A-Z NEWS
Şpagatul lui Van Damme a adus recorduri de vizionări pe Youtube. Mega succes pentru Volvo Trucks!
Odată cu ultima reclamă, “The Epic Split”, Volvo Trucks demonstrează că o abordare neconvenţională de marketing B2B funcţionează. Reclama s-a răspândit în toată lumea şi este deja, după doar patru săptămâni, cea mai vizionată reclamă auto din istoria Youtube.
Încă de la lansarea “The Epic Split” pe canalul Youtube în data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizări. S-a răspândit pe reţelele sociale şi canalele de ştiri, a fost subiectul a mii de discuţii şi chiar a devenit un fenomen în sine, inspirând crearea a numeroase reinterpretări proprii, atât din partea publicului, cât şi a celebrităţilor.
“Reacţia a fost copleşitoare. Sigur, speram să aibă success, dar nu ne-am aşteptat să fie atât de mare sau să se întâmple atât de repede. Până la urmă, “The Epic Split” este o reclamă pentru autocamioane”, spune Per Nilsson, Director PR Volvo Trucks.
“The Epic Split” nu a devenit doar reclama auto cea mai vizionată vreodată pe Youtube. Rezultatele după primele patru săptămâni pot fi măsurate în cifre pe mai multe paliere. “The Epic Split” şi povestea din spatele acestui film au obţinut:
- Peste 6 milioane de distribuiri pe reţele sociale
- Peste 10 milioane de afişări pe Google.com
- Acoperire extinsă în mass-media din întreaga lume: reclama a făcut subiectul a circa 20.000 de editoriale online până acum
- O valoare mass-media estimată la 70 milioane euro.
Începând cu toamna anului 2012, Volvo Trucks a lansat şase filme creative pentru a prezenta inovaţiile incluse în cele cinci noi camioane lansate în aceeaşi perioadă. De exemplu, ”The Epic Split” scoate în evidenţă precizia şi stabilitatea Direcţiei Dinamice Volvo. De asemenea este filmul cu cel mai mare succes de până acum.
”Reuşita este în principal un rezultat al implicării publicului. Noi nu putem cheltui mai mult decât o fac competitorii noştri. În schimb, trebuie să facem lucrurile mai inteligent. Strategia noastră de comunicare rezultă din această abordare”, spune Per Nilsson.
Strategia de comunicare în sine este parte dintr-o schimbare importantă a modului în care Volvo Trucks îşi promovează produsele către un public mai larg. Simplu spus, este vorba de a folosi o comunicare tipică pentru produse de larg consum pentru a promova un produs pentru afaceri.
”Strategia noastră de marketing se bazează pe faptul că şi în B2B deciziile sunt luate de către persoanele fizice. Camioanele de astăzi sunt maşini ce înglobează tehnologie de vârf, fiind concepute pentru a uşura munca şoferului, pentru a-l proteja atât pe el, cât şi încărcătura şi împrejurimile şi pentru a fi cât mai profitabile posibil. Dar, pentru şoferi şi transportatori nu doar aceşti factori le influenţează alegerile. Şi imaginea camionului pe care il conduc este importantă”, spune Per Nilsson.
Abordarile de marketing care au un impact asupra tuturor, vor ajunge, de asemenea, la mai mulţi şoferi de camion şi transportatori. Acestea rezonează cu Volvo Trucks şi funcţionează.
”Clienţii noştri fac referire la aceste reclame. Dar se merge chiar mai departe. Transportatorii care folosesc camioanele noastre au primit de la clienţii lor comentarii despre aceste filme”, adauga Per Nilsson.
”Ambiţia noastră este ca interacţiunea pe care filmul a stimulat-o să ducă la creşterea notorietăţii şi a cererii pentru camioanele noastre. Printr-o investiţie media relativ mică, am primit un răspuns uriaş. Strategia noastră s-a dovedit a fi un mod inteligent şi o cale foarte eficientă de a comunica folosind noul peisaj mass-media”, a încheiat Per Nilsson.
-
AUDIENȚE TV2 săptămâni ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiunio săptămână ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Emisiunio săptămână ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Filmeo săptămână ago
Hamas – Violenta nu e o optiune, in curand in cinematografe
-
Reality Showo săptămână ago
Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!
-
Documentaro săptămână ago
James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie
-
Mondeno săptămână ago
Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”
-
Program TV7 zile ago
Programul HAPPY CHANNEL pentru săptămâna 19 – 25 aprilie 2024
-
AUDIENȚE TV7 zile ago
Ana Maria Pal a părăsit Survivor All Stars, iar concurenții rămași vor da, diseară, bătălia Imunității: ”unul singur va căpăta acest colan”
-
Reality Showo săptămână ago
Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Culturao săptămână ago
Alege să dăruiești o carte cadou cu ocazia sărbătorilor pascale
-
Emisiunio săptămână ago
Jurații Chefi la cuțite își alcătuiesc diseară echipele cu care luptă pentru marele trofeu al sezonului
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 15 – 21 aprilie 2024
-
EVENTS2 zile ago
“Fii regina pentru o zi” – eveniment unicat in Romania.
-
Digital3 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău