Connect with us

Presa online

Site-ul YumStops.com s-a lansat oficial la Simbio

Published

on

 

Joi, 2 iulie 2015, a avut loc lansarea oficială a site-ului www.yumstops.com. Evenimentul a avut loc la mansarda bistro-ului Simbio Kitchen & Bar, un cadru prietenos, unde Aleka Sarah Vlădăreanu și Iulia Văcăroiu și-au întâmpinat invitații cu o bere rece Redd’s Light, gustări apetisante și înghețată La Strada, nerăbdătoare să le povestească acestora despre noul lor proiect.

Pe Aleka e posibil să o cunoașteți deja, fiind blogger de lifestyle de mai bine de 6 ani pe www.sunshine-sarah.com. Cu motto-urile „pot să rezolv asta cu un mail” și „stai s-o pun pe Instagram”, Aleka își dovedește în fiecare zi skill-urile ei de PR și Social Media Manager pentru Yum Stops. Meșter în ale IT-ului pe www.yumstops.com, Iuliei îi place să caute pe Google soluții în Java Script și PHP, ca un Website Manager ce se respectă.

Yum Stops este un proiect început din pasiunea descoperirii perlelor ascunse din București și din țară, un loc plin cu experiențe delicioase, unde veți putea găsi articole și recenzii cu cele mai mișto baruri, bistro-uri, restaurante și terase din București și din țară. N-o să vedeți prea multă obiectivitate pe www.yumstops.com pentru că fetelor le place să scoată în evidență tot ce are mai bun fiecare local și să scrie despre experiențele lor acolo. Site-ul are si un blog integrat, ce va fi actualizat constant cu noutățile din zona de food & drinks și lifestyle.

Localul în care a avut loc evenimentul nu a fost ales întâmplător, fiind chiar unul din bistro-urile de suflet ale Alekăi și ale Iuliei. Simbio s-a redeschis anul acesta pe strada Negustori nr. 26, fiind anterior localizat într-o cafenea cochetă din Centrul Vechi. Acum Simbio se desfășoară într-un frumos conac, având un spațiu dedicat restaurantului în care nu se fumează, un bar colorat la demisol, o grădină însorită și, mai nou, o mansardă spațioasă și luminoasă, perfectă pentru evenimente.

Yum Stops

Deoarece Yum Stops se vrea a fi un site vesel și colorat, evenimentul a fost decorat pe măsură, cu baloane cu heliu oferite de LaParty.ro, magazinul de articole și decorațiuni pentru petreceri tematice. Invitații au putut accesa noul site utilizând tablete Samsung Galaxy Tab A și au putut observa varianta mobile a acestuia de pe telefoanele performante Samsung Galaxy S6 si S6 Edge.

Fetele le-au oferit invitatilor săi și alte câteva surprize dulci în goodie bag-urile pregătite pentru ei, precum praline din partea binecunoscutei ciocolaterii belgiene Leonidas, un macaron delicios din partea Chocolat, dar și o băutură răcoritoare pe bază de cofeină din partea Vienna Ice Coffee. Mai mult, deoarece știu cât de pofticioase sunt femeile, iar în același timp atente la silueta lor, s-au gândit să le ofere ocazia să încerce noul gel-cremă cu efect anticelulitic Bodyshape Remodelare Totală de la Elmiplant.

Pentru mai multe informații, vă invit să fiți cu ochii pe YumStops.com și să urmăriți Yum Stops pe pagina de Facebook și pe profilul de Instagram.

Foto credit: Dragos Toader

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Alexandru Giboi, nominalizat de șase agenții de presă europene drept candidat pentru funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

Foto Credit: AGERPRES
 

Directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost nominalizat drept candidat pentru funcția de Secretar General al EANA – Alianța Europeană a Agențiilor de Presă.

Conform statutului EANA, pentru a deveni candidat pentru această funcție, este nevoie de nominalizarea a cel puțin trei agenții membre. Alexandru Giboi a fost nominalizat de următoarele agenții: BTA (Bulgaria), CNA (Cipru), ANA-MPA (Grecia), ATA (Albania), FENA (Bosnia și Herțegovina), TASR (Slovacia), alături de AGERPRES.

În acest moment, Alexandru Giboi este membru în Consiliul de Conducere al EANA, ales în septembrie 2015, dar și Secretar General al Asociației Agențiilor de Presă din Balcani (ABNA-SE), ales pentru un al doilea mandat în septembrie 2016. Alegerile din toamna acestui an vor avea loc în urma încheierii mandatului actualului Secretar General, Erik Nylen, expert în mass-media cu o vastă experiență. Înainte de a fi Secretar General al EANA, acesta a fost, printre altele, CEO al TT, agenția de presă suedeză.

Pentru funcția de Secretar General al EANA mai candidează și Lidia Sobanska, din Polonia, susținută de trei agenții de presă.

Pentru prima dată în istoria EANA, Conferința de primăvară a Alianței se va desfășura la București, în luna aprilie a acestui an, la invitația AGERPRES.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Exatlon, pe locul doi în topul căutărilor pe Internet

Published

on

 

La doar o luna de la debutul fulminant al celei mai iubite competitii sportive televizate, “Exatlon” a devenit un adevarat fenomen, inregistrand audiente remarcabile, demne de podium.

Fiecare editie a reality-ului difuzat la Kanal D, plina de suspans si adrenalina, tine cu sufletul la gura milioane de romani care isi sustin favoritii din concurs.

Interesul sporit manifestat de fanii “Exatlon” se muta si in online, acolo unde comentariile de sustinere pentru o echipa sau alta starnesc adevarate furtuni virtuale. Astfel, conform Google Trends, setea romanilor de informatii referitoare la show si concurenti, plaseaza “Exatlon” pe locul doi in topul cautarilor pe Internet.

Reality-ul, suta la suta autentic, a creat o comunitate puternica in social media. Informatiile actuale si interesante postate aproape in timp real cu momentele din fiecare editie “Exatlon”, cu si despre concurentii ramasi in competitie, pe paginile oficiale de socializare Kanal D, Facebook (https://www.facebook.com/ExatlonRomania/) si Instagram (https://www.instagram.com/exatlonromania/), aduna zilnic zeci de mii de abonati.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Agenţia Naţională de Presă, Agerpres a lansat proiectul editorial #UnicInEuropa

Published

on

 

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES a lansat vineri, 4 august, proiectul editorial #UnicInEuropa, care îşi propune să promoveze locuri din România ale căror particularităţi le fac să devină inedite, dar şi oameni care, prin inventivitatea lor, au lansat idei unice, au dat viață unor poveşti ce nu mai pot fi auzite niciunde în Europa.

 

Proiectul AGERPRES #UnicInEuropa promovează România, locurile pe care natura a ales să le marcheze cum nu a mai făcut-o nicăieri în altă parte, dar și clădiri, monumente și edificii ale căror poveşti poartă însemnele secolelor trecute, muzee care adăpostesc colecţii de artă unice.

Cu ajutorul reportajelor, imaginilor și al poveștilor unice în Europa, cititorii vor (re)descoperi prin proiectul #UnicInEuropa România, precum și oameni care au ales să ignore clişee, care nu au renunțat la ideile lor, indiferent cât de grea a fost materializarea acestora.

 

Printre materialele ce vor fi publicate în cadrul secțiunii speciale #UnicInEuropa se regăsesc:

Crucea Caraiman, un vis de Cartea Recordurilor sau Vulcanii noroioși – tărâmuri de pe altă lume.

Hashtagul prin care vor putea fi găsite pe Facebook și Twitter materialele jurnalistice este #UnicInEuropa. Proiectul editorial AGERPRES poate fi accesat la linkul: www.agerpres.ro/unicineuropa, urmând ca în fiecare zi de vineri, la ora 11:00, secțiunea să fie actualizată.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending