O băutură răcoritoare pe care o consum cu plăcere a lansat o provocare inedită pentru noi, tinerii. Mai precis, Lipton Ice Tea, numărul unu în lume, lansează „Ia-ţi vacanţă cu Lipton”, prima campanie locală a brandului, pentru tinerii din România, cu tineri din România.
Tot pentru prima dată, Lipton a filmat un spot în România, regizat de experimentatul Iulian Moga, avându-i ca protagonişti pe îndrăgiții actori și interpreți Sore şi Dorian. Acesta poate fi vizionat aici. Vara aceasta, suntem invitaţi să ne petrecem vacanţa în Casa Lipton din Costinești, unde eu deja am fost împreună alături de alți jurnaliști, invitați de agenția de relații publice Golin (ex GolinHarris) și m-am simțit ca în… vacanță, și ne-am bronzat pe plaja special amenajată în aceeași stațiune.
Ca să vă aflați în papucii mei, trebuie să cumpărați produsele Lipton și să înscrieți codurile promoţionale site-ul www.ovarapezi.ro.
Gazdele noastre au fost Sore și Dorian, dar și reprezentantul Lipton – Dana Iordache, Regional Marketing Manager. Ea ne-a povestit câteva lucruri despre produsele pe care le are în portofoliu, dar și despre campania inedită, după care ne-a provocat la karaoke: „Anul acesta ne-am propus să fim altfel. Am început să creăm şi să vorbim altfel, am venit cu o nouă imagine şi o repoziţionare a brandului la nivel global, cu noi produse – precum Lipton Mojito, Lipton Ice Tea fără zahăr și produsele din gama de baza în care am înlocuit o parte din zahăr cu stevia. Dar, mai ales, am venit cu o nouă atitudine”, spunea Dana Iordache. „În 2014 Lipton Ice Tea vorbeşte cu tinerii din România, fiind mult mai aproape de starea lor de spirit, de emoțiile lor. Ei consideră că viața se trăiește la maxim când ai mintea deschisă pentru noi experiențe și asta am dorit să le oferim prin acest proiect, alături de ambasadorii Lipton Ice Tea în România, Sore și Dorian. Timp de nouă săptămâni, în fiecare zi, le vom oferi câte o pereche de ochelari de soare pe oră şi câte o vacanţă de o săptămână pentru două persoane în Casa Lipton din Costineşti”, adaugă Dana Iordache.
După ce am urmărit în premieră spotul campaniei, Sore a ținut ne-a împărtășit câteva lucruri:„Ia-ți vacanță cu Lipton e un proiect exact pe gustul meu. Îmi place mult vara, iar soarele și marea sunt accesoriile mele preferate în sezonul estival. Așa că atunci când am primit invitația Lipton de a fi ambasadorul campaniei de anul acesta, am spus imediat da. De la decorarea Casei Lipton din Costinești, la filmarea spotului campaniei şi până la week-endurile pe care le voi petrece alături de câştigătorii de pe pagina mea de Facebook în Casa Lipton, totul m-a convis ca anul acesta să-mi iau vacanţa cu Lipton”,
„Anul acesta reşedinţa mea de vară e… Casa Lipton. Mă bucur să fiu ambasadorul campaniei Ia-ți vacanță cu Lipton, împreună cu Sore, şi abia aştept să petrec câteva zile alături de câştigătorii concursului de pe pagina mea de Facebook în Casa Lipton. Mergem la mare să gustăm #ovarapezi”, ne-a spus Dorian Popa.
Toţi cei care doresc să guste o vară pe zi pot urmări campania pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea, pe site-ul www.ovarapezi.ro și pe blogurile partenere: www.andreeapatrascu.ro, www.travelgirls.ro, www.inozza.ro, www.elenaciric.ro, www.carmenalbisteanu.ro, www.isabelacuisine.ro, www.dragosasaftei.ro și www.pandutzu.com.
Vă țin pumnii și vă urez vreme frumoasă!
Produsele participante sunt cele de Lipton Ice Tea toate aromele, în ambalaje de 0,5L şi 1,5L, care sunt identificate prin eticheta promoţională cu inscripţia „Ia-ți vacanță cu Lipton”. Perioada promoţiei este 09 iunie 2014 – 10 august 2014.
În România, Lipton Ice Tea este produs în fabrica PepsiCo de la Dragomireşti, de unde zilnic se trimit produse atât către piaţa locală, dar şi către Grecia, Turcia şi Bulgaria.
Foto: www.dragosasaftei.ro si Golin
Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro