Connect with us

Analize

Showul transformarilor „Te cunosc de undeva!”, lider de audienta la nivelul publicului urban! Raluca si Denisa de la Bambi, castigatoarele serii!

Published

on

Emisiunea „Te cunosc de undeva!”, in care Raluca si Denisa de la Bambi s-au transformat in Shakira si Rihanna si au castigat, a fost sambata seara lider de audienta la nivelul publicului din mediul urban. Editia a adunat in fata micilor ecrane 1.959.000 de telespectatori din toata tara, in minutul de maxima audienta de la 21.11.

Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul urban si a a obtinut pe perioada difuzarii emisiunii (20.30 – 23.54) o audienta medie de 9,6 puncte de rating si 20,5 % cota de piata, in timp ce Pro TV inregistra 8,2 puncte de rating si o cota de piata de 17,6 %.

Cifre detaliate aici!

 

În concursul transformărilor de sâmbătă, Liviu Vârciu a cantat cu taraful și a facut o demonstrație la acordeon, imitându-l pe celebrul lăutar Fărâmiță Lambru, cu al său cântec “Inel, Inel de aur”. Oana Sîrbu a fost Donna Summer și a interpretat unul dintre cele mai premiate hituri disco ale tuturor timpurilor, “Hot Stuff”, iar Cezar Ouatu a realizat o transformare de colecție în Robbie Williams.

Daniel Iordăchioae, desculț și cu chitara în brațe, l-a imitat pe legendarul John Lennon cu a sa celebră piesă “Give Peace a Chance”, Lidia Buble a devenit pentru o seară cântăreața de muzică populară Niculina Stoican, Alina Eremia s-a transformat în excentrica Cyndi Lauper, iar Andrei și Kamara, de la Alb Negru, le-au imitat pe colegele lor de la Bambi.

Castigatoarele editiei au fost Raluca și Denisa Tănase, de la Bambi, care s-au transformat in Shakira și Rihanna, și au oferit un moment senzual și plin de curaj.

Foto Credit: Antena 1

Sursa Cifre: Kanatar Media


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Advertisement

CITESTE SI:

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
4 Comments

4 Comments

  1. iulia1

    25 martie 2015 at 11:46

    da mile, mai bine ma uit la PROsti decat la comunisti. La antene doar oamenii fara creier se uita si culmea mai si dau bani sa „ajute” cazurile sociale, desi acesti bani ajung in buzunarul lui Felix. E foamne de bani, foame de bani. Ce parere ai despre campania manipulatoare de la Radio Zu „Zi CASA sa-ti fie bine…” ? Sau cum a fost ‘taiat ” Maruta dintr-o poza cu Andra, dar a ramas mana. Cum e mile ?
    Felicitari mile, ai niste directori foarte buni. Vezi ca au dat-o afara pe Vanessa Cernea de la Acasa, poate o luati voi, cum ati luat si alte gunoaie.

    Eu ma uit la canalele Pro doar pt filme, ca nu ma interseaza emisiunile tampite.

  2. mile

    23 martie 2015 at 16:12

    iulia – pro va avea emisiune cu prosti din aprilie , sper ca o sa te uiti

  3. iulia1

    23 martie 2015 at 14:38

    Antena 1 a fost spulberta de Pro TV sambata. De ce nu publicati si adienta pe NATIONAL si COMERCIAL ? Sau sunteti finantati de Felix. Apropo Antenele pe platforma dth Digi TV. Aproximativ 1 milion de romani nu au acces la canalele Antena Group, deci nu cred ca trebuie sa mai spun si altlele…Cifre fabricate.

  4. mile

    23 martie 2015 at 12:07

    acelasi rating ca si saptamana trecuta , doar realuarea de la romanii au talent a scazut de la 10 la 6 rating

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending