Connect with us

BUSINESS

Singura modalitate de a plati taxa de pod Fetesti – Cernavoda fara niciun risc!

Published

on

 

Daca vrei sa mergi pe litoralul romanesc, trebuie sa platesti taxa de pod Fetesti – Cernavoda. Aceasta este necesara pentru a traversa podul peste Dunare de pe Autostrada Soarelui, avand o valoare cuprinsa intre 13 Lei si 91 de Lei, in functie de tipul autovehiculului ta

Exista patru variante de a plati taxa de pod Fetesti – Cernavoda, insa trei dintre ele au neajunsuri evidente. Astfel, daca optezi sa achiti la punctele de taxare, vei pierde foarte mult timp. Daca alegi sa platesti in benzinarii, poti avea surpriza neplacuta ca sistemul electronic sa fie temporar nefunctional. Totodata, daca vrei sa achiti prin SMS, vei fi tarifat suplimentar.

Acestea nu sunt, insa, singurele greseli pe care soferii le pot face atunci cand vor sa plateasca taxa de pod Fetesti – Cernavoda. Uneori, se intampla ca acestia sa treaca dus-intors, dar sa achite o singura data taxa, sau sa nu trimita SMS-ul de confirmare cerut de sistemul informatic. In plus, in cazul in care alegi sa platesti pana a doua zi dupa trecere la ora 24.00, asa cum iti permite legea, risti sa uiti.

In oricare dintre situatiile de mai sus te-ai afla, rezultatul va fi acelasi: vei fi amendat pentru neplata taxei de pod Fetesti – Cernavoda. Cuantumul amenzii este de 10-20 ori contravaloarea unei treceri, in functie de tipul autovehiculului. Spre exemplu, daca detii un autoturism, vei plati intre 130 de Lei si 260 de Lei drept penalizare.

Pentru a evita aceste scenarii deloc placute, iti recomandam sa optezi pentru cea mai rapida si eficienta modalitate de a achita taxa de pod Fetesti – Cernavoda: online, pe site-ul taxadepod.ro, autorizat de Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Pe taxadepod.ro, poti efectua o plata rapida si sigura, in numai 2 minute, fara taxe suplimentare si fara sa fie nevoie sa iti creezi un cont. Iata in continuare care sunt pasii pe care trebuie sa ii urmezi pentru a plati taxa de pod Fetesti – Cernavoda:

  1. Alege modalitatea optima de plata – cu cardul sau prin transfer bancar (ordin de plata sau cash);
  2. Introdu datele tale – detaliile de facturare (persoana fizica / juridica, adresa), detaliile autovehiculului (insemnul de stat, numarul de inmatriculare, seria de sasiu) si detaliile clientului (nume, prenume, numar de telefon, adresa de e-mail);
  3. Bifeaza casuta “Accept termeni si conditii” si apoi apasa butonul “Plateste”.

Serviciile oferite de taxadepod.ro catre companiile private sau de stat din Romania si din strainatate sunt fara taxe suplimentare. Tariful include TVA si livrare gratuita prin e-mail. Pe langa taxa de pod Fetesti – Cernavoda, nu se percep taxe suplimentare.

Pentru platile cu cardul, este folosit sistemul 3D Secure, care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate precum al celor realizate la bancomat. Prin urmare, alege singura metoda de plata a taxei de pod Fetesti – Cernavoda care nu prezinta niciun risc – online pe site-ul taxadepod.ro!

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

AllProWeb – agenție de publicitate cu servicii create să asigure succesul!

Published

on

 

AllProWeb este agenția de publicitate online cu un portofoliu generos de clienți – peste 400 – convinși de profesionalismul echipei de specialiști și de randamentul obținut în campaniile derulate de către aceasta. Faptul că promovarea firmelor pe internet are o importanță covârșitoare în evoluția companiilor nu mai surprinde pe nimeni. Antreprenorii care au conștientizat importanța mediului online pentru afacerile pe care le dețin au dat curs ofertelor de promovare AllProWeb și au ajuns să obțină rezultate mai bune decât cele pe care le așteptau.

 

Prin activitatea pe care o desfășoară, AllProWeb reușește să poziționeze în cele mai bune poziții Google atât firme renumite, cât și societăți despre existența cărora puțini utilizatori online știau. Rezultatul unei bune poziționări în motorul de căutare este materializat în vânzări mai mari de produse și servicii. De altfel, pentru bunul mers al activității unei firme cu prezența online, cea mai importantă condiție – cheia afacerii – este vizibilitatea.

 

Servicii de top oferite de AllProWeb

Descrisă în linii mari, activitatea companiei poate fi comprimată în setarea și administrarea campaniilor de promovare prin Google Ads, SEO, Facebook Ads, optimizarea ratei de conversie și branding online. Concret, toate abordările menționate includ o serie de pași importanți în atingerea obiectivelor propuse.

 

Optimizare SEO

Obiectivele unei campanii SEO sunt reprezentate atât de obtinerea unei poziții în prima pagina de rezultate organice Google, cât și de imbunatatirea prezentei online a companiei promovate. Serviciile oferite sunt garantate contractual și diferă în funcție de tipul de abonament ales. Abonamentele SEO oferite de agenția AllProWeb sunt special concepute pentru a satisface nevoile oricărei firme, indiferent de dimensiune, cifra de afaceri și concurență. În anumite cazuri, se pot recomanda și servicii personalizate de SEO.

 

Campanii Facebook Ads

Astfel de campanii sunt arme redutabile utilizate pentru atragerea de vizitatori pe site-ul de prezentare a serviciilor sau magazinelor online. Soluții complete de marketing, aceste campanii urmăresc obiective bine țintite, ce pot fi materializate în creșterea numărului de fani pe pagină, creșterea vânzărilor în perioada imediat următoare, creșterea traficului pe site, dar și popularizarea brandului.

 

Campanii Google Ads

O campanie Google AdWords realizată fără cunoștințe în domeniu, cel mai probabil nu va avea rezultatele urmărite. La modul concret, astfel de campanii constau în afișarea unor anunțuri sponsorizate în motorul de cautare Google și pe site-uri din rețeaua Google Adsense, care aduc pe site-ul promovat vizitatori interesați de serviciile sau produsele pe care acesta le oferă.

AllProWeb este agenție parteneră Google Ads și derulează astfel de campanii de promovare prin intermediul a trei pachete – Basic, Business și Pro, prin intermediul cărora va puteți asigura de faptul ca bugetele dumneavoastră sunt directionate corect, iar campaniile Ads și administrare de către specialisti certificati Google.

Optimizarea Ratei de Conversei (CRO by AllProWeb)

Simpla atragere a traficului pe site nu mai este suficientă pentru generarea de converșii (comenzi sau vânzări). Astfel, pentru a va asigura de faptul că procesul de comandă este cât mai simplu cu putință, experiența de cumpărare nu este anevoioasă, ba chiar încurajează potențialul cumpărător și design-ul site-ului este „prietenos” cu utilizatorul, specialiștii AllProWeb analizează numărul de comenzi, rată de conversie, raportată la numărul de vizitatori și rată de abandon, pentru a identifica cele mai bune modalități de obținere a mai multor comenzi. Deși complex, corect implementat, procesul de optimizare a ratei de conversie va poate aduce vânzări mult mai mari într-un timp scurt. Astfel, nu numai că va asigurați de faptul că site-ul va ajută să transformați vizitatorii în clienți, chiar obțineți venituri mai mari fără investiții suplimentare în atragerea de trafic nou pe site.

 

Branding online

AllProWeb deține logistică și experiență necesară de a face site-urile vizibile în mediul online, dar și pentru a îmbunătății reputația acestora. De asemenea, lista serviciilor oferite de AllProWeb include și publicarea comunicatelor de presă pe site-uri de profil, înscrierea site-urilor în cataloage web și multe altele.

Cu o astfel de suită de servicii, AllProWeb se dovedește un partener eficient pentru toți proprietarii de afaceri cu prezența online, al căror scop este unic: de a obține succesul!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Evaluarea imobilelor – factori de interes la stabilirea valorii

Published

on

 

Simțul proprietății este destul de accentuat la români, dacă facem spre exemplu o comparație cu Europa occidentală. Acolo numărul celor care aleg să locuiască în spații închiriate este considerabil mai mare, însă la noi există acea nevoie de a avea locuința proprie.

Cum o mare parte dintre imobile sunt cumpărate prin contractarea unor credite bancare a căror garanție este reprezentată de imobilul în sine, este necesară și o evaluare pentru a determina valoarea reală a respectivelor imobile. Această evaluare poate fi realizată doar de un evaluator autorizat ANEVAR și există numeroase aspecte care o pot influența. Specialiștii www.evaluari24.ro ne oferă câteva lămuriri în acest sens.

În primul rând se pare că trebuie avută în vedere vandabilitatea proprietății. Există o diferență notabilă între un imobil situat într-o zonă urbană, spre exemplu, comparativ cu unul aflat într-o localitate din mediul rural. În egală măsură contează și dacă proprietăți similare din zonă au mai fost vândute recent și la ce prețuri, pentru ca evaluatorul să poată să estimeze cât mai corect valoarea imobilului în cauză, având și un termen de comparație relevant. Realizarea evaluării este considerabil îngreunată dacă în zona respectivă nu s-au înregistrat vânzări-cumpărări ale imobilelor similare într-o perioadă relativ recentă.

Care sunt elementele care contează la stabilirea valorii unui imobil?

Chiar dacă prețul final al imobilului va fi stabilit în funcție de altele similare, există o serie de caracteristici care fac diferența și care pot influența valoarea în sensul creșterii sau scăderii. Iată care sunt acestea:

Amplasarea – imobilele din mediul urban vor avea tot timpul o cotație de preț mai ridicată, comparativ cu cele din mediul rural. Chiar și cele din mediul urban se diferențiază însă în funcție de amplasament. Ca simplu exemplu, un apartament situat la periferia orașului va avea o valoare mai scăzută față de unul amplasat ultracentral.

Vechimea – această caracteristică contribuie de asemenea la determinarea valorii unui imobil. Dacă acesta este mai vechi, poate prezenta un risc seismic ceva mai ridicat sau poate necesita îmbunătățiri post-achiziție, ceea ce duce la o scădere inevitabilă a valorii. La polul opus, dacă vorbim despre un imobil construit relativ recent, în principiu după anul 2000, acesta va avea automat o valoare mai ridicată comparativ cu cel menționat anterior, indiferent dacă este construit înainte sau după 1977.

Suprafața utilă – interesul populației a cunoscut fluctuații și din acest punct de vedere. După experiența locuințelor construite în perioada comunistă, în care suprafața utilă era destul de limitată, a apărut nevoia de apartamente cu suprafețe cât mai ample. Acest trend s-a diminuat însă, pentru că foarte rapid cei care și-au cumpărat apartamente sau case cu suprafețe foarte mari au realizat că întreținerea lor și încălzirea pe timpul iernii generează cheltuieli destul de serioase.

Proximitate față de puncte de interes – și acest element poate avea o mare influență la evaluarea unui imobil. Cu siguranță va avea un preț mai mare astfel un apartament situat în centrul orașului, aproape de instituții, bănci, centre comerciale și alte astfel de puncte de interes, comparativ cu un apartament situat undeva la periferie.

Alte facilități – la valoarea unui imobil pot aduce creșteri considerabile unele facilități precum locul de parcare, spații de depozitare suplimentare sau chiar un garaj. De asemenea, dacă respectivul imobil este sau nu mobilat, dacă este la un etaj intermediar sau nu, dacă dispune de izolație termică sau diverse alte finisaje și îmbunătățiri poate să influențeze prețul final, valoarea stabilită de evaluatorul autorizat.

Când este indicat apelul la un expert evaluator?

Situațiile în care sunt necesare serviciile unui evaluator imobiliar pot fi din cele mai diverse. Unele dintre cele mai frecvente se referă însă la contractarea unui credit pentru care se garantează cu un imobil sau vânzarea-cumpărarea.

În cel din urmă caz, stabilirea valorii imobilului cu ajutorul serviciilor unui evaluator autorizat prezintă avantaje atât pentru vânzător, care va cunoaște prețul real, cât și pentru cumpărător, care acordă un vot suplimentar de încredere valorii astfel obținute a imobilului.

Cu siguranță serviciile de evaluare realizate de persoane autorizate în acest sens sunt o necesitate în situații dintre cele mai diverse. Pentru informații suplimentare legate de evaluări, criterii în baza cărora se realizează sau chiar pentru a solicita o ofertă, cei interesați pot să acceseze site-ul www.evaluari24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Internetul a schimbat complet mediul antreprenorial

Published

on

 

Dacă înainte aveai nevoie de cel puțin câteva mii/zeci de mii de euro ca să îți deschizi o afacere, acum poți porni cu un laptop și o conexiune la Internet.

Astăazi vom vedea câteva exemple clare de idei de afaceri care deja există și sunt foarte profitabile. Vei descoperi atât idei de afaceri care se pot porni cu câteva sute de lei și o conexiune la internet, cât și afaceri care au nevoie de o investiție mai mare.

Să-i dăm drumul.

 

1. Organizator de evenimente

Ești o persoană care poate să coordoneze oameni foarte ușor? Un business de organizare de evenimente se poate porni cu câteva sute de lei.

Practic, ca investiție, tot ce ai nevoie este o formă legală și un sediu social. Nu ai nevoie de stocuri, nu ai nevoie de echipament performant și la început, nici de angajați.

 

Câteva sfaturi înainte de a porni la drum:

  • Învață meseria bine, de la cei care au deja succes
  • Nu începe business-ul fără o imagine solidă
  • Creează un plan de marketing realist
  • Fă un curs de comunicare și marketing
  • Atrage primii clienți ajutând oamenii în mod gratuit.

Ulterior, poți investi în crearea unei platforme speciale pentru organizarea de evenimente. Aici poți atrage toți colaboratorii de care ai nevoie, iar oamenii pot găsi tot ce au nevoie pentru organizarea unui eveniment într-un singur loc.

 

2. Magazin online de articole sportive

Practicarea unui sport este unul dintre trendurile în creștere, peste tot în lume. Oamenii devin din ce în ce mai conștienți de importanța sănătății și implicit de importanța sportului.

Tocmai de aceea și un magazin online de articole sportive este o idee de afacere profitabilă.

Totuși, un astfel de business nu se poate deschide cu doar câteva sute de lei investiție. Ai nevoie de un stoc destul de mare pentru a porni, altfel vei pierde foarte mulți clienți pentru că oamenii vor să aibă de unde să aleagă.

De asemenea, este foarte important să nu investești tot bugetul în stoc sau în crearea unui site. Ai nevoie și ca oamenii să găsească acel magazin online, ceea ce înseamnă că va trebui să investești o bună parte din bugetul alocat și în marketing.

 

Principalele canale la care ar trebui să te gândești sunt:

  • Reclamele Google Ads (pe termen scurt, sunt cea mai rapidă modalitate de a avea vânzări)
  • SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare) – durează până să apară rezultate
  • Facebook Ads – la fel ca Google Ads, sunt o modalitate rapidă de a atrage clienți

 

3. Traducător autorizat

Oamenii mereu vor avea nevoie de traducerea, autorizarea și legalizarea actelor. Prin urmare și aceasta e o idee de afacere care va fi mereu profitabilă.

Avantajul în această industrie este faptul că nu ai nevoie de o investiție inițială foarte mare. Tot ce ai nevoie este o formă legală și un sediu frumos amenajat (de preferat într-o locație ușor accesibilă).

Bineînțeles, la fel ca în orice alt business, nu uita să aloci o bună parte din buget marketing-ului. Până vei avea o bază inițială de clienți care să te recomande, vei avea nevoie de un buget pentru a ajunge la potențialii clienți.

Și aici internetul îți oferă posibilitatea de a scala afacerea. Poți crea ușor o platformă de traduceri online ce îți permite astfel să ajungi și la clienții din alte orașe.

 

4. Agenție de turism

Turismul este una dintre acele industrii care mereu va avea clienți. Ne place să călătorim și ne place să o facem din ce în ce mai des.

Studiile arată că 1 din 4 români are în plan să călătorească mai des. Iar mediul economic ne și permite acest lucru.

Și în acest caz, nu ai nevoie de o investiție enormă pentru că nu ai nevoie de un echipament costisitor sau de investiția într-un stoc mare de marfă.

Pe lângă o formă legală de funcționare, mai ai nevoie de un punct de lucru (de preferat cât mai central), de o investiție în marketing și de colegi dornici de a face treabă bună.

Atenție însă, competiția în această industrie este foarte mare și există deja jucători vechi pe piață, mai ales dacă vrei să pornești o agenție de turism online.

Ce poți face la început este fie să îți găsești o nișă nu foarte aglomerată, fie să investești foarte mult într-un singur canal de marketing. Încearcă să nu dispersezi bugetul de promovare în toate direcțiile posibile pentru că îți vei diminua șansele de a avea rezultate pozitive.

 

Înainte de a începe

Orice afacere ai dori să începi, ține cont de aceste elemente:

  • Ai grijă ca business-ul tău să rezolve o nevoie destul de mare
  • Asigură-te că începi cu o strategie, cu un plan de marketing
  • Asigură-te că ai alocat un buget de marketing suficient de mare

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending