Connect with us

Digital

Sky is the limit? NO limit când vorbim despre Inteligența Artificială în Marketing

Avatar

Published

on

Este clar deja că inteligența artificială va conduce industria marketingului în direcții considerate Science Fiction acum câțiva ani. Deși guru ca Elon Musk sau Stephen Hawking ne-au atenționat asupra pericolelor la care ne expunem prin adoptarea tot mai masivă a tehnologiei în viața noastră, omenirea a decis, practic, că e mai indicat (sau comod?) să se focuseze pe beneficii. 

Termenul AI (Artificial Intelligence) a apărut în 1966, în industria computerizată rolul acestor ‘agenti artificiali’ fiind de a maximiza indicatorii de performanță. Acest lucru ni se întâmplă în fiecare zi, în ultimul secol: telefoanele mobile țin minte pentru noi zilele de naștere ale celor dragi, emailul ne anunță când avem întâlniri, mașina ne semnalizează prin senzori că trebuie să realimentăm cu combustibil și ține minte canalele radio care ne plac. Nici marketingul nu s-a lăsat mai prejos. Tehnologia i-a servit de minune interesele. Customizarea, targetarea, evaluarea – demult nu mai sunt niște taskuri dificile, dimpotrivă! Dând ‘mâna’ cu inteligența artificială, s-a creat ceea ce numim astăzi marketing automation. Căci tehnologia sprijină atingerea obiectivelor de marketing prin automatizare. Folosind varii platforme specialiștii pot targeta consumatorii cu mesaje automatizate atât pe email, cât și pe rețelele de socializare sau pe chaturile website-urilor. Atât imaginea companiei, cât și vânzările acesteia sunt avantajate, singurele bariere în adoptarea strategiilor de marketing automatizat fiind lipsa unei strategii în sine, lipsa conținutului potrivit pe website, a unui buget sau chiar a specialiștilor capabili să implementeze corect astfel de campanii.

Însă care sunt algortimii în marketing automation?

Experienţe online customizate

De ce toate platformele, aplicațiile și conținuturile sunt personalizate? Chiar dacă – aparent – suntem diferiți, ne încadram în șabloane. Iar ‚roboţilor’ nu le-a fost greu să își dea seama de acest lucru. E ca și cu zodiile – sunt doar 12. Suntem diferiți, însă atât de ‚la fel’… Astfel că pe platformele de e-Commerce, de exemplu, astăzi algoritmii sunt perfect capabili să îl facă pe utilizator să se simtă special: știe unde stă, ce îi place, ce-a comandat și previzionează ce-ar putea cumpăra.

Conținut generat de inteligența artificială

Momentan o folosim la facturare, când generăm rapoarte financiare, inventare, rezumate etc. Dar să nu uităm că în tot acest timp inteligența artificială și-a antrenat neuronii (scuze, algoritmii) să îi dea utilizatorului întocmai ce i se cere, intuindu-i așteptările. Algoritmii deep learning recunosc comportamentul uman cu precizie: campaniile cu bannere selectate de acești algoritmi sunt mai eficiente decât cele cu bannere selectate pe baza performanțelor anterioare. Rată de conversie crește cu peste 35% iar traficul pe site cu peste 30%. Dovedit practic!

Recunoașterea automată a fețelor

Ați intrat pe Google Images? Veți observa cât de precis funcționează în a afișa imagini și oameni pe baza cuvintelor cheie utilizate. Toate aplicațiile similare au devenit tot mai performante, astăzi vorbind de o rată de identificare aproape perfectă: 99%. Facebook, Pinterest și Amazon utilizează deja tehnologiile care identifică oameni și obiecte din diferite materiale foto-video. Din perspectivă de marketing, acest avantaj duce la o sincronizare perfectă între conținutul pe care un utilizator îl vede online și vizitele în magazinul offline, trimițându-i acestuia oferte personalizate și mesaje de bun venit în timp real. Din alte perspective…nu ne pronunțăm.

Alături de celălalt gigant, Google, Facebook este platforma care ne uimește regulat cu noi și noi modificari de algoritmi. Poate acum am înțeles de ce…mai ales că și-a deschis recent un Centru internațional de cercetare în domeniul Inteligenței Artificiale la Paris. Potrivit lui Mark Zuckerberg, acest institut va dezvolta o nouă generație, mult mai intuitivă, de servicii de internet, care va facilita utilizatorilor acces la informațiile care li se potrivesc și mai bine. Practic vorbim de-o viață alternativă în rețeaua socială iar pentru aceasta ‚roboţii’ Facebook se pregătesc intens să ne înțeleagă comportamentul și să ne anticipeze mișcările…ce nu se știe încă este dacă ne vor înțelege și sufletul… Însă ne-am surprins singuri deja: dacă acum 15 ani ne era teamă că internetul ne va urmări fiecare mișcare și că nu vom mai fi liberi, azi de bună voie ne expunem viața în online, aproape fără niciun fel de perdea.

Dragoş Smeu, General Manager și Trainer Mavericks – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” spune: “Am ajuns în viitor. Am ajuns într-o perioadă în care colegii noștri de birou sunt software-uri și alte motoare de căutare care ne ajută să ne creștem productivitatea cu x10 față de acum 20 de ani. Multe procese se simplifică, multe joburi dispar, dar și mai multe specializări și nevoie de specialiști apar în piața muncii. În tot acest taifun tehnologic suntem și noi, specialiștii în marketing online care trebuie să facem față la 2 valuri concomitente: să ținem pasul cu publicul țintă și comportamentul publicului țintă în relație cu tehnologia ȘI să ne adaptăm la multitudinea de platforme și software-uri de automatizări de marketing care ne pot crește productivitatea și rezultatele campaniilor de marketing online.”

Doina Vîlceanu, Business Development Manager ContentSpeed – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct” declară: “Marketingul este îmbinarea perfectă între intuiție și analiză. Trebuie să ‚simti’ piața, însă cifrele concrete stau la baza oricărei decizii de business. Odată cu era digitală, marketingul a devenit cu adevărat cuantificabil. Avem atât de multe intrumente cu ajutorul cărora putem măsura orice, important e să poți ‚naviga’ prin această multitudine covârșitoare de informații și să extragi esența și concluziile relevante.

Patricia Bertea, Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp – Speaker la cea de-a 10a ediţie a Conferinţei „Marketing în Direct”: „Inovația în marketing a devenit din ce în ce mai necesară odată cu dezvoltarea domeniului Digital. Ceea ce vedem azi în România este o tentativă discretă de a ne adapta la trendurile occidentale în materie de adoptarea tehnologiei și utilizarea acesteia în activități de marketing. Da, Artificial Intelligence este noul trend. Da, Artificial Intelligence poate rezolva mult mai rapid și cu costuri mult mai mici, situații legate de automatizarea proceselor, rapoarte, analize și altele. Dar Artificial Intelligence nu ar putea totuși să înlocuiască omul de marketing, cel care are experiență și o viziune completă, cel care pe baza informațiilor extrase prin AI, găsește strategia cea mai potrivită pentru îndeplinirea obiectivelor de marketing.”

Conferinţa „Marketing în Direct”, ajunsă la ediţia a 10a, dezbate tema “Inteligenţa Artificială în Marketing” pe 27 Sept, la Clubul Diplomatic Bucureşti, prin vocile specialiştilor: Andreea Moisa (Managing Director & Fondator Beans United), Cristian Ignat (Chief Canopyst Canopy), Doina Vîlceanu (Business Development Manager Content Speed), Dragoş Smeu (General Manager și Trainer la Mavericks), Horia Neagu (Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital), Ioana Frîncu (Chief Operations Officer Under Development Office), Iulian Ghişoiu (General Manager TargetWeb), Oana Raluca Ghilea (Co-Owner Perceptum), Patricia Bertea (Managing Partner & Co-fondator Brandweb și CozoApp), Mihai Vînatoru (Managing Partner & Head of SEO Compania Digital Workforce).

Parteneri: Brandweb, Sanovita, Redd’s, Sprinter Promotion, Gerlinea, Angels Distributions, Green Sugar, Piramida, SEOMark, ProfiPrint, Marketing Romania, ListaFirme.ro, ClausWeb, Pegas, Nikon, Marketing Romania, Marveii888, Claus Web, BlitzTV, SEOMark, Agerpres, Romania Libera, Sapte Seri, InMedia (Eva.ro), Rol.ro, RadardeMedia.ro, DCNews.ro, ManagerExpress.ro, Radio Romania Actualitati, Ziare.com, Business24.ro, SmartFinancial.ro, PRCafe, OrdineaZilei.ro, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, Cariereonline.ro, Finzoom.ro, JurnaluldeAfaceri.ro, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, Rabbit Media, Romania Pozitiva, Brand4Brands, The Makers.

Mai multe detalii pe www.marketingindirect.ro

Comentarii

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0