Connect with us

ALL MEDIA

STRATEGIE | Provident a acordat de la începutul anului credite în valoare de 55 de milioane de euro

Published

on

 

Provident Financial România a anunțat la începutul lunii iulie demararea unui proces de repoziționare de brand sub sloganul „Când este important pentru tine”, derulat pe o varietate de canale de marketing, inclusiv cu o nouă campanie publicitară de televiziune. Cu această ocazie, ne-am dorit să aflăm mai multe despre compania de credite de consum.

Repoziționarea urmărește consolidarea unui brand puternic în domeniul financiar, adresat persoanelor care doresc să își asigure un nivel mai bun de trai, dar care nu au întotdeauna la îndemână resursele necesare pentru a transforma o ocazie într-o poveste frumoasă. “Această acţiune mută practic accentul dinspre rezolvarea problemelor în situații imprevizibile spre o abordare aspirațională”, declară Marilena Bârliga (foto), Senior Marketing al Provident Financial România.

Instituţia le propune persoanelor cu venituri medii un împrumut uşor de înţeles, simplu de gestionat şi rapid. Astfel, se evită birocraţia şi nu se cer garanţii. Contractul este explicit, de doar patru pagini, în care toate costurile sunt descrise transparent, fără clauze suplimentare, anexe, steluțe sau cuvinte complicate. Dobânda este fixă pe toată perioada contractului. În plus, compania este înțelegătoare atunci când clienții ei se confruntă cu dificultăți în a plăti ratele. “Nu în ultimul rând, clienții apreciază aspectul uman al afacerii noastre, adică modul în care sunt tratați, atenția și calitatea serviciilor pe care le primesc. Credem că un factor care ne diferențiază de alți creditori este tocmai acest serviciu personalizat care derivă din relația agent-client”, afirmă oficialul. Nu întâmplător, cea mai mare parte a clienților aleg serviciul suplimentar de gestionare la domiciliu (peste 90%, în 2012). Ei apreciază faptul că pot alege să beneficieze de vizita săptămânală a unui agent și de faptul că primesc banii acasă în mai puțin de 48 de ore.

Compania utilizează tot mixul de comunicare, respectiv atât canalele clasice de publicitate – TV și online, cât şi presa scrisă. Întâlnirile cu reprezentați din presă, chiar şi cele informale, sunt foarte importante pentru comunicarea mesajelor cheie ale proceselor și operațiunilor Provident. “Acordăm o deosebită importanță comunicării strategice și consistenței mesajelor transmise deoportrivă în cadrul campaniilor noastre, al proiectelor de responsabilitate socială și al celorlalte acțiuni ale companiei”, spune Bârliga.

Noua campania publicitară poate constitui, la un moment dat, chiar o sursă de inspiraţie prin mesajul său nou ce mută accentul de pe cheltuială pe investiţie. “În definitiv, fiecare dintre noi îşi cheltuie banii mai devreme sau mai târziu; valoarea acelor bani este însă dată de durabilitatea beneficiului achiziţionat, fie el emoţional sau material. Iar pentru clienţii noştri suntem dispuşi să alocăm toate resursele necesare pentru pentru a le oferi produse de calitate optimă”, spune reprezentantul.

Cea mai mare parte a clienților au venituri disponibile (diferența dintre veniturile familiale și cheltuielile lunare) cuprinse între 800 și 1.200 de lei. Aproximativ 76% dintre ei sunt angajați și doar 24% dintre ei obțin venituri din pensii. Dovada unui venit stabil este obligatorie pentru emiterea unui împrumut. De regulă, clienții folosesc împrumuturile pentru a-și echilibra bugetele săptămânale, pentru a înlocui sau repara aparatură electrocasnică, pentru diverse cheltuieli medicale, pentru educație, pentru a face cadouri cu ocazii speciale sau pentru a merge în vacanță.

Pentru companie. primul semestru din acest an s-a încheiat cu un portofoliu de peste 269.000 de clienți activi. În prima jumătate a acestui an, compania de credite de consum a acordat împrumuturi în valoare de 54,9 milioane de euro, în creștere cu aproximativ 12% comparativ cu perioada similară din 2012.

“Românii ne cunosc pentru ceea ce ei numesc <<credit la domiciliu>>, adică împrumuturi de valoare mică, pe termen scurt, oferite în maximum 48 de ore la domiciliul clienților, care apoi plătesc ratele săptămânal tot din confortul propriei locuințe, după un program stabilit împreună cu agenții Provident. Din 2010, clienții pot alege să primească și să plătească împrumutul prin transfer bancar, după metoda clasică a băncilor. Fără serviciul la domiciliu, clienții primesc banii în cont în maximum 12 zile de la solicitare și trebuie să facă dovada existenței unui cont bancar valid, deschis pe numele lor, la orice bancă din România”, declară Marilena Bârliga – Senior Marketing Manager al Provident Financial România.

Prin oricare dintre cele două variante, clienții pot împrumuta sume cuprinse între 500 și 3.000 de lei pe perioade de până la 60 de săptămâni. Clienţii existenţi pot obţine sume mai mari, de până la 5.000 de lei, în funcţie de comportamentul de plată şi de veniturile disponibile. Suma medie împrumutată este în jurul cifrei de 1.600 de lei.

Compania şi-a asumat prin angajamentul faţă de clienţi că fiecare dintre ei va fi tratat cu înţelegere în cazul în care apar schimbări neaşteptate ale posibilităţilor de plată şi că împreună vor găsi soluţia optimă în contextul dat. Clienţii nu plătesc niciodată mai mult decât ce își asumă prin semnarea contractului şi compania se mândreşte cu faptul că este singurul creditor din România care nu îşi penalizează clienţii pentru întârzâiere la plată. De exemplu, în 2012, cei mai mulți clienți au beneficiat de planuri de reeșalonare, fie prin plăți parțiale (81% din total clienți), fie prin reeșalonări totale (72% din total clienți), fără nici un cost suplimentar. În cazul în care clienţii refuză în mod repetat plata restanţelor, aceştia sunt transferaţi la departamentul intern de recuperare a datoriilor. Deşi nu exclud această posibilitate pe viitor, până acum Provident nu a activat niciodată mecanismele legislaţiei în vigoare pentru recuperarea datoriilor.

Întrucât compania îşi doreşte să fie cea mai bună în ceea ce priveşte calitatea serviciilor şi este cunoscut că acest lucru se poate realiza doar investind continuu în oameni, pe măsură ce activitatea se dezvoltă, creşte, şi investiţia în resursa umană creşte direct proporţional. Cantitativ, în acest moment Provident are o echipă formată din 780 de angajați și peste 3.800 de colaboratori, agenți independenți (Persoane Fizice Autorizate), în peste 70 de orașe din întreaga țară. “Pe de altă parte, trebuie să spunem că ne bucurăm de calitatea umană a acestor profesionişti care, pe lângă implicarea lor din ce în ce mai mare în acţiunile de voluntariat organizate de companie, aleg ei înşişi ca la nivel individual sau de echipă să susţină cauze în care cred. Doar în 2012 am contorizat peste 5.800 de ore de voluntariat ceea ce ne face să ne mândrim cu atributele oamenilor noştri care sunt, de altfel, cei dintâi ambasadori ai brandului, afirmă reprezentantul.

Provident Financial România se adresează cu precădere persoanelor cu venituri medii, care doresc să împrumute pe termen scurt sume mici pentru nevoi specifice, rapide și pe care să le poată restitui fără a se împovăra, în rate potrivite propriilor posibilități. onform rezultatelor financiare publicate la 30 iulie, veniturile companiei au depășit 37,2 de milioane de euro în primul semestru din 2013, în creștere cu 10% față de aceeași perioadă din 2012. “Fireşte, ne dorim să păstrăm ritmul de creştere, cu atât mai mult cu cât în acest an, am deschis puncte de lucru în județele Bistrița-Năsăud, Caraș-Severin, Tulcea și Sălaj, singurele județe pe care compania nu le deservea până în acest moment și avem în plan o extindere geografică similară în a doua jumătate a anului, ceea ce ne va permite să deservim aproape în totalitate populația urbană din toate județele țării”.

În cei şapte ani de prezență pe piața locală, compania a investit în total în România peste 180 de milioane de euro și a contribuit la bugetul de stat cu taxe în valoare de peste 25 de milioane de euro.

Lasa un comentariu aici!

ALL MEDIA

Cum sa alegi tigla metalica pentru acoperisul casei tale

Published

on

 

Alegerea tiglei metalice pentru casa ta iti poate provoca o multime de batai de cap, mai ales daca nu ai prea multe cunostinte in acest domeniu. De asemenea, numarul mare de oferte si optiuni disponibile iti poate provoca o multime de dureri de cap, ceea ce cu siguranta nu te incanta.

Pentru a-ti face alegerea mai usoara iti prezentam cateva sfaturi cu ajutorul carora iti vei gasi cu usurinta tigla metalica ideala pentru acoperisul casei tale, in doar cateva zeci de minute. Iata tot ce trebuie sa stii despre tigla metalica:

Ce tigla metalica sa alegi?

Este una dintre intrebarile pe care si le pun majoritatea persoanelor interesate de achizitia unui acoperis metalic. Ofertele sunt nenumarate, insa calitatea este detaliul care face diferenta. Recomandarea noastra este sa optati pentru acoperisuri metalice Bilka deoarece calitatea nu va dezamagi.

Totusi, este important sa alegi tigla metalica din otel, deoarece prezinta o rezistenta superioara impotriva coroziunii. Mai mult decat atat, acest material ar trebui sa prezinte cel putin un strat de zinc pe ambele parti, dar si de grund. Abia apoi ar trebui aplicata vopseaua si lacul cu rol de protectie.

Atunci cand iti cumperi tigla metalica, intereseaza-te si despre garantia de care vei benefica. Iar un alt detaliu pe care trebuie sa il ai numaidecat in vedere este grosimea tiglei metalice alese pentru constructia acoperisului. Recomandarea noastra este alegerea unei tigle metalice cu grosime de minim 0,4 mm, astfel incat rezistenta sa fie cat mai mare.

Alege culoarea perfecta pentru acoperisul casei tale

O alta provocare este reprezentata de alegerea culorii tiglei metalice. Aceasta trebuie sa se potriveasca atat cu stilul arhitectural al casei, cu gradina dar si cu casele din cartier. Prin urmare, nu este o alegere prea usor de facut.

Culorile pentru tigla metalica sunt incluse in standardul de culoare RAL, acesta fiind impartit in 9 categorii principale de culoare, marcate cu numere de la 1 la 9 (RAL 1XXX – RAL 9XXX). Culoarea tiglei metalice RAL este urmata de 4 cifre, cele mai populare fiind RAL 8017 care semnifica maro, RAL 5010 albastru, RAL 6005 verde, RAL 3011 rosu, RAL 3005 visiniu samd.

Cum afli cata tigla metalica iti trebuie pentru acoperisul casei tale

Este o alta provocare peste care vei da atunci cand iti construiesti acoperisul: stabilirea necesarului de materiale. Ei bine, acest detaliu poate fi ignorat in totalitate atata timp cat apelezi la un furnizor de acoperisuri metalice profesionist. Iar asta deoarece in acest caz vei beneficia de masuratori gratuite si totodata ti se va prezenta necesarul de materiale gratuit. Liner Ecomet este un bun exemplu in acest sens, oferind acest serviciu total gratuit.

Practic, vei primi o cotatie de pret iar daca esti de parere ca este cel mai bun pret pentru tigla metalica, atunci nu va trebui decat sa astepti ca toate materialele sa ajunga acasa, iar asta deoarece transportul este gratuit, pentru ca tu sa te bucuri de cat mai mult confort dar si costuri avantajoase.

Acestea fiind spuse, speram ca articolul nostru ti-a fost de ajutor pentru a gasi tigla metalica ideala pentru acoperisul casei tale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Voteaza-ti acum favoritii la PREMIILE RADAR DE MEDIA 2019

Published

on

 

In perioada 1 sept – 15 nov 2019, va avea loc etapa de votare pentru desemnarea castigatorilor PREMIILOR RADAR DE MEDIA 2019.

Castigatorii vor fi anuntati in luna noiembrie 2019, in cadrul evenimentului Gala Premiilor Radar de Media 2019, ce va avea loc la Ambasad’Or Events din Otopeni.

CEL MAI BUN SHOW TV DE DIVERTISMENT

View Results

Loading ... Loading ...

CEA MAI BUNĂ EMISIUNE TV

View Results

Loading ... Loading ...

CEA MAI BUNĂ EMISIUNE DE REPORTAJE/ANCHETE/INVESTIGATII/DOCUMENTARE

View Results

Loading ... Loading ...

CEL MAI BUN JURNAL TV DE ȘTIRI

View Results

Loading ... Loading ...

CEL MAI BUN REALITY SHOW TV

View Results

Loading ... Loading ...

CEL MAI BUNĂ EMISIUNE INFORMATIVĂ

View Results

Loading ... Loading ...

CEL MAI BUN SERIAL DIFUZAT DE O TELEVIZIUNE DIN ROMÂNIA

View Results

Loading ... Loading ...

CEL MAI BUN CUPLU DE PREZENTATORI

View Results

Loading ... Loading ...

CEA MAI POPULARA VEDETĂ TV DIN ROMÂNIA

View Results

Loading ... Loading ...

CEA MAI BUNĂ PRODUCȚIE DE RADIO

View Results

Loading ... Loading ...

CEA MAI SEXY VEDETA TV

View Results

Loading ... Loading ...

CEL MAI SEXY STAR TV

View Results

Loading ... Loading ...

ARTISTUL ANULUI

View Results

Loading ... Loading ...

MELODIA ANULUI

View Results

Loading ... Loading ...

CEL MAI BUN VLOG

View Results

Loading ... Loading ...

 

Galerie foto si video din editiile anterioare a evenmentelor din seria “Premiile RADAR DE MEDIA” gasiti pe site sau pe Facebook/Youtube/Google.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

ANVERGURA, profesionalism si performanta la orice eveniment

Published

on

 

ANVERGURA este o companie de productie audio-video cu sediul in Bucuresti, avand o activitate extinsa in numeroase domenii si categorii din multimedia. In timp ce punem la dispozitie o varietate de servicii, principala noastra activitate este productia video. Lucram pentru clienti din orice domeniu si dedicam cele mai bune resurse pentru a obtine materiale la standarde de top.

Echipa noastra de cameramani, regizori, designeri, copywriteri, sunetisti, video editori si redactori are la baza o experienta solida in domenii precum televiziunea, productia de film, radioul, jurnalismul, stiintele sociale, comunicarea, social media sau publicitatea. Concentrand know-how-ul divers al echipei asupra procesului de productie, oferim materiale ce dincolo de vizualul placut, reusesc sa se conecteze cu publicul atat la nivel emotional cat si la nivel intelectual. Echipa ANVERGURA, reuneste un numar de peste 40 de angajati sau colaboratori.

ANVERGURA a realizat numeroase proiecte si peste granitele Romaniei, avand colaborari in tari precum: Germania, SUA, Elvetia, Jamaica, Franta, Italia, Austria, Serbia, Israel, Turcia, Republica Moldova, Bulgaria, Belgia si altele.

Ne dezvoltam constant, crestem de la luna la luna, iar aceasta se vede in investitiile pe care le facem. Cumparam doar echipamente de calitate, astfel incat productiile noastre sa fie de inalta clasa.

ANVERGURA ofera solutii complete pentru evenimente corporate: productie video, transmisiuni LIVE, sonorizare de evenimente, inchirieri lumini, inchirieri plasme si videoproiectoare, logistica eveniment.

ANVERGURA este furnizor de incredere de echipamente video, al urmatoarelor evenimente: Neversea (2017, 2018), Untold (2017, 2018), Media Music Awards (2017), Awake (2017), Concertele BBSO (2015, 2016, 2017), Festivalul George Enescu (2017, 2019), Gala Radar de Media (2017, 2018, 2019), Concertele Alllive (2017, 2018), Concertele Procred (2014, 2015, 2016, 2017, 2018), Gala OK! Magazine (2018), Gala Hop – Gala Tanarului Actor (Costinesti 2017, 2018, 2019), Gala Made in Romania (2017, 2018, 2019), Forumul Investitorilor Individuali (2017, 2018, 2019), Global Summit – Religion, Peace and Security – Geneva, Elvetia (2017, 2019), Concertele Subcarpati (2018, 2019), Retro Music Festival (2019), Festivalul International de Muzica Bizantina (2019), Concert COMPACT, Holograf, Iris, Bosquito, Bere Gratis, Proconsul (2019)

ANVERGURA a realizat cu succes diferite evenimente sportive, printre care amintim: IMMAF – UFC Senior European Championships and Youth European Open Championships (2018); European Cadet Circuit Sabre (U17 men and women) – Riposta Cup (2018); Campionatul National de Drift, Bucuresti (2016); Divizia MMA (Brasov, Bucuresti 2016); Cupa Tymbark Junior (2016, 2017, 2018; 2019); Herneacova International Jumping (2017); FEI Balkan Endurance Championship, Buftea (2017); Superkombat (2016); Victory Cup (2018, 2019); “Prima evadare” – Cross-country cycling marathon (2016); Competitia europeana de dans RomanianOpen (2018); Cupa “Prieteniei LifeGames” Volei (2018, 2019).

In 2019, revista CV Magazine a oferit companiei ANVERGURA, doua premii internationale la categoriile: “Best Multimedia Production Studio – Romania” si “Recognised Leaders in Live Broadcast Production – Romania”. Aceste premii vin ca o recunoastere a activitatii sustinute de intreaga echipa ANVERGURA, in domeniul transmisiilor LIVE si a prestarii serviciilor video.

De ce ANVERGURA?

Pentru ca suntem ambitiosi si perfectionisti, ne plac provocarile si consideram ca oricat de pretentioase ar fi cererile clientilor nostri, le putem indeplini.

Echipa noastra este formata din profesionisti, oameni creativi deschisi la idei noi, cu o experienta de lucru in domenii diverse. Tocmai de aceea, o parte importanta a procesului creativ este de a ne asigura ca publicul se conecteaza cu ceea ce oferim atat la nivel emotional cat si la nivel intelectual.

Garantia ANVERGURA

Pentru ca suntem siguri de reusita, iti oferim “Garantia ANVERGURA”. Citeste aici mai multe detalii.

Istoric

2013 – Primele idei de a pune in practica un visul nostru. Cautam directia spre care sa mergem, dar si un nume potrivit.
2014
 – ANVERGURA prinde viata sub numele acesta, reunind o mana de tineri entuziasti, cu experienta in domeniul televiziunii si a filmului.
2015 – Dezvoltam divizia de inchirieri de echipamente foto-video pentru profesionisti.
2016 – Ne mutam din sediul de la Obor, pe bulevardul Theodor Pallady, intr-o zona industriala, unde ne este mai usor sa ne depozitam echipamentele.
2017 – Trecem printr-un proces de rebranding, devenim din ANVERGURA PRODUCTION, doar ANVERGURA, schimbandu-ne totodata si identitatea vizuala.
2019 – Achizitionam primul nostru CAR TV, fiind primul pas in directia pe care ne-am propus sa o urmam: outside broadcasting. Tot in acest an, revista CV Magazine ne-a oferit doua premii internationale la categoriile: “Best Multimedia Production Studio – Romania” si “Recognised Leaders in Live Broadcast Production – Romania”

Aparitii in presa

Puteti afla mai multe despre noi, in unele interviuri pe care le-am oferit publicatiilor de profil.
Bizis.ro: Ciprian si povestea cu live-ul de ANVERGURA
Transilvania Regional Business: Povestea ANVERGURA: Cum se transforma pasiunea pentru filmare intr-o afacere de succes
Manager.ro: Interviu cu Sebastian Iosub: Despre secretul cresterii pe plan profesional
Acasa.ro: Transmisiunile online de la evenimente, intr-o continua crestere
Afaceri la cheie: Noi metode de monetizare a unei afaceri: transmisiunile live online
Blog de fotografie: Industria inchirierii de aparatura foto-video din Romania se afla intr-un moment extrem de favorabil
eFin.ro: Avantajele transmisiunilor in direct de la evenimente
Financiarul.ro: Ciprian Pop, de la industria rent-a-car la creator de experiente live
B365.ro: Anvergura, printre principalii jucatori pe piata de evenimente din Romania
Pagina de Transilvania: Anvergura, in topul serviciilor de evenimente din Romania
News24.ro Cum sa ai siguranta unui eveniment reusit, marca ANVERGURA
Business24 Anvergura, in topul serviciilor pentru evenimente
Ghidul Miresei Secretul unei nunti reusite

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: