Connect with us

Campanie TV

Știrile PRO TV au lansat o nouă campanie – Există viață după cutremur, în parteneriat cu UNICEF

Redactia Radar de Media

Published

on

PRO TV și UNICEF au lansat în parteneriat o campanie de strângere de fonduri în sprijinul celor 1,7 milioane de copii victime ale cutremurului devastator din Nepal. Copiii au nevoie imediată de apă, hrană, medicamente, adăpost şi alte ajutoare de urgență, precum și de consiliere psihologică. Ei au nevoie să se întoarcă cât mai repede la grădiniță și la școală. Din nefericire, un nou cutremur cu magnitudinea de 7,3 grade a lovit în această dimineață Nepalul.

PRO TV va realiza o serie de reportaje care vor fi difuzate în cadrul jurnalelor de știri. Materialele “Există viață după cutremur” vor fi realizate de echipa PRO TV formată din Paul Angelescu, corespondent Știrile PRO TV și Zsolt Vago, operator, care se află în Nepal pentru a transmite telespectatorilor situația exactă din momentul de față și dificultățile cu care se confruntă copiii victime ale cutremurului.

Primul material, difuzat ieri seară, le-a arătat telespectatorilor cum se desfășoară acțiunile de recuperare a trupurilor fără viață rămase sub dărâmături. Aceste imagini șocante ale unui dezastru care a îndoliat o țară întreagă demonstrează desfășurarea impresionată de forțe pentru găsirea victimelor.

Reportajul a fost urmărit la nivel național de aproximativ 1.2 milioane de persoane, înregistrând 7.3 puncte de rating și 23.4% share, la nivelul publicului comercial din mediu urban.

Ne bucurăm să avem alături de noi ca partener în această campanie PRO TV care a înțeles dimensiunea dezastrului cu care se confruntă Nepalul și a vrut să sprijine copiii aflați în această situație disperată. De fiecare dată, în situații limită, românii au dat dovadă de solidaritate și au întins o mână de ajutor, oferind speranță copiilor afectați de cutremure, tsunami și alte calamități naturale. Sperăm ca și de această dată ei vor sprijini copiii victime ale cutremurului donând 2 euro prin sms la 8827”, a declarat Sandie Blanchet, Reprezentantul UNICEF în România. 

Fondurile strânse în urma campaniei de o lună de zile vor sprijini UNICEF să asigure copiilor apă potabilă, adăpost, truse medicale de urgență și servicii de protecție pentru copiii aflați în situații vulnerabile. De asemenea, vor sprijini refacerea școlilor și accesul copiilor la educație. De exemplu, cu 150 lei, UNICEF poate asigura săruri pentru rehidratare orală, care pot salva viaţa a 100 de copii; 300 lei asigură rechizite școlare, cu care cel puţin 20 de copii ar putea continua să înveţe.

“De-a lungul anilor, campaniile ProTV au abordat subiecte sensibile și au făcut cunoscute întregii țări probleme reale, cu care oamenii se confruntă zi de zi. Fie că vorbim despre subiecte care se întâmplă în România sau la nivel global, ne propunem să le oferim telespectatorilor tabloul complet, obiectiv și foarte bine documentat. Campania “Există viață după cutremur” este un astfel de exemplu și ne bucurăm că avem ocazia să prezentăm contextul și viața cotidiană din Nepal acum, după tragedie. Sperăm ca reportajele realizate de echipa noastră să le arate oamenilor că și ei pot contribui la ajutorarea copiilor care sunt victime ale acestui dezastru.”a declarat Lucia Antal, Director Marketing al PRO TV.

Exista viata dupa cutremur 2 Exista viata dupa cutremur 1

Foto Credit: PRO TV

Comentarii

Pagini: 1 2

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

TVR continuă să spună „Mulţumesc” în campania #RespectCelorDinLiniaIntai

Avatar

Published

on

            Criza prin care trecem acum cu toţii a produs schimbări pe care poate nici nu ni le imaginam în urmă cu ceva timp. Lumea a stat în loc pentru o vreme sau cel puţin are o altă dinamică. Dar sunt acei oameni care prin profesia lor, luptă ca să menţină totul în mişcare, pentru ca noi să fim în siguranţă şi sănătoşi, iar bătălia nu este deloc uşoară. Cadrelor medicale, pompierilor şi forţelor de ordine, TVR le spune #Mulţumesc în campania dedicată lor, #RespectCelorDinLiniaIntai.

            De peste o lună de zile, Televiziunea Română derulează o campanie specială dedicată eroilor care luptă direct şi activ cu pandemia. Doctori, asistenţi, infirmiere, poliţişti sau militari, cu toţii fac parte din prima linie a acestei bătălii. În cadrul Telejurnalului de seară, de la ora 20:00, putem asculta poveştile impresionante ale celor care pun datoria mai presus de orice. La finalul ştirilor TVR ne sunt prezentate reportaje din viaţa unor oameni speciali, pentru care fiecare zi de muncă reprezintă un risc, dar care nu se clintesc din misiunea lor.

Urmând exemplul altor oraşe din lume, turnul TVR este prima clădire din ţară care îşi aprinde în fiecare seară luminile în semn de omagiu. Lumini albe şi roşii ca simbol al solidarităţii, proiectarea tricolorului sau animaţii reprezentative vor putea fi urmărite de către toţi românii. O idee frumoasă menită să încurajeze şi alte instituţii în susţinerea celor care dau dovadă de spirit de sacrificiu şi devotament. Şi dacă tot am vorbit despre culori şi grafică, trebuie menţionat că proiectul este realizat în colaborare cu artistul Sergiu Doroftei, absolvent al Universității de Arte din București, cu o experiență de 15 ani în domeniul video. Logo-ul este unul sugestiv, reprezentând două aripi în tonuri roşiatice, asemenea sângelui atât de preţios pentru viaţă, pe un fond albastru deschis, alături de mesajul campaniei.

Campania „Respect celor din linia intâi” este a noastră a tuturor prin mesajele pe care fiecare le poate transmite eroilor acestor zile. Ne puteţi spune povestea eroilor pe care îi cunoaşteţi şi sunt acum la datorie. Scrieţi-ne pe numărul de WhatsApp 0733 508 076 sau pe pagina de Facebook Știrile TVR. Fiecare mesaj, fiecare încurajare, fiecare mulţumesc contează pentru a le arăta respect celor din linia intâi.” scrie Televiziunea Română pe reţeaua de socializare. Mesajele de mulţumire nu au întârziat să vină şi merită să urmăriţi în continuare adevărate poveşti de viaţă ale celor care luptă în fiecare zi pentru o lume mai bună şi mai sănătoasă.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0