Connect with us

AUDIENȚE TV

Știrile PRO TV, lider absolut de audiență în 2014. ”România, te iubesc!”, cotă de piață record în istoria emisiunii

Avatar

Published

on

Știrile PRO TV au dovedit și în acest an că informația de calitate, prezentată profesionist și obiectiv, are mereu de câștigat. Programele Știrilor PRO TV au fost lider absolut de audiență și în 2014, echipa demonstrând încă o dată profesionalismul de care a dat dovadă în ultimii 19 ani.

Primele 5 poziții în topul comercial al programelor de știri:

  • Știrile PRO TV 19:00 – 8.7 puncte de rating și 25.9% share
  • Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 8.5 puncte de rating și 22.6% share
  • Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.5 puncte de rating și 21.6% share
  • Știrile PRO TV 22:30 – 7.2 puncte de rating și 18.4% share
  • Ediții Speciale ale Știrilor PRO TV – 6.3 puncte de rating și 19.3 % share

 

Emisiunile de tip magazin care tratează teme diverse, în centrul de interes al românilor!

România, te iubesc! a înregistrat în acest an audiențe de top. Astfel, pe segementul publicului comercial audiența medie a fost de 6.2 puncte de rating și 17.8% share față de producțiile Antenei 1 care au înregistrat 2.8 puncte de rating și 7.9% share. Pe publicul urban, PRO TV a obținut o audiență de 5.6 puncte de rating și 13.2% share vs. 3.6 puncte de rating și 8.4% share înregistrate de Antena 1. Situație similară și la nivel național: România, te iubesc! a fost lider pe segmentul ei cu 5.5 puncte de rating și 12.9% share. Ediția din 9 noiembrie a înregistrat un share record în istoria emisiunii: 26% în cadrul publicului comercial.

Topul emisiunilor tip magazin în 2014:

  • România, te iubesc! – 6.2 puncte de rating și 17.8% share
  • iLikeIT – 3.1 puncte de rating și 18.1% share
  • Apropo TV – 2.9 puncte de rating și 11.3% share
  • Asta-i România – 2.9 puncte de rating și 7.5% share
  • Ce se întâmplă, Doctore? – 2.6 puncte de rating și 15.3 % share.

Emisiunea La Măruță, audiențe în creștere de la un sezon la altul!

Cu un platou nou, invitaţi cu greutate, surprize şi poveşti de viaţă surprinzătoare și subiecte pe bune, emisiunea prezentată de Cătălin Măruță a înregistrat în 2014 o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.5% share la nivel comercial, emisiunea aflându-se pe un trend ascendent față de sezoanele precedente.

Regal fotbalistic marca PRO TV

În ceea ce privește competițiile fotbalistice, PRO TV a difuzat în 2014 o serie de meciuri din cele mai importante competiții europene, precum și partide ale Echipei Naționale. Cele mai urmărite meciuri de fotbal în 2014 au fost:

  • PRO TV: România – Argentina / meci amical (martie) – 25 puncte de rating, 49.3% share
  • PRO TV: Steaua – Dinamo / Cupa României (martie) – 21.7 puncte de rating, 43.6% share
  • TVR 1: Germania – Argentina / Campionatul Mondial (iulie) – 18.3 puncte de rating, 45.1% share
  • PRO TV: Dinamo – Steaua / Cupa României (aprilie) – 18.1 puncte de rating, 40.1% share
  • PRO TV: Steaua – Astra Giurgiu / Cupa României (mai) – 17.1 puncte de rating, 40.9% share

 

Sursă date: Kantar Media România

Perioada: 1 ian-30 dec 2014

Foto montaj: RADAR DE MEDIA

Comentarii

AUDIENȚE TV

Digi24 și digi24.ro continuă să fie lideri de audiență și trafic

Avatar

Published

on

             Platforma media digi24.ro continuă să fie lider de trafic a șasea lună consecutiv, în categoria site-urilor de media din România, conform Biroului Român de Audit Transmedia (BRAT). De asemenea, postul de știri Digi24 este în continuare pe primul loc în topul audiențelor, pe segmentul publicului comercial. Astfel, canalul TV continuă şi în iulie să fie pentru a treia lună consecutiv, lider de audiență, conform datelor Kantar Media.

 

În ultimele șase luni, Digi24.ro a reprezentat, lună de lună, principala platformă media de informare online din România, conform măsurătorilor BRAT. Astfel, în perioada februarie-iulie 2020, peste 11 milioane de vizitatori unici în medie, au accesat lunar atât site-ul, cât și aplicația Digi24.

Digi24 continuă pentru a treia lună consecutiv să fie lider de audiență pe nișa televiziunilor de știri (public comercial) și pe locul patru în clasamentul general. În medie, peste 19.000 de telespectatori au urmărit emisiunile postului, ceea ce s-a tradus într-un rating mediu de 0,46% și o cotă de piață de 3,4%. În perioada mai-iulie, românii au ales Digi24 pentru a se informa corect. În data de 4 mai, la Știrile Zilei de la ora 15:00, 82.000 de telespectatori se uitau la Digi24. Astfel a fost înregistrat un rating mediu de 1,96% și o cotă de piață de 11,5% (segmentul comercial, urban, 18-49 ani).

 

Echipele Digi24 și digi24.ro îi asigură pe telespectatori și cititori că vor respecta în continuare misiunea deontologică de informare corectă și riguroasă și le mulțumeşte pentru fidelitatea și încrederea arătate !

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D îşi menţine poziţia de lider absolut de audienţă cu Ştirile Kanal D, de la ora 12:00

Avatar

Published

on

            Luni, 3 august, Kanal D a fost lider absolut de audienţă, cu Ştirile Kanal D de la ora 12:00, conform datelor furnizate de Kantar Media. Grupajul informativ de prânz Kanal D, prezentat de Ilinca Obadescu, s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

Peste o jumătate de milion (526.000) de români au urmărit ieri, în medie, în fiecare minut al difuzării, informaţiile relatate în Ştirile Kanal D, de la ora 12:00. Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat staţiile concurente, înregistrând 3,0% rating şi 18,8% cota de piaţă, pe targetul Naţional, 2,1% rating şi 14,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban, şi 1,7% rating şi 18,9% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

Minutul de aur, atins la 12:21, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, peste 608.000 de telespectatori din întreaga ţară.

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.8526
 Romania TV2.214.1394
 Pro TV1.59.2258
STIRILE KANAL D 12:00Antena 11.49.0253
12:00-13:00Cartoon Network0.74.4123
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.114.1205
 Romania TV1.912.3178
 Antena 11.59.9144
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.7140
12:00-13:00Digi 240.95.884
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D1.718.972
 Antena 11.213.150
 Digi 240.910.038
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.99.436
12:00-13:00Romania TV0.77.529
Source: Kantar Media Romania    
Date: 03.08.2020    

 

Comentarii

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Ştirile Kanal D de la ora 12:00, lider absolut de audienţă

Avatar

Published

on

            Kanal D a fost lider incontestabil de audienţă cu Ştirile prânzului difuzate joi, 30 iulie. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare 12:00 – 13:00, Kanal D a devansat celelalte staţii concurente, pe toate categoriile de public monitorizate, înregistrând aproape 30% cota de piaţă, pe targetul Comercial, de peste două ori mai mult faţă de următorul post TV clasat.

 

Ieri, în intervalul orar 12:00 – 13:00, Kanal D s-a poziţionat pe primul loc în topul televiziunilor din România, cu 2,0% rating şi 28,3% cota de piaţă, pe targetul Comercial, 3,0% rating şi 18,0% cota de piaţă, pe targetul Naţional, şi 2,2% rating şi 16,1% cota de piaţă, pe targetul All Urban.

 

O medie de peste o jumătate de milion (536.000) de telespectatori din întreaga ţară, urmăreau ieri materialele prezentate în Ştirile Kanal D. Minutul de maximă audienţă, atins la 12:20, a adunat în faţa micilor ecrane, la Kanal D, 595.000 de privitori.

 

18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.028.382
 Antena 10.811.333
 Romania TV0.57.321
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV0.57.121
12:00-13:00Antena 30.33.811
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
    
     
All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2.216.1210
 Romania TV1.611.8154
 Antena 11.39.3122
STIRILE KANAL D 12:00Antena 31.28.7113
12:00-13:00Pro TV1.18.3109
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    
     
     
NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3.018.0536
 Romania TV2.212.9384
 Antena 12.011.8350
STIRILE KANAL D 12:00Pro TV1.59.1270
12:00-13:00Antena 31.05.6168
Source: Kantar Media Romania    
Date: 30.07.2020    

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0