Connect with us

Muzica

SOS în cantități industriale în toată țara: 5GANG pleacă în turneu național

Avatar

Published

on

Creează tendințe, surprind de la un proiect la altul și sunt idolii a milioane de fani: după succesul absolut al primului lor mare show de la Arenele Romane, din 1 iunie, când au reușit să adune 10.000 de spectatori în două concerte consecutive sold out, 5GANG ajung în această toamnă în toată țara. Pe harta turneului național se află principalele orașe, iar biletele au fost deja puse în vânzare: https://www.iabilet.ro/bilete-5GANG/ .

Piese precum „SOS”, „Story”, „Scuze” sau recent lansata „VIP” se vor auzi toamna aceasta live și în alte orașe în afară de București, iar fanii din Bacău, Iași, Brașov, Craiova, Oradea sau Galați vor fi parte dintr-un show de excepție, cu mult vibe și energie.

Orașele care se află până acum pe lista turneului 5GANG din toamna aceasta sunt:

„De când am făcut cele două show-uri de pe 1 iunie de la Arenele Romane, am fost bombardați cu mesaje de genul „când veniți și la noi în oraș?”, „vrem să vă vedem, nu am putut ajunge la București”. De asemenea, am fost foarte surprinși de numărul de oameni care au venit la show-ul de la Arene din mai multe colțuri ale țării, unii chiar de la mai mult de 400 de kilometri distanță, iar asta ni s-a părut impresionant. De aceea am decis să organizăm un turneu în toată țara, am vrut să luăm toată energia și toate lucrurile frumoase care s-au întâmplat la Arene și să le ducem cu noi prin toată țara, în turneul național. Atât prin meet and greet-urile care vor avea loc în fiecare oraș, cât și prin show-ul propriu-zis, noi dorim să ne cunoaștem mai bine cu fanii noștri. De fiecare dată când avem un concert sau un eveniment, pe noi ne surprinde că ei cunosc toate versurile, știu fiecare glumiță pe care noi o facem între noi. Se vede că e o chimie reală și tocmai de aceea ne place să facem cât mai multe evenimente și să avem cât mai multe ocazii de a ne cunoaște fanii și în offline”, a spus Selly.

Anul acesta, de 1 iunie, fenomenul 5GANG a creat un show unic pentru cei 10.000 de spectatori de toate vârstele, fani înfocați sau vedete precum Delia, Cătălin Măruță, Minelli, Codin Maticiuc, dar și BRomania. Un concert demn de un artist cu multă experiență, primul concert 5GANG i-a arătat pe cei mai iubiți vloggeri ai momentului într-o lumină diferită, aceștia reușind să ofere publicului o experiență, așa cum spun versurile lor, „SOS”. Totodată, 5GANG a stabilit, cu cele două concerte, un adevărat record pentru o trupă românească. După ce biletele la primul show „24/7” s-au epuizat rapid, la cererea fanilor, ei au organizat un al doilea eveniment, în aceeași zi, la care s-au vândut 50% dintre bilete în numai 7 zile de la punerea lor în vânzare.

Cum a fost la concertul 5GANG de la Arenele Romane, aici: https://www.youtube.com/watch?v=aSmW464bs-4

Cea mai recentă piesă 5GANG, „VIP”, lansată pe 10 august, are deja aproape 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Piesa „VIP” a ajuns la peste 1 milion de vizualizări în doar 24 de ore și este în trending pe locul 1, iar teaser-ul se află pe locul 2 în trending. Liderul trupei, Selly, a regizat, produs și editat videoclipul.

5GANG – VIP

https://www.youtube.com/watch?v=NOEdokoduUs

La două zile după piesa „VIP”, Gami lansează piesa „Pe balans” împreună cu Medelin.

Gami x Medelin – Pe balans

https://youtu.be/fRskLhf1oCA

 

Despre 5GANG

5GANG este cu siguranță un fenomen care reușește să surprindă de la proiect la proiect, trezește curiozitate și creează tendințe cu fiecare melodie. Trupa alcătuită din cinci vloggeri talentați – Selly, Pain, Dia, Gami, Exploit – se bucură de realizări impresionante în acest domeniu. Toate piesele au fost numărul 1 în Trending YouTube și s-au clasat în topul magazinelor digitale. Sunt vocea unei generații, au o energie specială și sunt modelul de succes pornit în online, consacrat în offline.

Trupa 5GANG a reușit deja o performanță greu de egalat cu piesa „MOD AVION”, care a adunat 1 milion de vizualizări și a ajuns în trending pe poziția 1 în mai puțin de 24 de ore. La o lună de la lansare, piesa a ajuns la aproape 6,2 milioane de vizualizări. „SOS” a ajuns la peste 26 milioane de vizualizări. Energia pe care o transmite, dar și faptul că a fost o piesă foarte așteptată – au făcut din „SOS” o piesă extrem de cunoscută. Melodiile „Story”,  „Scuze” au în prezent peste 13 milioane de vizualizări, iar „Focuri” a ajuns la peste 30 de milioane de vizualizări.

Comentarii

Muzica

INNA lansează piesa „Nobody” cu lyric video

Avatar

Published

on

            INNA își surprinde fanii cu o nouă piesă care se numește „Nobody”, ce are un sound dance, EDM şi multă energie.

 

Piesa a fost compusă de INNA, Laura White, Ki Fitzgerald, Fridolin Walcher și produsă de Fridolin Walcher, același producător al pieselor „Not My Baby” și „Sober”. Lyric video-ul a fost realizat de Alex Chițu / BMABID și susține vibe-ul pozitiv, de vară al noii melodii. Ascultaţi în continuare „Nobody” şi lăsaţi-vă purtaţi de anotimpul cald.

Anul acesta, INNA a lansat mai multe piese care au fost foarte bine primite de către fani și marchează întoarcerea artistei la EDM, sound-ul care a consacrat-o. „Not My Baby” are peste 12 milioane de vizualizări pe YouTube, „Sober” are un videoclip special filmat în casa artistei, iar pentru melodia „VKTM”, INNA a colaborat cu Sickotoy şi TAG. De inclus în playlistul verii, noile hit-uri marca INNA:

 

INNA – Not My Baby

https://www.youtube.com/watch?v=vEYUDCaS4xs

 

INNA – Sober

https://www.youtube.com/watch?v=jxxaEMCNAOI

 

Sickotoy x INNA x TAG

https://www.youtube.com/watch?v=kzjLepoaaY0

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Paul Surugiu-Fuego ne urează „Noroc” în cel mai recent videoclip

Avatar

Published

on

            Paul Surugiu-Fuego a lansat astăzi, 20 iunie, pe canalul său de YouTube Fuego – Paul Surugiu, videoclipul piesei „Noroc”. Cântecul este unul energic şi pozitiv, iar clipul dinamic surprinde peisaje naturale superbe. În filmare, artistul se bucură de viaţă şi ne îndeamnă să facem la fel, însoţiţi mereu de un gram de noroc.

 

Fuego îşi surprinde mereu fanii cu proiecte inedite şi surprize muzicale. De data aceasta, artistul revine cu un videoclip special, pe care vă invităm să-l urmăriţi pe canalul său oficial de YouTube. Muzica este scrisă de Gheorghe Mustea, versurile îi aparţin lui Iulian Filip, de orchestrație s-a ocupat Alexandru Gorgos, iar de mixaj a fost responsabil Sergiu Teacă. Clipul este realizat în colaborare cu MADEN PRODUCTION MEDIA.

            „Norocul și-l face și omul cu mâna lui, dar e ceva dat, inexplicabil, care apare în viața noastră atunci când ne așteptăm mai puțin. Tot el este cel care determină oamenii și facilitează întâlniri care pot dura veșnicii, cu beneficii majore de toate părțile. Parcursul meu, spre exemplu, a fost dominat, dincolo de muncă și de sacrificii, și de mult noroc, de șanse pe care le-am avut la un moment dat în viața mea și de care am încercat să profit, pentru că viitorul meu depindea de ele și pentru că, de multe ori, șansele sunt unice, iar dacă le pierzi din mână, nu te mai întâlnești cu ele niciodată. De asta nu pot decât să vă doresc … NOROC!, a scris artistul pe pagina sa de Facebook.

 

Duminică, de la ora 15:00, pe TVR 2, nu rataţi o ediţie specială a emisiunii „Drag de România mea”, unde veţi asculta şi piesa de „Noroc”.

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Industria muzicală: între artă şi business

Avatar

Published

on

            Muzica este un business ca oricare altul, mult mai creativ ce-i drept, dar rămâne o afacere serioasă. Activităţile de marketing şi promovare contează la fel de mult ca şi pentru alte domenii. În mod evident, piaţa muzicală este tot mai competitivă, iar în spatele succesului artistului preferat, pe lângă muncă şi talent, stă şi o echipă bine pregătită de specialişti în diferite zone ale comunicării. Din acest motiv, multe produse muzicale au devenit adevărate branduri, hit-uri sau figuri emblematice ale scenei.

 

Christopher Knab şi Bartley Day, autorii unei cărţi dedicate business-ului în muzică (Music is Your Business: The Musician’s Four Front Strategy for Success) afirmă că în acest domeniu trebuie să se acţioneze pe patru fronturi distincte. Primul se ocupă cu dezvoltarea artistului şi a produselor muzicale (Artist and Product Development). Astfel, se urmăreşte evoluţia pe plan profesional prin asigurarea consilierei de carieră, paralel cu stabilirea planului de marketing potrivit. Tot acest efort ajunge să fie văzut de către public datorită promovării, publicităţii (publicity) şi evenimentelor (performance).

Pentru început este important ca noua melodie să fie difuzată des la posturile de radio şi televiziune, iar pe internet să adune un număr cât mai mare de vizualizări. Aici intervin casele de discuri care asigură structurile necesare înregistrării, fabricării, distribuţiei şi promovării compoziţiilor. Dar succesul nu este asigurat doar de un play constant. Cântecul trebuie să aibă expunere în media, să se vorbească despre noul hit, să creeze acel buzz. În fine, relaţia cu fanii este consolidată prin organizarea diferitelor spectacole sau concerte.

Chiar dacă la prima vedere par a fi structuri independente, cele patru direcţii au mai multe puncte comune. De reţinut este faptul că departamentele sunt corelate şi depind unul de celălalt. Partea financiară este o cheie importantă, mai ales astăzi când o promovare eficientă primează uneori în faţa altor elemente. O bună comunicare între aceste niveluri asigură starului o imagine unitară şi reprezentativă stilului abordat, pozitivă şi reală, care să nu permită apariţia contradicţilor.

Reuşita este dictată şi de şansă. Identificarea oportunităţilor contează în egală măsură ca stabilirea obiectivelor şi alegerea tacticilor de marketing. Apariţia şi dezvoltarea noilor tehnologii îşi spun astfel cuvântul. Producătorii au conştientizat deja că digitalul câştigă tot mai mult teren în faţa vânzărilor fizice, în timp ce un simplu afiş nu mai este suficient pentru a promova un concert, acum când toate noutăţile apar instantaneu pe internet.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0