Connect with us

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D din Prime Time, pe podiumul audienţelor

Published

on

Spread the love

            Kanal D s-a clasat joi, 27 august, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu Stirile Kanal D din Prime Time, pe targetul Comercial.

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, principalul grupaj informativ al zilei de la Kanal D, prezentat de Silvia Ionita, s-a pozitionat pe locul doi in audiente, cu 2,6% rating si 14,0% cota de piata, in randul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

 

Radiografie a evenimentelor importante din fiecare zi, ce au impact major in societate, Stirile Kanal D reprezinta una dintre principalele surse de informatii ale telespectatorilor. Relevanta stirilor, responsabilitatea in transmiterea acestora, credibilitatea surselor sunt doar cateva criterii care fac din principalul jurnal informativ al zilei de la Kanal D, sursa de informatie de incredere pentru milioane de romani.

Ieri, in intervalul orar 19:00 – 20:00, Kanal D a fost umarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste o jumatate de milion (505.000) de romani din intreaga tara. In minutul de maxima audienta, atins la 19:59, peste 744.000 de telespectatori urmareau informatiile prezentate de Silvia Ionita, in cadrul Stirilor Kanal D.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,635,0277
 Kanal D2,614,0111
 Antena 12,312,196
STIRILE KANAL DAntena 30,63,326
19:00-20:00Pro Cinema0,63,124
Source: Kantar Media Romania    
Date: 27.08.2020    

 

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Advertisement

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending