Connect with us

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D din Prime Time, pe podiumul audienţelor

Avatar

Published

on

            Kanal D s-a clasat joi, 27 august, pe locul doi in topul televiziunilor din Romania, cu Stirile Kanal D din Prime Time, pe targetul Comercial.

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, principalul grupaj informativ al zilei de la Kanal D, prezentat de Silvia Ionita, s-a pozitionat pe locul doi in audiente, cu 2,6% rating si 14,0% cota de piata, in randul publicului urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani.

 

Radiografie a evenimentelor importante din fiecare zi, ce au impact major in societate, Stirile Kanal D reprezinta una dintre principalele surse de informatii ale telespectatorilor. Relevanta stirilor, responsabilitatea in transmiterea acestora, credibilitatea surselor sunt doar cateva criterii care fac din principalul jurnal informativ al zilei de la Kanal D, sursa de informatie de incredere pentru milioane de romani.

Ieri, in intervalul orar 19:00 – 20:00, Kanal D a fost umarit, in medie, in fiecare minut al difuzarii, de peste o jumatate de milion (505.000) de romani din intreaga tara. In minutul de maxima audienta, atins la 19:59, peste 744.000 de telespectatori urmareau informatiile prezentate de Silvia Ionita, in cadrul Stirilor Kanal D.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Pro TV6,635,0277
 Kanal D2,614,0111
 Antena 12,312,196
STIRILE KANAL DAntena 30,63,326
19:00-20:00Pro Cinema0,63,124
Source: Kantar Media Romania    
Date: 27.08.2020    

 

Comentarii

Analize

Masked Singer Româna de la PRO TVa fost lider de audiență pe publicul urban!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri seară, Tigrul, Unicornul, Îngerul, Vulpoiul și Panda s-au luptat pe scena Masked Singer România. În urma deciziei publicului și a celor patru detectivi, Îngerul a fost nevoit să părăsească emisiunea și să-și arate adevărata față. Sub masca acestuia s-a ascuns Brigitte Pastramă.

 

De-a lungul edițiilor, Ana Morodan, INNA, Codin Maticiuc și Horia Brenciu au încercat să descopere cine se ascunde sub costumul puternicului Înger, însă fără succes. Cu toate indiciile pe masă, atenți la fiecare detaliu pe care masca le oferea, cei patru n-au reușit să se apropie de răspunsul corect: Brigitte Pastramă a fost cea care și-a ascuns identitatea în costumul Îngerului.

 

”Nu a fost ușor deloc să țin acest secret, deoarece nici soțul meu, nici copiii mei nu știu că am participat la acest show. Este pentru prima dată când cânt pe o scenă, am repetat în fiecare seară momentele. A fost greu pentru că n-am văzut aproape nimic și era dificil să urc scări. Mai mult, eu am rău de înălțime și prima piesă am cântat-o la 2 metri. În acel moment am zis: <<Doamne, dă-mi putere! Dacă reușesc să trec de aceste două minute, înseamnă că ești aici cu mine>>. Sunt fericită că am purtat acest costum și mă reprezintă foarte mult!”, a spus Brigitte Pastramă.

 

Ediția Masked Singer România de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat 5.9 puncte de rating și 19% cotă de piață, în intervalul orar 20:29 – 22:30, în rândul publicului format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5.5 puncte de rating și 17.7% cotă de piață.

 

Săptămâna viitoare, alte măști vor urca pe scena Masked Singer România și se vor duela pentru un loc în etapa următoare a show-ului. Cel mai spectaculos show TV al momentului este în fiecare vineri, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

Masked Singer România – Cel mai tare show de entertainment!

Comentarii

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Show-ul X Factor a fost lider de audienta pe toate categoriile de public!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

 Premieră în cadrul show-ului: Florin Ristei a acordat primul wild card

Cea de-a treia ediţie a celui mai nou sezon X Factor, difuzată vineri seara, între orele 20.29-23.04, la Antena 1, a fost lider de audiență pe toate categoriile de public.

Astfel, la nivelul întregului public din mediul urban, X Factor a fost lider de piată, cu o audiență medie de 6.5 puncte de rating și 16.9% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D cu 5.1 puncte de rating şi 13.2% cota de piaţă, iar Pro TV ocupa locul al treilea în clasament cu 4.9 puncte de rating şi 12.6% cota de piaţă. Şi la nivel național, Antena 1 a condus clasamentul audienţelor, cu 6.6 puncte de rating şi 16.4% cotă de piaţă, în timp ce poziţia secundă era ocupată de Pro Tv cu 6 puncte de rating şi 14.9% cotă de piaţă. Şi la nivelul targetului commercial, Antena 1 a fost lider de audienţă cu o medie de 241.000 de telespectatori pe minut. În minutul de aur, 20.51, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel naţional urmăreau producţia Antena 1.

Patru nume noi și un wild card au adăugat jurații X Factor în Bootcamp-ul din cel de-al nouălea sezon, după prestațiile de seara trecută. Modelul Naomi Hedman, Andrei Theodor și Oana Velea au primit patru voturi pozitive, în timp ce trupa Alfa Band a beneficiat de un wild card din partea lui Florin Ristei, o premieră pentru emisiune.

Alfa Band, o trupă formată din patru tineri din centre de plasament din Cluj-Napoca a oferit o premieră pentru X Factor. Florin Ristei, juratul care i-a și oprit înainte să încheie piesa, le-a oferit concurenților un wild card către Bootcamp. ”Nu sunteți încă pregătiți pentru X Factor, dar eu vreau să încerc ceva, dacă e posibil să avem un wild card – să nu votăm și să încerc eu pentru data viitoare, adică în Bootcamp, să pregătim împreună o piesă. Dar de acolo sunteți pe barba voastră. Vreți?”, i-a întrebat juratul, iar Alfa Band a acceptat provocarea.

Fan declarat al lui Ștefan Bănică, Andrei Theodor merge direct în Bootcamp, dar în grupa Loredanei, care este anul acesta mentor pentru băieții cu vârsta de până la 24 de ani. Theodor are nu doar notele muzicale în buzunar, ci și replici pregătite, astfel că atunci când Florin Ristei l-a întrebat până în ce etapă se vede ajuns, tânărul i-a replicat fără să stea pe gânduri: ”Până în juriu!”.       Oana Velea, cea care i-a frânt inima lui Andrei Theodor, va fi acum rivala acestuia, după ce a primit și a patru voturi pozitive și face parte din grupa lui Ștefan Bănică în Bootcamp.

Mamă și fiică, Otilia și Adelina Gogu au avut de făcut o alegere grea după ce jurații au decis că doar una dintre ele ar putea merge în Bootcamp. Cu lacrimi în ochi, Adelina i-a cerut mamei să nu renunțe și să continue drumul la X Factor singură, în echipa Deliei.

Venită din Londra, Naomi Hedman a făcut furori chiar dinainte de a păși pe scena X Factor. Vrăjiți de apariție, Răzvan și Dani i-au acordat un vot de încredere înainte ca Naomi să înceapă să cânte. Modelul londonez nu i-a cucerit însă pe cei patru jurați și cu prestația sa pe scenă. ”Naomi, dacă mai și cântai la cum arăți, cred că ne luam zilele. Arăți ca o panteră și ai cântat ca o… pisică!”, i-a spus Ștefan Bănică. Naomi a cerut o șansă pentru a rămâne în concurs, iar Florin Ristei s-a oferit să o sprijine într-un duet pentru a cea de-a doua piesă. Rezultatul – 4 de DA, iar Naomi merge în Bootcamp în grupa Deliei.

O noutate a celui de-al nouălea sezon X Factor, difuzat în fiecare vineri, de la ora 20.30, la Antena 1, pe care atât concurenții, cât și jurații au aflat-o încă din primul episod a fost împărțirea grupelor! Astfel, dacă până acum jurații aflau abia la finalul audițiilor ce grupă le va fi repartizată, anul acesta, Loredana, Delia, Ștefan Bănică și Florin Ristei au fost anunțați încă de la început mentorul cărei grupe vor fi, ceea ce îi va face să ia decizii mult mai strategice.

Așadar, în sezonul 9 X Factor, Loredana va fi mentorul grupei de băieți sub 24 de ani, Florin Ristei a primit Grupurile, Ștefan Bănică va căuta factorul X în rândul fetelor de sub 24 de ani, în timp ce Delia crede că are categoria câștigătoare: Mixt este grupul pentru concurenți de peste 24 de ani, iar până acum jurata X Factor a câștigat în ambele cazuri când a mai fost mentorul lor – în 2013, alături de Florin Ristei, iar în 2018 împreună cu Bella Santiago.

Totodată, în timp ce jurații vor căuta factorul X în cel de-al nouălea sezon, cei de acasă vor intra în culisele emisiunii cu ajutorul actriței Ilona Brezoianu.

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 25 septembrie 2020

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

„Teo Show”, lider de piaţă, pe toate segmentele de public monitorizate

Avatar

Published

on

            Kanal D isi mentine pozitia fruntasa in topul televiziunilor din Romania. Editia de marti a emisiunii „Teo Show” a plasat statia TV pe primul loc pe podiumul audientei, conform datelor furnizate de Kantar Media.

 

Emisiunea prezentata de Teo Trandafir si Bursucu a fost lider absolut de audienta, Kanal D s-a plasat pe primul loc, pe toate cele trei categorii de public monitorizate. Ieri, 22 septembrie, in intervalul de difuzare 15:00 – 17:00, Kanal D a inregistrat 1,6% rating si 16,2% cota de piata, pe targetul Comercial, 2,6% rating si 14,7% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 13,7% cota de piata, pe targetul All Urban.

 

Editia de ieri a emisiunii „Teo Show” a fost urmarita de o medie de peste 464.000 de romani din intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. Minutul de maxima audienta, atins la 16:15, a adunat in fata micilor ecrane, la Kanal D, 605.000 de fani ai emisiunii „Teo Show”.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1,616,268
 Pro TV1,312,553
 Antena 10,88,335
TEO SHOWDigi 240,66,427
15:00-17:00Happy Channel0,55,423
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,313,7217
 Antena 11,810,6169
 Pro TV1,69,5151
TEO SHOWRomania TV1,27,4118
15:00-17:00Antena 31,16,8108
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,614,7464
 Antena 12,011,3356
 Romania TV1,69,2289
TEO SHOWPro TV1,69,0284
15:00-17:00Antena 31,05,4170
Source: Kantar Media Romania    
Date: 22.09.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0