Connect with us

ALL MEDIA

STRATEGIE | Provident a acordat de la începutul anului credite în valoare de 55 de milioane de euro

Published

on

 

Provident Financial România a anunțat la începutul lunii iulie demararea unui proces de repoziționare de brand sub sloganul „Când este important pentru tine”, derulat pe o varietate de canale de marketing, inclusiv cu o nouă campanie publicitară de televiziune. Cu această ocazie, ne-am dorit să aflăm mai multe despre compania de credite de consum.

Repoziționarea urmărește consolidarea unui brand puternic în domeniul financiar, adresat persoanelor care doresc să își asigure un nivel mai bun de trai, dar care nu au întotdeauna la îndemână resursele necesare pentru a transforma o ocazie într-o poveste frumoasă. “Această acţiune mută practic accentul dinspre rezolvarea problemelor în situații imprevizibile spre o abordare aspirațională”, declară Marilena Bârliga (foto), Senior Marketing al Provident Financial România.

Instituţia le propune persoanelor cu venituri medii un împrumut uşor de înţeles, simplu de gestionat şi rapid. Astfel, se evită birocraţia şi nu se cer garanţii. Contractul este explicit, de doar patru pagini, în care toate costurile sunt descrise transparent, fără clauze suplimentare, anexe, steluțe sau cuvinte complicate. Dobânda este fixă pe toată perioada contractului. În plus, compania este înțelegătoare atunci când clienții ei se confruntă cu dificultăți în a plăti ratele. “Nu în ultimul rând, clienții apreciază aspectul uman al afacerii noastre, adică modul în care sunt tratați, atenția și calitatea serviciilor pe care le primesc. Credem că un factor care ne diferențiază de alți creditori este tocmai acest serviciu personalizat care derivă din relația agent-client”, afirmă oficialul. Nu întâmplător, cea mai mare parte a clienților aleg serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu (peste 90%, în 2012). Ei apreciază faptul că pot alege să beneficieze de vizita săptămânală a unui agent și de faptul că primesc banii acasă în mai puțin de 48 de ore.

Compania utilizează tot mixul de comunicare, respectiv atât canalele clasice de publicitate – TV și online, cât şi presa scrisă. Întâlnirile cu reprezentați din presă, chiar şi cele informale, sunt foarte importante pentru comunicarea mesajelor cheie ale proceselor și operațiunilor Provident. “Acordăm o deosebită importanță comunicării strategice și consistenței mesajelor transmise deoportrivă în cadrul campaniilor noastre, al proiectelor de responsabilitate socială și al celorlalte acțiuni ale companiei”, spune Bârliga.

Noua campania publicitară poate constitui, la un moment dat, chiar o sursă de inspiraţie prin mesajul său nou ce mută accentul de pe cheltuială pe investiţie. “În definitiv, fiecare dintre noi îşi cheltuie banii mai devreme sau mai târziu; valoarea acelor bani este însă dată de durabilitatea beneficiului achiziţionat, fie el emoţional sau material. Iar pentru clienţii noştri suntem dispuşi să alocăm toate resursele necesare pentru pentru a le oferi produse de calitate optimă”, spune reprezentantul.

Cea mai mare parte a clienților au venituri disponibile (diferența dintre veniturile familiale și cheltuielile lunare) cuprinse între 800 și 1.200 de lei. Aproximativ 76% dintre ei sunt angajați și doar 24% dintre ei obțin venituri din pensii. Dovada unui venit stabil este obligatorie pentru emiterea unui împrumut. De regulă, clienții folosesc împrumuturile pentru a-și echilibra bugetele săptămânale, pentru a înlocui sau repara aparatură electrocasnică, pentru diverse cheltuieli medicale, pentru educație, pentru a face cadouri cu ocazii speciale sau pentru a merge în vacanță.

Pentru companie. primul semestru din acest an s-a încheiat cu un portofoliu de peste 269.000 de clienți activi. În prima jumătate a acestui an, compania de credite de consum a acordat împrumuturi în valoare de 54,9 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 12% comparativ cu perioada similară din 2012.

“Românii ne cunosc pentru ceea ce ei numesc <<credit la domiciliu>>, adică împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, oferite în maximum 48 de ore la domiciliul clienților, care apoi plătesc ratele săptămânal tot din confortul propriei locuințe, după un program stabilit împreună cu agenții Provident. Din 2010, clienții pot alege să primească și să plătească împrumutul prin transfer bancar, după metoda clasică a băncilor. Fără serviciul la domiciliu, clienții primesc banii în cont în maximum 12 zile de la solicitare și trebuie să facă dovada existenței unui cont bancar valid, deschis pe numele lor, la orice bancă din România”, declară Marilena Bârliga – Senior Marketing Manager al Provident Financial România.

Prin oricare dintre cele două variante, clienții pot împrumuta sume cuprinse între 500 și 3.000 de lei pe perioade de până la 60 de săptămâni. Clienţii existenţi pot obţine sume mai mari, de până la 5.000 de lei, în funcţie de comportamentul de plată şi de veniturile disponibile. Suma medie împrumutată este în jurul cifrei de 1.600 de lei.

Compania şi-a asumat prin angajamentul faţă de clienţi că fiecare dintre ei va fi tratat cu înţelegere în cazul în care apar schimbări neaşteptate ale posibilităţilor de plată şi că împreună vor găsi soluţia optimă în contextul dat. Clienţii nu plătesc niciodată mai mult decât ce își asumă prin semnarea contractului şi compania se mândreşte cu faptul că este singurul creditor din România care nu îşi penalizează clienţii pentru întârzâiere la plată. De exemplu, în 2012, cei mai mulți clienți au beneficiat de planuri de reeșalonare, fie prin plăți parțiale (81% din total clienți), fie prin reeșalonări totale (72% din total clienți), fără nici un cost suplimentar. În cazul în care clienţii refuză în mod repetat plata restanţelor, aceştia sunt transferaţi la departamentul intern de recuperare a datoriilor. Deşi nu exclud această posibilitate pe viitor, până acum Provident nu a activat niciodată mecanismele legislaţiei în vigoare pentru recuperarea datoriilor.

Întrucât compania îşi doreşte să fie cea mai bună în ceea ce priveşte calitatea serviciilor şi este cunoscut că acest lucru se poate realiza doar investind continuu în oameni, pe măsură ce activitatea se dezvoltă, creşte, şi investiţia în resursa umană creşte direct proporţional. Cantitativ, în acest moment Provident are o echipă formată din 780 de angajați și peste 3.800 de colaboratori, agenți independenți (Persoane Fizice Autorizate), în peste 70 de orașe din întreaga țară. “Pe de altă parte, trebuie să spunem că ne bucurăm de calitatea umană a acestor profesionişti care, pe lângă implicarea lor din ce în ce mai mare în acţiunile de voluntariat organizate de companie, aleg ei înşişi ca la nivel individual sau de echipă să susţină cauze în care cred. Doar în 2012 am contorizat peste 5.800 de ore de voluntariat ceea ce ne face să ne mândrim cu atributele oamenilor noştri care sunt, de altfel, cei dintâi ambasadori ai brandului, afirmă reprezentantul.

Provident Financial România se adresează cu precădere persoanelor cu venituri medii, care doresc să împrumute pe termen scurt sume mici pentru nevoi specifice, rapide și pe care să le poată restitui fără a se împovăra, în rate potrivite propriilor posibilități. onform rezultatelor financiare publicate la 30 iulie, veniturile companiei au depășit 37,2 de milioane de euro în primul semestru din 2013, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă din 2012. “Fireşte, ne dorim să păstrăm ritmul de creştere, cu atât mai mult cu cât în acest an, am deschis puncte de lucru în județele Bistrița-Năsăud, Caraș-Severin, Tulcea și Sălaj, singurele județe pe care compania nu le deservea până în acest moment și avem în plan o extindere geografică similară în a doua jumătate a anului, ceea ce ne va permite să deservim aproape în totalitate populația urbană din toate județele țării”.

În cei şapte ani de prezență pe piața locală, compania a investit în total în România peste 180 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 25 de milioane de euro.

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

PROGRAM TV ANTENA 1: 19 iulie – 25 iulie 2019

Published

on

 
Prev1 of 2

RADAR DE MEDIA vă prezintă programul TV + recomandări pentru postul  aferent ANTENA 1 perioadei 19 iulie – 25 iulie 2019. 

 

Vineri, 19 Iulie 2019

06.00 Observator (live)

08.00 Divertisment: ‘Neatza cu Razvan si Dani (live)

12.00 Observator (live)

14.00 (AP) Film serial: “Surorile” “Sisters aka Kardes Çocuklari”(ep 15 + 16)

An de producţie: Turcia 2019

Genul: drama

Cu: Ayca Bingol, Mehmet Slantug, Nur Fettahoglu, Afra Saracoglu

16.00 Observator (live)

17.00  News Magazine: Acces direct (live)

19.00 Observator (live)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

21.30 (12) Film: “Acvila legiunii a IX – a” – “The Eagle”

An de productie: SUA 2011

Genul: aventuri

Regia: Kevin Macdonald

Cu: Mark Strong, Channing Tatum, Jamie Bell

În Britania secolului al 2-lea, doi bărbați, un sclav și stăpânul său, se aventurează dincolo de lumea știută de ei pentru a purcede într-o călătorie primejdioasă care îi va face să încalce limitele loialității și trădării, ale prieteniei și urii, ale lașității și eroismului.

23.45 Reality  Show: Temptation Island – Insula iubirii (r)

03.00 Observator (r)

04.00 Film serial: “Surorile” – “Sisters” (r)

 

Sâmbãtã, 20 Iulie 2019

06.00 Observator (live)

10.00 (AP) Reality Show: Asia Express – Drumul Dragonului

Asia Express este călătoria și experienţa vieții pentru toate perechile care îi acceptă provocarea. Fără scenarii, fără situații premeditate, fără locuri special amenajate, formatul oferă aventură pură. 14 vedete au de parcurs un traseu de aproape 5000 de km, în zone dificile din Vietnam, Laos, Cambodgia și Thailanda, având la dispoziție un singur dolar pe zi. Cu ce se deplasează, ce mănâncă, unde reușesc să doarmă sunt lucruri care vor depinde numai și numai de ei, de abilitățile și norocul lor.

13.00 Observator (live)

14.00 Reality Show: Poftiti pe la noi: Poftiti la Nea Marin (r)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

22.00 (15) Film: “John Wick”

An de productie: SUA 2014

Genul: actiune

Regia: David Leitch, Chad Stahelski

Cu: Keanu Reeves, Willem Dafoe, Michael Nyqvist, Adrianne Palicki, Alfie Allen

După moartea subită a iubitei sale soții, John Wick primește un ultim cadou de la ea: un pui de beagle – o cățelușă pe nume Daisy, și un bilet în care îi cerea să nu uite să iubească. Dar doliul și tristețea lui John sunt întrerupte de mafiotul rus, sadicul Iosef Tarasov, care se îndrăgostește irevocabil de mașina lui John, un Boss Mustang, fabricat în 1969. Fiindcă John refuză să-i vândă mașina, Iosef și gealații lui îi iau Mustangul cu forța, intră peste el în casă bătându-l până la inconștiență și omorând-o pe micuța Daisy. Fără să-și dea seama, ei l-au trezit pe cel mai crud asasin care a existat vreodată în lumea interlopă.

00.00 (AP) Film: Film: “Razboiul stelelor: Razbunarea Lorzilor Sith” – “Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith”

An de producţie: SUA 2005

Genul: actiune/SF

Regia: George Lucas

Cu: Ewan McGregor, Liam Neeson, Natalie Portman, Jake Lloyd, Samuel L. Jackson

Demult, intr-o galaxie indepartata…

Cavalerul Jedi Anakin Skywalker trebuie sa ia o decizie de importanta cruciala. Pus in situatia de a alege intre a o pierde pe femeia iubita si a-si vinde sufletul pentru a o salva, Anakin cade prada tentatiilor oferite de partea intunecata a Fortei.
03.00 Observator (r)

04.00 Film: “Acvila legiunii a IX – a” – “The Eagle” (r)

 

Duminică, 21 Iulie

06.00 Observator (live)

10.00 (AP) Reality Show: Asia Express – Drumul Dragonului

13.00 Observator (live)

13.15 Film: “Omul cu masca de fier” – “The Man in the Iron Man” (r)

16.00 Reality Show: Poftiti pe la noi: Poftiti la Nea Marin (r)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

22.00 (12) Film serial: Baieti de oras

00.00 Film: “John Wick” (r)

02.00 Observator (r)

03.00 Film: “Razboiul stelelor: Razbunarea Lorzilor Sith” – “Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith” (r)

 

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Hans Klemm, Oana Pellea, Vlad Ivanov si Alexandru Andries vin la Festivalul de Film si Istorii Rasnov

Published

on

 

București, 9 iulie 2019
A 11-a ediție a Festivalului de Film și Istorii Râșnov (FFIR) va debuta vineri, 19 iulie, cu un
concert al trupei byron, în Grădina Cetății Râșnov, și cu proiecția filmelor „Leto / O vară
rock’n’roll”, în aer liber, și „Milk”, în Cinematograful Amza Pellea. Tema principală a FFIR 2019
va fi Libertatea. De-a lungul a 10 zile, festivalul propune 20 de dezbateri, 57 de proiecții
cinematografice, 8 concerte rock’n’blues’n’jazz, 3 spectacole de teatru, 1 cine-concert, 1 spectacol-
lectură și 12 concerte de muzică veche, care se vor desfășura în mai multe spații din Râșnov, Codlea
și Crizbav.
Sâmbătă, 20 iulie, Hans Klemm, ambasadorul Statelor Unite ale Americii în România, va participa
alături de David Saranga, ambasadorul Israelului în România, și de astronautul Dumitru Prunariu
la o dezbatere care va marca împlinirea a exact 50 de ani de la momentul istoric al aselenizării.
Panelul „50 de ani de la aselenizare – Tehnologie, Politică, Propagandă” va începe la ora 17:00 și va
fi găzduit de noul spațiu FFIR amenajat în curtea Școlii Gimnaziale “Peter Thal” Râșnov.
De asemenea, aniversarea a 70 de ani de la înființarea NATO vor fi marcați printr-o dezbatere care
va avea loc miercuri, 24 iulie, de la ora 14:30, la care vor participa, printre alții, atașatul militar al
Ambasadei SUA în România, colonelul Scott A. Weston, și șeful Direcţiei Informare şi Relaţii
Publice a MApN, colonelul Constantin Spînu. Aniversarea a 30 de ani de la căderea
comunismului în Estul Europei va fi marcată prin panelurile „Decembrie &#39;89”, la care va participa
directorul Teatrului Național din București, actorul Ion Caramitru, și care va avea loc sâmbătă, 20
iulie, de la ora 11:00, și „Libertate recâștigată – Libertăți pierdute? Dezbatere după 30 de ani”, la
care va participa Andrew Noble, ambasadorul Marii Britanii în România, și care se va desfășura în
după-amiaza zile de joi, 25 iulie, începând cu ora 17:00.
Competiția FFIR 2019 propune 15 filme documentare din Spania, Irak, Franța, Polonia, Bulgaria,
Italia, Argentina și România care își vor disputa premiul juriului de profesioniști condus de
cineastul francez Pierre-Henri Deleau, premiul juriului de 6 liceeni brașoveni și cel al publicului.
Prefațată de reprezentația spectacolului „HUOOOOO!!!” a trupei timișorene de teatru independent
Auăleu, dezbaterea „We don’t need no education?/!” se va bucura de participarea rectorului
Universității din București, Mircea Dumitru, și a rectoruluiUniversității de Vest din Timișoara,
Marilen-Gabriel Pirtea.
Actrița Oana Pellea va conferenția despre libertate în Grădina Cetății Râșnov, în seara de joi, 25
iulie, de la ora 20:00, în timp ce actorul Vlad Ivanov va fi invitatul special al ultimelor două zile

ale FFIR 2019, când va participa la concertul „Broken Musicke” din Biserica Evanghelică din
Râșnov și la dezbaterea „Cinema și libertate” și va răspunde întrebărilor publicului în sesiuni de
Q&amp;A prilejuite de proiecțiile filmelor „4 luni, 3 săptămâni și 2 zile” și „Apus / Sunset”.
Brașoveanul Alexandru Andrieș va susține, în seara zilei de 21 iulie, în Grădina Cetății Râșnov,
unul dintre cele mai așteptate concerte ale FFIR 2019, în timp ce, o seară mai târziu, Ada Milea și
Sir Vali Blues Răcilă vor susține „Experiment de Blues cu Alcool”, un spectacol-concert pornind
de la poemele lui Ion Mureșan.
Festivalului de Film și Istorii Râșnov 2019 va găzdui și o Școala de Vară la care vor participa 72
de studenți și 23 de liceeni din România și Republica Moldova.
Festivalul de arte contemporane Icon Arts va organiza la Râșnov, în parteneriat cu FFIR 2019, un
atelier de teatru-jazz coordonat de Oana Pellea și de muzicianul Mircea Tiberian, al cărui cursanți
vor prezenta, pe scena din Grădina Cetății, în ultima seară a Festivalului de Film și Istorii, un
spectacol de teatru și muzică în premieră absolută.
Mai multe detalii despre programul FFIR 2019 sunt de găsit pe facebook.com/filmsiistoriirasnov/
și pe ffir.ro. Biletele pentru accesul la dezbateri și la concertele din Grădina Cetății Râșnov pot fi
achiziționate online, de pe site-uleventbook.ro, și de la fața locului. Intrarea la toate proiecțiile de
film, spectacolele de teatru, concertele din Bisericile Evanghelice și celelalte evenimente din cadrul
FFIR 2019 va fi liber.


Festivalul de Film și Istorii Râșnov este un eveniment certificat Europe for Festivals, Festivals
for Europe și Eveniment Responsabil, organizat de Primăria Râșnov, Asociația Râșnov Society și
Asociația Mioritics.
FFIR are susținerea unor parteneri importanți: The German Marshall Fund, Banca Comercială
Română, ETA2U, Banca Transilvania, CEC, Trencadis, Medlife, RBC, Arnia, Fancourier,
Qualitance, Nuclearelectrica, Fundatia Sturza, Orange, OMV Petrom, Brinel, Purcari, Nespresso,
Portland, KPMG, PwC, Deloitte, Schneider, Druid, Autonom, VMS, Csiki Sör, Medoc.
Cu sprijinul financiar al: Centrul Național al Cinematografiei, Consiliul Județean Brașov, Freidrich
Naumann Foundation, Universitatea de Vest din Timișoara, Școala Națională de Studii Politice și
Administrative (SNSPA), Universitatea Transilvania Brașov.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Premieră în România: Cătălin Stoica aduce “Academia de Bine” la Digi FM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

La Digi FM iunie este luna noutăților și a premierelor. De luni, 17 iunie 2019, echipei din Panduri i se alătură unul dintre cei mai cunoscuți mental coach, Cătălin Stoica. Realizatorul noii emisiuni marca Digi FM “Academia de bine” este specialist în dezvoltare personală și jurnalist.                               

„E o plăcere să fac parte dintr-o asemenea echipă, mai ales că mulți dintre membrii săi îmi sunt colegi pentru a doua oară în viață”, spune Cătălin. „În cei 20 de ani de radio și televiziune, ne-am tot intersectat frumos și în mod câștigător pentru fiecare dintre noi.”

Alături de echipa Digi FM, Cătălin Stoica aduce o premieră pentru media românească: prima emisiune radio de dezvoltare personală, profesională și antreprenorială din România. În fiecare seară de luni, timp de două ore, Cătălin propune un dialog cu ascultătorii și o mai bună înțelegere a fiecăruia.                       „Vă invit în Academia de Bine, la un dialog super constructiv. Cu telefoane în direct. Vă propun tuturor o seară pe săptămână de dezvoltare personală. Nu vorbe goale, ci înțelegeri serioase ale mentalității de învingător. Ne vom conversa pe teme care chiar contează pentru fiecare dintre noi: imaginea de sine ca motor sau ca frână în calea succesului personal, secretele comunicării de calitate, persuasiune, transă hipnotică, motivație ca resursă zilnică, nevoi psihologice esențiale, inteligență emoțională, leadership înțeles pe bune… Vă asigur că Academia de Bine e singurul loc din FM în care vom atinge, cu efecte măsurabile, teme de mare interes. Pentru că dezvoltarea personală NU se face de la sine. Se face de la Tine! Și este imposibil să poți spune vreodată că ai investit PREA mult în propria persoană. Ca să știi!” este mesajul de întâmpinare al lui Cătălin.

„Cred că radioul și televiziunea m-au ajutat foarte tare să-mi dezvolt abilitatea de a comunica eficient. Am început în Ploiești, la Radio Prahova, am continuat în București, atât la radio, cât și la televiziune, în zona de divertisment, după care am realizat că toți acești ani m-au pregătit pentru coaching, training și profiling. Sunt membru John Maxwell Team, cea mai mare organizație de leadership și dezvoltare personală, profesională și antreprenorială din lume. M-am dezvoltat direct cu profesori și mentori ca John Maxwell – declarat în ultimii patru ani, de revista americană Inc. Magazine, drept cel mai influent expert în leadership la nivel mondial, cu Paul Martinelli, Michael Roach, Christian Simpson, dr. Edwin Yager sau Richard Bandler”, mai spune noul coleg al echipei “atotștiutoare” Digi FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: