Connect with us

ALL MEDIA

Studenții de la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, primii care vor participa la seminariile de practică organizate în București

Published

on

 

În cadrul proiectului “Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor », proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 “Investește în oameni!”, se va organiza cel de-al treilea seminar de practică la Universitatea din Bucuresti – Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării în data de 12 decembrie 2012. 

Seminarul organizat are scopul de-ai conştentiza și informa pe studenţi cu referire la viitoarele stagii de practică, progresul acestora, modul și perioada de desfăşurare, impresii de la stagiile de practică de până acum, dar şi alte informaţii necesare studenţiilor care vor veni în stagiile de practică din cadrul proiectului.

Alte seminarii de practică vor avea loc la Universitatea Politehnica din București în data de 13 decembrie 2012 și la Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică ”I.L. Caragiale” București în data de 14 decembrie 2012 .

Studenții care au efectuat stagiile de practică în cadrul proiectului: “Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor” au desfășurat activitatea la partenerii de practică din proiect: SRTV – Societatea Română de Televiziune, SRR – Societatea Română de Radiodifuziune, „De Ce News” dar si la SIGMA TV, studio ce aparține de Universitatea POLITEHNICA din București.

Studenții care au desfășurat stagiu de pregătire practică la SIGMA TV și la partenerii au beneficiat de suport logistic precum și de o atentă ghidare și supervizare pe tot parcursul stagiilor de practică din partea coordonatorilor de studenți și a tutorilor specializați în mass media.  De asemenea, studenții au avut la dispoziție ghidurile de practică pentru cele doua domenii tematice de desfășurare a stagiilor de practica: Tehnic şi Științele Comunicării – Creație, realizate în cadrul proiectului „Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor”.

Echipa de promovare și informare a proiectului va prezenta în cadrul seminarului de practică următoarele: informații despre progresul proiectului, evidența studenților care au finlizat stagiul de practică, condițiile de participare la stagiile de practică, dosarul de practică, site-ul proiectului, platforma de comunicare virtuală (Grupul Virtual de Discuții) care este disponibilă pe site-ul proiectului accesând link-ul www.televiziuneameadepractica.pub.ro, dar și alte informații relevante.

Tot în domeniul informării pagina de Facebook a proiectului aduce în prim plan noutățile proiectului, idei și opinii pentru studenții care vor să urmeze o cariera în televiziune.

Studenții absolvenți de la Sigma TV au realizat materiale video care au fost publicate pe site-ul proiectului www.televiziuneameadepractica.pub.ro, acestea reprezentând și finalitatea stagiilor de practică.

Studenții care vor să se inscrie într-un stagiu de practică din cadrul proiectului se pot inregistra pe site-ul proiectului completând un formular.

 

Fondul Social European (FSE) este instrumentul principal prin care Uniunea Europeană finanțează obiectivele strategice ale politicii de ocupare. De peste 50 de ani, FSE investește în programele dedicate creșterii gradului de ocupare în statele membre UE.

Prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 (POSDRU), se urmăresc următoarele obiective specifice:

  • Promovarea educației și formării inițiale și continue de calitate, inclusiv a învățământului superior și cercetării;
  • Promovarea culturii antreprenoriale și creșterea calității și productivității muncii
  • Facilitarea accesului tinerilor pe piața muncii;
  • Dezvoltarea unei piețe a muncii  modernă, flexibilă și inclusivă;
  • Promovarea (re)inserției pe piața muncii a persoanelor inactive, inclusiv în mediul rural;
  • Îmbunătățirea Serviciului Public de Ocupare;
  • Facilitarea accesului grupurilor vulnerabile la educație și pe piața muncii.

Pentru mai multe detalii despre FSE/POSDRU accesați www.fseromania.ro

“Practicanții de azi, profesioniștii de mâine ai televiziunilor” este un proiect, cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, in cadrul axei prioritare 2 „Corelarea învățării pe tot parcursul vieții cu piața muncii”, Domeniul major de intervenție 1 “Tranziția de la școală la viața activă”.

Proiectul se adresează tuturor studenților și presupune efectuarea stagiilor de practica conform planului de învățământ de la universitatea de care aparțin. Pentru a stimula participarea la stagiile de practică în instituții de media și nu numai, sub îndrumarea coordonatorilor de studenți și a tutorilor specializați, 1000 de studenți vor beneficia de stagii de practica pana la sfârșitul proiectului, luna iulie 2013.

Materialele realizate de către studenți în cadrul stagiilor de practică vor putea fi vizionate atât prin intermediul platformei web a proiectului, cât și prin intermediul postului de televiziune SIGMA TV.

Practica se desfășoară inclusiv în cadrul postului SIGMA TV, post a cărui licență este deținută de Universitatea POLITEHNICA din București și in cadrul căruia după finalizarea proiectului cei mai buni dintre practicanți vor avea posibilitatea de a lucra.

Inițiatorul proiectului este Universitatea POLITEHNICA din București, având drept parteneri, Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „IL Caragiale” din București, Universitatea București, Universitatea de Vest din Timișoara și Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași.

Proiectul se derulează pe o perioadă de 3 ani, începând cu luna august 2010.

Scopul acestei conferințe de presă este de a vă informa cu privire la activitățile proiectului și la oportunitățile oferite ca urmare a participării în cadrul proiectului.

 

Alte informații legate de proiect sunt disponibile si la următoarele adrese:

 

www.sigmatv.pub.ro

          Site-ul Sigma TV

www.televiziuneameadepractica.pub.ro

         Site-ul proiectului

Facebook – Sigma TV

Lasa un comentariu aici!

Pentru orice fel de informații ma puteți contacta pe e-mail! La 1 februarie dam startul primei etape de votare la Premiile RADAR DE MEDIA 2018!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending