Connect with us

Campanie TV

Standard pentru Est? – o nouă campanie Știrile Pro TV care testează calitatea produselor comercializate în Estul și Vestul Europei

Avatar

Published

on

Știrile Pro TV a lansat ieri seară o noua campanie, Standard pentru Est?, realizată de corespondentul Știrilor Pro TV, Rareș Năstase. Această campanie își propune să analizeze dacă există diferențe de calitate pentru aceleași produse comercializate atât în Vestul Europei, cât și în Estul Europei.

 

Campania reprezintă un demers jurnalistic bazat pe dovezi și demonstrații edificatoare, pe care nicio autoritate publică de la noi nu l-a demarat până acum, deși există instituții care pot face analize de acest gen. Spre deosebire de România, în alte state vecine, precum Cehia și Ungaria, guvernanții cer aceste analize și nu s-au ferit să anunțe deja o serie de rezultate parțiale privind diferențe calitative, în defavoarea statelor din Est.

 

[rdmof_dropcaps type=”circle” color=”” background_color=”BLUE”]A[/rdmof_dropcaps]Reportajul prezentat ieri seară a fost lider de audiență pe toate categoriile de public și a obținut la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 7.3 puncte de rating și 28.6% share.

 

Primim produse de aceeași calitate, sub același brand, indiferent că e vorba de alimente, detergenți sau articole de înfrumusețare? Este România tratată ca o țară de mâna a treia sau ne poziționam la același nivel cu marile puteri Europene? Cât de mari sunt diferențele și de ce? Pentru a răspunde la aceste întrebări, Rareș a mers în Franța și Germania, țările de baștină ale companiilor de retail prezente și în Românie. A filmat cu furnizori, comercianți și producători și s-a întors la București cu multe produse. Le-a testat la laborator și le-a comparat cu cele comercializate în magazinele din țară, produse sub aceleași branduri. A făcut degustări și a participat la analize complexe, care pot determina diferențele de calitate între produse comercializate sub același brand, dar în țări diferite.

 

 „Am vrut să răspund la numeroasele întrebări pe care ni le punem toți, la raft, când mergem la cumpărături: Unde e laptele mai gras, unde sunt brânzeturile mai maturate, de ce e un parfum mai persistent decât altul sau de ce un săpun sau un detergent spală mai bine. De ce diferă mezelurile, care e secretul ascuns în unele produse? Cum au reușit francezii să aibă etichete care să îi informeze corect și detaliat? Ce înseamnă cultura gustului și respectul pentru clienți în alte țări și ce putem face noi? Avem o radiografie complexă, care include atât analize de piață, dar și multe verificări de laborator. Când vorbim de practici înșelătoare și când e vorba de o adaptare la gusturile și tradițiile din diverse țări? Am vrut să demonstrez și să arăt românilor dacă acest dublu standard există. Trebuie să stim unde discutăm despre diferențe considerabile de calitate și din ce cauză se întâmplă asta.”, a declarat Rareș Năstase.

 

Telespectatorii sunt invitați să vadă la Știrile Pro TV rezultatele analizelor, descoperirile cercetătorilor și care sunt diferențele între Est și Vest la nivel de calitate al acelorași produse comercializate.

 

Foto Credit: PRO TV

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Comentarii

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

TVR continuă să spună „Mulţumesc” în campania #RespectCelorDinLiniaIntai

Avatar

Published

on

            Criza prin care trecem acum cu toţii a produs schimbări pe care poate nici nu ni le imaginam în urmă cu ceva timp. Lumea a stat în loc pentru o vreme sau cel puţin are o altă dinamică. Dar sunt acei oameni care prin profesia lor, luptă ca să menţină totul în mişcare, pentru ca noi să fim în siguranţă şi sănătoşi, iar bătălia nu este deloc uşoară. Cadrelor medicale, pompierilor şi forţelor de ordine, TVR le spune #Mulţumesc în campania dedicată lor, #RespectCelorDinLiniaIntai.

            De peste o lună de zile, Televiziunea Română derulează o campanie specială dedicată eroilor care luptă direct şi activ cu pandemia. Doctori, asistenţi, infirmiere, poliţişti sau militari, cu toţii fac parte din prima linie a acestei bătălii. În cadrul Telejurnalului de seară, de la ora 20:00, putem asculta poveştile impresionante ale celor care pun datoria mai presus de orice. La finalul ştirilor TVR ne sunt prezentate reportaje din viaţa unor oameni speciali, pentru care fiecare zi de muncă reprezintă un risc, dar care nu se clintesc din misiunea lor.

Urmând exemplul altor oraşe din lume, turnul TVR este prima clădire din ţară care îşi aprinde în fiecare seară luminile în semn de omagiu. Lumini albe şi roşii ca simbol al solidarităţii, proiectarea tricolorului sau animaţii reprezentative vor putea fi urmărite de către toţi românii. O idee frumoasă menită să încurajeze şi alte instituţii în susţinerea celor care dau dovadă de spirit de sacrificiu şi devotament. Şi dacă tot am vorbit despre culori şi grafică, trebuie menţionat că proiectul este realizat în colaborare cu artistul Sergiu Doroftei, absolvent al Universității de Arte din București, cu o experiență de 15 ani în domeniul video. Logo-ul este unul sugestiv, reprezentând două aripi în tonuri roşiatice, asemenea sângelui atât de preţios pentru viaţă, pe un fond albastru deschis, alături de mesajul campaniei.

Campania „Respect celor din linia intâi” este a noastră a tuturor prin mesajele pe care fiecare le poate transmite eroilor acestor zile. Ne puteţi spune povestea eroilor pe care îi cunoaşteţi şi sunt acum la datorie. Scrieţi-ne pe numărul de WhatsApp 0733 508 076 sau pe pagina de Facebook Știrile TVR. Fiecare mesaj, fiecare încurajare, fiecare mulţumesc contează pentru a le arăta respect celor din linia intâi.” scrie Televiziunea Română pe reţeaua de socializare. Mesajele de mulţumire nu au întârziat să vină şi merită să urmăriţi în continuare adevărate poveşti de viaţă ale celor care luptă în fiecare zi pentru o lume mai bună şi mai sănătoasă.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Peste 11 milioane reach și 4.7 milioane de vizualizări în campania PRO TV #NeFacemBine!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

De o lună, PRO TV spune #NeFacemBine, campanie lansată în contextul acestei crize mondiale cu care ne confruntăm. Pe platforma nefacembine.ro și pe toate website-urile și rețelele de socializare PRO TV, vedetele s-au mobilizat și au creat conținut dedicat tuturor celor care și-au dorit să se relaxeze, distreze sau să învețe lucruri noi.

 

De la începutul lunii aprilie, PRO TV a promovat atât mesaje de conștientizare și de educare a publicului cu referire la pandemia COVID-19, dar și ore întregi de conținut video realizat de vedetele PRO TV pentru cei care au stat acasă în această perioadă.

 

Rezultatele campaniei #NeFacemBine la o lună de la lansare:

  • Vedetele PRO TV și-au dedicat multe ore pentru a le vorbi celor care ne urmăresc online despre cele mai bune rețete de mâncare, despre creativitate, despre cele mai bune filme de urmărit, le-au citit povești copiilor, au dat sfaturi despre frumusețe și make-up, au făcut sport și i-au învățat despre business și metode de adaptare a afacerilor în această perioadă.
  • Printre cei care au făcut materiale video în această perioadă se numără Adrian Nartea, Alina Gologan, Alina Vîlcu, Ana Morodan, Anghel Damian, Cristina Joia, Feihong Pascu, Geanina Ilieș, George Piștereanu, Jesus del Cerro, Jorge, Joseph Hadad, Meda Topârceanu, Mihai Mărgineanu, Mihai Petre, Olimpia Melinte, Omid Ghannadi, Valentin Ionașcu, Victoria Răileanu.
  • Au fost realizate 38 de materiale video, 19 înregistrate și 19 live, însumând aproximativ 1.000 de ore de conținut
  • În total, materialele au adunat 41.236 de ore de vizionare
  • Videourile din campanie au peste 4.7 milioane de vizualizări și peste 11 milioane reach

 

Pe protvplus.ro sunt disponibile gratuit toate materialele video în secțiunea #NeFacemBine.

Când facem bine, #NeFacemBine!

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0