Connect with us

Muzica

SOS în cantități industriale în toată țara: 5GANG pleacă în turneu național

Avatar

Published

on

Creează tendințe, surprind de la un proiect la altul și sunt idolii a milioane de fani: după succesul absolut al primului lor mare show de la Arenele Romane, din 1 iunie, când au reușit să adune 10.000 de spectatori în două concerte consecutive sold out, 5GANG ajung în această toamnă în toată țara. Pe harta turneului național se află principalele orașe, iar biletele au fost deja puse în vânzare: https://www.iabilet.ro/bilete-5GANG/ .

Piese precum „SOS”, „Story”, „Scuze” sau recent lansata „VIP” se vor auzi toamna aceasta live și în alte orașe în afară de București, iar fanii din Bacău, Iași, Brașov, Craiova, Oradea sau Galați vor fi parte dintr-un show de excepție, cu mult vibe și energie.

Orașele care se află până acum pe lista turneului 5GANG din toamna aceasta sunt:

„De când am făcut cele două show-uri de pe 1 iunie de la Arenele Romane, am fost bombardați cu mesaje de genul „când veniți și la noi în oraș?”, „vrem să vă vedem, nu am putut ajunge la București”. De asemenea, am fost foarte surprinși de numărul de oameni care au venit la show-ul de la Arene din mai multe colțuri ale țării, unii chiar de la mai mult de 400 de kilometri distanță, iar asta ni s-a părut impresionant. De aceea am decis să organizăm un turneu în toată țara, am vrut să luăm toată energia și toate lucrurile frumoase care s-au întâmplat la Arene și să le ducem cu noi prin toată țara, în turneul național. Atât prin meet and greet-urile care vor avea loc în fiecare oraș, cât și prin show-ul propriu-zis, noi dorim să ne cunoaștem mai bine cu fanii noștri. De fiecare dată când avem un concert sau un eveniment, pe noi ne surprinde că ei cunosc toate versurile, știu fiecare glumiță pe care noi o facem între noi. Se vede că e o chimie reală și tocmai de aceea ne place să facem cât mai multe evenimente și să avem cât mai multe ocazii de a ne cunoaște fanii și în offline”, a spus Selly.

Anul acesta, de 1 iunie, fenomenul 5GANG a creat un show unic pentru cei 10.000 de spectatori de toate vârstele, fani înfocați sau vedete precum Delia, Cătălin Măruță, Minelli, Codin Maticiuc, dar și BRomania. Un concert demn de un artist cu multă experiență, primul concert 5GANG i-a arătat pe cei mai iubiți vloggeri ai momentului într-o lumină diferită, aceștia reușind să ofere publicului o experiență, așa cum spun versurile lor, „SOS”. Totodată, 5GANG a stabilit, cu cele două concerte, un adevărat record pentru o trupă românească. După ce biletele la primul show „24/7” s-au epuizat rapid, la cererea fanilor, ei au organizat un al doilea eveniment, în aceeași zi, la care s-au vândut 50% dintre bilete în numai 7 zile de la punerea lor în vânzare.

Cum a fost la concertul 5GANG de la Arenele Romane, aici: https://www.youtube.com/watch?v=aSmW464bs-4

Cea mai recentă piesă 5GANG, „VIP”, lansată pe 10 august, are deja aproape 2 milioane de vizualizări pe YouTube. Piesa „VIP” a ajuns la peste 1 milion de vizualizări în doar 24 de ore și este în trending pe locul 1, iar teaser-ul se află pe locul 2 în trending. Liderul trupei, Selly, a regizat, produs și editat videoclipul.

5GANG – VIP

https://www.youtube.com/watch?v=NOEdokoduUs

La două zile după piesa „VIP”, Gami lansează piesa „Pe balans” împreună cu Medelin.

Gami x Medelin – Pe balans

https://youtu.be/fRskLhf1oCA

 

Despre 5GANG

5GANG este cu siguranță un fenomen care reușește să surprindă de la proiect la proiect, trezește curiozitate și creează tendințe cu fiecare melodie. Trupa alcătuită din cinci vloggeri talentați – Selly, Pain, Dia, Gami, Exploit – se bucură de realizări impresionante în acest domeniu. Toate piesele au fost numărul 1 în Trending YouTube și s-au clasat în topul magazinelor digitale. Sunt vocea unei generații, au o energie specială și sunt modelul de succes pornit în online, consacrat în offline.

Trupa 5GANG a reușit deja o performanță greu de egalat cu piesa „MOD AVION”, care a adunat 1 milion de vizualizări și a ajuns în trending pe poziția 1 în mai puțin de 24 de ore. La o lună de la lansare, piesa a ajuns la aproape 6,2 milioane de vizualizări. „SOS” a ajuns la peste 26 milioane de vizualizări. Energia pe care o transmite, dar și faptul că a fost o piesă foarte așteptată – au făcut din „SOS” o piesă extrem de cunoscută. Melodiile „Story”,  „Scuze” au în prezent peste 13 milioane de vizualizări, iar „Focuri” a ajuns la peste 30 de milioane de vizualizări.

Comentarii

Muzica

Mara Georgescu la doar 16 ani are succes internațional iar acum a lansat piesa “Uită-mă”

Avatar

Published

on

Puține tinere din showbizzul românesc ajung să aibă succes internațional încă de la prima piesă, însă este cazul Marei Georgescu, care anul trecut, în noiembrie, pe când avea 15 ani a lansat melodia “Gin Gin”, care a ajuns să fie difuzată în mai multe țări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. Iar acum puştoiaca a lansat melodia “Uită-mă”, o piesă R&B care sigur va prinde printre cei care iubesc acest gen muzical.

Simpatica şi talentata Mara Georgescu, la doar 16 ani împliniți în ianuarie, revine în lumea muzicală și lansează cel de-al doilea single al său. Mesajul piesei “Uită-mă” e direct, caracteristic pentru artistă. “Lucrurile sunt spuse pe bune şi fără menajamente, pentru că azi, fetele valoroase ştiu să se impună şi pun punctul pe I. Iubitelor, nu uitaţi că voi sunteţi cele care alegeţi mereu, şi de ceva vreme ” the beauty” se impune în faţa lui “the beast”, spune tânăra. Solista cântă pentru cei din generaţia ei, iar melodia “Uită-mă” te va determina de la prima audiţie să fredonezi şi chiar să incluzi în obişnuinţele tale verbale zilnice, sintagma “Uu, Uu.. “, de câte ori vrei să dai flit sau o replică acidă. La Mara, siguranţa şi originalitatea se îmbină perfect cu trendul rebel şi modern, este pe deplin reprezentanta valului de teenageri cu fitză şi personalitate.

“Uită-mă ” vine după succesul înregistrat de “Gîn, Gîn”, piesa de debut, cu care artista este difuzată pe radiouri în multe ţări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. „Când am aflat, nu mi-a venit să cred, mi s-a părut wow. A fost o mare surpriză şi nu mi-a venit să cred aşa ceva, mai ales că sunt la început de drum. Am avut încredere de la început în această piesă, în compozitorul ei, în proiect. „Gin Gin” mi-a plăcut de la început şi am sperat să am succes cu ea. Mă bucur că sunt susţinută de oameni importanţi şi cărora le place acest proiect. Să sperăm că vom începe să avem concerte peste hotare”, a spus tânăra solistă. Noul single este o producție Lanoy Records. Piesa e un R&B cu influențe trap și are un super flow care vă va crea sigur dependenţă. Așa că fiți cu ochii pe profilul de Youtube al tinerei și pe rețelele de socializare pentru a află nouati.

Comentarii

Continue Reading

BAZAR

In plina criza, Vulpita si-a lansat propria melodie!

Redactia Radar de Media

Published

on

Axinte a făcut-o cântăreață pe Vulpița! Cei doi au lansat un videoclip la piesa ”Hai la București, Vulpița”, anunta dcnews.ro

Melodia a fost ascultată, în primă audiție, la Acces Direct. 

”La vocea ei s-a lucrat cam cinci-șase ore. Ea, ca solistă… e foarte bună dansatoare. E prima piesă, nimeni nu s-a născut învățat”, a zis Axinte care a mai spus că îi va da 10000 lei Vulpiței pentru colaborare. În 14 ore, videoclipul a strâns 826,421 vizualizări.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0