Connect with us

Emisiuni

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu și-au ales echipele sezonului special Chefi la cuțite

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Zarurile au fost aruncate pentru sezonul special Chefi la cuțite, iar aseară, jurații au extras culorile tunicilor în care vor lupta alături de echipele alese. De data aceasta, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu vor avea la bancurile de lucru familii formate din câte patru concurenți care, adeseori sunt din generații diferite, dar uniți de aceeași pasiune: gastronomia.

 

Chef Cătălin Scărlătescu, cel care a câștigat avantajul de a-și alege primul trupele, a mizat pe trei familii interesante, complet diferite, ce vor purta tunici colorate în roșu. Minh Dinh, concurentă ce a mai luptat alături de jurat în cel de-al treilea sezon al emisiunii, a revenit de data aceasta cu aliații săi de încredere, soțul, fiul în vârstă de 10 ani și verișorul, reușind să îl convingă pe juratul său preferat că în această formulă pot ajunge cât mai aproape de premiu. Cea de-a doua familie care s-a alăturat lui chef Cătălin este familia Crudu, formată din Ana, Daniela, tătăl fetelor și verișorul Francisco. Evoluția culinară a Anei, cea care a făcut parte din tabăra juratului și în cel de-al cincilea sezon, dar și entuziasmul Danielei au făcut ca și de data aceasta să aibă o șansă de a face impresie în bucătăria Chefi la cuțite.  Și Ruby și bunica sa, alături de Robert și Pici, tour manager-ul vedetei, au fost aleși de chef Cătălin să facă parte din această aventură culinară, cei patru mizând și pe avantajul bunicii de a pune în farfurie preparate ca la mama acasă.

 

Din tabăra lui chef Sorin Bontea, care în sezonul acesta va lupta în culoarea mov, vor face parte alte trei familii determinate, care știu să dea gust preparatelor. Familia Bucci, formată din mamă, tată și cele două fiice, are experiență vastă în bucătărie, acesta fiind principalul motiv pentru care juratul i-a ales în tabăra sa anul acesta. Familia Surdu-Tiugă se alătură cu patru membri care au reușit să facă impresie încă din jurizările pe nevăzute, cu un meniu complet de degustare. Mama Roxana și cele două fiice ale sale, alături de fratele său, sunt convinși că și mâncarea tradițională are un cuvânt de spus în această competiție culinară. O echipă care va miza pe același lucru este cea condusă de primarul din Șopârlița, Cristinel Neagu, și mamaia Didina, concurenți care nu sunt străini de emoțiile de la bancul de lucru, întrucât au mai participat, pe cont propriu, în sezoanele anterioare, dar au fost invitați și la jurizare, acolo unde au decis soarta chefilor. De data aceasta vor găti alături de Florina, soția primarului și Lenuța, infirmieră, dorind să demonstreze că preparatele oltenești pot concura fără emoții într-o luptă a gustului.

 

În sezonul special al show-ului, Chef Florin Dumitrescu intră în bucătăria Chefi la cuțite cu trei echipe talentate, ce vor să ducă culoarea galben cât mai aproape de premiu. Familia Burlacu i-a atras atenția juratului încă din jurizările pe nevăzute, acolo unde, mama, cofetar de meserie, tatăl și cei doi copii au reușit să obțină toate cele trei cuțite cu două preparate care i-au lăsat pe chefi fără cuvinte. O altă trupă determinată este cea a familiei Băițoi, care, în ciuda faptului că este compusă din patru oameni ce lucrează în domenii complet diferite, toți reușesc să se coordoneze excelent în bucătărie, ca o adevărată echipă. În audiții, au impresionat cu două farfurii rusești, motiv pentru care chef Dumitrescu a considerat că familia din Chișinău este un atu indispensabil în noua luptă a sezonului special. Doamna Chițoi Vasilica, alături de bunele sale prietene, sunt ultima familie care se alătură competiției, în tabăra lui chef Florin Dumitrescu. Împreună cu verișoara ei, Ana, și vecina Mariana Zaharia au venit la Chefi la cuțite să-i cucerească pe jurați cu un preparat româsc și au reușit nu doar să obțină cuțitul în audiții, ci să și ajungă în etapa confruntărilor.

 

Săptămâna viitoare, marți, de la 20:00, pe Antena 1, chefii intră pentru prima dată în bucătăria Chefi la cuțite alături de familii, în prima confruntare pe echipe a sezonului special.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Emisiuni

PRO TV anunță primul investitor din Imperiul Leilor Monica Cadogan, fondatorul celui mai mare business de home-deco din sud-estul Europei, se alătură emisiunii

Robert Mutes

Published

on

PRO TV pregătește Imperiul Leilor, o nouă emisiune de divertisment adresată celor care au deja o afacere sau o idee de business și vor să își vadă visul finanțat! Unul dintre investitorii care vor trebui să fie convinși pentru a finanța aceste afaceri este Monica Cadogan, CEO al companiei Vivre, cel mai mare brand de home-deco din sud-estul Europei. În cei 7 ani de la lansarea companiei, Monica Cadogan a reușit să construiască un business de succes în nouă țări din sud-estul Europei, printre care se află Bulgaria, Ungaria, Croația și Polonia. 

Mamă a patru copii, Monica reprezintă antreprenorul model care combină cu naturalețe rolul de mamă și cel de lider în afaceri. Crede despre ea că este un maratonist și are talentul de a demonstra că nimic nu e imposibil atunci când ai un plan și îți dorești cu adevărat să îl duci la capăt. Televiziunea este o nouă provocare pentru Monica, pe care o acceptă cu brațele deschise.

Când vorbim despre un business de succes, nu există idei bune sau rele, există doar planul potrivit, pe care trebuie să îl construiești și să îl duci la bun sfârșit. Un antreprenor trebuie să fie asemenea unui alergător de cursă lungă, adică să fie pregatit atât mental, cât și fizic pentru maratonul învățării. Pentru mine participarea la Imperiul Leilor vine la pachet cu mult entuziasm. Cât despre misiunea mea, pot spune că sunt gata să demonstrez că nimic nu este imposibil!”, a declarat Monica Cadogan, unul dintre investitorii de la Imperiul Leilor. În emisiune, Monica va urmări cu atenție și va investi în modelele de business care au potențial de a trece granițele țării, la fel cum a făcut și propria companie.

În emisiunea Imperiul Leilor, Monica va trebui să simtă potențialul ideilor de business și cea care o va convinge va primi finanțare din partea ei! Însă nu numai concurenții vor simți tensiunea competiției, ci și cei care vor finanța ideile de business! Va fi Monica pregătită să lupte împotriva celorlalți investitori pentru a câștiga supremația asupra unei idei de business?

Imperiul Leilor este un format de televiziune care duce tensiunea la un nivel extrem de ridicat și este produs în peste 30 de țări: Statele Unite ale Americii, Germania, Spania, Portugalia, Japonia, Australia sau Israel, ajungând astfel pe toate continentele. Formatul îi pune pe oamenii de afaceri de succes să descopere o idee bună de afaceri, să simtă potențialul ei și să lupte ca niște lei ca să câștige supremația asupra propunerii respective. Dar nu puțini vor fi cei care vor plecă acasă fără a obține finanțarea dorită.

Citește și „Recorduri contemporane: artă postbelică și contemporană (licitație)”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Emisiuni

Show-ul „Te cunosc de undeva!”, lider de audiență la orașe și în toată țara

Robert Mutes

Published

on

Cea de-a 11-a ediție a actualului sezon al show-ului „Te cunosc de undeva!”, câștigată de Grigore Gherman, cu o transformare în Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Show-ul transformărilor prezentat de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși și jurizat de Ozana Barabancea, Andrea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane peste 1.7 milioane de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:44

Așadar, la nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost pe primul loc în clasamentul audiențelor și a obținut pe perioada difuzării emisiunii (20:00 – 23:08) o audiență medie de 7 puncte de rating și o cotă de piață de 17.1 urmată de Pro TV, cu 5.3 puncte de rating și 12.9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului național, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 7.3 puncte de rating și 16.4% cota de piață, urmată de Pro TV, cu 6.8 puncte de rating și 15.5% cota de piață

Sâmbăta aceasta, la Antena 1, Cezar Ouatu și Șerban Copoț i-au adus pentru prima dată pe scena de la „Te cunosc de undeva!” pe cei doi bărboși celebri de la ZZ Top, Sorana Mohamad a cântat pe ritmuri de tango piesa „Mil Pasos”, transformată în Soha, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au interpretat “I don’t care”, cântec lansat anul acesta de Ed Sheeran, în colaborare cu Justin Bieber, în timp ce frații Alex și Monica Anghel au fost pentru o seară Madonna și Maluma.

Diana Matei s-a transformat în frumoasa, zâmbăreața și energica artistă armeancă Lilit Hovhannisyan, Ada și Cornel Palade i-au adus pe scena show-ului pe Maria Dragomiroiu și regretatul Jean Constantin și au cântat acompaniați de taraful Silvian Voicu, pe când Bella Santiago a cântat “Bohemian Rapsody”, transformată inegalabilul Freddie Mercury, legendarul solist al trupei Queen.

Cea mai reușită transformare a galei i-a aparținut lui Grigore Gherman, care l-a imitat pe energicul Roman Iagupov, solistul trupei Zdob și Zdub. Invitata specială a serii a fost Oana Sîrbu, fostă concurentă a show-ului, care le-a reamintit tuturor una dintre cele mai bune transformări ale sale de la „Te cunosc de undeva!” – Marina Voica. Momentele coregrafice ale galei au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Citește și „Elisabeth in the mirror – Elisabeta a României și Elisabeta a Austriei față în față!”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Emisiuni

Knockout-urile de la Vocea României: concurenții puși în dificultate de antrenori – ”Tudor Chirilă nu are milă”

Robert Mutes

Published

on

În această seară, la Vocea României, continuă etapa knockout-urilor. Noi echipe sunt decise să le demonstreze antrenorilor că merită șansa de a merge mai departe în competiție, iar unele dintre cele mai puternice voci ale României se vor lupta pentru un loc în etapa următoare. Astăzi, doar vocea contează de la ora 20:00, la PRO TV.

Alegerile antrenorilor de echipe și piese îi vor pune pe concurenți în dificultate. Elevii lui Tudor vor face tot ce ține de ei pentru a demonstra că se ridică la așteptările antrenorului lor, dar vor recunoaște: ”E blană, dar Tudor Chirilă nu are milă. El vrea să fim corecți, e cel mai important lucru”. Dacă vor reuși ei interpretări corecte care să-l mulțumească pe Tudor, aflăm în această seară.

Cu așteptări înalte, vor veni și alegeri dificile care-l vor face pe Tudor să spună: ”Se duce o luptă – să aleg între ceea ce cred eu că a fost cel mai bine în această seară și m-a impresionat și șansa ca doi concurenți să meargă mai departe”. Horia va porni chiar cu așteptarea de a fi surprins și de a fi nevoit să-și schimbe planurile după ce îi va auzi cântând: ”Aștept din partea concurenților mei să-mi strice planurile”.

Indiferent de motivație și de modul în care vor gândi duelurile din echipele lor, fiecare va avea un singur scop bine ilustrat de Smiley: ”În această etapă, când alegi un om trebuie să gândești dacă poți câștiga Vocea României cu el”.

Cea de-a treia ediție a knockout-urilor va aduce și cel de-al treilea ”furt” – unul dintre antrenori va decide să salveze un concurent eliminat și să îi ofere o nouă șansă într-o altă echipă. Cine își va asigura un loc în următoarea etapă a competiției, aflăm în această seară, de la 20:00, la Vocea României!

Citește și „Musicalul „MY FAIR LADY” revine pe scena Sălii Palatului cu o reprezentație specială de Crăciun”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: