Connect with us

ALL MEDIA

Sprijin financiar de 3,53 milioane euro acordat de UE pentru profesioniştii din domeniul audiovizualului

Avatar

Published

on

Profesioniştii europeni din domeniul audiovizualului pot primi sprijin financiar de la Uniunea Europeană, în cadrul unui program al cărui buget total este de 3,53 de milioane de euro, informează Mediafax.

Sprijinul financiar va fi acordat în cadrul subprogramului MEDIA, în baza Regulamentului (UE) numărul 1295/2013 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 decembrie 2013 privind instituirea programului “Europa creativă” (2014-2020), potrivit unui anunţ publicat pe site-ul dedicat acestui program.

În domeniul consolidării capacităţilor sectorului audiovizual, unele dintre priorităţile subprogramului MEDIA vor fi: îmbunătăţirea capacităţii operatorilor din sectorul audiovizualului de a elabora opere audiovizuale europene care să aibă potenţialul de a circula în Uniune şi în afara acesteia şi de a facilita coproducţiile europene şi internaţionale, inclusiv de televiziune; încurajarea schimburilor între întreprinderi prin facilitarea accesului la pieţe şi la instrumente comerciale pentru operatorii din domeniul audiovizualului în vederea creşterii vizibilităţii proiectelor lor pe pieţele Uniunii şi pe pieţele internaţionale.

Subprogramul MEDIA va acorda sprijin pentru: facilitarea accesului la manifestări comerciale şi pieţe profesionale din domeniul audiovizualului şi utilizarea de instrumente comerciale online, atât în interiorul, cât şi în afara Uniunii; facilitarea circulaţiei filmelor europene pe plan mondial şi a filmelor internaţionale în Uniune pe toate platformele de distribuţie, prin intermediul unor proiecte de cooperare internaţională în sectorul audiovizualului.

Solicitanţii trebuie să fie entităţi europene (societăţi private, organizaţii fără scop lucrativ, asociaţii, organizaţii caritabile, fundaţii, municipalităţi/ primării etc.) care îşi au sediul în una dintre ţările participante la subprogramul MEDIA şi care sunt deţinute în mod direct sau prin participare majoritară de resortisanţi ai acestor ţări.

Programul permite cooperarea şi acţiunile comune cu ţările care nu participă la program, precum şi cu organizaţiile internaţionale care sunt active în sectoarele culturale şi creative, precum UNESCO, Consiliul Europei, Organizaţia pentru Cooperare şi Dezvoltare Economică şi Organizaţia Mondială a Proprietăţii Intelectuale, pe baza unor contribuţii comune pentru realizarea obiectivelor programului.

Prin această cerere de propuneri se urmăreşte sprijinirea acţiunilor şi a activităţilor desfăşurate pe teritoriul şi în afara ţărilor participante la subprogamul MEDIA.

Vor fi considerate eligibile numai dosarele care corespund cel puţin uneia dintre următoarele acţiuni: acţiunea 1 – accesul profesioniştilor europeni la pieţe fizice; acţiunea 2 – instrumente online destinate profesioniştilor; acţiunea 3 – activităţi comune de promovare la nivel european.

Activităţile trebuie să demareze între 1 iunie 2015 şi 31 mai 2016. Durata maximă a acţiunii este de 12 luni. Se poate acorda o prelungire de cel mult şase luni suplimentare, dacă aceasta este solicitată înainte de termenul menţionat în acordul de grant. Durata maximă va fi însă de 18 luni.

Bugetul total disponibil în cadrul acestui program este estimat la 3,53 milioane de euro.

Contribuţia financiară a Uniunii nu poate depăşi: 60% din totalul costurilor eligibile ale acţiunii, în cazul acţiunilor care se desfăşoară în ţări participante la subprogramul MEDIA; 80% din totalul costurilor eligibile ale acţiunii, în cazul acţiunilor care se desfăşoară în ţări neincluse în subprogramul MEDIA.

Comisia îşi rezervă dreptul de a nu aloca toate fondurile disponibile.

Propunerile trebuie depuse cel târziu până la data de 22 ianuarie, ora 12.00 (la prânz, ora Bruxelles-ului), utilizându-se formularul de înscriere online. Documentele trebuie trimise la Education, Audiovisual and Culture Executive Agency din Bruxelles.

Această cerere de propuneri este condiţionată de disponibilitatea fondurilor după adoptarea bugetului pentru 2015 de către autoritatea bugetară.

Foto Credit: shutterstock.com

Comentarii

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Top 5 sfaturi pentru a te mentine in forma fara sa mergi la sala de sport

Avatar

Published

on

Din ce in ce mai multi oameni pun accent pe felul in care arata si se ingrijesc de aspectul lor fizic mergand la sala de fitness, practicand un anumit sport, mancand sanatos. Din pacate, perioada pandemiei cu Coronavirus a schimbat radical modul de viata al oamenilor, obligandu-i pe acestia sa stea mai mult in casele lor. Statul in casa inseamna si mancat excesiv, inseamna si miscare mai putina si un aspect fizic schimbat.

Cu toate acestea, sunt actiuni pe care oamenii le pot face pentru a se mentine in forma, sunt exercitii pe care le pot practica si acasa, fara a merge la sala de sport. In cazul in care doamnele si domnisoarele nu au imbracamintea adecvata pentru a face aceste exercitii, pot comanda online in conditii de deplina siguranta treninguri dama, precum si compleuri dama de cea mai buna calitate, compleuri formate din bustiere si pantaloni sport scurti, trei sferturi sau lungi pentru a se simti lejer atunci cand fac exercitiile.

 

Ce trebuie sa faci pentru a te mentine in forma stand acasa pe perioada pandemiei cu Coronavirus?

Persoanele care doresc sa se mentina in forma stand acasa trebuie sa urmeze aceste cinci reguli de aur si nu vor avea probleme cu greutatea si cu aspectul fizic

  • In primul rand, mersul pe jos este esential. Plimbarile sunt interzise in perioada pandemiei, insa sunt permise in curte si in jurul blocului, ceea ce inseamna ca nimic nu ii poate impiedica pe oameni sa se mentina in forma mergand pe jos. Exista chiar si aplicatii pe telefon care numara pasii pe care oamenii ii fac zilnic, iar acestea se vor dovedi foarte utile pentru cei ce doresc sa se mentina in forma.
  • Un alt sfat important este legat de alimentatia. Chiar si in perioada in care stau acasa, oamenii tot au posibilitatea de a comanda mancare sau sunt tentati sa aiba gustari consistente si dese, sa gateasca foarte multe feluri de mancare si sa isi puna ambitia se le si termine, pentru a face economie financiara. Alimentatia trebuie sa fie compusa din produse de buna calitate, preponderent fructe si legume, lactate si branzeturi usoare, supe si ciorbe, fara mancaruri grase si prajite pentru a se mentine in forma.
  • O alta masura pe care o pot lua persoanele care stau acasa pentru a arata bine este sa faca exercitii fizice in interiorul apartamentului sau in curte. Online sunt o multime de programe de exercitii fizice mai mult sau mai putin solicitante, gratuite, pe Youtube sau pe site-uri specializate, precum si grupuri pe site-urile de socializare in care mai multe persoane se pot intalni la o anumita ora din zi pentru a face exercitii in grup. Pe Maroko.ro gasesti o gama variata de compleuri dama.
  • Persoanele care doresc sa se mentina in forma fizica de invidiat si au copii sau animale de companie pot sa opteze pentru joaca in interior sau in aer liber cu acestea. Plimbarile cu copiii sau cu animalele de companie, minim 30 de minute zilnic, precum si reprizele de joaca intensa pot face minuni!
  • Nu in ultimul rand, cei care vor sa se mentina in forma acasa trebuie sa bea suficient de multe lichide, apa plata si ceaiuri neindulcite.

Comentarii

Continue Reading

Radio

Recorduri de audienţă la Radio România Actualităţi

Avatar

Published

on

Radio România Actualităţi este lider de piaţă atât la nivel naţional, cât şi în mediul urban, potrivit celui mai recent sondaj publicat, luni, de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA). La nivel naţional, RRA are o cotă de piaţă de 13,1%, în timp ce în mediul urban a ajuns la o cotă de 14,5 %, înregistrând o creştere cu 2,2 procente.

În Bucureşti, Radio România Actualităţi este lider absolut având cea mai mare cotă de piaţă (14.3%) şi depăşind staţiile concurente şi în ceea ce priveşte numărul de ascultători (217.000). Este pentru prima dată după mulţi ani când RRA redevine lider de audienţă în Bucureşti (Daily Reach şi Market Share).

Datele sondajului ARA indică, de asemenea, că în perioada ianuarie – aprilie, în plină perioadă de pandemie, peste 1,7 milioane de ascultători au ales Radio România Actualităţi pentru a se informa.

Pe fondul unei perioade complicate, când nevoia de informaţie promptă şi corectă a fost mai acută ca niciodată, Radio România Actualităţi a înţeles că misiunea publică înseamnă responsabilităţi sporite şi a adaptat programele în dorinţa de a fi cât mai utili ascultătorilor. Aşa a apărut, la începutul lunii aprilie, emisiunea România – stare de urgenţă, o producţie care a adus în prim plan ultimele ştiri şi analize despre situaţia generată de pandemie atât în ţară, cât şi în străinătate, mai ales acolo unde trăiesc mari comunităţi de români.

Radio România Actualităţi mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!

Valul de primăvară al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 6 ianuarie – 26 aprilie, de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, respectiv în urban, rural şi în municipiul Bucureşti.

Eşantionul are un volum de 11.010 de persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de ±0,9%. În mediul urban s-au realizat 7.708 interviuri, în mediul rural s-au realizat 3.302 interviuri, iar în Bucureşti s-au realizat 1.809 interviuri. În eşantion au fost incluse 1.875 localităţi, dintre care 67 localităţi urbane de peste 30.000 de locuitori, 239 de localităţi urbane cu mai puţin de 30.000 de locuitori, 340 de localităţi rurale cu peste 5.000 de locuitori şi 1.229 de localităţi rurale cu mai puţin de 5.000 de locuitori.

Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

IMAGINE Magazine – o nouă apariție editorială în media românească

Avatar

Published

on

Traversăm o perioadă dominată de restricțiile impuse de o urâtă pandemie, dar și de prăbușiri sinistre ale mediului de afaceri și de scăderi catastrofale ale vânzărilor. Sutem afectați social și uman. 2020 pare un film cu un scenariu scris de Stephen King, regizat de Quentin Tarantino și produs de Mel Gibson. Bine că măcar nu s-a implicat Lars von Tryer!

Din fericire, această perioadă nu va rămâne zugrăvită în istorie doar în tonuri plumburii! Perioada lungă de izolare a oferit timpul necesar ca vechile sau cele mai ascunse visuri să fie scoase de la sertar, să fie puse în practică și să fie transformate în ceva palpabil. Acesta este și cazul celei mai noi apariții editoriale din România: IMAGINE Magazine – o revistă lunară de artă vizuală.

Este un proiect editorial pe care mi l-am dorit foarte mult, ani întregi, un proiect pe care lipsa de timp m-a obligat să-l arhivez într-un colțișor al minții „pentru mai târziu”! În bagajul personal, pe baza căruia a fost construită această revistă, sunt împăturiți 17 ani de experiență în presă și peste 12 ani de alergat cu aparatul foto de gât. Dar acestea sunt doar aspectele tehnice, pentru că adevărata resursă exploatată în realizarea acestui proiect este pasiunea pentru artele vizuale, în special pentru fotografie.” – Gabi Gogiu, realizatorul revistei.

Prima ediție IMAGINE Magazine a fost lansată în mediul online pe 14 mai. Este publicată integral, cu acces gratuit, în versiune bilingvă: română și engleză, dorindu-se atât un compendiu de interviuri și pictoriale dar și un instrument de reunire a artiștilor de pretutindeni! Cele 228 de pagini ale primei ediții (Mai-Iunie 2020) vor fi printate într-o ediție limitată la doar 30 de exemplare, 29 dintre acestea fiind disponibile spre achiziție prin comandă online.

Poate vă întrebați de ce IMAGINE?

De ce apăsăm declanşatorul camerei foto? De ce admirăm fotografii, tablouri, sculpturi sau desene artistice? De ce ne atrage estetica? De ce ne place arta vizuală? De ce pierdem minute sau ore în şir răsfoind paginile unei reviste sau postările dintr-un grup sau un site de fotografie?

Răspunsuri sunt multe şi din cele mai variate… Însă toate au ca bază aceeaşi motivaţie: suntem atraşi invariabil de frumos, de tot ceea ce arată bine!

Pentru că ne place să admirăm, ne dorim să imortalizăm, să capturăm – în celuloid sau şiruri de biţi – imaginile pe care mintea noastră le creionează în cele mai mici detalii. Ne place să fotografiem! Ne place să ne rememorăm amintirile pe care ni le „povestesc” fotografiile noastre.

„Fotografia este povestea pe care nu reuşesc să o transpun în cuvinte”, spunea Destin Sparks.

„Eu, ca fotograf, îi dau dreptate, iar ca iubitor de artă pierd noţiunea timpului atunci când îmi pică în mână o colecţie de poveşti vizuale.” – Gabi Gogiu

Asta se doreşte să fie IMAGINE! Lectură plăcută!

Următoarea ediție va fi publicată pe 1 iulie 2020, pe www.qltstudio2.com/imagine-magazine/

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0