Connect with us

AUDIENȚE TV

Show-ul VEDETA POPULARA de la TVR 1 – pe podiumul audienţelor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

O familie de rapsozi populari din Bistriţa a impresionat juriul şi publicul la ediţia a opta Vedeta populară.

Concursul talentelor din folclor, difuzat de TVR 1 sâmbătă, 2 iunie a fost în top 3 al celor mai urmărite emisiuni la nivel naţional. Partea a doua a show-ului prezentat de Iuliana Tudor a urcat pe locul 2, la nivel naţional şi urban, cu o medie de aproape 1 milion de telespectatori la nivelul întregii ţări.

 

  • Are peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei! Sâmbătă, 2 iunie, bistriţeanca Lenuţa Purja, în vârstă de 50 ani, s-a calificat în semifinala concursului interpreţilor de folclor care îşi doresc să devină Vedeta populară.
  • Tot în weekend (duminică, 3 iunie) a fost ales şi cel de-al nouălea semifinalist al concursului Vedeta populară: Alin Enciu, de meserie pompier, dar mândru locuitor al Ţinutului Pădurenilor. Deşi cântă doar de doi ani, a reuşit să se califice în semifinala Vedeta populară de la TVR 1. 

 

A opta ediţie a noului sezon Vedeta populară a adunat cei mai mulţi telespectatori în faţa micilor ecrane în etapa premergătoare semifinalei. Pentru a afla deznodământul serii de 2 iunie la Vedeta populară (care este cel de-al optulea semifinalist), în minutul de aur (înregistrat la 22.40, nivel naţional), la TVR 1 se uitau 1.250.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating* mediu de 7% şi unei cote de piaţă** medii de 17,4%.

Pe intervalul de desfăşurare a emisiunii Vedeta populară, 21.00-22.50, la nivel naţional, TVR 1 a ocupat poziţia a treia, show-ul prezentat de Iuliana Tudor fiind urmărit în medie de 748.000 de telespectatori (4,2% rating mediu şi cotă de piaţă medie – 10,5%).

Partea a doua a concursului de talente dedicat interpreţilor amatori din folclorul românesc (transmisă de TVR 1 între 22.00 şi 22.50) a captat, în medie, interesul a 994.000 de telespectatori la nivel naţional (rating mediu – 5,6%, share mediu – 13,5%) şi a 411.000, pe target urban (rating mediu – 4,3% şi 10,7% cotă de piaţă). Cu aceste cifre, partea a doua a concursului Vedeta populară a ocupat locul 2 pe intervalul menţionat, atât la nivel naţional, cât şi urban.

 

 

Cele mai importante momente din ediţia a opta Vedeta populară de la TVR 1

 

Povestea emoţionantă a Lenuţei Purja, un rapsod popular din Bistriţa, interpretarea alături de fiul ei la prima probă, dar şi alături de mama şi fiul ei, în proba a doua, i-au adus aplauze din partea publicului, dar şi aprecierea unanimă a juriului. Grigore Leşe a exclamat că „pentru prima oară se prezintă la emisiune o familie de horitori adevăraţi”, Niculina Stoican a calificat momentele Lenuţei Purja drept fascinante, iar Mircea Dinescu a recunoscut că apariţia familiei de rapsozi „l-a fulgerat”, declarând că se simte mândru că este român urmărind aceşti „oameni de la începutul lumii” pe scena de la Vedeta populară.

Vine din satul în care s-a născut Rebreanu şi face parte dintr-o familie de rapsozi: bunica, mama şi nepotul. Toţi sunt îndrăgostiţi de folclor şi toţi cântă. Au venit împreună şi la Vedeta populară de sâmbătă, dar concurenta a fost doar mama: Lenuţa Purja, care s-a şi calificat în semifinala Vedeta populară de la TVR 1.

Lenuţa Purja are 50 de ani şi spune despre ea că este un om simplu şi modest. Mama ei este rapsod popular, singurul care a mai rămas în viaţă din zona lor. Lenuţa a rămas văduvă la 30 de ani şi şi-a crescut singură băiatul. Acum cântă împreună cu el. Au peste 100 de costume cusute de mama şi de bunicile ei. E fericită că a prins lumea satului aşa cum era odinioară, cu nunţile tradiţionale, cu obiceiurile de iarnă, când colinda prin zăpada până la brâu şi se bucura la primirea unui colac. Mentorul ei artistic este mama ei. Toată viaţa ei este o luptă, dar s-a învăţat ca, atunci când dă de greutăţi, să horească şi parcă totul devine mai uşor.

Împreună cu fiul ei, Lenuţa a interpretat în faţa publicului şi a juriului un „Cântec de nuntă”. Proba a doua a susţinut-o tot alături de familia ei: pe lângă fiul ei, pe scenă, în calitate de parteneră, a urcat mama ei. Momentul emoţionant al celor trei generaţii pe scena Vedeta populară poate fi urmărit aici:

Lenuţa Purja este câştigătoarea ediţiei a opta Vedeta Populară, pe care telespectatorii au putut-o urmări la TVR 1 sâmbătă, 2 iunie. O vom reîntâlni în semifinala Vedeta populară a celui de-al doilea sezon, show pe care Iuliana Tudor îl va prezenta la TVR 1 duminica viitoare.

Duminică seară, în cea de-a anoua ediţie Vedeta populară, şi hunedoreanul Alin Enciu, de meserie pompier, s-a calificat în semifinala concursului de talente din folclorul românesc de la TVR 1. Mândrul locuitor al Ţinutului Pădurenilor, Alin Enciu cântă doar de doi ani, dar a primit aprecieri atât din partea juriului, cât şi a publicului, astfel că va merge mai departe în concurs.

Vedeta populară continuă cu o nouă etapă – semifinala, pe care Iuliana Tudor o va prezenta la TVR 1 duminică, 10 iunie, de la ora 21.00.

Comentarii

Analize

Kanal D, pe primul loc in preferintele publicului cu editia de duminica a emisiunii “Asta-i Romania!”

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Editia de duminica a emisiunii de reportaje “Asta-i Romania!” a plasat Kanal D pe primul loc pe podiumul audientelor, telespectatorii au ales ca prima optiune materialele din emisiunea prezentata de Mihai Ghita. Ieri, pe parcursul difuzarii “Asta-i Romania”, Kanal D s-a pozitionat pe primul loc in topul televiziunilor, atat pe targetul National, cat si All Urban.

            Peste 593.000 de romani din intreaga tara au urmarit in medie, in fiecare minut al difuzarii, emisiunea “Asta-I Romania!”. Minutul de maxima audienta, atins la 15:05, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 762.000 de fani.

            Duminica, in intervalul orar 14:30 – 16:00, Kanal D a fost lider de audienta pe doua segmente de public, inregistrand 3,4% rating si 12,4% cota de piata, pe targetul National, si 2,0% rating si 8,2% cota de piata, pe targetul All Urban.

            ​Unul dintre subiectele care au starnit interesul telespectatorilor in editia de duminica a emisiunii “Asta-I Romania!” a fost prezentarea cazului cutremurator de sclavie din Maramures, ce a socat o tara intreaga. Asemeni intamplarilor care au facut inconjurul lumii, in celebrul caz Berevoiesti, Arges, si de data aceasta a fost vorba despre sclavi si de stapanii lor care fac legea, la vedere, fara nicio teama de lege, de autoritati. 

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,0 8,2 187
  Romania TV 1,8 7,5 172
  Antena 3 1,4 5,9 134
ASTA-I ROMANIA Pro TV 1,4 5,8 132
14:30-16:00 Antena 1 1,3 5,3 122
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        
         
         
National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 12,4 593
  Romania TV 2,0 7,3 349
  National TV 1,5 5,7 272
ASTA-I ROMANIA Antena 1 1,4 5,1 245
14:30-16:00 Pro TV 1,3 4,8 231
Source: Kantar Media Romania        
Date: 28.06.2020        

 

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D a dat din nou lovitura, statia a fost lider de audienta

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Stirile Kanal D de la ora 12:00, in preferintele telespectatorilor. Kanal D, pe primul loc, la nivel National si All Urban

Stirile Kanal D de la ora 12:00 de ieri, 25 iunie, a fost prima optiune a telespectatorilor, Kanal D clasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania. Conform  datelor furnizate de Kantar Media, Kanal D a fost lider de piata cu Stirile Kanal D, atat in randul publicului din intreaga tara, cat si la orase. In ceea ce priveste targetul Comercial, statia s-a pozitionat pe locul doi in preferintele telespectatorilor.

            Stirile Kanal D de pranz, prezentate de Ilinca Obadescu au fost urmarite ieri, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste 398.000 de fani. Minutul de maxima audienta, atins la 12:57, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste o jumatate de romani (509.000).

            ​Joi, in intervalul orar  12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 2,3% rating si 14,9% cota de piata, pe targetul National, 1,9% rating si 14,0% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,6% rating si 17,4% cota de piata, pe targetul Comercial.

Comentarii

Continue Reading

Analize

Kanal D, lider absolut de audienta cu „Teo Show”!

Avatar

Published

on

        „Teo Show”,  emisiunea prezentata Teo Trandafir si Bursucu, la Kanal D,  se afla pe primul loc in preferintele telespectatorilor, fiind urmarita de sute de mii de romani la fiecare difuzare.

        Luni, 22 iunie, Kanal D s-a clasat pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, cu „Teo Show”, pe toate categoriile de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media.

        Aproape o jumatate de milion de fani (456.000) au urmarit editia de ieri a show-ului, in medie, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de aur (15:00) a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, peste 677.000 de telespectatori din intreaga tara.

        ​Ieri, in intervalul orar 15:00 – 17:00, Kanal D si-a adjudecat pozitia de lider de piata, inregistrand 2,6% rating si 13,1% cota de piata, pe targetul National, 2,4% rating si 11,5% cota de piata, pe targetul All Urban, si 1,7% rating si 15,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0