Connect with us

Campanie TV

Știrile Pro TV lansează campania Inspectorul Vacanță

Știrile Pro TV, lansează pe 1 august 2016, în cadrul jurnalului de la ora 19:00, campania Inspectorul Vacanță, semnată de Andreea Brașovean și Raluca Maniță, corespondente Știrile Pro TV. Campania face o radiografie a turismului românesc și prezintă investiții deștepte și locuri frumos puse în valoare, dar mai ales nereguli, prețuri mari și bătaie de joc la adresa turiștilor.

Published

on

 

Știrile Pro TV, lansează pe 1 august 2016, în cadrul jurnalului de la ora 19:00, campania Inspectorul Vacanță, semnată de Andreea Brașovean și Raluca Maniță, corespondente Știrile Pro TV.  Campania face o radiografie a turismului românesc și prezintă investiții deștepte și locuri frumos puse în valoare, dar mai ales nereguli, prețuri mari și bătaie de joc la adresa turiștilor.

De la Gara de Nord, la Dunăre, litoralul românesc și până la zona de munte, Andreea și Raluca au explorat și au văzut ce posibilități oferă aceste zone, dar și care sunt cele mai mari nereguli găsite în fiecare.

 

„În călătoria pe care am început-o am întâlnit bune și rele. Avem o țară frumoasă, dar am înțeles că asta nu e de ajuns. Degeaba ai Dunărea, dacă lași porturile să se prăpădească. Degeaba ai marea, dacă turiștii își promit că nu se mai întorc pe litoralul românesc pentru că au avut parte de servicii proaste, pentru că au găsit mizerie și pentru că cei care ar trebui să se ocupe de confortul lor au fețele încruntate. Am întâlnit oameni în Munții Bucegi care mi-au spus “Dumnezeu ne-a binecuvântat cu toate frumusețile astea, omul a blestemat cu ce a stricat”, pentru că în vârf de munte este plin de gunoaie și clădiri în paragină, care eclipsează “Babele” și “Sfinxul”. Dar, dincolo de nepăsarea autorităților și a celor care prestează servicii proaste, turiștii pot avea pretenții și de la ei, să lase în urma lor locuri curate, să nu arunce pe jos ambalaje, sticle și chiștoace de țigară și să trateze fiecare loc în care ajung de parcă ar fi propria sufragerie”, a declarat Andreea Brașovean

 

„Campania Inspectorul Vacanță a însemnat o călătorie sub acoperire. M-am simțit ca un turist, poate puțin mai curios, care observă și pune întrebări. Am descoperit locuri frumoase, dar am găsit și zone cu care natura a fost darnică și omul avar. Fie că sunt sau nu bani pentru investiții, destinațiile pe care le vizităm sunt pur și simplu o imagine în oglindă a celor care le administrează. Am vizitat locuri de poveste în care s-au investit bani puțini și am vizitat locuri de coșmar în care s-au investit sume colosale. Avem munți, dealuri, câmpii, lacuri și râuri, cascade, mare și nisip. Avem de toate! Avem peisaje incredibile, dar din păcate nu știm să le prețuim și să le promovăm. Avem o țară minunată, trebuie doar să o iubim puțin mai mult…”, a completat Raluca Maniță.

Telespectatorii vor vedea ce șanse are o familie care strânge bani un an întreg să petreacă o vacanță frumoasă în România, ce probleme întâmpină, de la transport până la camerele găsite la destinație, mâncarea din restaurante și modalitățile de distracție, dar și ce posibilități de relaxare există în jurul Bucureștiului pentru a petrece o zi de relaxare.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Femei exceptionale, care au marcat istoria, celebrate de vedetele Kanal D

Published

on

 

Kanal D sarbatoreste Centenarul Marii Uniri onorand femeile exceptionale ale Romaniei, care au marcat atat istoria tarii noastre, cat si pe cea internationala. Campania „Femei pe bancnote”, initiata de Janina Nectara si sustinuta de vedetele Kanal D, isi propune sa aseze figuri feminine importante pe bancnote. 

Si-au sacrificat viata pentru semenii lor, au inspirat prin curaj, munca, dedicare si inteligenta milioane de oameni si au contribuit decisiv la cladirea unei natiuni; este momentul acum ca meritele lor sa fie recunoscute, sa le purtam cu noi pretutindeni, sa le vedem chipurile. Impreuna cu cei care cred in aceasta misiune ne dorim sa cream un moment istoric pentru Romania, acela de a ilustra o bancnota de circulatie nationala cu chipul unei femei. Tocmai pentru ca, pe langa barbatii cu merite incontestabile in istorie, Romania se poate mandri cu o suita de personalitati feminine ce au marcat veacul prin realizarile lor. Va invitam sa fiti alaturi de vedetele Kanal D in campania nationala #FemeiPeBancnote!  Semnati petitia si alegeti-va figurile feminine preferate accesand www.FemeiPeBancnote.ro! multe despre

Regina Maria, Ecaterina Teodoriu, Maria Tanase, Eugenia de Reuss Ianculescu, Haricleea Darclee, Iulia Hasdeu, Smaranda Braescu se afla printre figurile de seama ale Romaniei, sustinute de vedetele Kanal D in cadrul campaniei „Vrem femei pe bancnote”.

Simona Patruleasa, Teo Trandafir, Ilinca Vandici, Silvia Ionita, Vladimir Draghia, Mihai Ghita, Ernest vor spune povestile impresionante ale acestor femei exceptionale, prin intermediul unor testimoniale emotionante, atat pe micul ecran, cat si pe proprietatile online ale Kanal D.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Vedetele Antena Stars, reunite într-o locație exclusivistă pentru lansarea noii colecții: “Toamna asta se poartã Stars!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA STARS
 

În această toamnã, vedetele Antena Stars au lãsat deoparte gândurile de vacanţă şi s-au reunit pe platourile de filmare, de data aceasta o locaţie exclusivistã – un club extravagant din nordul Capitalei, unde au înregistrat noul promo al staţiei. Odatã cu sloganul “Toamna asta se poartã Stars”, noua grilă de toamnă a staţiei a fost marcată şi de schimbãri importante la nivelul graficii, ce au fost integrate şi în noul promo, dar şi de modificãri importante de decor.

Pe durata unei nopţi întregi, pentru cã pe timpul zilei transmit live în casele telespectatorilor, vedetele staţiei au rãspuns prezent în faţa camerelor de filmare şi au defilat pe podium, în lumina reflectoarelor, prezentându-şi cele mai noi “colecţii”. “Rãi da’ buni”, “Agenţia VIP”, “Te iubesc de nu te vezi”, “Star Chef”, “Refresh by Oana Turcu”, “Stãpânii vedetelor” şi “Dosarele VIP” au lansat sezoane noi în aceastã toamnã, în vreme ce “Star Matinal”, “Star News” si “Star Magazine” şi-au continuat promisiunea de a le aduce telespectatorilor zi de zi, mixul perfect de ştiri şi divertisment.

Cum programul foarte încărcat din timpul anului abia le permite să se vadă câteva minute pe holurile studiourilor, vedetele au profitat de ocazie şi s-au distrat pe cinste la aceste filmări. “Noroc cu filmãrile de promo, cã reuşim şi noi sã mai bem o cafea împreunã, chiar şi în creierii nopţi, cum s-a întâmplat de data asta!”, a glumit Mihai Morar, amfitrionul emisiunii “Rãi da’ buni”, de la Antena Stars. Din aceastã toamnã, Mihai îşi învitã telespectatorii sã-i treacã pragul noii sale “case” : “E mult loc mai cald, mai aproape de intimitatea unei sufragerii, un loc în care invitaţii se simt mult mai confortabil. Îl simt ca pe un spatiu de conversaţii între prieteni, nu de interviuri!”, mãrturiseşte vedeta Antena Stars.

Cristi Brancu, moderatorul emisiunii ”Agenția VIP”, și noua sa colegă Majda Aboulumosha, cei care fac și desfac în mondenul autohton, promit să aducă cea mai completă perspectivă asupra celor mai importante știri din lumea vedetelor: ”Agenția VIP are haine noi pentru această toamnă, de la studio, imagine, personaje și până la gazde, dar rămânem aceeași oameni care trăiesc prin și pentru telespectatori. Stelele aleg Antena Stars, pentru că suntem fresh și suntem glamour, chiar și atunci când spunem cele mai mici indiscreții! Dragi prieteni, alegeți să trăiți toamna în stil stars, ca să fiți la înălțime!”, este îndemnul lui Cristi Brancu.

Antena Stars a pornit în forță în toamna asta cu achiziții noi de vedete, cu un refresh general, iar pentru noul promo a fost lansată o linie originală de bijuterii pornind chiar de la logo-ul stației, pe care vedetele le-au purtat, pe podium,  în timpul filmărilor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending