EVENTS
Petrecere cu Sore și Dorian cu ocazia lansării campaniei Ia-ți vacanță cu Lipton

O băutură răcoritoare pe care o consum cu plăcere a lansat o provocare inedită pentru noi, tinerii. Mai precis, Lipton Ice Tea, numărul unu în lume, lansează „Ia-ţi vacanţă cu Lipton”, prima campanie locală a brandului, pentru tinerii din România, cu tineri din România.
Tot pentru prima dată, Lipton a filmat un spot în România, regizat de experimentatul Iulian Moga, avându-i ca protagonişti pe îndrăgiții actori și interpreți Sore şi Dorian. Acesta poate fi vizionat aici. Vara aceasta, suntem invitaţi să ne petrecem vacanţa în Casa Lipton din Costinești, unde eu deja am fost împreună alături de alți jurnaliști, invitați de agenția de relații publice Golin (ex GolinHarris) și m-am simțit ca în… vacanță, și ne-am bronzat pe plaja special amenajată în aceeași stațiune.
Ca să vă aflați în papucii mei, trebuie să cumpărați produsele Lipton și să înscrieți codurile promoţionale site-ul www.ovarapezi.ro.
Gazdele noastre au fost Sore și Dorian, dar și reprezentantul Lipton – Dana Iordache, Regional Marketing Manager. Ea ne-a povestit câteva lucruri despre produsele pe care le are în portofoliu, dar și despre campania inedită, după care ne-a provocat la karaoke: „Anul acesta ne-am propus să fim altfel. Am început să creăm şi să vorbim altfel, am venit cu o nouă imagine şi o repoziţionare a brandului la nivel global, cu noi produse – precum Lipton Mojito, Lipton Ice Tea fără zahăr și produsele din gama de baza în care am înlocuit o parte din zahăr cu stevia. Dar, mai ales, am venit cu o nouă atitudine”, spunea Dana Iordache. „În 2014 Lipton Ice Tea vorbeşte cu tinerii din România, fiind mult mai aproape de starea lor de spirit, de emoțiile lor. Ei consideră că viața se trăiește la maxim când ai mintea deschisă pentru noi experiențe și asta am dorit să le oferim prin acest proiect, alături de ambasadorii Lipton Ice Tea în România, Sore și Dorian. Timp de nouă săptămâni, în fiecare zi, le vom oferi câte o pereche de ochelari de soare pe oră şi câte o vacanţă de o săptămână pentru două persoane în Casa Lipton din Costineşti”, adaugă Dana Iordache.
După ce am urmărit în premieră spotul campaniei, Sore a ținut ne-a împărtășit câteva lucruri:„Ia-ți vacanță cu Lipton e un proiect exact pe gustul meu. Îmi place mult vara, iar soarele și marea sunt accesoriile mele preferate în sezonul estival. Așa că atunci când am primit invitația Lipton de a fi ambasadorul campaniei de anul acesta, am spus imediat da. De la decorarea Casei Lipton din Costinești, la filmarea spotului campaniei şi până la week-endurile pe care le voi petrece alături de câştigătorii de pe pagina mea de Facebook în Casa Lipton, totul m-a convis ca anul acesta să-mi iau vacanţa cu Lipton”,
„Anul acesta reşedinţa mea de vară e… Casa Lipton. Mă bucur să fiu ambasadorul campaniei Ia-ți vacanță cu Lipton, împreună cu Sore, şi abia aştept să petrec câteva zile alături de câştigătorii concursului de pe pagina mea de Facebook în Casa Lipton. Mergem la mare să gustăm #ovarapezi”, ne-a spus Dorian Popa.
Toţi cei care doresc să guste o vară pe zi pot urmări campania pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, pe site-ul www.ovarapezi.ro și pe blogurile partenere: www.andreeapatrascu.ro, www.travelgirls.ro, www.inozza.ro, www.elenaciric.ro, www.carmenalbisteanu.ro, www.isabelacuisine.ro, www.dragosasaftei.ro și www.pandutzu.com.
Vă țin pumnii și vă urez vreme frumoasă!
Produsele participante sunt cele de Lipton Ice Tea toate aromele, în ambalaje de 0,5L şi 1,5L, care sunt identificate prin eticheta promoţională cu inscripţia „Ia-ți vacanță cu Lipton”. Perioada promoţiei este 09 iunie 2014 – 10 august 2014.
În România, Lipton Ice Tea este produs în fabrica PepsiCo de la Dragomireşti, de unde zilnic se trimit produse atât către piaţa locală, dar şi către Grecia, Turcia şi Bulgaria.
Foto: www.dragosasaftei.ro si Golin
Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro
- Emisiuni3 săptămâni ago
Pentru prima dată, la Vocea României, un concurent decide să părăsească competiția
- Reality Show5 zile ago
Marele anunț KANAL D a făcut toți românii fericiți! O lovitură de grație pentru PRO TV! Telespectatorii au felicitat celebrul post: „Sunt convins ca o sa fie un show la cel mai inalt nivel aşa cum doar @kanaldromania reuşeşte de fiecare dată! Abia aştept! ”
- Reality Show3 săptămâni ago
Anne și Adrian au câștigat marea finală Love Island România! Povestea continuă într-un nou show incitant, pe VOYO!
- Program TV2 săptămâni ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 17 – 23 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 20 – 26 noiembrie 2023
- Seriale2 săptămâni ago
CLANUL a ajuns la sezonul final! Echipa a început filmările pentru cel de-al 4-lea capitol
- Program TV2 săptămâni ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 17 – 23 noiembrie 2023
- Digital3 săptămâni ago
BLACK FRIDAY LA ADVERTORIALE SEO CU REDUCERI ÎNTRE 70-90%
- Program TVo săptămână ago
Programul ANTENA 1 pentru perioada 24 – 30 noiembrie 2023
- Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 20 – 26 Noiembrie 2023
- AUDIENȚE TV3 săptămâni ago
În fiecare joi seară, comedia este ridicată la rang de artă! Las Fierbinți și Săriți de pe fix! au fost lideri de audiență
- Program TV6 zile ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 27 Noiembrie – 03 Decembrie 2023
- Special TV2 săptămâni ago
România este oriunde inima se simte acasă! De 1 decembrie, trăiești România la PRO TV!
- Seriale2 săptămâni ago
Comedia romantică Lasă-mă, îmi place! Camera 609 de la Antena 1 a fost reînnoită pentru sezonul doi
- Campanie TV3 săptămâni ago
TVR lansează campania „Omul anului”, despre oameni şi fapte extraordinare
- AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
America Express își menține supremația în topul audiențelor