Connect with us

Campanie TV

Stirile PRO TV prezinta campania ”100 de ani in 100 de zile”!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Știrile PRO TV prezintă campania – document care celebrează centenarul României: ”100 de ani în 100 de zile”, realizată cu ajutorul Arhivelor Naționale ale României. Timp de 100 de zile, Paula Herlo, Alex Dima, Cosmin Savu, Rareș Nastase și Paul Angelescu vor prezenta, an cu an, evoluția României pornind de la 1918.

Seria de mini-documentare ce vor fi prezentate în fiecare zi, la Știrile PRO TV, va vorbi despre oameni importanți care au construit România de astăzi, despre evenimentele care au marcat cursul istoriei noastre, dar și despre cei care vor putea să schimbe următorii 100 de ani.

 

Se apropie aniversarea a 100 de ani de la momentul culminant pentru care Romania a intrat în primul război mondial: marea unire înfăptuită în 1918. Știrile PRO TV celebrează evoluția țării și trec în revistă principalele evenimente din fiecare an din ultimul veac. Războaie și alianțe, căsătorii și decese, invenții sau înființarea instituțiilor necesare în modernitate, toate acestea sunt marcate în 100 de mini-documentare în 100 de zile pentru 100 de ani de România”, a spus Cosmin Savu, cel care le va spune telespectatorilor povestea primilor 20 de ani ai României din perioada interbelică.

 

Una dintre cele mai dificile perioade prin care a trecut România va fi aratată de Paul Angelescu în cadrul Știrilor PRO TV. ”Instaurarea dictaturii regale, dezmembrarea României Mari, venirea la putere a legionarilor, trecerea la dictatura militară, intrarea armatei române în cel de-Al Doilea Război Mondial pe frontul est, holocaustul din România, întoarcerea armelor și trecerea de partea aliaților, primii ani ai regimului comunist și sovietizarea economiei. Toate s-au întamplat în această perioadă (1938 – 1958) agitată din istoria României, în care la conducerea țării au fost unele dintre cele mai controversate personalități ale țării noastre”, spune Paul Angelescu.

 

Puterea sistemului comunist ajunge la cote nebănuite în perioada 1958 – 1977, iar tot atunci în fruntea statului este pus Nicolae Ceaușescu. Despre aceasta etapă crucială în evoluția României va vorbi Alex Dima. ”Pe începutul acestor ani colectivizarea atinge cote maxime. În același timp, continuă și lupta împotriva celor care se opuneau sistemului, au loc arestări masive și mii de oameni sunt trimiși la reeducare prin muncă, sunt naționalizate casele foștilor industriași. Lumea are parte de tulburări și evenimente istorice. În România, comunismul se întărește. În 1965 moare Gheorghe Gheorghiu Dej și Ceașescu este ales președinte. Începe marea industrializare, se interzice avortul, apare legea care prevede că cei care părăsesc țara în mod clandestin pierd cetățenia română. România intră în ”etapa făuririi societății multilateral dezvoltate” care cuprinde câteva cincinale, doctrină ce va marca dezvoltarea viitoare a României”, spune Alex Dima.

 

Raționalizare, revoluție, mineriade și datorii externe, acestea sunt câteva dintre elementele cheie pe care le va prezenta Paula Herlo din perioada 1978 – 1997. ”100 de ani în 100 de zile e o lecție de istorie. O întoarcere în trecut ca să știm cine suntem și cine am putea fi. Să învățăm din greșelile istoriei ca să scriem următorii 100 de ani pentru generațiile ce vin. Eu spun poveștile anilor 1978 – 1997 și pentru mine au fost întoarcerea în copilăria mea, în anii în care comunismul a distrus tot. Le voi spune telespectatorilor totul despre cum a început raționalizarea, cum am plătit noi, copii și părinții noștri, datoria externă, despre revoluție și mineriade, despre trecerea de la comunism la o democrație pe care unii și azi încearcă să o înțeleagă”, a spus Paula Herlo.

 

De ultima etapă a istoriei României (1998 – prezent) se va ocupa Rareș Năstase, cel ne va prezenta România în plină tranziție, cu aderarea la NATO, și mai apoi la Uniunea Europeană, România până în zilele noastre: ”Voi arăta România în plină perioadă de tranziție, cu marea denominare, cu ruperi de alianțe politice, cu suspendarea președintelui și cu mari dosare de corupție. Sunt 20 de ani în care se vede și boom-ul economic, și criza, dar și o transformare a lumii întregi, odată cu uriașa dramă de la World Trade Center, când omenirea a cunoscut tragediile provocate de terorism. Sunt anii în care au apărut în România mall-urile și multinaționalele, dar a avut loc și marea privatizare prin lichidare, cea care a măcinat, încet și sigur, industria românească”, spune Rareș Nastase.

Comentarii

Campanie TV

Digi lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu!”

Avatar

Published

on

            Deja nu mai este o necunoscută cifra mică a donatorilor de sânge din România. În plus, în această perioadă, mulți oameni au evitat să mai doneze. Grupul Digi, alături de asociația HEM, cu susținerea Digi24, Digi FM și PRO FM, lansează campania „Fă-ți curaj! Donează și tu”. Scopul proiectului este acela de a oferi o picătură de curaj tuturor celor care încă nu s-au decis să facă acest gest nobil și să salveze vieți.

 

Cu doar 50.000 de donatori în plus s-ar putea rezolva problema sângelui în București, orașul către care se îndreaptă majoritatea pacienților din țară pentru intervenții și operații care le-ar putea salva viața. Pandemia a îndepărtat însă oamenii, nu doar unul de celălalt, ci și de Centrele de Transfuzii Sangvine, unde în lunile aprilie și mai 2020 numărul donatorilor s-a înjumătățit față de lunile corespondente din anul 2019.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este apelul pe care Grupul Digi și Asociația HEM îl adresează potențialilor donatori de sânge, în cadrul unei campanii media care debutează la Digi24, Digi FM și Pro FM.                                                                                                                                                                         

            „Campania Digi donează viață, pe care am derulat-o în cadrul grupului nostru anul trecut, ne-a arătat că printre colegii noștri se numără mulți donatori constanți. Rata mare de donatori viabili din rândurile celor înscriși este o dovadă că angajații noștri au grijă de starea lor de sănătate și înțeleg importanța actului donării de sânge. Sperăm ca aceste acțiuni de educare și sensibilizare să îi determine pe cei care nu au avut până acum curajul să doneze să facă acest pas. Este un act de voluntariat prin care ne oferim nouă șansa unei vieți sănătoase, dar și celor aflați la nevoie le insuflăm speranță și încredere că vor învinge suferința fizică”, a declarat Luiza Domnișoru, director Comunicare și CSR.

 

 

Președintele Asociației HEM și #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, Marian Costache, a explicat care este obiectivul campaniei: „Programul național „N-avem SÂNGE?!”, derulat de Asociatia HEM, și-a propus întotdeauna să adreseze în mod direct frica, principala piedică în calea donării de sânge. Sigur că această frică poate fi rafinată. Poate fi vorba de teama de ac, de halat alb, de miros de spital sau de pierderea de sânge, pur și simplu. De fiecare dată însă, ea funcționează la fel și produce un blocaj. Prin urmare, misiunea noastră ca agregator de comunitate este ca pe de-o parte să-i ajutăm pe cei sănătoși, dar încă temători, să se întâlnească cu acea parte din ei care s-a temut de ac, în copilărie, iar pe de altă parte să-i ajutăm pe adulții din prezent cu un scop mai înalt, pentru care merită să-și depașească și chiar să-și vindece teama ce vine din trecut. Acest scop înalt numit VIAȚA! În acest context, este absolut minunat parteneriatul cu Grupul Digi, ale cărui produse media au comunicat întotdeauna relevanța și echidistanța și ai cărui oameni au stat curajoși în linia întâi, chiar și în această pandemie pe care o traversăm”.

 

Campania invită potențialii donatori să conștientizeze momentele de curaj din cotidian și simultan, să-și lanseze o nouă provocare, salvarea unei vieți. Spoturile radio și TV vor fi difuzate pe posturile Digi în perioada 1 iulie – 15 septembrie 2020. Printre susținătorii campaniei se numără jurnaliștii Digi24, Carla Tănasie, realizatoarea campaniei despre sănătate Pacient în România, Andreea Brașovean, donatoare „de cursă lungă”, Teodora Tompea, Cosmin Prelipceanu, Marius Pancu și Ioana Ciurlea.

 

În FM, vocile care vor spune Fă-ți curaj! Donează și tu” vor fi Sebastian Coțofană și Mădălina Petre (Pro FM), gazdele Dimineții Blană, iar de la Digi FM, Matinalul, format din Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov și Bogdan Ciuclaru.

 

            „Fă-ți curaj! Donează și tu” este a doua campanie de stimulare a donării de sânge organizată de Grupul Digi. Anul trecut, 677 de angajați Digi au donat sânge pentru aproximativ 1.800 de pacienți în cadrul campaniei „Digi donează viață”, proiect distins cu mențiune la Romanian CSR Awards 2020.

 

Despre Asociaţia HEM

Asociaţia HEM este un ONG ce are ca singur obiectiv derularea Programului Naţional „N-avem SÂNGE?!” www.n-avemsange.ro . Acest lucru se întâmplă inclusiv prin intermediul unei comunităţi de #bloodfluenceri, de ambasadori ai donării voluntare, la nivel naţional, ce numără în prezent peste 550 de membri

(https://www.facebook.com/groups/151237075453912/).

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

1 Iunie: Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Peste 30 de vedete TVR participă la campania în care Ziua Copiilor durează o lună
Din 30 mai până în 30 iunie, TVR „DĂ RESTART COPILĂRIEI”

Anul acesta, Ziua Internaţională a Copilului are o semnificaţie aparte la TVR. Dacă până acum, de 1 iunie, TVR şi-a deschis larg porţile pentru copiii de toate vârstele cărora le-a oferit petreceri, jocuri, spectacole şi surprize minunate, de această dată, în contextul pandemiei care ne-a schimbat viaţa, Televiziunea publică le reaminteşte adulţilor că acum, după luni de carantină, trebuie să revenim la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu încredere şi cu speranţă.

Iuliana Tudor, Liana Stanciu, Adelin Petrişor, Marina Almăşan, Iuliana Marciuc, Virgil Ianţu, Irina Păcurariu, Corina Dănilă, Raluca Arvat, Nadine, Ruxandra Gheorghe, Daniel Coman, Costin De;liu, Marius Constantinescu, sunt numai câteva dintre cele peste 30 de vedete care dau startul campaniei TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!”.

De 1 iunie, TVR le reaminteşte adulţilor că putem reveni la normal învăţând de la cei mici cum să trecem peste greutăţi cu candoare, naturaleţe şi eficienţă. De la ei trebuie să învăţăm lucrurile simple, cu adevărat importante: să zâmbim, să visăm, să sperăm, să prindem încredere şi curaj, să nu ne pierdem speranţa.

Din 30 mai până în 30 iunie, Campania TVR „3,2,1…Iunie. Restart copilărie !!!” ne provoacă pe toţi să redevenim copii şi să arătăm lumii întregi acest lucru. Fiecare poate posta pe pagina de Facebook a TVR scurte înregistrări filmate cu telefonul care să demonstreze că şi adulţii au ce învăţa de la copii, iar la sfârşitul campaniei, cele mai bune/apreciate filmuleţe vor fi premiate  (vezi aici regulamentul de participare).

Primii care au acceptat provocarea de a realiza astfel de înregistrări sunt vedetele TVR care, alături de cei mici sau singuri, au „dat examenul copilăriei”. Filmările lor sunt numai câteva exemple că cei mari pot învăţa lucruri simple de la copiii lor. Înregistrările lor vor fi făcute publice online sau la tv în primele zile ale campaniei, fiecare dintre noi fiind invitat pe parcursul lunii iunie să le urmeze exemplul.

Când se termină copilăria? Niciodată – pentru că ea este o stare care ţine de minte şi de suflet, nu de vârsta biologică. Şi pentru că nu este simplu să redevenim copii şi să găsim acea resursă internă a lor de a trece peste greutăţi cu zâmbetul pe buze – în acest an, la TVR, avem nu doar o zi, ci exact o lună în care putem să învăţăm acest lucru.

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Desenul copilului tău poate apărea pe 1 iunie la PRO TV!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

În această perioadă, copiii sunt cei mai fericiți pentru că își petrec zilele în familie, studiază acasă, se joacă și recuperează tot timpul pe care nu și l-au petrecut alături de părinți. Copiii sunt o sursă inepuizabilă de motivare și voie bună pentru cei din jur și nu numai, iar acum inocența și modul lor simplu de a gândi ne poate aduce tuturor speranța că #NeFacemBine. De aceea, pe 1 iunie, PRO TV spune Copiii ne fac mari.

 

În inima unui copil încape întregul univers. Iar în ochii lui, oameni mari sunt super eroi! Cine este eroul copilului tău? PRO TV provoacă toți copiii la creativitate, iar desenele lor vor putea fi difuzate la televizor!

 

Tot ce trebuie este ca fiecare copil să facă un desen cu tema “Eroul meu preferat”, iar părinții, bunicii sau prietenii să trimită creațiile până pe 28 mai pe adresa de email copiiinefacmari@protv.ro sau să le posteze pe Instagram cu hashtag #copiiinefacmari și cu tag către pagina @protv_romania.

 

Cele mai creative desene vor fi difuzate la PRO TV luni, 1 iunie, în clipuri speciale și în edițiile speciale ale emisiunilor Vorbește lumea și La Măruță!

 

Copiii ne fac mari!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0