Connect with us

Campanie TV

Știrile Pro TV lansează în această seară campania EXISTĂ VIAȚĂ DUPĂ CUTREMUR – LECȚIA JAPONEZĂ

Published

on

 

În această seară, de la ora 19:00, Știrile Pro TV demarează campania „EXISTĂ VIAȚĂ DUPĂ CUTREMUR” – LECȚIA JAPONEZĂ, menită să tragă un semnal de alarmă în privința situației dezastruoase în care se află un număr impresionant de imobile din România, dar și asupra modului în care statul român, prin instituțiile abilitate, demonstrează că nu reușește să gestioneze o situație care ar trebui să fie, în esență, o prioritate națională.

 

Știrile Pro TV vor prezenta, timp de o lună, în episoade difuzate zilnic, la ora 19:00, o radiografie complexă a modelului japonez, stat care demonstrează că este cel mai bine pregătit în cazul unui dezastru. În timp ce românii se află în orice moment în pericolul de a fi striviți pur și simplu sub dărâmături în urma unui eventual cutremur și nu știu cum să reacționeze în cazul unui seism catastrofal, alte țări, cum este și Japonia, au pus siguranța și protecția cetățenilor pe primul plan și au construit imobile care să reziste în fața unor mari dezastre, cutremure de 7,8, chiar peste 9 grade pe scara Richter. Corespondentul special Rareș Năstase a prezentat încă din 2010 telespectatorilor Pro TV  o serie de reportaje spectaculoase realizate în Chile, țara unde, de asemenea, teama și pesimismul au fost înlocuite de acțiuni menite să asigure cetățeanului siguranță și încredere. Acest demers jurnalistic a continuat și în 2017, cu modelul japonez.

 

Noua campanie a Știrilor Pro TV își propune să redeschidă un dosar greu, pe care nici un guvern românesc nu a reușit să-l rezolve până acum: siguranța caselor noastre, vechi sau noi, la următorul cutremur mare. Cum ne protejăm viața, ce înseamnă cu adevărat măsuri de siguranță și cât de periculoase pot fi imobilele vechi de la noi sunt subiecte care vor fi readuse pe tapet, la Știrile Pro TV. E un demers jurnalistic menit să pună în gardă și autoritățile noastre, care trebuie sa înțeleagă acum, mai mult ca oricând, că au pe umeri responsabilitatea a mii de vieți. N-am mai avut un cutremur mare de 40 de ani. Este exact intervalul de timp scurs între marile seisme din zona Vrancei.

 

Ar fi posibil ca România să reducă numărul de victime în cazul unui cutremur devastator, dacă ar aplica modelul japonez? Care e secretul japonezilor? Ce ar trebui să învățăm de la ei? Cum se pregătesc să înfrunte un seism mare și ce să facă imediat după ce acesta are loc?

Pe modelul Japoniei, milităm pentru un sistem național eficient, prin care oamenii să fie informați, educați și practic antrenați constant să dea piept cu o eventuală tragedie.  Avem nevoie de strategii coerente și de programe prin care românii să poată învăța ce să facă în fața unui dezastru iminent – sunt aspecte care țin de la modul în care se face amenajarea în locuință, până la aplicații făcute de elevi, împreună cu membrii comunității și de la sisteme de alertare rapidă a populației, până la consolidări inteligente și izolarea seismică a clădirilor.

 

Se impun, mai mult ca oricând, actualizarea permanentă a normativelor din construcții, a hărților de hazard, dar avem nevoie în același timp de măsuri, legi, soluții și intervenții clare, concrete, prin care să se evite pierderea de vieți omenești, la un eventual seism major

Campania Știrilor Pro TV pune pe tapet modul în care trebuie gestionată o catastrofă de proporții, dar și cum se face controlul calității în construcții, cum sunt responsabilizați dezvoltatorii, proiectanții, constructorii. E impetuos necesar ca în România să existe variante concrete, rezolvări eficiente, iar salvarea de vieți, în perspectiva unui cutremur devastator, trebuie să devină cu adevărat o chestiune de siguranță națională.

 

Suntem o țară seismică, trebuie să învățăm cum să ne protejăm și să conștietizăm acest risc. Următorul cutremur mare ar putea veni chiar acum și întreaga națiune trebuie să fie pregătită pentru un astfel de dezastru major.

 

Foto Credit: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Natura Umană, din 15 august, la Digi24

Published

on

 

Din 15 august, Digi24 invită telespectatorii la un exercițiu de conștientizare a impactului pe care activitățile noastre îl au asupra mediului, prin intermediul unei noi campanii, “Natura umană”.

Încălzirea globală, distrugerea păturii de ozon, defrișările și emisiile de noxe în creștere, epuizarea resurselor naturale, poluarea oceanului și a mărilor sunt doar câteva dintre temele pe care le vedem zilnic în jurnalele de știri.

Ce se va întâmpla dacă pierdem locurile pe care le numim acasă, aerul pe care-l respirăm, apa pe care o bem, natura pe care astăzi o admirăm mai mult decât o respectăm? Unde vor mai pleca în vacanțe copiii noștri dacă nu avem grijă de natură şi de planeta care ne găzduiește? Acestea sunt câteva dintre întrebările ridicate de realizatorii campaniei.

           Proiectul editorial ”Natura umană” debutează joi, 15 august 2019, în jurnalele de știri Digi24, cu povestea ecologiștilor de la Greenpeace care pleacă să cerceteze păduri pe care vor să le protejeze de hoții de lemne și descoperă un transport suspect cu arbori tăiați. Următoarele episoade din campanie vin cu alte imagini spectaculoase și exemple despre lupta celor care iubesc natura cu cei care iubesc doar profitul, indiferent dacă îl obțin cu prețul sănătății noastre și al distrugerii mediului înconjurător.

Descoperim pui de urși curioși și inofensivi, aflăm cine îi apără și, mai ales, cine și de ce ar intenționa să îi aducă în bătaia puștii. Ajungem la oameni care trăiesc lângă termocentrale într-un aer atât de otrăvitor încât, povestesc localnicii, nici pomii nu înfloresc acolo. Descoperim energia verde și agricultura fără chimicale ca alternative.
Proiectul “Natura umană” se va încheia la sfârșitul lunii august cu un film documentar care transmite mesajul că trebuie să avem mai multă grijă de natură. Filmul va fi difuzat în exclusivitate la Digi24.

Despre Digi24
Televiziunea Digi24 și platforma online digi24.ro, poziționate de publicul român, pentru al doilea an consecutiv, în top 3 cele mai credibile surse de informare* din România, fac parte din divizia de media a grupului Digi | RCS & RDS. Grupul Digi mai deține primul post TV Ultra HD din România, Digi 4K, televiziunile Digi Sport 1, 2, 3 și 4, postul de filme (pay-tv) Film Now, televiziunile Digi World, Digi Life și Digi Animal World, televiziunile de muzică UTV, Music Channel, Hit Music și posturile de radio Pro FM, Digi FM, Dance FM și Chill FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

In aceasta vara, Editie Speciala, cu Christian Sabbagh, In fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D

Published

on

 

Venind in intampinarea nevoii uriase de informare a publicului in legatura cu cazuri puternice, care cutremura opinia  publica si deschid  dezbateri la nivel national referitor la institutiile Statului si cei care le reprezinta, incepand de astazi, de la 16:15, va fi difuzat un program special marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh –  Editie Speciala.

Informatii de ultima ora, invitati speciali, breaking news-uri, interviuri din teren si detalii exclusive despre anchete in desfasurare sau in legatura directa cu cele mai fierbinti subiecte ale momentului,  toate acestea  vor putea fi urmarite in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, la Kanal D.

 

Suntem interesati, la fel ca toti cei de acasa, de aflarea adevarului. Ne dorim ca asemenea tragedii, cum e cea de la Caracal,  sa nu se mai intample, iar pentru a preveni trebuie sa fim informati, pentru a preveni, institutiile statului trebuie sa functioneze, iar noi, cu totii, sa nu ne pierdem umanitatea, sa fim atenti la cel de langa noi. Vom veni cu informatii detaliate, vom sta de vorba cu martori, cu oameni implicati in evenimente, vom cauta firul rosu care sa faca lumina in cazuri ce pun pe jar o tara intreaga”, a declarat Christian Sabbagh.

 

Nu pierdeti, in aceasta vara,  in fiecare zi, de luni pana vineri, de la 16:15, Editie Speciala, un program marca Stirile Kanal D, prezentat de Christian Sabbagh.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, succes urias!

Published

on

 

Campania “Femei pe bancnote”, sustinuta de Kanal D, in colaborare cu Janina Nectara, desfasurata la finele anului trecut, cu ocazia Centenarului, a inregistrat un succes urias. Dupa ecoul rasunator in spatiul public, oficialii BNR au decis punerea in circulatie a unei bancnote care va avea pe una dintre fete portretul Ecaterinei Teodoroiu, eroina cazuta in lupta in timpul Primului Razboi Mondial.

Bancnota, care va fi pusa in circulatie anul viitor si a avea valoarea nominala de 20 de lei, o va celebra pe Ecaterina Teodoroiu si va marca sustinerea egalitatii de gen si implinirea Centenarului Romaniei Mari.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Silvia Ionita, Ilinca Obadescu, Vladimir Draghia, Mihai Ghita si Ernest sunt vedetele care s-au numarat printre sustinatorii activi ai acestui demers istoric, printr-o serie de testimoniale emotionate despre femei extraordinare care au contribuit decisiv la faurirea unui neam.

“Sunt foarte fericita ca aceasta campanie sustinuta de mii de oameni a avut un asemenea impact. Este foarte important pentru o natiune sa isi cunoasca si sa isi pretuiasca eroii, iar femeile au jucat si ele un rol extrem de important in istorie”, spune Silvia Ionita, vedeta Kanal D si prezentatoarea principalului grupaj informativ Kanal D.

Ecaterina Teodoroiu a fost o cercetașă și participantă la Primul Război Mondial. După intrarea României în Primul Război Mondial, Ecaterina Teodoroiu a activat ca asistentă medicală pe frontul din Oltenia. Decorata de Casa Regala si avansata la gradul de sublocotonent, aceasta a murit în data de 22 august 1917, la vârsta de 23 de ani, la sfârșitul bătăliei de la Mărășești, luptând în fruntea unui pluton de infanterie al Armatei Române.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: