Connect with us

AUDIENȚE TV

Știrile PRO TV, lider absolut de audiență în 2014. ”România, te iubesc!”, cotă de piață record în istoria emisiunii

Published

on

Știrile PRO TV au dovedit și în acest an că informația de calitate, prezentată profesionist și obiectiv, are mereu de câștigat. Programele Știrilor PRO TV au fost lider absolut de audiență și în 2014, echipa demonstrând încă o dată profesionalismul de care a dat dovadă în ultimii 19 ani.

Primele 5 poziții în topul comercial al programelor de știri:

  • Știrile PRO TV 19:00 – 8.7 puncte de rating și 25.9% share
  • Sport, Știrile PRO TV 19:00 – 8.5 puncte de rating și 22.6% share
  • Vremea, Știrile PRO TV 19:00 – 8.5 puncte de rating și 21.6% share
  • Știrile PRO TV 22:30 – 7.2 puncte de rating și 18.4% share
  • Ediții Speciale ale Știrilor PRO TV – 6.3 puncte de rating și 19.3 % share

 

Emisiunile de tip magazin care tratează teme diverse, în centrul de interes al românilor!

România, te iubesc! a înregistrat în acest an audiențe de top. Astfel, pe segementul publicului comercial audiența medie a fost de 6.2 puncte de rating și 17.8% share față de producțiile Antenei 1 care au înregistrat 2.8 puncte de rating și 7.9% share. Pe publicul urban, PRO TV a obținut o audiență de 5.6 puncte de rating și 13.2% share vs. 3.6 puncte de rating și 8.4% share înregistrate de Antena 1. Situație similară și la nivel național: România, te iubesc! a fost lider pe segmentul ei cu 5.5 puncte de rating și 12.9% share. Ediția din 9 noiembrie a înregistrat un share record în istoria emisiunii: 26% în cadrul publicului comercial.

Topul emisiunilor tip magazin în 2014:

  • România, te iubesc! – 6.2 puncte de rating și 17.8% share
  • iLikeIT – 3.1 puncte de rating și 18.1% share
  • Apropo TV – 2.9 puncte de rating și 11.3% share
  • Asta-i România – 2.9 puncte de rating și 7.5% share
  • Ce se întâmplă, Doctore? – 2.6 puncte de rating și 15.3 % share.

Emisiunea La Măruță, audiențe în creștere de la un sezon la altul!

Cu un platou nou, invitaţi cu greutate, surprize şi poveşti de viaţă surprinzătoare și subiecte pe bune, emisiunea prezentată de Cătălin Măruță a înregistrat în 2014 o audiență medie de 5.1 puncte de rating și 19.5% share la nivel comercial, emisiunea aflându-se pe un trend ascendent față de sezoanele precedente.

Regal fotbalistic marca PRO TV

În ceea ce privește competițiile fotbalistice, PRO TV a difuzat în 2014 o serie de meciuri din cele mai importante competiții europene, precum și partide ale Echipei Naționale. Cele mai urmărite meciuri de fotbal în 2014 au fost:

  • PRO TV: România – Argentina / meci amical (martie) – 25 puncte de rating, 49.3% share
  • PRO TV: Steaua – Dinamo / Cupa României (martie) – 21.7 puncte de rating, 43.6% share
  • TVR 1: Germania – Argentina / Campionatul Mondial (iulie) – 18.3 puncte de rating, 45.1% share
  • PRO TV: Dinamo – Steaua / Cupa României (aprilie) – 18.1 puncte de rating, 40.1% share
  • PRO TV: Steaua – Astra Giurgiu / Cupa României (mai) – 17.1 puncte de rating, 40.9% share

 

Sursă date: Kantar Media România

Perioada: 1 ian-30 dec 2014

Advertisement

Foto montaj: RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending