Stelian Tănase: TVR este într-o situaţie financiară critică. Am transmis către ANAF propuneri de soluţii

0
686

Stelian Tănase, preşedintele-director general al SRTv, a declarat, luni, că TVR se află “într-o situaţie financiară extrem de critică”, iar conducerea Televiziunii Române a transmis către autorităţile statului, inclusiv ANAF, “propuneri de soluţii la problemele grave ale televiziunii”, informeaza Mediafax.

Stelian Tănase a reacţionat după ce Adrian Bucur, membru al Consiliului de Administraţie (CA) al Societăţii Române de Televiziune (SRTv), a declarat luni, pentru MEDIAFAX, că a decis să facă un apel public, întrucât situaţia TVR este disperată, televiziunea publică având penalităţi la fisc de aproximativ 9 milioane de euro pe an.

“TVR se află, într-adevăr, într-o situaţie financiară extrem de critică. În această perioadă foarte dificilă, conducerea TVR a fost nevoită să prioritizeze cheltuielile în funcţie de interesul telespectatorilor, conform misiunii publice a Televiziunii Române. În contextul datoriilor imense pe care le are TVR, soluţia actualei conduceri a fost să rezilieze contractele emisiunilor scumpe şi să încerce să reducă cheltuielile de producţie. În acest sezon, Televiziunea Română funcţionează cu grile de programe mult mai ieftine faţă de anii trecuţi”, spune Stelian Tănase.

Potrivit lui Stelian Tănase, conducerea TVR încearcă să redeschidă dialogul cu autorităţile statului pentru redresarea Televiziunii Române.

“Mai mult, conducerea TVR a transmis către autorităţile statului, inclusiv ANAF (Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, n.r.), propuneri de soluţii la problemele grave ale Televiziunii. Facem eforturi uriaşe pentru a redeschide dialogul cu aceste autorităţi, fără sprijinul cărora redresarea instituţiei nu este posibilă. TVR îşi asumă toate obligaţiile de plată şi aşteaptă răspunsuri pentru a identifica pârghii de implementare a soluţiilor propuse”, mai spune Stelian Tănase.

Foto Credit: Captura TVR 1