ALL MEDIA

Stelian Tănase: TVR este într-o situaţie financiară critică. Am transmis către ANAF propuneri de soluţii

Redactia Radar de Media

Stelian Tănase, preşedintele-director general al SRTv, a declarat, luni, că TVR se află “într-o situaţie financiară extrem de critică”, iar conducerea Televiziunii Române a transmis către autorităţile statului, inclusiv ANAF, “propuneri de soluţii la problemele grave ale televiziunii”, informeaza Mediafax.

Stelian Tănase a reacţionat după ce Adrian Bucur, membru al Consiliului de Administraţie (CA) al Societăţii Române de Televiziune (SRTv), a declarat luni, pentru MEDIAFAX, că a decis să facă un apel public, întrucât situaţia TVR este disperată, televiziunea publică având penalităţi la fisc de aproximativ 9 milioane de euro pe an.

“TVR se află, într-adevăr, într-o situaţie financiară extrem de critică. În această perioadă foarte dificilă, conducerea TVR a fost nevoită să prioritizeze cheltuielile în funcţie de interesul telespectatorilor, conform misiunii publice a Televiziunii Române. În contextul datoriilor imense pe care le are TVR, soluţia actualei conduceri a fost să rezilieze contractele emisiunilor scumpe şi să încerce să reducă cheltuielile de producţie. În acest sezon, Televiziunea Română funcţionează cu grile de programe mult mai ieftine faţă de anii trecuţi”, spune Stelian Tănase.

Potrivit lui Stelian Tănase, conducerea TVR încearcă să redeschidă dialogul cu autorităţile statului pentru redresarea Televiziunii Române.

“Mai mult, conducerea TVR a transmis către autorităţile statului, inclusiv ANAF (Agenţia Naţională de Administrare Fiscală, n.r.), propuneri de soluţii la problemele grave ale Televiziunii. Facem eforturi uriaşe pentru a redeschide dialogul cu aceste autorităţi, fără sprijinul cărora redresarea instituţiei nu este posibilă. TVR îşi asumă toate obligaţiile de plată şi aşteaptă răspunsuri pentru a identifica pârghii de implementare a soluţiilor propuse”, mai spune Stelian Tănase.

Foto Credit: Captura TVR 1

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

ALL MEDIA

AntenaPlay aniversează 7 ani de când s-a lansat şi deschide un nou capitol: serialele

Avatar

AntenaPlay aniversează 7 ani de când s-a lansat pe piaţă, timp în care a ţinut pasul cu tehnologia şi s-a alăturat celor mai bune produse digitale de conţinut video.

Putem spune cu certitudine că AntenaPlay este în acest moment cea mai perfomantă platformă de conținut video din România, cu peste 2 milioane de conturi şi milioane de ore de conţinut video vizionat. La aniversarea celor 7 ani, AntenaPlay deschide un nou capitol: serialele. Cu primele două facem cinste, utilizatorii pot vedea gratuit Brassic şi 15 Days. Brassic, o comedie produsă în 2019, cu nota 8,2 pe IMDb, şi 15 Days, un serial despre mistere şi crime, produs tot în 2019”, declară Augustin Roman, head of digital Antena TV Group, adăugândplatforma este realizată in-house, iar Robert Popescu, arhitectul acesteia, şi echipa merită felicitări”.

AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, emisiuni preferate în ediții integrale și știri de ultimă oră. Este disponibilă pe toate device-urile: smartphone, smart TV, PC, tabletă sau laptop. Este singurul loc în care se pot urmãri emisiunile produse de Antena TV Group în ediții integrale, din orice colţ al lumii şi de pe orice dispozitiv.

Comentarii

ALL MEDIA

CANCAN.RO: Coronavirusul loveşte din nou! Andreea Esca a fost confirmată pozitiv!

Avatar

Andreea Esca s-ar afla printre angajații PRO TV care sunt infectați cu noul coronavirus. Potrivit surselor CANCAN.RO, vedeta postului ar fi luat virusul de la o petrecere pe plajă, organizată cu ocazia deschiderii resortului Novum by the Sea.

Confirmarea vine la doar două zile de la notificarea trimisă de PRO TV, care anunța că mai mulţi angajați ai stației au fost infectați cu noul coronavirus, fără să le precizeze însă, numele. Surse medicale au declarat că vedeta Știrilor PRO TV ar fi deja internată.

Imaginile de la petrecere, difuzate la Măruță

La evenimentul cu mai mult de 50 de persoane invitate, nimeni nu părea interesat de păstrarea regulilor sanitare. Într-un material video, difuzat pe 30 iunie, în emisiunea „La Măruță”, Andreea Esca apare cu mască în timp ce dansează. Mai târziu, apare în imagini și fără mască, făcând fotografii unor influenceri.

Andreea Esca, alături de fiica sa

Andreea Esca a fost la inaugurarea resortului, alături de fiica sa, Alexia. Tânăra a postat imagini înainte de concertul Deliei. „Ne-am făcut formație: «SUPERBE NON STOP». Am avut plăcerea de a cânta în deschiderea Deliei! @delia. Pentru concerte DM @andreeaesca !”, a scris Alexia Eram, pe Instagram. De altfel, evenimentul a fost mediatizat de PRO TV, care a avut și o echipă de filmare care a luat interviuri participanților.

Ce anunța Pro TV vineri, 10 iulie

Postul de televiziune Pro TV a trimis un comunicat de presă prin care a informat că mai mulți angajați au fost confirmați pozitiv cu noul coronavirus. Mai mult, potrivit aceleiași surse, testările continuă încă pentru cei care au intrat în contact cu angajații deja confirmați. După confirmarea acestor cazuri, s-a luat imediat măsura dezinfectării tuturor suprafețelor, a sediului și a tuturor mașinilor companiei.

„Întreaga echipă care a intrat în contact direct sau indirect a fost și este în continuare testată. De asemenea, au fost luate măsuri suplimentare celor deja existente în PRO TV. Întregul sediu, studiourile și mașinile companiei au fost dezinfectate imediat după aceste confirmări, adițional față de dezinfecțiile profesionale care aveau deja loc zilnic în incinta companiei din luna martie”, a transmis postul de televiziune.

Sursa CANCAN.RO: