Connect with us

Campanie TV

Stirile TVR lanseaza de 1 iunie campania “Copii cu greutate”

Published

on

 

In cadrul Telejurnalului de la ora 19, de la TVR 2  vor fi difuzate 22 de reportaje din campania “Copii cu greutate”

 

Statisticile arată că România se confrunta cu un fenomen în creştere a obezităţii infantile, iar specialiştii avertizează că peste 11% din populaţia ţării este afectată de diabet. Una dintre principalele cauze: în România lipseşte educaţia nutritivă.

 

Cel mai mare “duşman” al copiilor cu probleme de greutate este zahărul, în special zahărul din sucuri. Dar întreg stilul de viaţă trebuie regândit: copiii sunt din ce în ce mai sedentari, supuşi agresiunii reclamelor la produse fast-food sau pur şi simplu nesănătoase, părinţii, foarte ocupaţi, nu mai au timp de ritualul meselor în familie gătite cu produse proaspete, calculatorul şi tableta îi ţin pe cei mici lipiţi de scaun, orele de sport sunt puţine şi ineficiente.

Specialiștii cer chiar ca obezitatea să fie declarată boală cronică. Acest flagel a crescut alarmant în ultimii 10 ani, cu 18 la sută. Tendinţa se menţine şi în România, unde, în ultimii șase ani, numărul copiilor obezi a crescut cu 10 procente.

 

Mai grav este faptul că obezitatea afectează din ce în ce mai mulţi copii, de la vârste din ce în ce mai fragede. Campania Ştirilor TVR, “Copii cu greutate”, îşi propune să aducă acest fenomen în dezbaterea spaţiului public. Cât din povara obezităţii o poartă copilul şi cât revine părinţilor, societăţii, şcolii, culturii sociale în care îi educăm? Şi nu în ultimul rând cât costă obezitatea infantilă? Cât îl costă pe micul supraponderal, cât îi costă pe părinţii acestuia, dar cât ne costă pe noi toţi, cât costă statul? Vom discuta despre bullying şi marginalizare.

 

Vom interva specialişti dintr-un câmp larg de expertiză: medici, psihoterapeuţi, fizioterapeuţi, profesori, antropologi, specialişti în gastronomie si experţi în piaţa muncii. Vom întreba autorităţile care sunt soluţiile pe care le pregătesc pentru diminuarea fenomenului obezităţii infantile. Îi vom asculta pe părinţi şi vom sta de vorbă cu copiii. Vom cunoaşte atât poveştile celor care au învins în lupta cu surplusul de greutate cât şi pe cele ale celor care încă luptă cu această problema. Vom încerca să demontăm miturile false ale sutelor de diete-minune şi ale pastilelor de slăbit.

 

Iar la finalul celor 22 de reportaje vom invita cei mai prestigioşi experţi în domeniu într-o dezbatere având “cărţile pe masă”. Campania se va derula pe tot parcursul lunii, cu începere de la 1 Iunie, în Telejurnalul de la ora 19.00, de luni până vineri.

 

Foto Credit: TVR

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Campanie TV

Focus prezintă o campanie despre agricultura deșteaptă

Published

on

Foto Credit: PRIMA TV
 

Știrile Focus prezintă, începând de miercuri, 10 octombrie, ora 18.00, o nouă campanie pornind de la situația dificilă din agricultura românească.

Reporterii știrilor Focus au găsit culturi ciudate pe terenurile din România și au descoperit mulți români care au abandonat cultura tradițională de grâu, mere, cartofi sau porumb. Reporterii Focus au străbătut țara în lung și lat pentru a aduce povești despre cum se face în țara noastră agricultura profitabilă. Telespectatorii vor urmări aceste reportaje la Prima TV, timp de o săptămână, până pe 17 octombrie. De la Constanța până în Bistrița și din Oradea până în Vrancea, Focus a descoperit cât costă și cât poți câștiga daca vei cultiva goji, lavandă, aronia, trufe sau dacă vei crește păuni, cerbi, căprioare și vaci angus.

De miercuri în cadrul știrilor Focus 18 telespectatorii pot urmări români care au înțeles cum se face agricultura deșteaptă și care au avut rezultate uimitoare și pot fi un exemplu pentru alți producători.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Paramount Channel lansează noua campanie de marketing „Filme. Magie”

Published

on

 

Detaliile contează enorm – e ceva ce auzim frecvent în ziua de astăzi și se aplică, fără excepție, și în industria cinematografică. Detaliile creează magia filmului; ceea ce noi vedem pe marele sau micul ecran este rezultatul muncii unei întregi echipe.

Pe 1 octombrie 2018, Paramount Channel dă startul unei noi campanii de marketing, care va sublinia detaliile ce compun magia filmului, de la decorațiuni, efecte speciale până la recuzită, sunet și cel mai important, cum acestea influențează percepția telespectatorului asupra unei pelicule. Cum spunea și celebrul Martin Scorsese: Cinemaul se definește prin ceea ce e în interiorul cadrului și prin ce rămâne în afara lui”. Efectele speciale pot oferi o imagine distorsionată a realității, astfel încât aceste detalii sunt luate prea în serios de public, creându-se un contrast între procesul de producție a filmului și rezultatul final.

„Am vrut să continuăm tradiția în care ne concentrăm asupra procesului creativ, permițându-le telespectatorilor accesul în culise. O scenă spectaculoasă nu este doar o scenă spectaculoasă, ci reprezintă mai mult de atât, nu se termină unde se termină ecranul televizorului, ci are propria ei poveste. Am încercat prin această campanie să arătăm într-un mod amuzant cum se întâlnesc cele două lumi: a realității și a ficțiunii. Sperăm ca și această campanie să aibă un succes similar cu cel de anul trecut, «Filme care ne plac așa cum sunt», premiată cu Promax la nivel european și mondial”, a spus András Martsa, Senior Promo Producer, Paramount Channel.

Campania, producție maghiară a Viacom, în colaborare cu casa de producție Malvin, este una dintre cele mai importante ale canalului de până acum și se va desfășura în trei țări din Europa: România, Ungaria și Polonia. Prin intermediul a trei spoturi care arată imagini din making-of-ul lungmetrajelor romantice, western și de acțiune, Paramount Channel dorește să ilustreze cum arată în realitate o filmare și ce se vede pe ecran în urma adăugării efectelor speciale.

„Este ceva foarte bizar, dar și amuzant, dacă ne gândim că cele mai emoționante, intime sau înfricoșătoare scene, pe care le privim cu deplină empatie la televizor, s-au născut în cele mai nefirești moduri. În această campanie, elementul asupra căruia ne-am concentrat a fost conexiunea ciudată dintre film și realitate”, a spus Daniel Kabai, Creative Director, Paramount Channel.

Campania poate fi văzută în luna octombrie pe panourile publicitare din mediul urban, în cel online și pe micile ecrane, în spoturi dedicate pe Paramount Channel, dar și difuzate de posturile Digi 24, TLC, National Geographic, Animal Planet și National Geographic Wild.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Campanie TV

Stirile Kanal D, transmisiuni live de la Strasbourg, intr-un moment cheie pentru Romania

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Nicoleta Dragusin, corespondentul special Stirile Kanal D la Strasbourg va prezenta, la cald, ultimele informatii cu privire la situatia Romaniei in fata oficialilor Uniunii Europene.

Incepand din aceasta seara, la Stirile Kanal D, de la ora 18:45, telespectatorii vor putea urmari timp de trei zile, informatii actualizate despre explicatiile date de Premierul Romaniei, Viorica Dancila, in fata oficialilor europeni, dar si  despre directia in care se indreapta tara noastra si ce se intampla cu legile Justitiei. De asemenea, violentele de la protestul din 10 august vor fi si ele supuse dezbaterii.

„Stirile Kanal D sunt la Strasbourg pentru ca avem datoria de a le prezenta telespectatorilor noștri tot ceea ce se întâmplă si se discută în acest moment crucial pentru viitorul european al României! Dezbaterea in plenul de la Strasbourg al Parlamentului European are ca temă respectarea statului de drept de către țara noastră, un element constitutiv vital pentru o democrație, iar România riscă sancțiuni foarte dure! Cele mai grave ar fi activarea Art. 7 din Tratatul U.E., care presupune si suspendarea dreptului de vot, si sistarea fondurilor europene! Premierul Viorica Dăncilă si ministrul de Justiție, Tudorel Toader, sunt aici, la Strasbourg, ca sa raspunda nelamuririlor existente la nivel european! Sunt foarte multe intrebari la care liderii familiilor politice europene asteapta raspuns, intrebari legate, printre altele, de independenta justitiei – dupa modificarea codurilor penale, continuarea luptei anticoruptie – dupa demiterea fostei sefe a DNA, Laura Codruta Kovesi, si legate de violentele inregistrate la protestul din 10 august, din Piata Victoriei”, spune Nicoleta Dragusin, corespondentul Stirilor Kanal D la Strasbourg.

Nu pierdeti in aceasta saptamana, in principalul grupaj informativ al zilei, interventiile live al corespondentului Kanal D, Nicoleta Dragusin, referitoare la un subiect extrem de sensibil ce poate afecta o tara intreaga.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending