Connect with us

MAGAZIN

START ÎNSCRIERI la Cupa Agentiilor la Karaoke by Cat Music!

Published

on

 

Până la 1 septembrie așteptăm înscrieri în competiția dedicată publicitarilor cu ureche muzicală și o pasiune pentru a se auzi cântând.

Ne gândim la cei care văd în orice obiect un microfon de scenă și care vor să înlocuiască covorașul de baie cu covorul roșu. Cat Music este naming partner al evenimentului, aducând mai multe vedete din portofoliu care vor cânta împreună cu publicitarii participanți.

De asemenea, MC-ul Cupei Agențiilor la Karaoke by Cat Music va fi CRBL. Evenimentul este susținut de Blue Air, care propune o probă specială și premii pentru participanți.

Agențiile care vor să se întreacă la eveniment se pot înscrie în competiție până la 1 septembrie.

Fiecareagențievaavea o echipă de doipână la zeceoameni (printre care pot invitași un client dacădoresc). Echipele participante își vor crea o identitate muzicală proprie, printr-un nume de scenă al trupei, un logo și o copertă pentru primul EP al agenției (template-ul pentru copertă se găsește aici).

Evenimentul va avea loc pe 23-25 septembrie, seara. Fiecare echipă înscrisă va avea 3 urcări pe scenă și va parcurge 3 probe muzicale. Nu toți membrii echipei trebuie să participe la fiecare probă, dar fiecare membru al echipei va trebui să urce cel puțin o dată pe scenă.

I. Proba melodiei echipei– probă vocală pregătită integral dinainte de competiție, cu negativ și/sau cu instrumente proprii, aduse și instalate de echipă;

II. Proba Cat Music. Echipele participante vor alege o singură piesă dintre cele 38 de melodii selectate din repertoriul artiștilor Cat Music participanți (Delia, Elena Gheorghe, What’s Up, Voltaj, Cabron, Giulia, Smiley, Shift sau Mandinga) și o vor interpreta alături de artistul ales;

III. Proba pe un brief live – o provocare trasă la sorți, la eveniment, de la care echipa trebuie să inventeze o poveste pe care să o prezinte și să o ilustreze interpretând pe scenă o melodie alături de trupa de cover-uri Freestay.

Exemplu de provocare: Agenția ta tocmai a câștigat un cont mișto, alege o melodie prin care sărbătorești victoria. Participanții vor alege una dintre cele 87 de melodii din repertoriul trupei Freestay.

Agențiile vor putea alege melodiile după finalizarea înscrierii la eveniment.

Pentru proba Cat Music, fiecare dintre artiștii invitați poate fi ales de cel mult 3 ori ca partener de scenă, după principiul primului venit.

Înscrierile se fac prin completarea unui formular și trimiterea lui la iulia@IQads.ro și achitarea unei taxe de participare de 200 de euro/echipă. Sunt acceptate cel mult 27 de echipe, în ordinea înscrierii în competiție.

Participanții trebuie să fie obligatoriu angajați sau colaboratori ai respectivei companii și să nu fie sau să fi fost cândva cântăreți profesioniști. Regulamentul complet al competiției se găsește pe site-ul dedicat.

Cat Music va premia cea mai bună reprezentație și cel mai bun band act cu artiști din portofoliul său, precum și cea mai bună copertă de album a agenției. Juriul va desemna Agenția Anului la Karaoke (locurileI, II si III), cea mai curajoasă și cea mai creativă echipă, cel mai bun exemplu de teamwork, cea mai bună prezență scenică, cele mai ingenioase nume și logo-uri ale echipelor.

Solicitările de sponsorizarea evenimentului pot fi trimise la adresele adriana@IQads.ro (în atenția Adrianei Jescu) și marin@IQads.ro (în atenția lui Marin Preda), iar cele de parteneriat la iulia@IQads.ro (în atenția Iuliei Bacanu).

artisti-cat-music Template_coperta_album_final-page-001

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

La 11 ani, Smiley si-a sarbatorit HaHaHa Production printr-o petrecere de nota 10

Published

on

 

11 ani de HaHaHa Production au fost sarbatoriti cu peste 3 ore de muzica live, cu sute de persoane alaturi, cu amintiri si imbratisari, in cea mai extinsa familie, cu toti artistii si prietenii din istoria companiei, dar si cu cei mai mari producatori muzicali internationali, aflati acum la finalul sesiunii muzicale #MusicJourney din Romania.

Feli, Liviu Teodorescu, Corina, Alex Velea, Adda, Nicole Cherry, Ruby, Anda Adam, Jo, Cabron, What’s Up, Sore, Dorian, Seredinschi, Speak, Raluk, Damian Draghici sunt doar o parte dintre cei care au urcat pe scena si au cantat live, alaturi de Smiley, de band-ul lui si de toti invitatii prezenti cele mai cunoscute piese din istoria lor alaturi de HaHaHa Production. Tot Smiley a fost cel care a dat tonul petrecerii, el a cantat una dintre cele mai cunoscute si premiate piese, Acasa. Dupa aproape trei ore de muzica live, Smiley a valsat cu Feli, a stat cu Damian Draghici “In statie la Lizeanu” si a aprins scanteia cu Dorian, in timp ce artistii HaHaHa Production au urcat pe scena cu 11 torturi in corul de “Multi ani traiasca” al prietenilor prezenti.

Cand ajung in momente din astea festive, realizez cat timp a trecut si ca, de fapt, am lucrat cu aproape toti artistii din Romania. HaHaHa Production este un vis al meu pe care l-am inceput doar cu o dorinta uriasa de a face muzica, sperand mereu sa ajunga la cat mai multi oameni. Atat!”, povesteste emotionat Smiley care acum 11 ani a pornit acest drum cu o mana de prieteni si o mare dragoste fata de muzica.

Alaturi de Smiley la petrecerea sa au venit inarmati cu multa pofta de distractie si dans printre altii si Andreea Esca alaturi de sotul sau, Alexandre Eram, Pavel Bartos, Marius Moga, Iulian Moga, Iulia Vantur, Adrian Sarbu, Cristina Iacob, George Pistereanu, Lino Golden, Tequila, Raluca si Walter Zenga, fosti si actuali concurenti de la Vocea Romaniei sau Romanii au talent, oameni de radio si televiziune si cei mai multi dintre artistii noi sau vechi ai HaHaHa Production.

11 ani inseamna in primul rand prietenii multe castigate, unele pierdute, munca multa si ore nedormite, dar mai ales, sute de piese scrise si compuse de noi. Sunt fericit ca am avut curajul sa pornesc la drum doar cu un vis si cativa prieteni. Sunt si mai fericit ca muzica noastra e ceruta si ascultata de atatia oameni. Dupa un deceniu de HaHaHa Production sunt convins ca asteptarile vor fi si mai mari de la noi”, marturiseste Smiley.

11 ani de HaHaHa Production inseamna si peste 700 de piese compuse, 110 artisti pentru care s-a scris si compus muzica si nenumarate premii adjudecate. HaHaHa Production este un pionier si in online-ul romanesc, primul canal pe Youtube si primul cont de Facebook, iar canalele artistilor aduna azi peste 1 milliard de vizualizari, cu aproape 3 milioane de subscribers. Dintre cele mai importante premii oferite de industria muzicala, peste 25 de premii au fost castigate de Smiley de-a lungul anilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

MAGAZIN

Diana Bianca si Brigitte Nastase, cele mai bune prietene. Vezi aparitia lor de la petrecerea Viva!

Published

on

 

Aseara a avut loc unul dintre cele mai asteptate evenimente ale verii, petrecerea revistei Viva!. La evenimentul aniversar de 20 de ani au fost nenumarate vedete din showbiz si am putut remarca tot felul de tinute spectaculoase.

Dress-code-ul a fost “Precious”, iar vedetele au stralucit din toate punctele de vedere.

Diana Bianca, prezentatoarea emisiunii “My Cliniq by Diana Bianca” la postul NOVA TV si Brigitte Nastase au fost si ele niste aparitii de senzatie la petrecerea Viva!.

“Mereu, cand aveam un eveniment, il sunam pe Razvan. El stia exact ce sa imi faca si intotdeauna tinuta era asa cum mi-o doream. De data aceasta, nu am mai avut pe cine suna. “, ne-a marturisit cu tristete Diana Bianca.

“Am ajuns la un designer foarte talentat, Alexandra, designerul brandului Casi Couture. Dat fiind dress-code-ul evenimentului, “Precious”, rochita creata de ea  a fost perfecta. Extrem de comoda si adaptata exact pentru ce voiam. Cu siguranta, vizitele mele la Alexandra se vor inmulti, incepand de astazi. “, ne-a mai declarat Diana.

Totodata Diana ne marturiseste ca evenimentul a fost unul reusit si este foarte bucuroasa pentru ca poate merge din nou la evenimente cu prietena ei, Brigitte Nastase: “A fost un eveniment frumos, m-am intalnit cu o multime de prieteni, colaboratori, iar de mers am mers, ca intotdeauna, cu prietena mea Brigitte. Evenimentele acestea ma fac sa imi reamintesc ca prea mult ne adancim in treburi profesionale, rezolvari si uitam ce e important cu adevarat- oamenii de langa noi.”

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Au început înscrierile la ediția a 6-a a Crosului IT-iștilor

Published

on

 

Crosul IT-iștilor powered by Infodesign revine cu ediția numărul 6. Sute de IT-iști și iubitori ai sportului sunt așteptați și în acest an să alerge, pe 22 iunie, în Parcul Tineretului din Capitală. Înscrierile se fac pe site-ul evenimentului: https://infodesign.ro/crosulitistilor/ până pe 20 iunie.

Kitul și participarea celor care activează în domeniul IT (fie că sunt studenți, fie că lucrează în departamente ori companii din industria tehnologiei informației) sunt gratuite. Cu toate acestea, competiția se adresează tuturor persoanelor dornice să facă parte dintr-o comunitate care timp de 5 ani consecutivi a spus ”Log out, shut down, go run”, promovând astfel mișcarea în aer liber și un stil de viață activ și sănătos.

Kitul de participare va conține un tricou tehnic, număr de concurs, insignă, baton energizant, dar și alte surprize din partea sponsorilor. Pe lângă acestea, organizatorii își așteaptă concurenții echipați, ca de fiecare dată, cu energie și voie bună.

Programul evenimentului începe cu distribuirea kiturilor de concurs, la ora 7.30, continuă cu sesiunea de încălzire, la ora 9.00, urmând ca startul competiției să fie dat la ora 9.30. Startul și festivitatea de premiere vor fi amenajate lângă Intrarea Cafeneaua Actorilor din Parcul Tineretului.

Cei care doresc să se înscrie vor putea opta pentru Cursa Hobby de 3km (o tură de lac) sau pentru Cursa Expert de 10 km (trei ture de lac). Indiferent de timpii obținuți pe traseu, participanții se pot simți niște învingători pentru că au renunțat la confortul și sedentarismul cotidian.

Crosul IT-iștilor este organizat de Infodesign, în parteneriat cu F-Secure România. Printre primii sponsori anunțați ai evenimentului se numără: Genesis, Marvo, Redis Nutriție, Buff România, Aqua Carpatica, Answear, Nutrislim, The Cage, Anvergura, Discovery Arena, Mojo Sailing.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending