Connect with us

Campanie TV

Sofia Vicoveanca şi Cosmin Seleşi se alãturã campaniei Ajut eu!

Avatar

Published

on

Cu fiecare zi care trece, noi poveşti incredibile de viaţã, dezvãluite în cadrul campaniei Ajut eu!, îşi recapãtã strãlucirea şi îşi regãsesc speranţa unui viitor mai bun. S-a întâmplat şi în acest week-end, când în cadrul seriei zilnice Ajut eu!, de la 18:50, Sandra Stoicescu le-a dezvãluit telespectatorilor noi poveşti emoţionante.

Vineri, 13 decembrie, a fost rândul copiilor din Grãdiniţa cu Program Normal Broscari, din localitatea Bâlteni, judeţul Olt sã vadã cum dorinţele lor încep sã prindã contur. Alãturi de învãţãtoarea lor, doamna Mãrioara, cei 13 copii cu vârste între 3 şi 6 ani au venit în platoul Ajut eu! şi au fãcut un apel cãtre generoşi – o grãdiniţã renovatã, în care sã îşi poatã desfãşura orele de clasã. Deşi e singurã în toatã clãdirea veche de mai bine de 60 de ani, doamna Mãrioara nu are timp sã se plictiseascã, cãci ea se ocupã de tot: face focul în fiecare dimineaţã, le dã sã mãnânce, îi însoţeşte la toaletã, afarã, îi invaţã zilnic ceva nou şi tot singurã se ocupã de materialele auxiliare necesare orelor. De tot 12 ani se strãduieşte sã ţinã pasul cu tot ce e nou în educaţie şi sã le ofere ea, împreunã cu pãrinţii, ce nu le oferã sistemul. Pentru cã cel mai greu le este iarna cu mersul la toaletã, departe, în curte, prin frig şi zãpadã, învãţãtoarea şi-a înscris dorinţa pe site-ul campaniei. Moş Crãciun a venit anul acesta mai devreme pentru copiii din Broscari, care au primit deja jucãrii, caiete, cãrţi sau dulciuri în platoul Ajut eu!, iar şapte generoşi şi-au oferit deja ajutorul pentru renovãri. Alãturi de doi domni care s-au oferit sã ajute cu manopera pentru instalaţiile electrice şi sanitare, Cosmin Seleşi s-a înscris şi el ca voluntar la lucrãrile de modernizare. Cei care vor sã îi ajute pe micuţi, o pot face în continuare pe site-ul campaniei, www.ajuteu.ro

Sâmbãtã, 14 decembrie, Sandra le-a prezentat telespectatorilor patru fete de pus în ramã, dintr-un sãtuc din Neamţ. Sunt toate la fel de frumoase şi de talentate şi la fel de norocoase că s-au născut într-o familie care le-a învãţat, de mici, cã viaţa e un tablou colorat, din care n-au cum să lipsească toate nuanţele. Tragedia care le-a transformat sora în înger le-a învãţat pe Anastasia, Crina, Letiţia şi Nataşa să preţuiască fiecare clipă împreună şi să nu se plângă niciodată, dacă le lipseşte ceva. Venitul lunar al familiei, de 2400 de lei, nu le ajunge decât pentru strictul necesar. Pentru restul, cursurile de canto de exemplu, au trebuit să caute soluţii. Aşa că, dacă nu au bani să ajungă la mănăstirile din ţară, cânta cu plăcere şi în corul bisericii din sat. Sofia Vicoveanca s-a alãturat campaniei Ajut eu! şi a venit încãrcatã cu daruri în platoul Antena 1, în vreme ce generoşii care vor sã le ajute în continuare pe micuţe o pot face pe site-ul campaniei.

Duminicã, 15 decembrie, a fost rândul altor copile sã spere la o viaţã mai bunã. Este vorba de Cristina şi Ana, douã tinere care au ajuns sã se aibã doar una pe cealaltã. Ana, sora cea mare, are 35 de ani, dar diagnosticul de oligofrenie o ţine captivã în lumea copilãriei. Creierul ei este ca al unui copil de 5 ani, iar în urma tragediilor în care şi-au pierdut întâi tatãl şi apoi mama, rãpusã de o luptã grea cu cancerul, Cristina, deşi sorã mai micã, i-a devenit şi mamã, şi tatãl la doar 18 ani. La 25 de ani, Cristina poate sã se uite în urmã asemeni unui om greu încercat de soartã, dar care a învins, cu o forţã de care nici ea nu se credea capabilã. A terminat o facultate, un master, a lucrat mereu şi nu şi-a abandonat sora nicio clipã. Cel mai greu le este cu locuinţa, pentru cã trãiesc mereu cu grija cã din cauza problemelor Anei de sãnãtate, ar putea fi oricând alungate de cãtre proprietarii unde închiriazã.

În fiecare an, în decembrie, când împodobesc amândoua bradul în care stau înghesuite toate visurile lor mari, neîmplinite, îşi imagineazã cum ar fi dac-ar veni într-o zi şi la ele Moş Crãciun. Cum ar fi dacă ar avea si ele o casă doar a lor şi n-ar mai sta cu teama cã ar putea fi evacuate în orice moment sau cum ar fi viaţa lor dacã ar mai avea-o şi pe mama alãturi.  Fundaţia Mereu Aproape le-a asigurat deja chiria pentru şase luni, le-a oferit daruri de Crãciun şi prima lor ieşire la un concert împreunã – la spectacolul susţinut de Ştefan Bãnicã la Sala Palatului. Cei care le pot oferi o mânã de ajutor celor douã surori o pot face însã pe site-ul campaniei, www.ajuteu.ro .

Campania Ajut eu! continuă, iar telespectatorii Antenei își pot pune o dorință sau pot împlini chiar ei o dorință pe ajuteu.ro. De asemenea, timp de 26 de zile, aceștia vor putea urmãri cum zi de zi alte şi alte dorinţe vor prinde viaţã. În fiecare zi, de la ora 18:50, înainte de Observatorul orei 19, Sandra Stoicescu le va prezenta telespectatorilor unele dintre cele mai emoţionante dorinţe înscrise pe site-ul campaniei www.ajuteu.ro, pe care oameni generoşi le vor împlini.

Comentarii

Campanie TV

ZU TV a lansat campania „Wheels! Streets! Go!”

Avatar

Published

on

            Începând din această săptămână, ZU TV scoate la rampă sporturile urbane în cadrul campaniei „Wheels! Streets! Go!” şi lansează un concurs cu premii foarte atractive. Campania se adresează practicanţilor de sporturi urbane, de la iubitorii de role, la skateboard, trotinetă sau BMX, iar vârsta minimă de participare este de 10 ani.

 

Pentru a se înscrie, participanţii trebuie să încarce pe pagina de concurs https://wheels-streets-go.myzutv.ro/ un video în care îşi prezintă trick-urile  şi să acumuleze cât mai multe voturi. Cei care votează, intră şi ei în cursa pentru un premiu special. Perioada de desfăşurare, premiile oferite, dar şi întregul regulament al campaniei pot fi consultate aici: https://wheels-streets-go.myzutv.ro/

 

În faza de start a campaniei, pe pagina de concurs pot fi urmărite videoclipuri model cu trick-uri si interviuri realizate cu practicanţi pasionaţi de sporturi urbane cunoscuţi: Marius Constantin – skateboard, Pavel Trifan – role,  Mihalcea Alexandru “AYU” – role, Stanciu David – BMX, Cojocariu Florinel “FLO” – BMX.

Încã de când s-a lansat, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360.

Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Avatar

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending