Connect with us

ALL MEDIA

STUDIU. Stilul de viață și dezvoltarea personală, prioritare pentru utilizatorii români de produse smart

Avatar

Published

on

Samsung Electronics România a realizat un studiu în rândul utilizatorilor români de dispozitive smart care relevă faptul că aproape jumătate dintre ei își doresc mai mult de la stilul de viață actual. De aceea, Samsung, ca lider în tehnologie, se angajează la nivel local într-o misiune prin care își dorește să dezvolte și să susțină transformarea stilului de viață al utilizatorilor, prin intermediul tehnologiei sale de vârf.

„La nivel local, sub conceptul Lifestyle Designer, Samsung își propune să le ofere consumatorilor, prin intermediul tehnologiei, experiențe care să îi inspire în dezvoltarea personală, atât de importantă pentru ei. Studiul local pe care l-am realizat, ne-a confirmat că rolul tehnologiei în viața consumatorilor este mult mai vast, aducându-le nu numai eficiență sau confort, ci și noi oportunități în stilul de viață şi dezvoltarea personală”, a spus Mihaela Stănoiu, Marketing Manager în cadrul Samsung Electronics România.

Studiul, realizat online pe un eșantion de 1.306 respondenți din mediul urban, cu vârsta de peste 25 de ani, utilizatori de produse inteligente (smartphone, tabletă, Smart TV, Smart Camera), arată că aproape jumătate dintre respondenți (47%) nu sunt pe deplin mulțumiți de stilul lor de viață actual și că există lucruri pe care le pot face pentru a îmbunătăți anumite aspecte.

Femeile, mai preocupate de aspectele pe care le pot îmbunătăți în viață

Peste jumătate (53%) dintre utilizatorii de smartphone-uri din mediul urban au un stil de viață activ, alternând între rutina de zi cu zi, carieră și implicarea în experiențe noi. Aceștia se consideră persoane optimiste și deschise la schimbare. În timp ce bărbații se declară mai mulțumiți de ceea ce au realizat, femeile par a fi în continuare preocupate de aspectele pe care le pot îmbunătăți în stilul lor de viață.

Peste 50% dintre utilizatorii de produse smart îşi doresc să învețe lucruri noi

Întrebați în ce direcție ar aloca mai mult timp, majoritatea participanților la studiu (peste 50%) au răspuns că le-ar plăcea să învețe lucruri noi, 48% ar prefera să își dezvolte abilitățile, iar 46% dintre ei și-ar dori să descopere locuri și experiențe noi. Cu toate acestea, timpul liber pe care îl au la dispoziție în acest sens, este din ce în ce mai limitat.

1 ora pe zi este alocată timpului petrecut pe drumul dintre casă şi birou

Pentru că petrec, în medie, 1 oră pe zi pe drumul între casă și locul de muncă, unde se află aproximativ 9 ore pe zi, acestora le rămâne foarte puțin timp liber la dispoziție. Deși 58% dintre respondenți au declarat că implicarea în activități care le oferă ocazii noi de învățare contribuie cel mai mult la dezvoltarea personală, mai bine de jumătate dintre ei nu aplică acest lucru, din lipsă de timp și energie.

Mai puțin de un sfert (18%) dintre respondenți urmează cursuri de îmbunătățire a abilităților lor

Deși ar dori să aibă mai mult timp pentru activități de dezvoltare personală și îmbunătățire a abilităților, doar 15% dintre consumatorii români de produse smart urmează diverse cursuri prin care să își îmbunătățească abilitățile. Aceștia își petrec timpul liber rămas vizionând filme (53%), citind (50%) și petrecându-și timpul liber cu cei dragi (47%).

De altfel, hobby-urile și prietenii sunt aspectele principale pe care participanții la studiu consideră că îi definesc. Slujba și casa în care locuiesc urmeză în clasament, indicând că o mare parte dintre ei percep job-ul ca pe a doua casă.

Schimbarea stilului de viață, o prioritate pentru respondenţi

Aproape toți participanții la interviu au declarat că intenționează să își schimbe stilul de viață în următorul an. Femeile acordă o atenție sporită creșterii încrederii în sine sau găsirii echilibrului în viața de zi cu zi, în timp ce bărbații se concentrează pe aspecte mai practice, cum ar fi îmbunătățirea abilităților și reducerea nivelului de stres. 50% dintre respondenți au menționat ca obiectiv pentru următoarele 12 luni îmbunătățirea situației financiare, 35% dintre ei și-au propus să petreacă mai mult timp cu oamenii care contează, 33% vor să capete încrederea necesară pentru a face anumite schimbări, în timp ce 27% dintre ei și-au propus să își îmbunătățească abilitățile.

În topul metodelor care să susțină schimbările pe care doresc să le facă se numără: transformarea hobby-urilor în carieră sau deschiderea propriei afaceri (21%), apelarea la un mentor sau mediator care să îi susțină în schimbare (10%) și călătoriile în diferite colțuri ale lumii (7%).

Tehnologia are un rol cheie în schimbarea stilului de viață

Tehnologia joacă un rol important în procesul de schimbare a stilului de viață și în dezvoltarea personală a utilizatorilor de dispozitive inteligente. Respondenții au declarat că petrec, în medie, 2,7 ore pe zi folosind dispozitivele mobile, bărbații (2,5 ore/zi) mai puțin decât femeile (3 ore/zi). Tehnologia este permanent prezentă în viețile lor, 77% dintre ei afirmând că tehnologia îi ajută să își realizeze sarcinile, 76% să își urmeze pasiunile, dar să își îmbunătățească abilitățile (76%).

Sub conceptul Lifestyle Designer, Samsung va ghida consumatorii care doresc să își dezvolte stilul de viață cu ajutorul gamei de vârf din portofoliul său de produse. Printr-un demers dedicat, ce va fi lansată în ultima parte a lunii martie, Samsung le va oferi consumatorilor o serie de experiențe unice menite să îi susțină în procesul de dezvoltare personală.

Foto credit: Samsung Electronics România

CITESTE SI:

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0