Connect with us

Campanie TV

Știrile PRO TV au lansat o nouă campanie – Există viață după cutremur, în parteneriat cu UNICEF

Avatar

Published

on

Înapoi1 of 2

PRO TV și UNICEF au lansat în parteneriat o campanie de strângere de fonduri în sprijinul celor 1,7 milioane de copii victime ale cutremurului devastator din Nepal. Copiii au nevoie imediată de apă, hrană, medicamente, adăpost şi alte ajutoare de urgență, precum și de consiliere psihologică. Ei au nevoie să se întoarcă cât mai repede la grădiniță și la școală. Din nefericire, un nou cutremur cu magnitudinea de 7,3 grade a lovit în această dimineață Nepalul.

PRO TV va realiza o serie de reportaje care vor fi difuzate în cadrul jurnalelor de știri. Materialele “Există viață după cutremur” vor fi realizate de echipa PRO TV formată din Paul Angelescu, corespondent Știrile PRO TV și Zsolt Vago, operator, care se află în Nepal pentru a transmite telespectatorilor situația exactă din momentul de față și dificultățile cu care se confruntă copiii victime ale cutremurului.

Primul material, difuzat ieri seară, le-a arătat telespectatorilor cum se desfășoară acțiunile de recuperare a trupurilor fără viață rămase sub dărâmături. Aceste imagini șocante ale unui dezastru care a îndoliat o țară întreagă demonstrează desfășurarea impresionată de forțe pentru găsirea victimelor.

Reportajul a fost urmărit la nivel național de aproximativ 1.2 milioane de persoane, înregistrând 7.3 puncte de rating și 23.4% share, la nivelul publicului comercial din mediu urban.

Ne bucurăm să avem alături de noi ca partener în această campanie PRO TV care a înțeles dimensiunea dezastrului cu care se confruntă Nepalul și a vrut să sprijine copiii aflați în această situație disperată. De fiecare dată, în situații limită, românii au dat dovadă de solidaritate și au întins o mână de ajutor, oferind speranță copiilor afectați de cutremure, tsunami și alte calamități naturale. Sperăm ca și de această dată ei vor sprijini copiii victime ale cutremurului donând 2 euro prin sms la 8827”, a declarat Sandie Blanchet, Reprezentantul UNICEF în România. 

Fondurile strânse în urma campaniei de o lună de zile vor sprijini UNICEF să asigure copiilor apă potabilă, adăpost, truse medicale de urgență și servicii de protecție pentru copiii aflați în situații vulnerabile. De asemenea, vor sprijini refacerea școlilor și accesul copiilor la educație. De exemplu, cu 150 lei, UNICEF poate asigura săruri pentru rehidratare orală, care pot salva viaţa a 100 de copii; 300 lei asigură rechizite școlare, cu care cel puţin 20 de copii ar putea continua să înveţe.

“De-a lungul anilor, campaniile ProTV au abordat subiecte sensibile și au făcut cunoscute întregii țări probleme reale, cu care oamenii se confruntă zi de zi. Fie că vorbim despre subiecte care se întâmplă în România sau la nivel global, ne propunem să le oferim telespectatorilor tabloul complet, obiectiv și foarte bine documentat. Campania “Există viață după cutremur” este un astfel de exemplu și ne bucurăm că avem ocazia să prezentăm contextul și viața cotidiană din Nepal acum, după tragedie. Sperăm ca reportajele realizate de echipa noastră să le arate oamenilor că și ei pot contribui la ajutorarea copiilor care sunt victime ale acestui dezastru.”a declarat Lucia Antal, Director Marketing al PRO TV.

Exista viata dupa cutremur 2 Exista viata dupa cutremur 1

Foto Credit: PRO TV

Înapoi1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Natura Umană, din 15 august, la Digi24

Avatar

Published

on

Din 15 august, Digi24 invită telespectatorii la un exercițiu de conștientizare a impactului pe care activitățile noastre îl au asupra mediului, prin intermediul unei noi campanii, “Natura umană”.

Încălzirea globală, distrugerea păturii de ozon, defrișările și emisiile de noxe în creștere, epuizarea resurselor naturale, poluarea oceanului și a mărilor sunt doar câteva dintre temele pe care le vedem zilnic în jurnalele de știri.

Ce se va întâmpla dacă pierdem locurile pe care le numim acasă, aerul pe care-l respirăm, apa pe care o bem, natura pe care astăzi o admirăm mai mult decât o respectăm? Unde vor mai pleca în vacanțe copiii noștri dacă nu avem grijă de natură şi de planeta care ne găzduiește? Acestea sunt câteva dintre întrebările ridicate de realizatorii campaniei.

           Proiectul editorial ”Natura umană” debutează joi, 15 august 2019, în jurnalele de știri Digi24, cu povestea ecologiștilor de la Greenpeace care pleacă să cerceteze păduri pe care vor să le protejeze de hoții de lemne și descoperă un transport suspect cu arbori tăiați. Următoarele episoade din campanie vin cu alte imagini spectaculoase și exemple despre lupta celor care iubesc natura cu cei care iubesc doar profitul, indiferent dacă îl obțin cu prețul sănătății noastre și al distrugerii mediului înconjurător.

Descoperim pui de urși curioși și inofensivi, aflăm cine îi apără și, mai ales, cine și de ce ar intenționa să îi aducă în bătaia puștii. Ajungem la oameni care trăiesc lângă termocentrale într-un aer atât de otrăvitor încât, povestesc localnicii, nici pomii nu înfloresc acolo. Descoperim energia verde și agricultura fără chimicale ca alternative.
Proiectul “Natura umană” se va încheia la sfârșitul lunii august cu un film documentar care transmite mesajul că trebuie să avem mai multă grijă de natură. Filmul va fi difuzat în exclusivitate la Digi24.

Despre Digi24
Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

In aceasta vara, Editie Speciala, cu Christian Sabbagh, In fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D

Avatar

Published

on

Venind in intampinarea nevoii uriase de informare a publicului in legatura cu cazuri puternice, care cutremura opinia  publica si deschid  dezbateri la nivel national referitor la institutiile Statului si cei care le reprezinta, incepand de astazi, de la 16:15, va fi difuzat un program special marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh –  Editie Speciala.

Informatii de ultima ora, invitati speciali, breaking news-uri, interviuri din teren si detalii exclusive despre anchete in desfasurare sau in legatura directa cu cele mai fierbinti subiecte ale momentului,  toate acestea  vor putea fi urmarite in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D.

 

Suntem interesati, la fel ca toti cei de acasa, de aflarea adevarului. Ne dorim ca asemenea tragedii, cum e cea de la Caracal,  sa nu se mai intample, iar pentru a preveni trebuie sa fim informati, pentru a preveni, institutiile statului trebuie sa functioneze, iar noi, cu totii, sa nu ne pierdem umanitatea, sa fim atenti la cel de langa noi. Vom veni cu informatii detaliate, vom sta de vorba cu martori, cu oameni implicati in evenimente, vom cauta firul rosu care sa faca lumina in cazuri ce pun pe jar o tara intreaga”, a declarat Christian Sabbagh.

 

Nu pierdeti, in aceasta vara,  in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, Editie Speciala, un program marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, succes urias!

Avatar

Published

on

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, desfasurata la finele anului trecut, cu ocazia Centenarului, a inregistrat un succes urias. Dupa ecoul rasunator in spatiul public, oficialii BNR au decis punerea in circulatie a unei bancnote care va avea pe una dintre fete portretul Ecaterinei Teodoroiu, eroina cazuta in lupta in timpul Primului Razboi Mondial.

Bancnota, care va fi pusa in circulatie anul viitor si a avea valoarea nominala de 20 de lei, o va celebra pe Ecaterina Teodoroiu si va marca sustinerea egalitatii de gen si implinirea Centenarului Romaniei Mari.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Silvia Ionita, Ilinca Obadescu, Vladimir Draghia, Mihai Ghita si Ernest sunt vedetele care s-au numarat printre sustinatorii activi ai acestui demers istoric, printr-o serie de testimoniale emotionate despre femei extraordinare care au contribuit decisiv la faurirea unui neam.

“Sunt foarte fericita ca aceasta campanie sustinuta de mii de oameni a avut un asemenea impact. Este foarte important pentru o natiune sa isi cunoasca si sa isi pretuiasca eroii, iar femeile au jucat si ele un rol extrem de important in istorie”, spune Silvia Ionita, vedeta Kanal D si prezentatoarea principalului grupaj informativ Kanal D.

Ecaterina Teodoroiu a fost o cercetașă și participantă la Primul Război Mondial. După intrarea României în Primul Război Mondial, Ecaterina Teodoroiu a activat ca asistentă medicală pe frontul din Oltenia. Decorata de Casa Regala si avansata la gradul de sublocotonent, aceasta a murit în data de 22 august 1917, la vârsta de 23 de ani, la sfârșitul bătăliei de la Mărășești, luptând în fruntea unui pluton de infanterie al Armatei Române.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: