâmplare acum 7 ani și a reușit să lucreze inclusiv cu chefi de stele Michelin. Talentul gastronomic și dorința de a evolua, l-au făcut pe chef Bontea să-i ofere un loc sigur la el în echipă. Când chef Bontea a rostit numele lui Ionuţ în platou, emoţiile au fost atât de mari, încât nu doar iubita lui a izbucnit în lacrimi, ci şi Gina Pistol.

Spectacolul din bucătărie continuă și în această seară la Antena 1. Brad Vee Johnson, fostul solist al trupei Bonnie M, vine în platoul Chefi la cuţite. Cu ce preparat îi va surprinde pe cei trei chefi şi care va fi atmosfera din platou, telespectatorii vor putea afla urmărind cea mai nouă ediţie a emisiunii, în această seară, de la ora 20:00, pe Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 22 septembrie 2020

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Chefi la cuțite a fost aseară lider de audiență pe toate segmentele de public

Avatar

Published

on

            Chefi la cuțite a dominat seara de luni. Show-ul difuzat de Antena 1 s-a impus ca lider de audiență la nivelul tuturor segmentelor de public.

 

Conform Kantar Media, Chefi la cuțite a fost lider de piață în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o medie de 8 puncte de rating și o cotă de piață de 25.1%, în timp ce al doilea clasat, PRO TV, a obținut 6.9 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. Show-ul de cooking de la Antena 1 a fost pe primul loc și în rândul publicului din mediul urban, cu o medie de 7.3 puncte de rating şi 18.3 procente cotă de piață, în timp ce următorul program a obținut 5.5 puncte de rating și 13.7 procente cotă de piață.

Chefi la cuțite a fost pe primul loc și în rândul telespectatorilor la nivelul întregului public din România cu o medie de 7.7 puncte de rating și o cotă de piață de 18.7, în timp ce PRO TV a obținut 5.8 puncte de rating și 13.9 cotă de piaţă. În minutul de aur al emisiunii, 21.14, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau momentele din cadrul audițiilor Chefi la cuțite.

Marea surpriză a serii de luni a fost cuplul format din Adda și soțul ei, Cătălin. Cei doi nu au venit doar să îi facă o surpriză lui Chef Bontea, ci au venit hotărâţi să ia minimum două cuțite. Cătălin este foarte pasionat de gătit, iar preparatul lui i-a lăsat fără cuvinte pe cei trei jurați. „N-am știut nicio clipă despre Cătălin că gătește atât de bine!”, a exclamat la final Sorin Bontea. Cu trei cuțite obținute, soțul Addei merge direct în bootcamp, hotărât să impresioneze și în continuare pentru a obține un loc în echipe.

Seara de marți va aduce un iz asiatic la Chefi la cuțite. Hiroko Ogawa, o doamnă de 60 de ani din Japonia, vine să le gătească chefilor sushi și să dea un exemplu de voință și pasiune. Femeia este maratonist de performanță, a alergat în peste 20 de țări din întreaga lume, inclusiv în Hawaii (Honolulu) și Noua Zeelandă, iar România a străbătut-o de la un capăt la altul, alergând maratoane în 20 de orașe.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este facută pe target-urile 18-49 Urban, All urban şi Naţional
Perioada 21 septembrie 2020

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0