Connect with us

ALL MEDIA

Sprijin financiar de 3,53 milioane euro acordat de UE pentru profesioniştii din domeniul audiovizualului

Published

on

 

Profesioniştii europeni din domeniul audiovizualului pot primi sprijin financiar de la Uniunea Europeană, în cadrul unui program al cărui buget total este de 3,53 de milioane de euro, informează Mediafax.

Sprijinul financiar va fi acordat în cadrul subprogramului MEDIA, în baza Regulamentului (UE) numărul 1295/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 decembrie 2013 privind instituirea programului “Europa creativă” (2014-2020), potrivit unui anunţ publicat pe site-ul dedicat acestui program.

În domeniul consolidării capacităţilor sectorului audiovizual, unele dintre priorităţile subprogramului MEDIA vor fi: îmbunătăţirea capacităţii operatorilor din sectorul audiovizualului de a elabora opere audiovizuale europene care să aibă potenţialul de a circula în Uniune şi în afara acesteia şi de a facilita coproducţiile europene şi internaţionale, inclusiv de televiziune; încurajarea schimburilor între întreprinderi prin facilitarea accesului la pieţe şi la instrumente comerciale pentru operatorii din domeniul audiovizualului în vederea creşterii vizibilităţii proiectelor lor pe pieţele Uniunii şi pe pieţele internaţionale.

Subprogramul MEDIA va acorda sprijin pentru: facilitarea accesului la manifestări comerciale şi pieţe profesionale din domeniul audiovizualului şi utilizarea de instrumente comerciale online, atât în interiorul, cât şi în afara Uniunii; facilitarea circulaţiei filmelor europene pe plan mondial şi a filmelor internaţionale în Uniune pe toate platformele de distribuţie, prin intermediul unor proiecte de cooperare internaţională în sectorul audiovizualului.

Solicitanţii trebuie să fie entităţi europene (societăţi private, organizaţii fără scop lucrativ, asociaţii, organizaţii caritabile, fundaţii, municipalităţi/ primării etc.) care îşi au sediul în una dintre ţările participante la subprogramul MEDIA şi care sunt deţinute în mod direct sau prin participare majoritară de resortisanţi ai acestor ţări.

Programul permite cooperarea şi acţiunile comune cu ţările care nu participă la program, precum şi cu organizaţiile internaţionale care sunt active în sectoarele culturale şi creative, precum UNESCO, Consiliul Europei, Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică şi Organizaţia Mondială a Proprietăţii Intelectuale, pe baza unor contribuţii comune pentru realizarea obiectivelor programului.

Prin această cerere de propuneri se urmăreşte sprijinirea acţiunilor şi a activităţilor desfăşurate pe teritoriul şi în afara ţărilor participante la subprogamul MEDIA.

Vor fi considerate eligibile numai dosarele care corespund cel puţin uneia dintre următoarele acţiuni: acţiunea 1 – accesul profesioniştilor europeni la pieţe fizice; acţiunea 2 – instrumente online destinate profesioniştilor; acţiunea 3 – activităţi comune de promovare la nivel european.

Activităţile trebuie să demareze între 1 iunie 2015 şi 31 mai 2016. Durata maximă a acţiunii este de 12 luni. Se poate acorda o prelungire de cel mult şase luni suplimentare, dacă aceasta este solicitată înainte de termenul menţionat în acordul de grant. Durata maximă va fi însă de 18 luni.

Bugetul total disponibil în cadrul acestui program este estimat la 3,53 milioane de euro.

Contribuţia financiară a Uniunii nu poate depăşi: 60% din totalul costurilor eligibile ale acţiunii, în cazul acţiunilor care se desfăşoară în ţări participante la subprogramul MEDIA; 80% din totalul costurilor eligibile ale acţiunii, în cazul acţiunilor care se desfăşoară în ţări neincluse în subprogramul MEDIA.

Comisia îşi rezervă dreptul de a nu aloca toate fondurile disponibile.

Propunerile trebuie depuse cel târziu până la data de 22 ianuarie, ora 12.00 (la prânz, ora Bruxelles-ului), utilizându-se formularul de înscriere online. Documentele trebuie trimise la Education, Audiovisual and Culture Executive Agency din Bruxelles.

Această cerere de propuneri este condiţionată de disponibilitatea fondurilor după adoptarea bugetului pentru 2015 de către autoritatea bugetară.

Foto Credit: shutterstock.com

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Aniversare: De la “Star Station” la “Dimineața Blană”, 26 de ani de ProFM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

ProFM împlinește luni, 15 aprilie 2019, 26 ani de ani de muzică bună și jurnalism de primă mână. Smiley și Pavel Bartoș sunt printre artiștii care vor sărbători aniversarea din studio, pe aceeași frecvență cu ascultătorii ProFM. De-a lungul anilor, ProFM a lansat unele dintre cele mai cunoscute nume din jurnalismul românesc și a creat experiențe muzicale care au traversat generații.   

“Păstrează pasiunea, aceasta e secretul prin care ProFM a reușit să rămână în topul radiourilor și în inimile ascultătorilor pentru nu mai puțin de 26 de ani. Dincolo de cel mai experimentat radio comercial, ProFM este o stare de spirit care trece de microfoane și un nume care a crescut vedete, a surprins prin curaj și a dat muzicii românești un loc în care să se afirme. Le mulțumim celor care ne ascultă, fie că sunt din generația Star Station, fie care sunt din generația Dimineața Blană. Și noi ca și ei, suntem bolnavi de ProFM și promitem să nu ne treacă”, a declarat Marius Dobre, managerul ProFM.

Pentru fiecare an de emisie, echipa ProFM a pregătit 26 de cadouri care așteaptă să fie revendicate de fanii care vor petrece ziua de 15 aprilie pe frecvența 102.8. Happy Giveaway Day vine cu trotinete electrice, hoverboard-uri, ceasuri smart, boxe, căști și cu un maraton de muzică și voie bună care aduce la microfoanele din studio actori și vedete.

Pavel Bartoș & Smiley fac ziua bună să se cunoască de “Dimineață Blană” cu Țibulcă și Coțofană. După matinal, intră în “concurs” cu un show de stand up comedy on air Maria Popovici și Micu. CRBL și Oase vor petrece după – amiază la microfonul ProFM, iar la schimbul doi de râsete, sunt invitați actorii alături de care își petrec serile sute de mii de români – Natanticu și Neamțu.

Pro FM emite din 15 aprilie 1993 și, de patru ani, face parte din portofoliul grupului Digi | RCS & RDS. Andrei Gheorghe, Teo Trandafir și Andi Moisescu și-au început cariera la ProFM. Concertele ProFM on Top și Pro FM SuperGirl aduc în fiecare an ascultătorilor cei mai apreciați artiști români.   

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

“Fructul oprit”. Ioan, surpriză emoționantă pentru Ana: “Te iubesc de când mă știu!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Mărturisiri emoționante, decizii fundamentale, suspans și răsturnări de situație, dar și o nouă apariție, în această seară, într-un nou episod Fructul oprit pe care Antena 1 îl va difuza de la ora 20.00. Episodul 30 din cel de-al doilea sezon al producției o aduce în fața telespectatorilor pe Gina Pistol.

Magda(Maia Morgenstern), Margareta(Ana Ciontea), Helene(Alina Chivulescu) si Mara(Maria Nicole) își unesc puterile pentru a-i ajuta pe Ioan (Vlad Gherman) și Ana(Cristina Ciobănașu) să se împace. Ele pun la cale o întâlnire surpriză în mall, iar momentul dintre cei doi îndrăgostiți se continuă apoi cu o cină romantică. “Îmi pare rău că am fugit, că te-am acuzat, că te-am lăsat singură. Nici până astăzi nu m-am iertat”, mărturisește Ioan . “Ana, mi-am dat seama că sunt norocos. Sunt norocos pentru că te-am cunoscut în viața asta. Ana, te iubesc de când mă știu!”, îi declară el acesteia. Cum va decurge întâlnirea dintre cei doi îndrăgostiți, în această seară, de la ora 20.00, în “Fructul oprit”.

Sentimente intense trăiește și Petru Caragea(Bogdan Iancu), care se află la primii fiori ai iubirii. “Băieți, m-am îndrăgostit!”, le spune el lui Alex(Petru Păun) și lui Mircea(Mihai Călin), telespectatorii urmând să afle ce plănuiește Petru, astăzi, la Antena 1.

După ce a fost la un pas de moarte, Adrian(Bogdan Albulescu) este mai hotărât ca niciodată să nu renunțe la Sonia(Michaela Prosan). “Acum, începe viața pentru mine. Până acum a fost doar un vis, un coșmar. Doar fiind atât de aproape de moarte, ajungi să prețuiești viața, dragostea, femeia pe care o iubești. Vin spre tine, Sonia! Știu că mă aștepți”, este gândul lui puternic. În plus, Sonia ia o hotărâre neașteptată, care va schimba radical lucrurile între ea și Alex. Decizia ei îi surprinde pe toți cei din casă. “Sonia a plecat cu Adrian și Victor, definitiv, la Pietroșița. (…) L-a ales pe Adrian!”, spune Roxana(Carmen Tănase). Cum va reacționa Alex când va afla decizia femeii iubite, ce a făcut-o pe Sonia să recurgă la acest gest, dar și cum va fi viața ei la Pietroșița, astăzi, în episodul 30 al sezonului 2.

În această seară, de la ora 20.00, telespectatorii o vor putea vedea în “Fructul oprit” pe Gina Pistol, care își interpretează propriul rol. Oltenii Sile și Lina Boască (Marian Râlea și Adriana Trandafir)  dau o petrecere pe cinste în momentul în care Gina își face apariția în Snagov. Pe de altă parte, Costică (Liviu Vârciu) va trebui să-i dea numeroase explicații partenerei sale de viață. Tanța (Doinița Oancea) o va cunoaște astfel pe femeia, care îl alintă Costi pe soțul ei și care a făcut-o să trăiască clipe de gelozie. “Așa mă bucur că te cunosc!”, îi mărturisește Gina Tanței.  Ce atitudine va adopta Tanța și cum va decurge întâlnirea lor, diseară, în “Fructul oprit”.

Sezonul 2 “Fructul oprit” se vede, în fiecare miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.  

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending