Connect with us

ALL MEDIA

Sprijin in afacere pentru 3000 mii de studenti prin proiectul Tineri Antreprenori de Succes (galerie foto)

Published

on

 

Tineri Antreprenori de Succes este un proiect strategic cofinantat din Fondul Social European unde beneficiar este Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului care vine in sprijinul tinerilor pentru a le sustine initiativele de afaceri in urmatorii trei ani.

Proiectul vizează stimularea inițierii de afaceri pentru 3000 de studenți sau absolvenți de studii superioare, care doresc să desfășoare o activitate independentă. În acest sens, în fiecare dintre regiunile de dezvoltare ale țării vor fi înființate centre de informare antreprenorială cu privire la mediul de afaceri, la oportunitățile de inițiere/ dezvoltare a afacerilor precum și la legislația relevantă.

800 de tineri vor participa la cursuri de formare antreprenorială – nivel de bază, iar 320 – la cursuri de nivel avansat, aceștia urmând a elabora planuri de afaceri complete, planuri dintre care 40 vor primi sprijin în vederea concretizării. (vezi detalii pe site-ul proiectului http://www.antreprenoridesucces.ro/)

Pentru implementarea cat mai optima a proiectului pa langa beneficiar mai fac parte si partenerii : JCI Romania, Extreme Training  si UNSR .

JCI Romania este o organizatie de tineri lideri, antreprenori si profesionisti afiliata retelei mondiale Junior Chamber International, care numara peste 200.000 de mii de membri in peste 120 de tari. Organizatia activeaza in Romania din 2002 fiind un promotor in mediul afacerilor, in mediul academic si in societatea civila la nivel national. JCI a dezvoltat colaborari cu institutii de invatamant , camere de comert, ONG-uri, pe baza carora s-au creat si implementat proiecte locale si nationale.

Extreme Training , infintata in 2005, compana livreaza pachete complete de servicii organizationale : trining, teambuilding, coaching. Portofoliul de servicii destinate intruirii angajatilor include cursuri de managemantul proiectelor, vanzari, comunicare, negociere , strategii de vanzare, etc.

Uniuniea Nationala a Studentilor din Romania (UNSR) este o federatie apolitica care are ca scop reprezentarea intereselor socio-profesionale ale studentilor din Romania. Reunind organizatii studentesti din : Bucuresti, Craiova, Iasi, Timisora, Petrosani, Targu-Jiu, Resita, Pitesti, Ploiesti si Bacau.

 

“Totul tine de curaj, cand incepi ceva nu trebuie sa tii cont de toate  explicatiile  care va sunt date in carti, cum ar fii : resurse, initativa, idei . In ceea ce priveste inceperea unei afaceri, actiuni, a unui demers cel mai importan lucru reprezinta resursa umana si o sa va loviti si de acest lucru la serviciu fata de colegi cand voi  munciti mai mult fata de ceilalti care stau pe messenger si atunci cand conduceti o afacere si va dati seama ca lucrurile ar putea fi facute mult mai bine daca cel care conduce staff-ul, ar fi mai bine pregatit;  intr-un ONG cand ai de facut o actiune si iti dai seama ca echipa ta nu este foarte entuziasmata sau nu-si da tot interesul ca lucrurile sa iasa bine s.a.m.d. […] Deci,  pana la urma daca reusesti sa pornesti la drum cu un partener sau singur si esti foarte motivat si ai curaj, restul lucrurilor vin de la sine. Incercati sa invatati pe parcurs pentru ca nu cred ca exista o afacere  care sa fi mers snur fara dezamagiri si bucurii si intodeauna sa invatati  sa nu renuntati dupa primul esec pe care-l intampinati. Este foarte important ca din facultate sa va inscrieti in cat mai multe actiuni, organizatii sa va faceti cati mai multi prieteni care sa va sprijine cand aveti nevoie si sa profitati de toate oportunitatile venite in anii de studentie”, a mentionat Gabriel Petrea, Lider Partener UNSR.

Cum era firesc la conferinta de lansare a proiectului au fost invitati si  antreprenori  care au deja propria afaceri si care au venit sa impartaseasca din experienta lor tinerilor prezenti la eveniment.

Au vorbit despre esec si succes in afaceri: Rodica Lupu- Managing Petener EgoCentrum, Anca Tanasescu – Brand Strategist si Owner Brandine Advertisting, Marius Vertici -Owner Soft Mentor, Loredana Manolache- Owner Power On, Madalin Iulian Birdeanu – Owner si CEO Liga Softer SRL si Liga Hosting SRL, Lavinia Hanu- Asociat/Administrator Step UP Events si Cristina Alexandru – Co-fondator si Project manager startups.ro.

 

Proiectul „Tineri Antreprenori de Succes” beneficiază de finanțare nerambursabilă din Fondul Social European, prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa Prioritară 3 – „Creșterea adaptabilității lucrătorilor și a întreprinderilor”, Domeniul Major de Intervenție 3.1 – „Promovarea culturii antreprenoriale”.

Foto Credit: Echipa TAS

Lasa un comentariu aici!

Str. Delea Veche, nr.24, copr D, et.4, Sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presa, informari si alte materiale va rugam sa ne contactati pe e-mail.

1 Comment

1 Comment

  1. Donte

    16 noiembrie 2011 at 03:24

    Just do me a favor and keep writing such trcneahnt analyses, OK?

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending