Connect with us

Evenimente

SPRING FASHION GALA 2018 a reunit cei mai în vogă designeri şi branduri de pe piaţă

Published

on

 

Miercuri, 25 Aprilie 2018, a avut loc SPRING FASHION GALA, un eveniment organizat de Manifesto Events&PR şi Alin Gălăţescu, în cadrul ParkLake Shopping Center, o locație care iese din tipar prin frumusețea cadrului natural și a arhitecturii impresionante.

Cei peste 300 de invitaţi prezenţi dintre care vedete, jurnalişti, bloggeri de modă şi iubitori de frumos au putut admira cele mai recente colecţii ale celor 9 branduri consacrate pe plan naţional, dar şi internaţional. Designerii şi brandurile prezente pe podiumul Spring Fashion Gala au fost: Agnes Toma I Diana Caramaci I L’Atelier Couture by Loredana Ciangău I Montiago by Liliana Fenechiu I Nicoleta Negură I Rita Mureșan I Seila Gurdal I SHAKARA by Alina Enache I Tezyo by Otter Distribution

Am putut remarca în cadrul galei o mulțime de persoane publice: Gina Pistol și Diana Dumitrescu, care au defilat pe podium pentru Diana Caramaci, Simona Pătruleasa, care a defilat pentru Nicoleta Negură, Ramona Dumitrescu (PRO FM), care a defilat pentru L’Atelier Couture by Loredana Ciangău, iar în public am putut observa câteva nume nelipsite de la evenimentele mondene: Brigitte Năstase, Ozana Barabancea, Cristina Spătar, Adela Diaconu, Anna Roman, Anda Călin, Dana Gont (Digi 24), Livia Graur (Prima TV) s.a.

Evenimentul a fost prezentat de Cosmina Păsărin, o prezență cu adevărat ecletică în spațiul monden românesc: “Mă bucur tare mult că mi s-a oferit oportunitatea de a fi gazda unei noi ediții Spring Fashion Gala. Ca de fiecare dată, mă simt foarte bine să lucrez cu echipa Manifesto Events și Alin Gălățescu. Totodată, m-am bucurat tare mult că extrem de mulți oameni au răspuns din nou acestei invitații și am reîntâlnit foarte mulți oameni dragi. Abia aștept următoarea ediție, din vara – Summer Fashion Gala.”

“SPRING FASHION GALA aduce mai aproape creațiile unora dintre cei mai inspirați designeri români de publicul lor, construiește un real eveniment profesionist: creație vestimentară de valoare, mass media importantă, personalități inspiraționale, transpune viziunile designerilor în niște imagini încărcate de expresivitate, realizate în mediu optim, perfecte pentru exprimarea ulterioară a acestora în toate mediile lor de influență/expresie. Iată cum un eveniment ca SPRING FASHION GALA 2018 contribuie complex la dezvoltarea Modei Românești în Sec XXI.”, ne declara Alin Gălățescu.

Spring Fashion Gala face parte din conceptul All Seasons Fashion Gala și reprezintă un cumul de evenimente de modă multibrand inedite, prin alegerea unei tematici care provine din natură și reunește cele patru diviziuni ale anului – anotimpurile: “Ideea de a crea un proiect care să îți dea senzația că sărbătorești fiecare anotimp printr-o gală ne-a venit în mod natural. Este o noutate și în același timp o tradiție, prin care, începând de anul trecut sărbătorim Primăvara prin Spring Fashion Gala, Vara prin Summer Fashion Gala și Toamna & Iarna prin Evening Fashion Gala. Fiecare gală este gândită și creată pentru a oferi publicului experiențe inedite, răsfățând astfel toate cele cinci simțuri: pentru Spring Fashion  Gala, simțul vizual a fost identificat prin alegerea unei locații care iese din tipar prin frumusețea cadrului natural sau cel olfactiv prin arome artizanale 100% românești expuse în cadrul evenimentului. Și nu în  ultimul rând e vorba despre oameni, acei oameni care se bucură, socializează și se inspiră din aceste evenimente.”, ne spun organizatorii.

Sponsorii evenimentului au fost: Strongbow, Aqua Carpatica, Stassen Cidrerie, Vinurile Sâmburești, YVOIRE, Beauty One, Autoklass I Official Home of Mercedes-Benz, ONX Media, Tipografia Publicitaria, Geta Voinea Factory & Geta Voinea Hair and Beauty Salon, My Cliniq, Școală de Make up Florina Iosif, Vitamin Aqua, Oasis Lounge, Tezyo by Otter Distribution, Belher, Premier Palace Spa Hotel, Luviane-Atelier de Parfumerie, Mr. PINK, Media Rent, Max Slim, Gloria Jean’s.

Partenerii media: PRO FM, Ok Magazine România, City Vision Magazine, Click Pentru Femei, Eva.ro, Kfetele.ro, Social Agenda, Stylished Magazine, Vip Style, StyleAndTheCity.ro, IQool.ro, Business Talks.

Show-ul a fost prezentat în regim de Livestreaming pe: Radar de Media.

Credit Photo: ONX MEDIA – onxmedia.ro

Emanuell Mkhallalati

www.manifestoevents.ro

 

Foto Credit: EMANUELL MKHALLALATI

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Au început înscrierile la ediția a 6-a a Crosului IT-iștilor

Published

on

 

Crosul IT-iștilor powered by Infodesign revine cu ediția numărul 6. Sute de IT-iști și iubitori ai sportului sunt așteptați și în acest an să alerge, pe 22 iunie, în Parcul Tineretului din Capitală. Înscrierile se fac pe site-ul evenimentului: https://infodesign.ro/crosulitistilor/ până pe 20 iunie.

Kitul și participarea celor care activează în domeniul IT (fie că sunt studenți, fie că lucrează în departamente ori companii din industria tehnologiei informației) sunt gratuite. Cu toate acestea, competiția se adresează tuturor persoanelor dornice să facă parte dintr-o comunitate care timp de 5 ani consecutivi a spus ”Log out, shut down, go run”, promovând astfel mișcarea în aer liber și un stil de viață activ și sănătos.

Kitul de participare va conține un tricou tehnic, număr de concurs, insignă, baton energizant, dar și alte surprize din partea sponsorilor. Pe lângă acestea, organizatorii își așteaptă concurenții echipați, ca de fiecare dată, cu energie și voie bună.

Programul evenimentului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7.30, continuă cu sesiunea de încălzire, la ora 9.00, urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9.30. Startul și festivitatea de premiere vor fi amenajate lângă Intrarea Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului.

Cei care doresc să se înscrie vor putea opta pentru Cursa Hobby de 3km (o tură de lac) sau pentru Cursa Expert de 10 km (trei ture de lac). Indiferent de timpii obținuți pe traseu, participanții se pot simți niște învingători pentru că au renunțat la confortul și sedentarismul cotidian.

Crosul IT-iștilor este organizat de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România. Printre primii sponsori anunțați ai evenimentului se numără: Genesis, Marvo, Redis Nutriție, Buff România, Aqua Carpatica, Answear, Nutrislim, The Cage, Anvergura, Discovery Arena, Mojo Sailing.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Iubitorii de sport, natura si muzica sunt asteptati la Prima editie a festivalului “Sambata X3”

Published

on

 

In perioada 26-28 iulie, Gradina Ielelor din Sambata de Sus, isi va deschide portile pentru a primi miile de iubitori ai sportului, naturii si muzicii de calitate la cel mai mare festival care  imbina armonios elemente de entertaiment si lifestyle: muzica live, gastronomie romaneasca, sport si activitati in aer liber, activitati culturale, de protectia si conservarea mediului, de responsabilitate sociala.

 

Organizatorii festivalului isi propun sa aduca impreuna amatorii de festival si sportivii iubitori de alegare montana, cross, airsoft si montain bike, in cadrul unei atmosfere de socializare si entertainment, de care se poate bucura intreaga familie. Nu vor lipsi ingredientele de succes ale unui festival: muzica live, zona de food si multe ateliere de creatie dedicate, deopotriva, si celor mari si celor mici.

Aerul curat, cele 6 hectare ale Gradinii Ielelor, locul unde se va desfasura festivalul,infrastructura demna de marile festivaluri internationale: apa curenta, energie electrica,  statie de epurare, 3 lacuri artificiale, sistem de drenaj prin canale colectoare, toalete moderne la standarde europene in container sanitar, container dusuri, vor oferi participantilor o experienta unica alaturi de cei dragi.

 

“Ne-am dori sa creionam un festival care sa aduca impreuna familiile, un festival unde pot veni sa se bucure de muzica, miscare, natura dar si de siguranta si de o atmosfera linistita. In peisajul festivalurilor cred ca era nevoie de un astfel de concept, pentru ca, in acest moment, sunt foarte multe festivaluri de nisa, fie ca vorbim de muzica house, electric music sau rock. Noi am vrut sa oferim o alternativa pentru intreaga familie”, a declarat Lucian Savoiu, unul dintre organizatorii Sambata X3.

Cu o investitie de sute de mii de euro in infrastructura si amenajare, Gradina Ielelor poate acomoda mii de oameni care vor regasi in mijlocul naturii comfortul dorit si de cei mai exigenti dintre participanti:

 

Ø  Zone umbra naturala / copaci

Ø  Zona campare gratuita 15.000 mp

Ø  Parcare gratuita

Ø  Energie elctrica

Ø  1 scena de 6 x 7 ptr concerte pe timp de zi

Ø  1 scena mare de 10 x 10 pentru concerte pet imp de noapte

Ø  Iluminat perimetral

Ø  Iluminat ambiental

Ø  Gard imnprejuitor

Ø  Ambulanta permanenta

Ø  Punct de prim ajutor in interiorul festivalului

Ø  Paza firma specilatizata atat interior cat si exterior

Ø  Pct acces festival

Ø  Instalatie de canalizare de 400 ml

Ø  Statie de epuarare proprie de 15.000 lt

 

Gradina Ielelor va gazdui baruri, foișoare, scene permanente,  zone de relaxare, zone amenajate pentru copii, dușuri și toalete. Capacitatea de campare este de pana la 1.500 de corturi, in regim gratuit. Organizatorii au incheiat parteneriate cu companii care vor inchiria, in cadrul locatiei, celor care nu doresc sa isi aduca de acasa: corturi pentru campare, biciclete pentru mountain bike si echipamente complete de airsoft.

 

Iubitorii de alergare montana si cross, MTB si airsoft, amatori sau profesionisti, sunt asteptati sa se  inscrie la competitiile organizate in cadrul Festivalului  SX3

Timp de trei zile, Sambata de Sus va fi un centru important al sportului  și distracției pentru participantii de toate varstele. Specialisti in cele trei discipline sportive au gandit trasee cu diferite grade de dificultate, astfel incat sa raspunda cerintelor celor mai putin antrenati dar si sportivilor de performanta.

 

Cursele de alergare montana si cross sunt concepute pentru diferite distanțe și adaptate pentru diferite grupe de varste, astfel incat intreaga familie sa faca miscare si sa se bucure de aerul curat de munte. Celor mai mici participanti, dar si amatorilor de distractie, organizatorii le-au pregatit o cursa de 1 KM , respectiv Family Music Run, o cursa de 3 km pe ritmuri muzicale. In functie de gradul de pregatire, ceilalti participanti se pot inscrie la una dintre cele 2 curse de alergare, respectiv 10 km și 21 km (half marathon). Partener oficial al curselor de alergare montana și cros este Federația Romana de Atletism.

 

Cursele MTB se vor desfasura pe trasee de 20, respectiv 40 de km, cu grade diferite de dificultate, pentru a spori  intensitatea acestor competitiei.

Iubitorii de adrenalina oferita de practicarea Airsoft vor avea parte de o experienta inedita. Inscrierile sunt deschise pentru o competitie in stil militar, din care nu vor lipsi numeroase provocari, trageri la

tinta fixa, cursa cu obstacole in echipa de 5 tragatori.

Competițiile sportive se vor desfasura pe suprafata a 3 localitati: Sambata de Sus, Lisa si Dragus intr-un areal de peste 1.000 ha.

Cei care doresc sa se inscrie la competitiile sportive sau vor mai multe informatii despre festival o pot face accesand: https://sambatax3.ro/

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

CARLA’S DREAMS: „Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

Published

on

 

Sâmbătă seara, Romexpo a fost plin de oameni veniți să îi vadă live pe artiștii lor preferați. După trei concerte sold out la Arenele Romane, Carla’s Dreams au cântat pentru prima dată la Romexpo, în fața a 8500 de fani, în super show-ul “Nocturn”, o experiență începută în online cu multe piese și testimoniale lansate de-a lungul a 200 de zile, precum „Ne topim”, „Itsova”, „Ca benzina”, „Luna” și care a continuat cu un eveniment pe care publicul nu îl va uita prea curând. 

În deschiderea show-ului, au cântat Mark Stam și Vanotek împreună cu Lori, Mikayla și Muse Quartet.

 

„Nocturn” – o producție impresionantă, o adevărată desfășurare de forțe

„Nocturn” este evenimentul cel mai grandios al unui artist român, cu o producție impresionantă de care s-au ocupat peste 100 de oameni, cu scenă de 62 de metri liniari, 350 de mp de led, 4 kilometri de cablu, 1000kw consum, 400 de lumini, cu cel mai puternic sistem de sonorizare din țară, 20 de tiruri cu echipamente, grafică dedicată.

„Sunt onorat să produc show-ul „Nocturn”, primul concert Carla’s Dreams de la Romexpo, un eveniment grandios pentru un artist care surprinde de fiecare dată. Mi-am propus un spectacol complex, cu multe elemente și efecte care să asigure o experiență completa pentru fani și cred că am reușit: de la lumini, lasere, visuals, până la scenografie, sonorizare impecabilă și scena impresionantă”, a declarat George Carabelea, producătorul concertului „Nocturn”.

Din punct de vedere al scenografiei, conceptul show-ului „Nocturn” a fost unul industrial, cu multe cuști retroluminate în care au apărut pe rând dansatori sau instrumentiști și cu ventilatoare în fundalul scenei. Un alt element scenotehnic impresionant a fost cercul central de lumini care cobora deasupra scenei.

De asemenea, band-ul a fost acompaniat de o orchestră simfonică: viori, violoncele, viole, trompete, trombon, tenori, dar și de o trupă de percuționiști pe butoaie.

 

Vedete invitate pe scena de la Romexpo

Invitații speciali ai concertului „Nocturn” au fost Antonia, alături de care au cântat „Te rog”, dar și o piesă în premieră, „Anxietate”. Împreună cu Delia, Carla’s Dreams au cântat „Inima” și super-hitul „Cum ne noi”. Multă energie din partea publicului s-a simțit de asemenea alături de alți invitați, precum Deliric cu piesa „Dependent” și Blacklist cu „Tequila”.

Piesa „Ne bucurăm în ciuda lor” a fost reinterpretată într-o variantă aparte, cu influențe internaționale, cu orchestră simfonică. Din setlist-ul de la concert nu au lipsit nici „P.O.H.U.I”, „Născuți în Moldova”, „Până la sânge”, „Imperfect” sau „Eroina”.

Emoționante au fost și momentele în care publicul a fost cu sufletul alături de cei de la Carla’s Dreams cântând la unison piesa „Unde”, dar și când fanii au ridicat, la piesa „Luna”, un banner alb uriaș cu mesajul „Nocturn”. Nu au lipsit elementele și efectele speciale de scenă, lasere, lumini, foc de artificii grandios la final.

Concertul „Nocturn” al celor de la Carla’s Dreams a fost organizat de Global Records și BestMusic Live Concerts și susținut de KFC, George, primul banking inteligent, Nivea, VOLT, Black Cab, Antena 1, Radio ZU și ZUTV.

Scenotehnica a fost asigurată de Arena Events, visuals NRG Moldova, efecte pirotehnice Pyro Events și laserele KLS Lasers.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending