Connect with us

Campanie TV

Știrile PRO TV a lansat campania Sindromul Italia semnată de Rareș Năstase

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Ieri seară, campania Sindromul Italia a debutat la Știrile PRO TV cu primul reportaj dintr-o serie de șapte, care aduce în prim-plan dramele și umilințele trăite de româncele plecate la muncă pentru a avea grijă de bătrânii de acolo. 

Rareș Năstase, corespodent special Știrile PRO TV, face radiografia acestui fenomen – mame și soții care trăiesc o dramă uriașă, peste hotare, femei desparțite aproape două decenii, de familiile lor. Femei care în prezent nu își mai găsesc locul în țara natală și par captive în Italia, într-o meserie din care nu mai pot ieși, chiar dacă le consumă psihic.

Medicii psihiatri au denumit boala care afectează multe românce ce îngrijesc bătrânii din Peninsulă Sindromul Italia pentru că peste 3.000 de femei au fost internate la Institutul de Psihiatrie Socola, cu depresie. E o cifră alarmantă, pentru că este în creştere. Italia e oficial țara cu cea mai îmbătrânită populaţie din Europa. Datele Eurostat arată că peste 22% dintre italieni au peste 65 de ani. Tot în Italia trăiesc oficial peste un milion de români. Neoficial, numărul lor a trecut bine de 3 milioane, fiind minoritatea principală în Peninsulă.

Primul reportaj al campaniei a înregistrat, pe parcursul difuzării în cadrul jurnalului de la ora 19:00, la nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, 5.8 puncte de rating și 27.4% share, fiind urmărit de peste 800.000 de români la nivel național.

„Avem o generație întreagă de femei sacrificate. Par rupte complet de societatea românească, sunt dependente de locul unde muncesc, și dovedesc că nu se mai pot întoarce în țară, definitiv. Familiile lor au învățat să se descurce fără ele, bazându-se doar pe sprijinul financiar și mai deloc pe cel sufletesc. Mamele lipsesc cu anii de acasă și, în tot sacrificiul lor, devin realmente un sponsor, o simplă sursă de venit pentru cei apropiați. Își pierd autoritatea de părinte, în cele mai multe cazuri, atunci când, din stâlpul familiei, se transformă într-un musafir, care trece pragul căminului o dată pe an. E un fenomen social, aceste femei lipsesc și din societatea românească. Aceste femei sunt de fapt generația româncelor care au prins în țară disponibilizările masive. Au plecat din orașe românești care astăzi mor încet și sigur. Sunt foste lucrătoare în fabrici, contabile, subinginere și chiar profesoare rămase fără serviciu, cu soți dați și ei afară din industria de stat falimentară. Vin din familii care au contractat credite imobiliare, dar apoi s-au trezit fără un ban în buzunar,  în schimb cu copii mici, de ținut prin școli și facultăți. Sunt femei care abia își întemeiaseră familii, făcuseră prunci, dar s-au văzut în situația de a-i părăsi.”, a declarat Rareș Năstase.

În fiecare zi, telespectatorii pot urmări poveștile cutremurătoare la Știrile PRO TV, iar duminică, la ora 18:00, telepespectatorii pot urmării reportajul despre femeile devenite  „badante” în Italia, pe larg, la România, te iubesc!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending