Connect with us

DIGITAL

Smartphone-ul Huawei P9 – Gadget-ul perfect pentru oamenii de afaceri

Producerea unui smartphone perfect adaptat nevoilor oamenilor de afaceri reprezintă o mare realizare pentru producătorii de smartphone-uri, pentru că în domeniul afacerilor nu este loc de compromis. Corporatiștii se așteaptă la un design deosebit, la cei mai buni parametrii tehnici și la funcții care să îi ajute în desfășurarea activității zilnice și a gestionării afacerilor, asigurând în același timp securitatea datelor pe care le stochează pe smartphone-urile lor

Published

on

Foto Credit: Huawei
 

Producerea unui smartphone perfect adaptat nevoilor oamenilor de afaceri reprezintă o mare realizare pentru producătorii de smartphone-uri, pentru că în domeniul afacerilor nu este loc de compromis. Corporatiștii se așteaptă la un design deosebit, la cei mai buni parametrii tehnici și la funcții care să îi ajute în desfășurarea activității zilnice și a gestionării afacerilor, asigurând în același timp securitatea datelor pe care le stochează pe smartphone-urile lor. 

Doar producătorii de top la nivel mondial pot ajunge să îndeplinească astfel de standarde ridicate, ceea ce înseamnă că disponibilitatea pe piață a acestor dispozitive performante este destul de redusă. Unul dintre acestea este smartphone-ul Huawei P9, succesorul modelui Huawei P8. Acesta din urmă a fost un model care s-a vândut foarte bine, însă, modelul Huawei P9 înregistrează vânzări și mai mari decât predecesorul său.

Oamenii de afaceri nu sunt prea încântați de dispozitivele care au un design prea complicat. Un smartphone nu trebuie să aibă doar funcții sofisticate, ci trebuie să fie modern și să vină cu ceva în plus față de alte dispozitive. Când vine vorba despre Huawei P9, dorințele lor sunt îndeplinite datorită sistemului dual camera cu lentile Leica și a cititorului de amprente, situate pe carcasa din spate a smartphone-ului. Printre alte caracteristici care fac din Huawei P9 un dispozitiv ultramodern este și cel mai nou sistem de încarcare, de tip USB-C, pe care îl găsim încorporat doar într-un număr redus de modele. Avantajul acestui dispozitiv este reprezentat de simetria care îi permite mărirea vitezei de transfer a datelor în momentul conectării la un computer și care simplifică procesul de conectare. Smartphone-ul Huawei P9 este disponibil pe plan local în două variante de culoare: Titanium Grey și Mystic Silver.

Huawei P9 are un ecran de 5.2 inch. Dimensiunea display-ului permite utilizarea acestuia cu o singură mână, dar în același timp este suficient de mare ca utilizatorul să poată citi cu ușurință textele sau mesajele mai lungi. Acest lucru este posibil datorită rezoluției FHD. Ecranul este protejat datorită ultimei generații de ecrane rezistente la zgârieturi, Corning Gorilla Glass 4, care are o importanță majoră în mediile de lucru unde smartphone-urile pot fi deteriorate cu ușurință.

În timp ce display-ul este protejat de sticla cu proprietăți speciale, datele utilizatorului sunt securizate datorită senzorului de amprente avansat și rapid. Acest tip de securizare a datelor a devenit deja o procedură standard într-o mulțime de companii și viteza de răspuns a senzorului încorporat în smartphone-ul Huawei P9 este uimitoare. Amprenta este securizată datorită tehnologiei de ultimă generație ARM TrustZone.

Într-un mediu unde totul se mișcă pe repede înainte, plin de deadline-uri, oamenii de afaceri au nevoie de dispozitive care să răspundă cu rapiditate. Smartphone-ul Huawei P9 este echipat cu componente de ultimă generație: cel mai rapid procesor octa-core HiSilicon Kirin 955, memorie de 3 GB RAM + 32 GB ROM, iar memoria internă poate fi mărită cu ajutorul unui card microSD. Totodată, smartphone-ul integrează cea mai recentă versiune, Android Marshmallow 6.0, cu interfața EMUI 4.1. Interfața proiectată de Huawei conține doar cele mai utilizate aplicații de care utilizatorul poate avea nevoie. Dispozitivul vine echipat cu sistem de navigare, prognoza meteo și lanternă, la care se adaugă WPS Office pentru fișiere PDF și Microsoft Office. Dacă folosești Google Docs sau Office 365, Huawei P9 poate înlocui cu ușurință laptopul în caz că este nevoie să corectezi un document în timp ce aștepți să te urci la bordul avionului.

Indiferent de mediul în care lucrezi, să fii activ pe rețelele de social media este un lucru imperios necesar în zilele noastre. Facebook și Instagram înseamnă, în mod special, fotografii frumoase. Huawei P9 este echipat cu un sistem dual – camera, lucrat în colaborare cu legendarul brand, Leica Camera AG. Acest sistem integrează un senzor RGB și un senzor monocrom, fiecare cameră având 12 MP.

Una dintre cele mai importante caracteristici ale unui smartphone pentru un om de afaceri este durata bateriei. Bateria modelului Huawei P9 este de 3000 mAh și are o durată de viață între încărcări de 1,5 – 2 zile. Pentru a putea prelungi durata de viață a bateriei, poți selecta una dintre tehnologiile de economisire a energiei: Performance, Smart și Ultra-power saving. În cazul ultimei opțiuni, durata de viață a bateriei este aproape dublată.

Huawei P9 este un smartphone bine construit, care întrunește toate cerințele unui consumator din mediul de afaceri. Designul elegant se întâlnește cu ultimele și cele mai sofisticate componente ale tehnologiei. Smartphone-ul funcționează pe baza celui mai nou sistem de operare, cu o interfață EMUI și un coeficient ridicat de siguranță. Huawei P9 oferă posibilitatea gestionării e-mailurilor și a editării documentelor. Toate informațiile sunt bine asigurate datorită senzorului de amprentă, fotografiile sunt impecabile datorită sistemului dual –camera, iar o baterie performantă te ajută să rămâi conectat în permanență. Toate aceste caracteristici împreună cu prețul atractiv fac din Huawei P9 cel mai potrivit smartphone pentru un om de afaceri.

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending