Connect with us

Digital

Smartphone-ul Huawei P9 – Gadget-ul perfect pentru oamenii de afaceri

Producerea unui smartphone perfect adaptat nevoilor oamenilor de afaceri reprezintă o mare realizare pentru producătorii de smartphone-uri, pentru că în domeniul afacerilor nu este loc de compromis. Corporatiștii se așteaptă la un design deosebit, la cei mai buni parametrii tehnici și la funcții care să îi ajute în desfășurarea activității zilnice și a gestionării afacerilor, asigurând în același timp securitatea datelor pe care le stochează pe smartphone-urile lor

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: Huawei

Producerea unui smartphone perfect adaptat nevoilor oamenilor de afaceri reprezintă o mare realizare pentru producătorii de smartphone-uri, pentru că în domeniul afacerilor nu este loc de compromis. Corporatiștii se așteaptă la un design deosebit, la cei mai buni parametrii tehnici și la funcții care să îi ajute în desfășurarea activității zilnice și a gestionării afacerilor, asigurând în același timp securitatea datelor pe care le stochează pe smartphone-urile lor. 

Doar producătorii de top la nivel mondial pot ajunge să îndeplinească astfel de standarde ridicate, ceea ce înseamnă că disponibilitatea pe piață a acestor dispozitive performante este destul de redusă. Unul dintre acestea este smartphone-ul Huawei P9, succesorul modelui Huawei P8. Acesta din urmă a fost un model care s-a vândut foarte bine, însă, modelul Huawei P9 înregistrează vânzări și mai mari decât predecesorul său.

Oamenii de afaceri nu sunt prea încântați de dispozitivele care au un design prea complicat. Un smartphone nu trebuie să aibă doar funcții sofisticate, ci trebuie să fie modern și să vină cu ceva în plus față de alte dispozitive. Când vine vorba despre Huawei P9, dorințele lor sunt îndeplinite datorită sistemului dual camera cu lentile Leica și a cititorului de amprente, situate pe carcasa din spate a smartphone-ului. Printre alte caracteristici care fac din Huawei P9 un dispozitiv ultramodern este și cel mai nou sistem de încarcare, de tip USB-C, pe care îl găsim încorporat doar într-un număr redus de modele. Avantajul acestui dispozitiv este reprezentat de simetria care îi permite mărirea vitezei de transfer a datelor în momentul conectării la un computer și care simplifică procesul de conectare. Smartphone-ul Huawei P9 este disponibil pe plan local în două variante de culoare: Titanium Grey și Mystic Silver.

Huawei P9 are un ecran de 5.2 inch. Dimensiunea display-ului permite utilizarea acestuia cu o singură mână, dar în același timp este suficient de mare ca utilizatorul să poată citi cu ușurință textele sau mesajele mai lungi. Acest lucru este posibil datorită rezoluției FHD. Ecranul este protejat datorită ultimei generații de ecrane rezistente la zgârieturi, Corning Gorilla Glass 4, care are o importanță majoră în mediile de lucru unde smartphone-urile pot fi deteriorate cu ușurință.

În timp ce display-ul este protejat de sticla cu proprietăți speciale, datele utilizatorului sunt securizate datorită senzorului de amprente avansat și rapid. Acest tip de securizare a datelor a devenit deja o procedură standard într-o mulțime de companii și viteza de răspuns a senzorului încorporat în smartphone-ul Huawei P9 este uimitoare. Amprenta este securizată datorită tehnologiei de ultimă generație ARM TrustZone.

Într-un mediu unde totul se mișcă pe repede înainte, plin de deadline-uri, oamenii de afaceri au nevoie de dispozitive care să răspundă cu rapiditate. Smartphone-ul Huawei P9 este echipat cu componente de ultimă generație: cel mai rapid procesor octa-core HiSilicon Kirin 955, memorie de 3 GB RAM + 32 GB ROM, iar memoria internă poate fi mărită cu ajutorul unui card microSD. Totodată, smartphone-ul integrează cea mai recentă versiune, Android Marshmallow 6.0, cu interfața EMUI 4.1. Interfața proiectată de Huawei conține doar cele mai utilizate aplicații de care utilizatorul poate avea nevoie. Dispozitivul vine echipat cu sistem de navigare, prognoza meteo și lanternă, la care se adaugă WPS Office pentru fișiere PDF și Microsoft Office. Dacă folosești Google Docs sau Office 365, Huawei P9 poate înlocui cu ușurință laptopul în caz că este nevoie să corectezi un document în timp ce aștepți să te urci la bordul avionului.

Indiferent de mediul în care lucrezi, să fii activ pe rețelele de social media este un lucru imperios necesar în zilele noastre. Facebook și Instagram înseamnă, în mod special, fotografii frumoase. Huawei P9 este echipat cu un sistem dual – camera, lucrat în colaborare cu legendarul brand, Leica Camera AG. Acest sistem integrează un senzor RGB și un senzor monocrom, fiecare cameră având 12 MP.

Una dintre cele mai importante caracteristici ale unui smartphone pentru un om de afaceri este durata bateriei. Bateria modelului Huawei P9 este de 3000 mAh și are o durată de viață între încărcări de 1,5 – 2 zile. Pentru a putea prelungi durata de viață a bateriei, poți selecta una dintre tehnologiile de economisire a energiei: Performance, Smart și Ultra-power saving. În cazul ultimei opțiuni, durata de viață a bateriei este aproape dublată.

Huawei P9 este un smartphone bine construit, care întrunește toate cerințele unui consumator din mediul de afaceri. Designul elegant se întâlnește cu ultimele și cele mai sofisticate componente ale tehnologiei. Smartphone-ul funcționează pe baza celui mai nou sistem de operare, cu o interfață EMUI și un coeficient ridicat de siguranță. Huawei P9 oferă posibilitatea gestionării e-mailurilor și a editării documentelor. Toate informațiile sunt bine asigurate datorită senzorului de amprentă, fotografiile sunt impecabile datorită sistemului dual –camera, iar o baterie performantă te ajută să rămâi conectat în permanență. Toate aceste caracteristici împreună cu prețul atractiv fac din Huawei P9 cel mai potrivit smartphone pentru un om de afaceri.

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending