Connect with us

ALL MEDIA

Skol Land – Noua campanie de imagine a Skol

Published

on

 

În luna mai, marca Skol a lansat o nouă campanie de imagine adresată bărbaților ajunși la vârsta marilor responsabilități care adeseori îi copleșesc, determinând nevoia unei evadări din realitatea cotidiană. Skol a căutat și a găsit soluția completă, escapada într-un spaţiu inedit unde toate problemele își găsesc rezolvarea, iar bărbații se relaxează în cele mai plăcute moduri, gândite și puse în scenă special pentru ei.

Pentru că îi cunoaştem foarte bine pe bărbații care beau Skol şi pentru că le înțelegem nevoile, am creat Skol Land, un concept unic care îndeamnă la relaxare şi la reîntărirea statutului « de bărbat ». Deşi Skol Land pare a fi doar o stare de spirit care prinde viață odată cu fiecare sticlă de Skol ce se deschide, noi îl vom crea şi în realitate. Urmăriţi cu atenție brand-ul Skol în perioada următoare şi veţi afla toate detaliile.”, declară Doron Zilberstein, Vice-Preşedinte Marketing URBB.

Cât despre activitățile de recreere și atmosfera din Skol Land, acestea sunt prezentate pe larg în spotul TV cu care s-a lansat campania, creat de URBB și Papaya Advertising: „Skol Land este un spațiu unic, creat doar pentru bărbați, unde aceştia vin să alunge stresul şi să se relaxeze. Spotul TV face un tur al acestui spaţiu prin ochii personajului principal care descoperă una câte una punctele de atracţie din Skol Land, fiecare reprezentând o metodă de relaxare şi distracţie coborâtă din fanteziile oricărui bărbat”, ne spune Anca Aldea, Senior Brand Manager Skol.

Robert Tiderle, Creative Director Papaya, dezvăluie gândul din spatele acestei campanii: “Am dorit de la bun început să creăm un spaţiu în care consumatorul să se simtă în largul său, nu să fie împuns la orice pas de cotoarele powerpoint-urilor cu diverse poziţionări din birourile de marketing sau ale agenţiei. Un spaţiu pe care orice bărbat care bea o bere cu amicii lui să îl recunoască, ca fiind benefic pentru el, în primul rând, nu pentru brandul de bere comandat. Poate pentru prima dată în comunicarea unui brand de bere în România se vorbeşte despre consumator, nu înspre consumator. Skol evită inteligent şi cu umor să se împăuneze, spunând mai degrabă ce ar vrea brandul să facă pentru bărbaţi, nu cum trebuie să fie sau ce trebuie să aprecieze bărbaţii care beau Skol.“

Noua campanie Skol va fi difuzată pe principalele posturi TV naţionale şi adaptată pentru print, outdoor şi on-line. Valoarea campaniei ajunge la 2 milioane Euro.

Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:

– din partea URBB: Doron Zilberstein – Vice-Preşedinte Marketing, Anca Aldea – Senior Brand Manager, Georgiana Sima – Junior Brand Manager

– din partea Papaya Advertising: creaţie: Robert Tiderle, Petru Cuciuc, Andrada Sas, Adrian Gaganciuc; Client Service: Ramona Sima, Andreea Balta

– casa de productie: Family Film

– fotograf: Dan Samoilă

– MediaEdge: Mihaela Stăncescu, Cătălin Zaharia, Mihaela Antonescu

din partea GolinHarris: Alina Popa – Manager Consumer Division, Valeriu Ispir – Digital Manager, Anca Scarlat – Media Associate, Diana Bucuroiu – Associate Community Manager Consumer Division.

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piața locală, fiind prezent pe piața berii, a băuturilor răcoritoare şi pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piața berii mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness şi Kilkenny, Granini pe piața băuturilor răcoritoare, precum şi recenta lansată marcă de apă minerală Bilbor.

 

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Motive pentru care ar trebui sa folosesti containere !

Published

on

 

Containerele pentru locuit se folosesc peste tot in lume. Sunt acele containere pe care vasele mari de transport le folosesc pentru a depozita diverse produse, indiferent de greutate si dimensiune. Acele containere pot fi adesea reciclate. Insa, mai nou aceste containere sunt folosite pentru a crea locuinte functionale temporare sau permanente.

Firma cabine-containere.ro pune la dispozitia clientilor containere ce pot fi folosite ca si containere de birou, containere de santier, containere de locuit sau doar de depozitare. Desigur, acestea nu sunt containere reciclate, totul find nou, realizat pe structuri rezistente. Desi poate multi sunt sceptici cu aceasta optiune, trebuie sa stii ca astfel de containere au mai multe beneficii decat crezi.

 

Iata cateva motive pentru care iti recomandam si tie containerele de locuit:

 

  1. Pentru ca nu au nevoie de fundatie si sunt realizate din materiale mai ieftine decat betonul sau caramida, si totusi extrem de rezistente, containerele reprezinta o optiune mult mai buna pentru cei care au nevoie de o casa sau un birou. Cu ajutorul containerelor poti obtine locuinta mult visata, chiar daca bugetul tau este unul mai mic si in mod normal nu ai putea sa iti permiti nici macar un apartament. De asemenea, atunci cand avem o firma, stim cate costuri sunt necesare. De aceea, o locatie ieftina pentru birouri este ideala. Cu containerele de la cabine-containere.ro putem amenaja birouri moderne, cu toate dotarile necesare (inclusiv cu grup sanitar), la costuri foarte mici. Un al mod pentru care se  pot folosi containerele este ca si cabine de santier. Le putem asigura muncitorilor un loc de cazare curat si cu dotari decente, cu costuri accesibile.

 

  1. Sunt ecologice. Containerele de locuit sunt realizate din materiale ecologice si constructia lor nu polueaza cu nimic mediul inconjurator. Nu este nevoie de aprobari si audit de mediu pentru a face, de exemplu, o cladire de birouri din containere. Daca vrei sa fii eco din toate punctele de vedere, poti  apela si la energie solara si alte soltuii nepoluante. Astfel vei avea o casa “sanatoasa” si vei contribui la protejarea mediului inconjurator.

 

  1. Rapiditatea construirii. O casa traditionala se va construi in minim 4 luni, sa nu mai vorbim de aprobarile si avizele pe care trebuie sa le obtii. Insa, un container se contruieste, de obicei, cam intr-o luna. Desigur, pentru a-l avea cat mai repede, acesta trebuie achizitionat de la o firma de specialitate, precum cabine-containere, care iti ofera si garantia calitatii. Indiferent de ceea ce iti doresti si pentru ce iti doresti containerul sau containerele, timpul de asteptare este foarte scurt, de aceea fiind si solutia ideala pentru persoanele care nu pot sa astepte constructia unei case.

 

  1. Containerele pot fi amplasate oriunde. Daca ai o bucata de teren, atunci poti fara probleme aseza un container, doua, trei, in functie de necesitati si spatiu. Inca o data, amintim faptul ca nu ai nevoie de autorizatie. De asemenea, daca doresti sau trebuie sa te muti, containerul poate fi transportat cu usurinta si ai avatajul de a nu pierde investitia. Cu un container de la cabine-containere.ro ai libertatea pe care o casa sau o cladire din caramida ori beton nu ti-o ofera.

 

  1. Poti construi orice. In afara de multiplele tipuri de utilizari, trebuie sa stii ca poti face din aceste containere case cu etaj, cu mai multe compartimente sau chiar cladiri de birouri. Containerele pot fi montate orizontal, unul langa altul sau vertical (unul peste altul). Profesionistii de la cabine-containere.ro  vor sti cum sa te ajute in aceasta privinta pentru a conecta containerele intre ele prin scari si usi, astfel incat sa nici nu iti dai seama ca nu esti intr-o cladire in adevaratul sens la cuvantului.
  2. Cu totii se intreaba despre cat de rezistente sunt asemenea containere. Gandeste-te ca un asemenea container se foloseste si pentru transporturile internationale, pe cargouri. Acestea stau in ploaie, in bataia soarelui si a vantului fara a pati ceva, iar marfa din interior este in deplina siguranta. Daca ne mai gandim si la faptul ca multi transporta in astfel de containere inclusiv automobile extrem de scumpe, atunci trebuie sa ne dam seama ca vorbim despre o protectie si o siguranta maxima. Luand in considerare ca astfel de containere sunt construite pentru a face fata unor conditii aprige, inseamna ca nu vom avea nicio problema in a locui sau a ne organiza biroul.

 

Cam acestea ar fi cateva dintre motivele pentru care ar trebui sa apelezi la optiunea containerelor. Vei economisi timp, spatiu si bani, iar conditiile nu vor fi cu nimic diferite fata de o cladire de birouri sau o casa din beton. Vei avea parte de tot confortul si siguranta pe care ti-o doresti. In plus, trebuie sa te gandesti ca este ceva inedit si casa sau biroul ta va arata altfel. Nu te vei inscrie in tipare si, cu siguranta, vei avea parte de admiratia celor din jur. Pe site-ul cabine-containere.ro poti gasi mai multe informatii cu privire la aceste produse. Vei avea parte de seriozitate si profesionalism si, desigur, de containere noi, moderne, realizate la cele mai inalte standarde. Ti se vor oferi solutii moderne si durabile pentru orice necesitate pe care o ai in materie de constructii.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending