Connect with us

ALL MEDIA

Şomajul, profesia a tot mai mulţi absolvenţi de facultate, la România, te iubesc!

Published

on

 

Tot mai mulţi absolvenţi de facultate ajung să facă performanţă într-o nouă carieră, deopotrivă frustrantă şi revoltătoare: şomajul. Corespondentul Ştirilor Pro Tv, Anca Nastasi, prezintă duminică, de la 18:00, la România, te iubesc! felul în care universităţile româneşti scot şomeri pe bandă rulantă. Asta pentru că oferta lor nu are nici o legătură cu cererea de pe piaţa muncii din România.

Numai în anul 2009, peste 21.000 de oameni s-au văzut cu diploma de licenţă şi au vrut să se facă jurişti, peste 22.000 pedagogi, 12.000 de filologi şi jurnalişti şi 14.000 de specialişti în ştiinţe politice. Iar dacă România nu are o economie care duduie, ea compensează în schimb cu economiştii proaspăt ieşiţi de pe băncile facultăţilor: nu mai puţin de 67.000. Nici cei care şi-au ales o meserie tehnică nu se află într-o situaţie mai fericită, iar economia care stă pe butuci nu permite inginerilor, constructorilor şi arhitecţilor să clădească mai nimic, cu atât mai puţin propria carieră.

Cinic, dar adevărat, tuturor le rămâne o singură speranţă: aceea de a fi sănătoşi, nu de alta, dar nu prea mai are nici cine să-i trateze. 8000 – acesta este numărul medicilor absolvenţi în 2009, care au dat România pe străinătate, cea care a oferit condiţii de lucru umane şi salarii demne.

Românii se află în situaţia de a nu mai şti ce drum să-şi aleagă în viaţă şi nici pentru cei fără studii superioare situaţia nu este mai roz. Faţă de anul trecut, locurile de muncă s-au înjumătăţit, iar pesimiştii atrag atenţia asupra faptului că actuala criză a joburilor va dura până după 2013, deoarece firmele nu vor căuta forţă de muncă imediat ce se vor redresa, ci abia mai târziu.

La problemele tinerilor, se adaugă o problemă a tuturor: statul român, expert în cantitate, şi nu în calitate, cheltuieşte o groază de bani pentru pregătirea unor specialişti de la care nu va încasa niciodată nici un impozit. Spre exemplu, un singur student la medicină, costă statul, pe an, 6525 de lei. Pe larg despre fabrica de şomeri ce a devenit şcoala românească, duminică, într-o anchetă de Anca Nastasi, la România, te iubesc!.

În timp ce unii nu reuşesc să intre în câmpul muncii, există şi oameni foarte tineri care au reuşit să câştige bani frumoşi bazându-se numai pe mintea şi pe talentul lor. Duminică, în aceeaşi ediție a emisiunii, telespectatorii Pro Tv vor putea cunoaşte câţiva dintre cei care nu ştiu ce înseamnă criză, şefi duri, sunt proprii lor angajaţi, nu cer nimic de la guvern şi nu aşteaptă pensia. Este vorba despre reprezentanţii unei noi generaţii, Y.U.P – Young Professionals Uprising, ce se referă la băieţii furioşi ai anilor ’90 care au reuşit să facă bani grei plecând de la zero, fără împrumuturi bancare, fără vreo moştenire fabuloasă. Ceea ce-i diferenţiază este însă stilul lor de viaţă, foarte activ, în permanenţă înconjuraţi de prieteni şi pe ringurile celor mai tari cluburi din Bucureşti. Dacă pentru unii sunt modele, iar pentru alţii aventurieri, cel mai important rămâne faptul că pentru ei înşişi sunt liberi. Trăiesc fără bariere, fără obligaţii, iar curajul lor nebun le permite să-şi trăiască viaţa după propriile principii, într-o lume în care alţii fac regulile, iar cei mai mulţi sunt doar simpli jucători. Povestea frumoşilor serioşi neserioşi, duminică, la România, te iubesc!.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Radio

Exclusiv la DigiFM, Horia Tecau: „Nu e un regret medalia olimpică”

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

În această dimineață la Digi FM, Horia Tecău a vorbit despre rolul părinților în viață tinerilor jucători de tenis. Cătălin Striblea a stat de vorbă cu cel mai bun jucător de dublu al României la interviurile de colecție pe pagina de facebook Digi FM.

„Părinții să nu uite că acei copii care încep să joace tenis sau orice alt sport au nevoie de un părinte, în primul rând, și după de un antrenor de tenis. Tu, ca părinte, devii antrenor de tenis și nu mai ești părinte, e dificil acolo. Cred că rolul părintelui este să găsească educatorii, antrenorii potriviți pentru copilul lui, în care crede, îl poate dezvolta într-un mod sănătos și să îi ofere condițiile necesare”, a spus Tecău.

Tenismenul a avut parte de o perioadă grea, atunci când a pierdut 3 finale consecutive de Grand Slam.

„Începusem să mă gândesc dacă voi mai avea oportunitatea să ajung într-o finală de Grand Slam și dacă voi putea câștiga vreodată. Îmi lipsea acea încredere în mine și acea credință până la final. Ca să joci o finală e foarte diferit, față de o semifinală, e altă încărcătură, e meciul suprem. Dacă nu ai pe cineva în jur care să te facă să înțelegi de ce ai nevoie ca să câștigi, e mai greu.”

Cătălin Striblea a fost curios să afle dacă Horia Tecău regretă că nu a devenit și campion olimpic.

„Nu e un regret medalia olimpică. Cu toate că e foarte greu să fii acolo pe podium, eram bine pentru că am avut câteva minute de pauză, în care ne bucuram că eram acolo, dar era și regretul că am fost atât de aproape.”, a spus tenismenul.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Alexandru Giboi a fost ales Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă

Published

on

 

Vineri, 21 septembrie 2018, directorul general al AGERPRES, Alexandru Giboi, a fost ales în funcția de Secretar General al Alianței Europene a Agențiilor de Presă, în cadrul Conferinței EANA de la Varșovia, Polonia.

La Varșovia a avut loc în perioada 20-21 septembrie întâlnirea șefilor agențiilor de presă membre EANA, ocazie cu care a fost aleasă și noua conducere a Alianței: Peter Kropsch, CEO dpa (Germania), președinte, Michalis Psilos, CEO ANA-MPA (Grecia), și Jiri Majstr, CEO CTK (Cehia), membri în board.

În cadrul Conferinței s-a discutat și despre provocările actuale din domeniul media, despre întărirea colaborării dintre agențiile membre, dar și despre directiva privind drepturile de autor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Digi FM lansează campania de imagine “Ca să știi” – toamna 2018

Published

on

Foto Credit: DIGI FM
 

Digi FM iese din studioul radio și merge în stradă, alături de ascultători. “Ca să știi” este și în acest sezon out of home, nu doar On Air. Campania de imagine urmărește să apropie publicul de radio de cea mai inspirată combinație de știri și muzică, difuzată exclusiv la Digi FM.

„În prezent, Digi FM ajunge săptămânal la peste două milioane de ascultători. După trei ani de la prima emisie, aceasta este o reușită datorată muncii de echipă, un rezultat care ne determină să continuăm investițiile pentru susținerea creșterii. Ne dorim ca Digi FM să fie, în continuare, principalul reper al zilei pentru cei care apreciază calitatea informației, alternanța dinamică între știrile și hit-urile zilei, dezbaterile documentate despre evenimentele actuale”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al grupului Digi|RCS&RDS.

Campania de imagine din această toamnă continuă seria veștilor bune despre Digi FM, marcată de rezultatul sondajelor recent făcute publice. Conform studiilor de audiență pe valul de vară (aprilie – august 2018),  Digi FM are la nivel național o cotă de piață* care l-a dus pe locul 4 în topul celor mai ascultate radiouri din România.

Ca sa știi – Digi FM 2018” se desfășoară în perioada 17 septembrie 2018 – 17 decembrie 2018 la nivel național. Vizualul campaniei se va vedea pe mijloacele de transport public din București și din țară, pe una dintre rețelele de LED screen-uri din București și din țară, în rețeaua de metrou și pe stâlpi, sub formă de steaguri, în București.

Sloganul “Ca să știi” a fost lansat în 2017, printr-o campanie On Air, continuată și în OOH.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending