Connect with us

Campanie TV

Show-urile ,,Romanii au talent” au luat cu asalt Moldova (galerie foto)

Avatar

Published

on

Weekendul acesta a venit randul Moldovei sa demonstreze ca are talent si a facut-o din plin. Sambata si duminica Casa de Cultura a Sindicatelor din Iasi a fost invadata de talente care mai de care mai diverse si mai uimitoare. Andra, Mihai Petre si Andi Moisescu, juratii show-ului de la ProTV au avut de ales intre cantareti cu voci nemaipomenite, numere de echilibristica, trucuri de magie, demonstratii de karate, stand-up comedy, beatbox sau abilititati care i-au lasat fara cuvinte atat pe jurati cat si pe cei prezenti in sala.

Ca de fiecare data nu au lipsit momentele speciale oferite atat de membrii juriului cat si de cei doi prezentatori. La cererea publicului Andra a cantat alaturi de acesta cele mai cunoscute hit-uri ale ei si a impartit autografe in fiecare pauza. Ba mai mult, chiar si Catalin Maruta, prezentatorul emisiunii ,,Happy Hour” de la ProTV, a salutat publicul de la Iasi, prin telefon. O alta surpriza pentru publicul de la Iasi a fost momentul in care Andra si Andi au cantat “Trandafir de la Moldova” pe acordurile unei trupe de mariachi.

Smiley si Pavel Bartos au intretinut si ei atmosfera in culise, fiind alaturi de fiecare concurent. A fost un weekend agitat, cu talente diverse, pe care cei doi nu s-au sfiit sa le incerce: au dansat, au cantat, au incercat sa tina diverse obiecte pe frunte, sa faca zumba sau sa experimenteze cateva miscari de bellydance. Pavel a jucat un rol important in numarul unor concurenti care suflau flacari. La final, acesta a aparut pe scena cu un extinctor, gata sa “salveze” situatia.

La fel ca si in celelalte orase, baletul coordonat de Edi Stancu a reusit din nou sa ridice sala in picioare cu un super spectacol, “Povestea lui Harap-Alb”.

Dupa ce a strabatut intreaga tara, caravana ,,Romanii au talent” ajunge intr-un final la Constanta, ultima destinatie inaintea preselectiilor de la Bucuresti. Dobrogenii sunt asteptati Marti, 20 Septembrie, incepand cu ora 10:00 la Hotel Ibis la preselectiile ,,Romanii au talent”. Inscrierile se fac pe romaniiautalent.ro, dar si direct in locatie.

Caravana “Romanii au talent” ajunge in Constanta

Dupa ce a strabatut tara-n lung si-n lat, caravana ,,Romanii au talent” ajunge si in Constanta. Marti, 20 Septembrie, incepand cu ora 10:00, constantenii sunt asteptati la preselectii la Hotel Ibis. Indiferent de varsta, ocupatie sau talentul pe care il au, aceasta este sansa lor de a se face remarcati in fata intregii tari. Alaturi de ei in aceasta zi vor fi bineinteles si Smiley si Pavel Bartos, curiosi sa vada ce au dobrogenii de oferit. “Anul trecut la Constanta ne-au asteptat niste surprize foarte placate, pe cateva dintre ele le-am revazut apoi in semifinale si chiar in finala. Speram ca si de data aceasta va fi la fel!”, a declarat Smiley.

Inscrierile pentru ,,Romanii au talent” se fac pe site-ul romaniiautalent.ro dar si direct in locatie. Preselectiile vor incepe la ora 10:00 si se vor desfasura pe tot parcursul zilei, pana la ultimul concurent.

Comentarii

Campanie TV

”Greu de respirat. Problema rămâne în aer”, un nou proiect editorial realizat de jurnaliștii Digi24

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Conform unul studiu al Observatorului Român de Sănătate, 23.000 de oameni mor anual în tara noastră din cauza bolilor cauzate de poluare
  • Bucureștiul se află în topul celor mai poluate orașe din țară
  • Comisia Europeană obligă România să ia măsuri pentru reducerea poluării

 

Digi24 lansează un nou proiect editorial – Greu de respirat. Problema rămâne în aer. Începând cu data de 20 februarie, în fiecare joi, timp de cinci săptămâni, în jurnalele Digi24, vor fi difuzate reportaje care vor răspunde la două întrebări esențiale: de ce a devenit atât de greu să respirăm aer curat și ce fac oficialii care ar trebui să nu mai lase problema în aer.

Problema aerului poluat este atât de gravă încât Comisia Europeană obligă ţara noastră să ia măsuri urgente pentru reducerea poluării. Statisticile confirmă faptul că aerul din marile oraşe e aducător de boli, tot mai multe şi mai grave, iar capitala României se află în vârful acestui „top”. Aceleași studii arată că 23.000 de români mor anual din cauza bolilor cauzate de poluare. Tot mai des mergem pe stradă și simțim nevoia să ne ținem respirația, praful înnegrește mașinile, geamurile locuințelor, hainele și, în final, plămânii, iată câteva semnale ce conduc la concluzia că respirăm un fel de otravă. Nu ştim câtă, pentru că măsurătorile sunt atât de inexacte încât nu au fost desluşite nici la nivel înalt.

„Acest proiect este, mai degrabă, o campanie de conștientizare, care lipsește cu desăvârșire în România. Știm că avem o problemă cu poluarea, dar nu știm de ce, cum ne afectează și ce putem face pentru a ne proteja. Autoritățile s-au întrecut în declarații și cifre de-a lungul timpului și ne-au făcut să uităm un lucru esențial: când respirăm aer poluat, organismul nostru are de suferit. Veți vedea în campanie mărturii ale unor oameni care au ajuns dependenți de medicamente din cauza poluării și care fug din București ori de câte ori au ocazia, pentru a putea respira normal”, spune jurnalista Digi24, Teodora Iacob, promotorul acestei campanii.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează campania “Cu drumurile curate”

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI

Pentru cei care nu așteptă ca schimbarea să vină de ceilalți, ci fac schimbarea care face diferența, Lucian Mîndruță, Digi24 și Digi FM lansează “Cu drumurile curate”. Campania de implicare civică își propune să îndemne românii la acțiuni concrete și recurente pentru protecția mediului.                                                                                                                                                                                      “Când mergi încet pe drumurile României, realizezi că prea mulți dintre noi își iubesc țara doar din vorbe. Iar faptele spun altceva: tone de gunoaie, de la cele de construcții și până la cele menajere, ajung ZILNIC pe marginea drumurilor, pe câmpuri și în păduri. Începem deci prin a vă arăta ceea ce, la 90 de kilometri pe oră, nu avem când să vedem. Și, după aceea, încercăm să și strângem, pe porțiuni pe care putem strânge comunități să ne ajute. În Muntenia, Ardeal și Moldova,” a declarat jurnalistul Lucian Mîndruță.

Prima etapă a proiectului se desfășoară până la data de 1 martie 2020 și invită publicul să trimită la adresa de email ajutor@cudrumurilecurate.com imagini care ilustrează realitatea pe care cu toții ne-am obișnuit să o luăm drept “normalitate”. De-a lungul drumurilor județene și naționale s-au format adevărate gropi de gunoi. Acestea sunt zonele vizate, iar fotografiile trebuie însoțite de coordonatele locurilor în care au fost realizate.

Harta drumurilor murdare va fi actualizată constant, în această perioadă, pe site-ul campaniei, www.cudrumurilecurate.com, pentru a crea o imagine completă și realistă a situației.

Cea de-a doua etapă a campaniei urmărește mobilizarea oamenilor care-și doresc să schimbe lucrurile și sunt, deopotrivă, dispuși să investească timp și efort pentru o țară “cu drumurile curate”.

Aceștia se pot înscrie ca voluntari pe site-ul campaniei pentru ultima etapă a proiectului, în care, alături de Lucian Mîndruță și de voluntarii Digi România, vor participa la acțiuni de ecologizare în trei regiuni ale țării.

Inițiatorii campaniei invită cetățenii, autoritățiși organizațiile locale care se ocupă de salubrizare și / sau de colectarea selectivă a gunoiului să se alăture acestui demers. Obiectivul acestor acțiuni punctuale este să responsabilizeze comunitățile în care se vor desfășura și să creeze premisele unei schimbări de durată, sustenabile.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

„Statul la stat”, un nou proiect editorial Digi24 care prezintă neregulile din serviciile publice

Avatar

Published

on

Foto Credit: DIGI
  • Avem milioane de funcționari și angajați în sistemul public și mii de frustrări și nemulțumiri legate de serviciile pe care le plătim și le primim.
  • Avem mii de instituții publice și milioane de întrebări despre rostul lor. În multe dintre ele, nici cei care lucrează acolo nu știu ce-ar trebui să facă. Nu știu cu ce se ocupă.
  • Știm însă că ocupă birouri și primesc salarii drept răsplată pentru servicii și favoruri politice.

 

Prin proiectul editorial „Statul la Stat”, Digi24 cere depolitizarea instituțiilor de stat și profesionalizarea lor profundă. Proiectul urmărește să descopere și să arate neregulile din serviciile publice a căror unică rațiune de a exista pare să fie recompensa politică. Din 5 februarie, în jurnalele Digi24 vor fi difuzate anchete și reportaje realizate de jurnaliștii Toma Petcu și Sergiu Voicu, iar subiectele vor fi dezbătute în platou cu analiști și reprezentanți ai instituțiilor publice.

Instituțiile de stat consumă, anual, 30% din bugetul României și eșuează chiar în misiunea lor de bază: satisfacerea nevoilor publice. Calitatea serviciilor publice este unul dintre marile motive de nemulțumire din România și unul dintre motivele pentru care românii părăsesc țara. Conform unui sondaj IRES, 69% dintre cetățeni spun că sunt nemulțumiți de administrația publică. Aceeași analiză arată că 30% dintre români consideră corupția principala problemă de care se lovesc în instituțiile publice, urmând birocrația (27%), indiferența angajaților (23%), incompetența (8%) și politizarea (6%).

Campania „Statul la Stat” reprezintă o colecție de răspunsuri la întrebările „De ce ni se întâmplă asta? De ce dăm atât de mulți bani pe atât de multe instituții cu atât de mulți angajați, mulți dintre ei insuficient pregătiți sau chiar complet nepregătiți?”. Demersul jurnalistic urmărește identificarea instituției și verificarea jurnalistică a activității sale. Depinde de administratorii statului și de societate, în egală măsură, ca serviciile publice să fie în slujba tuturor cetățenilor.

*Reuters Institute Digital News Media Report 2019

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0