Connect with us

Campanie TV

Știrile PRO TV lansează campania ”Rătăcit în sine. Depresia, boala mileniului”!

Redactia Radar de Media

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Campania ”Rătăcit în sine. Depresia, boala milieniului” începe luni, 16 aprilie, la Știrile PRO TV de la ora 17:00. Elena Lasconi, corespondent Știrile PRO TV, a pregătit o serie de reportaje cutremurătoare despre depresie, dar și povești de viață ale unor persoane publice care s-au confruntat de-a lungul timpului cu această boală.

Andreea Raicu, Monica Bârlădeanu, Diana Dumitrescu, Oana Roman și Cristina Bălan știu ce înseamnă să fii rătăcit în sine și vor vorbi deschis despre depresia care le-a marcat existența.

“Campania m-a consumat cel mai mult, din toată experiența mea de jurnalist, de 25 de ani. Am avut insomnii, am retrăit momente din copilărie pe care le-am vrut uitate. Am plâns împreună cu cei care au fost de acord să-și pună sufletul pe tavă și am înțeles cât de curajos este gestul lor. Românii nu apelează la psihoterapeut și psihiatru de teama stigmatizării, a pierderii locului de munca, a prietenilor, partenerilor. Plus că există si preconcepția care spune că, dacă apelezi la psiholog, psihoterapeut sau psihiatru, esti nebun.  Și nu numai la noi stau lucrurile așa. În întreaga lume, peste 300 de milioane de oameni au primit diagnostic de depresie. E posibil ca această campanie să vă tulbure și, mai ales, să deschidă răni. Dorința mea cea mai mare este ca, în cazul în care vă regăsiți în poveștile pe care le veți urmări la Știri, să găsiți puterea să apelați la un specialist! Dacă vedeți în jurul vostru prieteni, colegi care își duc depresia pe picioare, ajutați-i!”, a spus Elena Lasconi despre campania care debutează luni la Știrile PRO TV.

START VOT PREMIILE RADAR DE MEDIA 2018 – Etapa preliminară

Comentarii

comments

Campanie TV

“SĂ CREȘTI MARE!” – Campania de Crăciun a Știrilor Kanal D, în colaborare cu Asociația “Protagoniști în Educație”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Începând de astazi, 21 decembrie, Știrile Kanal D începe Campania “SĂ CREȘTI MARE!”, în colaborare cu Asociația “Protagoniști în Educație”. În cadrul principalului buletin informativ al Știrilor Kanal D, ora 19:00, de luni până joi, vom urmări reportaje emoționante realizate în mijlocul unor familii greu încercate, fiecare dintre acestea având mare nevoie de ajutor.

 

 

De Crăciun, Știrile Kanal D, împreună cu Asociația “Protagoniști în Educație” fac din urare o misiune de onoare și oferă copiilor care nu pot privi prea departe, curajul de a-și imagina viitorul pentru că, mai importante decât darurile care te cheamă să copilărești sunt darurile care te ajută să crești! Urmărește Știrile Kanal D, de la ora 19:00, și află cum poți și tu să ajuți un copil vulnerabil să rămână conectat la educație!

 

Asociația „Protagoniști în Educație” a fost înființată în anul 1996 de către voluntari italieni și români, cu sprijinul organizației italiene AVSI. De-a lungul anilor, asociația a implementat programe pentru a promova binele comun, venind în sprijinul celor mai vulnerabile grupuri sociale.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

În anul în care românii au demonstrat că sunt #deneoprit, campania Ajut eu revine la Antena 1

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

              Proiectul ambiţios Ajut eu revine la Antena 1 într-o perioadă în care oamenii au demonstrat că împreună sunt #deneoprit. După ce anul trecut, platforma www.ajuteu.ro a adus oameni cu dorinţe sau nevoi alături de semeni ai lor care le pot îndeplini şi, astfel, mii de visuri au devenit realitate, a venit din nou vremea ca românii să spună “Ajut eu!”.

 

Anul acesta, începând din 29 noiembrie, dată la care Antena 1 aniversează 27 de ani de existenţă pe piaţa media, românii de pretutindeni au din nou posibilitatea să schimbe destine şi să trăiască emoţia binelui. După mii şi mii de dorinţe împlinite cu ajutorul celor generoşi, a venit din nou vremea ca noi visuri să prindă aripi cu ajutorul românilor din toate colţurile lumii, în cadrul galei Ajut eu.

 

Începând din 29 noiembrie, spectacolul este #deneoprit, în trei zile de sărbătoare, la Antena 1. Astfel, la zi aniversară, încă de la primele ore ale dimineţii, în cadrul Observatorului dimineţii și de la ora 10, într-o ediţie de sărbătoare a emisiunii Neatza cu Răzvan şi Dani, telespectatorii vor putea cunoaşte unele dintre cele mai emoţionante dorinţe înscrise pe platforma Ajut Eu şi vor avea ocazia să simtă din nou emoţia binelui făcut. De la ora 14:00, într-o ediţie specială Acces Direct, Mirela Vaida va face cunoscute noi povești impresionante de viață și destine aflate la răscruce de drumuri care au nevoie să întâlnească un român inimos ce va spune: ”Ajut eu!”.

 

Cele mai îndrăgite vedete ale momentului le vor fi alături pe tot parcursul zilei, urmând ca după-amiaza şi seara dorinţele să prindă viaţă într-o gală maraton Ajut eu, un regal de divertisment marca Antena 1, din care nu vor lipsi momentele speciale Chefi la cuţite, Te cunosc de undeva! şi iUmor.

 

Pe 30 noiembrie, de Sfântul Andrei, românii vor marca alături de Antena 1 ”Ziua superstiţiilor”. Ediţiile speciale de sărbătoare Observator, Neatza cu Răzvan şi Dani, Mireasa şi Acces Direct vor scoate la iveală toate vedetele care cred în spirite, farmece, deochi sau care se închid în casă într-o zi de 13, în vreme ce seara Chefii vor ascuți cuțitele pentru a crea un adevărat spectacol în farfurii.

 

Sărbătoarea #deneoprit continuă marţi, 1 decembrie, cu o zi specială dedicată roast-ului. Vedetele vor ieşi la joc şi vor aduce în faţa publicului nume sonore din istoria românească de la primele ore ale dimineţii şi până seara, când telespectatorii se vor putea delecta cu un Roast Istoric iUmor. Într-o ediție cu totul specială atât pentru jurați, cât și pentru cei de acasă, Delia, Cheloo și Mihai Bendeac vor fi luați la ”roast” de cei mai mari domnitori, scriitori sau artiști din istoria României.   

 

Sărbătoare #deneoprit, spectacol #deneoprit, emoţie #deneoprit şi români #deneoprit, acestea sunt coordonatele sub care telespectatorii vor petrece timp de trei zile alături de vedetele Antena 1. Petrecem împreună o zi importantă din istoria României și dăruim aniversarea de 27 de ani de Antena 1 tuturor românilor care își doresc să trăiască emoția binelui.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

ZU TV a lansat campania „Wheels! Streets! Go!”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Începând din această săptămână, ZU TV scoate la rampă sporturile urbane în cadrul campaniei „Wheels! Streets! Go!” şi lansează un concurs cu premii foarte atractive. Campania se adresează practicanţilor de sporturi urbane, de la iubitorii de role, la skateboard, trotinetă sau BMX, iar vârsta minimă de participare este de 10 ani.

 

Pentru a se înscrie, participanţii trebuie să încarce pe pagina de concurs https://wheels-streets-go.myzutv.ro/ un video în care îşi prezintă trick-urile  şi să acumuleze cât mai multe voturi. Cei care votează, intră şi ei în cursa pentru un premiu special. Perioada de desfăşurare, premiile oferite, dar şi întregul regulament al campaniei pot fi consultate aici: https://wheels-streets-go.myzutv.ro/

 

În faza de start a campaniei, pe pagina de concurs pot fi urmărite videoclipuri model cu trick-uri si interviuri realizate cu practicanţi pasionaţi de sporturi urbane cunoscuţi: Marius Constantin – skateboard, Pavel Trifan – role,  Mihalcea Alexandru “AYU” – role, Stanciu David – BMX, Cojocariu Florinel “FLO” – BMX.

Încã de când s-a lansat, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360.

Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

TVR continuă să spună „Mulţumesc” în campania #RespectCelorDinLiniaIntai

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

            Criza prin care trecem acum cu toţii a produs schimbări pe care poate nici nu ni le imaginam în urmă cu ceva timp. Lumea a stat în loc pentru o vreme sau cel puţin are o altă dinamică. Dar sunt acei oameni care prin profesia lor, luptă ca să menţină totul în mişcare, pentru ca noi să fim în siguranţă şi sănătoşi, iar bătălia nu este deloc uşoară. Cadrelor medicale, pompierilor şi forţelor de ordine, TVR le spune #Mulţumesc în campania dedicată lor, #RespectCelorDinLiniaIntai.

            De peste o lună de zile, Televiziunea Română derulează o campanie specială dedicată eroilor care luptă direct şi activ cu pandemia. Doctori, asistenţi, infirmiere, poliţişti sau militari, cu toţii fac parte din prima linie a acestei bătălii. În cadrul Telejurnalului de seară, de la ora 20:00, putem asculta poveştile impresionante ale celor care pun datoria mai presus de orice. La finalul ştirilor TVR ne sunt prezentate reportaje din viaţa unor oameni speciali, pentru care fiecare zi de muncă reprezintă un risc, dar care nu se clintesc din misiunea lor.

Urmând exemplul altor oraşe din lume, turnul TVR este prima clădire din ţară care îşi aprinde în fiecare seară luminile în semn de omagiu. Lumini albe şi roşii ca simbol al solidarităţii, proiectarea tricolorului sau animaţii reprezentative vor putea fi urmărite de către toţi românii. O idee frumoasă menită să încurajeze şi alte instituţii în susţinerea celor care dau dovadă de spirit de sacrificiu şi devotament. Şi dacă tot am vorbit despre culori şi grafică, trebuie menţionat că proiectul este realizat în colaborare cu artistul Sergiu Doroftei, absolvent al Universității de Arte din București, cu o experiență de 15 ani în domeniul video. Logo-ul este unul sugestiv, reprezentând două aripi în tonuri roşiatice, asemenea sângelui atât de preţios pentru viaţă, pe un fond albastru deschis, alături de mesajul campaniei.

Campania „Respect celor din linia intâi” este a noastră a tuturor prin mesajele pe care fiecare le poate transmite eroilor acestor zile. Ne puteţi spune povestea eroilor pe care îi cunoaşteţi şi sunt acum la datorie. Scrieţi-ne pe numărul de WhatsApp 0733 508 076 sau pe pagina de Facebook Știrile TVR. Fiecare mesaj, fiecare încurajare, fiecare mulţumesc contează pentru a le arăta respect celor din linia intâi.” scrie Televiziunea Română pe reţeaua de socializare. Mesajele de mulţumire nu au întârziat să vină şi merită să urmăriţi în continuare adevărate poveşti de viaţă ale celor care luptă în fiecare zi pentru o lume mai bună şi mai sănătoasă.

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

Peste 11 milioane reach și 4.7 milioane de vizualizări în campania PRO TV #NeFacemBine!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

De o lună, PRO TV spune #NeFacemBine, campanie lansată în contextul acestei crize mondiale cu care ne confruntăm. Pe platforma nefacembine.ro și pe toate website-urile și rețelele de socializare PRO TV, vedetele s-au mobilizat și au creat conținut dedicat tuturor celor care și-au dorit să se relaxeze, distreze sau să învețe lucruri noi.

 

De la începutul lunii aprilie, PRO TV a promovat atât mesaje de conștientizare și de educare a publicului cu referire la pandemia COVID-19, dar și ore întregi de conținut video realizat de vedetele PRO TV pentru cei care au stat acasă în această perioadă.

 

Rezultatele campaniei #NeFacemBine la o lună de la lansare:

  • Vedetele PRO TV și-au dedicat multe ore pentru a le vorbi celor care ne urmăresc online despre cele mai bune rețete de mâncare, despre creativitate, despre cele mai bune filme de urmărit, le-au citit povești copiilor, au dat sfaturi despre frumusețe și make-up, au făcut sport și i-au învățat despre business și metode de adaptare a afacerilor în această perioadă.
  • Printre cei care au făcut materiale video în această perioadă se numără Adrian Nartea, Alina Gologan, Alina Vîlcu, Ana Morodan, Anghel Damian, Cristina Joia, Feihong Pascu, Geanina Ilieș, George Piștereanu, Jesus del Cerro, Jorge, Joseph Hadad, Meda Topârceanu, Mihai Mărgineanu, Mihai Petre, Olimpia Melinte, Omid Ghannadi, Valentin Ionașcu, Victoria Răileanu.
  • Au fost realizate 38 de materiale video, 19 înregistrate și 19 live, însumând aproximativ 1.000 de ore de conținut
  • În total, materialele au adunat 41.236 de ore de vizionare
  • Videourile din campanie au peste 4.7 milioane de vizualizări și peste 11 milioane reach

 

Pe protvplus.ro sunt disponibile gratuit toate materialele video în secțiunea #NeFacemBine.

Când facem bine, #NeFacemBine!

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

De 1 mai, românii au petrecut la PRO TV cu Solidar Local și OVERNIGHT!

Avatar

Published

on

Anul acesta de 1 mai, șoselele către mare și munte au fost goale, plajele nu s-au umplut cu urmele pașilor noștri, dar asta nu ne-a împiedicat să se distrăm. Anul acesta, petrecerile s-au mutat în casele românilor! PRO TV a susținut online și on-air două inițiative care au strâns în jurul lor oamenii care au dus petrecerile de 1 mai la următorul nivel: concertul Solidar Local (protvplus.ro) și producția OVERNIGHT, by UNTOLD (PRO TV)!

 

Câți oameni au urmărit OVERNIGHT?

PRO TV și UNTOLD au prezentat vineri noapte, de la 01:15, show-ul OVERNIGHT! Unii dintre cei mai urmăriți DJ din lume au pregătit set-uri special pentru această producție, artiștii din România au avut momente speciale, iar Cabral a fost gazda show-ului! Românii au ales să urmărească OVERNIGHT atât pe protvplus.ro, cât și la PRO TV, după miezul nopții!

 

Nu mai puțin de 265.000 de români din toată țara au urmărit OVERNIGHT la PRO TV! La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a fost lider de audiență, cu 2.2 puncte de rating și 22.0% share. Aproximativ 10.000 de utilizatori au urmărit streaming-ul live de pe protvplus.ro, adunând peste 4.000 de ore de vizionare, iar cele două live-uri de pe pagina de Facebook PRO TV au avut un reach de peste 240.000!

 

Românii au donat pentru Dăruiește Viață la Solidar Local!

PRO TV s-a alăturat inițiativei Solidar Local și a transmis vineri, pe platforma nefacembine.ro, cel mai mare festival din sufragerie, cu peste 40 de artiști români. Pentru a putea aduce acest festival în casele lor, românii au trebuit să plătească biletul: o donație către asociația Dăruiește Viață.

 

În cele 12 ore neîntrerupte de concerte ale artiștilor din România, printre care pot fi enumerați Julie Mayaya, Les Elephants Bizarres, Liviu Teodorescu, Nicole Cherry sau Seredinschi, peste 74.000 de lei au fost strânși, iar suma integrală va fi folosită pentru consolidarea capacității sistemului medical din România.

 

Când facem bine, #nefacembine!

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Campanie TV

PRO TV se alătură inițiativei Festival Solidar Local și transmite pe platforma campaniei #nefacembine cel mai mare festival din sufragerie!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Vineri, 1 mai, de la ora 12:00, PRO TV va transmite în cadrul campaniei #nefacembine, pe platforma www.nefacembine.ro, cel mai mare festival din sufragerie – Solidar Local. Peste 40 de artiști români vor concerta din sufrageria lor pentru a susține asociația Dăruiește Viață, care construiește un spital modular destinat tratării pacienților bolnavi de Coronavirus, aflați într-o stare gravă.

 

Solidar Local ne arată ce înseamnă să fim împreună, de la distanță. Împreună pentru a ajuta, dar și împreună pentru a ne bucura de o zi specială. Un festival pe care îl poți vedea din sufrageria ta, donând pentru Dăruiește Viață.

 

Nicole Cherry, Liviu Teodorescu, Jean Gavril, Seredinschi, Julie Mayaya, Tiberiu Albu, Umbra, C.T.C, Dora Gaitanovici, Breathelast, Days of Confusion, Dl. Dani, Emilian, Jurjak, Les Elephants Bizzares, Valeria Stoica, Om la lună, Phaser, Rockabella, Stema, Tibi Ibitoye, Vizi sau El Negro sunt câteva dintre numele care îi vor bucura pe români prin muzică, pe 1 mai. Cei care vor să ia parte la cel mai mare festival din sufragerie trebuie să-și achiziționeze un bilet de pe iabilet.ro, iar codul obținut la cumpărare să-l introducă pe plaforma nefacembine. ro, astfel vor avea acces la toate concertele. Banii obținuți din vânzarea biletelor vor fi donați asociației Dăruiește Viață și vor fi redirecționați către cauze care sprijină sistemul medical din România, dar și medicii care continuă să lupte în prima linie împotriva Coronavirusului.

 

”Ne bucurăm să vedem că atât de mulți oameni s-au mobilizat în această perioadă, au vrut să ajute și să se implice. Iar provocarea mai mare a fost de a face aceste lucruri respectând indicațiile de izolare și distanțare socială. Solidar Local ne arată cum să fim împreună, de la distanță și cum să-i ajutăm pe cei care au cea mai mare nevoie: personalul medical și pacienții. Un festival pe care poți să-l vezi din sufragerie și care-ți amintește cât de valoroasă este solidaritatea în vremuri de pandemie. Toate fondurile din vânzarea biletelor vor fi folosite de Dăruiește Viață pentru ridicarea Spitalului Modular 1 Elias și pentru achiziția de echipamente de protecție și echipamente medicale pentru spitalele din România. Le mulțumim tuturor celor care au fost implicați în organizare și artiștilor care au ales să ne susțină”, a declarat Oana Gheorghiu, fondator Dăruiește Viață.

 

Maratonul de concerte transmis vineri va fi moderat de Alex Dima. ”De 1 mai petrecem împreună! Peste 40 de trupe și artisti vor cânta la cel mai mare festival din sufrageria ta, vor fi peste 10 ore de muzică. Ne distrăm împreună și ajutăm. Banii strânși din vânzarea biletelor vor ajunge la Asociația Dăruiește Viață care construiește în curtea spitalului Elias un spital modular, din containere, în care vor fi tratați pacienții infectați, aflați în stare gravă. <<Împreună>> și <<responsabilitate>> sunt cuvintele care trebuie să ne caracterizeze în această perioada”, a spus acesta.

Dacă vrei să susții și tu lupta medicilor împotriva Covid-19, alătură-te celui mai mare festival din sufragerie.

 

Când facem bine, #nefacembine!

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending