Connect with us

ALL MEDIA

Studentii de la Politehnica, prezenti in numar mare la Seminarul Sigma TV

Published

on

 

COMUNICAT DE PRESĂ

STUDENȚII DE LA POLITEHNICA, PREZENȚI ÎN NUMĂR MARE LA SEMINARUL SIGMA TV

Bucureşti, 30 mai 2011

 

Al treilea seminar de practică, Sigma TV în cadrul proiectului « Practicanţii de azi, profesioniştii de mâine ai televiziunilor », proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 “Investeşte în oameni!”, organizat la Universitatea Politehnica București a reunit peste 100 de studenți dornici să se înscrie în stagiile de practică Sigma TV- Televiziunea ta de practică”.

În cadrul seminarului de practică a fost prezentat studenţiilor detalii despre proiectul  « Practicanţii de azi, profesioniştii de mâine ai televiziunilor », condiţiile de participare în stagiile de practică Sigma TV, cele doua ghiduri de practică, site-ul Televiziunii Sigama TV, dar şi avantajele pe care studenţii le au în cadrul proiectului.

La seminarul ce a avut loc la Universitatea Politehnica din București s-a stabilit durata de participare a studenţiilor în stagiile de practică, modul de defăşurare şi s-a realizat schimb de bune practici prin intermediul cadrului didactic supervizor desemnat de  Universitatea Tehnică ,,Gheorghe Asachi” din Iaşi.

Tot in cadrul seminarului au fost prezentate cele două ghiduri de practică, Tehnic şi de Creaţie pe care studenţii le vor primi cand încep stagiile de practică. Ghidurile prezintă teme practice din domeniul audio-vizual necesare studenţiilor în desfăşurarea cât mai buna a practicii în mass media.

Evaluarea seminarului s-a realizat pe baza unui chestionar de evaluare, distribuit studenţiilor şi care a urmărit:

  • Percepţia utilităţii organizării seminarilor anterior derulării stagiilor de practică;
  • Gradul de satisfacţie al participanţiilor faţă de informaţiile furnizate în cadrul seminarului;
  • Consistenţa şi tipul de informaţii furnizate în cadrul seminarului;
  • Interesul manifestat pentru participarea ca beneficiar în cadrul proiectului;
  • Obstacolele anticipate de către potenţialii participanţi la stagiile de practică;

 

Cei mai mulţi din participanţi s-au declarat mulţumiţi şi foarte mulţumiţi de organizarea seminarului având posibilitatea să obţină informaţii suplimentare referitoare la stagiile de practică.

Majoritatea participanţilor la seminar au declarat ca intenţionează să aplice pentru un stagiu de practică, iar motivele principale care îi determină să participe sunt următoarele:

  • Experienţa dobândită;
  • Diversitatea domenilor privind  mass-media ;
  • Caracterul inovativ al stagiilor de practică ;
  • Necesitatea efectuării stagiilor de practică ;

 

Seminarul a avut loc la Universitatea Politehnica București în data de 20 mai 2011, unde a fost prezentă echipa Sigma TV, Coordonatorul de activităţi din cadrul Universitatea Politehnica București, Elena Fleacă, Managerul de proiect, Anca-Alexandra Purcărea şi Cadrul Didactic Supervizor de la Universitatea Tehnică ,,Gheorghe Asachi” din Iaşi.

Alte Seminarii de practică au fost organizate la: Universitatea București – Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicarii, Universitatea Tehnică ,,Gheorghe Asachi” din Iaşi, Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică “I.L. Caragiale” şi  Universitatea de Vest din Timişoara

 

Informaţii despre proiectul “Practicanţii de azi, profesioniştii de  mâine ai televiziunilor”

 

“Practicanţii de azi, profesioniştii de mâine ai televiziunilor” este un proiect, co-finanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 .

Proiectul vine în sprijinul tuturor studenţilor indiferent de facultate pentru a stimula participarea la stagiile de practică în instituţii de media şi nu numai, sub indrumarea profesorilor şi tutorilor specializaţi.

1000 de studenţi vor beneficia de suport prin acest proiect în urmatorii doi ani, studenţii având posibilitatea să-şi găsească mai uşor de muncă în domeniul media la finalizarea facultaţii.

Materialele realizate de către studenţi in cadrul stagiilor de practică vor putea fi vizionate atât prin intermediul platformei web a proiectului, cât şi prin intermediul postului de televiziune Sigma TV, unde se va desfăşura ultima parte a stagiilor de practică.

Postul Sigma TV, a cărui licenţă audiovizuală este deţinută de Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti, va fi unul dintre studiourile de televiziune în care studenţii vor putea face practică şi eventual lucra, după finalizarea proiectului.

Iniţiatorul proiectului este Universitatea POLITEHNICA din Bucureşti, având parteneri, Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică „IL Caragiale” din Bucureşti, Facultate de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării – Universitatea Bucureşti, Universitatea de Vest din Timişoara şi Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iaşi.                                                           Proiectul se derulează pe o perioadă de 3 ani, începând cu luna august 2010 .

Scopul acestei prezentări este de a vă informa cu privire la activităţile proiectului şi la oportunităţile oferite ca urmare a participării în cadrul proiectului ca beneficiar al stagiilor de practica.

Ca student :

  • poţi afla despre desfăşurarea stagiilor de pregătire practică dintr-o broşură, afiş, sau de pe site-urile proiectului;
  • poţi participa la unul din seminariile de informare şi promovare ce se vor desfăşura semestrial în fiecare universitate parteneră;
  • te poţi înscrie prin intermediul platformei web în vederea selecţiei pentru participarea la stagiile de practica
  • beneficiezi de indrumarea unui cadru didactic supervizor intr-o instituţie de presă ;
  • poţi urma stagiul de practică în condiţii net superioare din punct de vedere calitativ;
  • poţi fi unul dintre cei care va fi premiat în cadrul proiectului şi angajat intr-o instituţie media;

Mai multe detalii pe site-ul Televiziunii SIGMA TV : www.sigmatv.pub.ro

 

Departamentul de Promovare şi Informare SIGMA TV

Mobil:  0736.383.463

B-dul Iuliu Maniu nr 1-3, Corp A Leu, Et 8 , Sector 6 Bucureşti 061071

www.sigamtv.pub.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

Published

on

 

Discovery Media își diversifică portofoliul și deschide vânzarea publicității locale pentru Travel Channel

 

  • Începând cu luna mai, clienții din România vor putea cumpăra spațiu publicitar și pe stația Travel Channel
  • În topul celor mai cunoscute emisiuni din grila Travel Channel se numără  „Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”, „Mistere la muzeu”, „Legendele pierdute, cu Megan Fox”, „Vânătorii internaționali de case” sau „Cele mai tari curse de motociclete din lume”

 

Discovery Media, regia de publicitate a Discovery în România, anunță lansarea vânzărilor de publicitate locală pentru stația TV Travel Channel. Stația a intrat în portofoliul Discovery anul trecut, odată cu integrarea altor branduri ale fostei companii Scripps Networks Interactive (Food Network, Fine Living). Lansarea oficială a fost anunțată aseară, în cadrul unui eveniment dedicat, în spațiul Aria de la Teatrul Național București, unde peste 150 de persoane – reprezentanți ai agențiilor de publicitate, clienți și jurnaliști – au avut ocazia să afle detalii despre noutățile din portofoliul Discovery România.

 

Astfel, începând cu luna mai, Travel Channel se adaugă listei de stații existente în portofoliul Discovery Media din România: Discovery Channel, Eurosport 1, Eurosport 2, TLC, Animal Planet și Bollywood HD. Lansarea marchează oportunitatea de diversificare a pieței autohtone de publicitate, întrucât Discovery Media vine acum în întâmpinarea clienților săi cu un nou conținut premium care se adresează unui public tânăr, activ, cu studii superioare și statut social ridicat.

 

Travel Channel este destinația preferată a pasionaților de călătorii și experiențe noi, care pot evada din rutina zilnică urmărind gama variată de conținut TV. Printre principalele categorii de emisiuni se numără cele istorice („Legendele pierdute, cu Megan Fox”), mistere și comori („Mistere la muzeu”), mâncare și cultură („Mâncăruri bizare cu Andrew Zimmern”), aventură („Cele mai tari curse de motociclete din lume” și „Vânătorii internaționali de case”).

 

Travel Channel promite să răspundă pasiunii pentru aventură a publicului din România, cu un conținut potrivit pentru toate gusturile. Cererea ridicată de pe piață pentru programele axate pe călătorii și nevoia de diversificare a pieței autohtone de publicitate ne-au convins că este momentul potrivit să extindem portofoliul Discovery Media. Astfel, prin atingerea unui public premium, ne dorim să aducem valoare adăugată clienților care își propun să construiască legături autentice și creative cu telespectatorii pasionați de călătorii”, a declarat Iulia Popa – Senior Sales Manager Discovery România.

 

Prin adăugarea Travel Channel în portofoliul său, Discovery Media deține astăzi o cotă de piață medie de 3.13%, pe segmentul publicului cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un total de șapte stații TV deschise pentru publicitate în România. În luna mai 2019, Travel Channel a înregistrat o audiență medie de 0.14 pe toată durata zilei și 0.17 în prime time, cu o cotă de piață de 0.8% și un reach mediu de 114.000 urmăritori. Timpul mediu de vizionare înregistrat este de 57.8 minute, pentru publicul de la orașe, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani (Kantar Media, mai, 2019).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Nu-i așa că te-ai plictisit de aceeași abordare a prezentării știrilor?

Published

on

 

Când poți să scoți umor din orice, de ce să nu o faci? Cei de la funnews.ro vin cu o abordare inedită de prezentare a știrilor și o fac bine.

Online-ul este invadat zilnic de informații care mai de care mai interesante. Presa online ne bombardează zilnic cu subiecte din toate domeniile de activitae. Telefoanele ni se încing de atâta informație negativă. Negativitate ce ni se transmite indirect și pe care subconștientul o adopă într-o manieră inconștientă.

Nu ar fi mai tare să ne bem cafeaua dimineața citind un articol în care gafele făcute de vreun politician răzleț să fie prezentate satiric?

Nu ar fi mai relaxant să privim întotdeauna partea funny dintr-un subiect care de altfel ne-ar enerva la culme?

Un astfel de site a fost de curând  lansat pe platformele românești. Vorbim despre  funnews.ro .

Găsind amuzamentul în cel mai negru și enervant subiect, oamenii ăștia te vor face să râzi încă de la primul click. Ideile lor sunt creative și îndrăznețe. Umorul este unul de calitate superioară, dacă ai și materia cenușie necesară pentru a-l înțelege. Dacă guști ironiile de tot felul ai șansa să găsești la ei cele mai neașteptate titluri. Deși subiectele politice sunt favoritele lor, au scris articole de succes și în alte domenii cum ar fi : showbizz, sport etc.în ultima vreme ironizarea politicienilor a devenit un trend adoptat de tot poporul.

Spui un banc, dar stai în față

Atunci când ai capacitatea de a crea bancuri din orice poți spune depre tine că ai o intelingență aparte. Totodată te poți lăuda cu un optimism debordant pe care n-ai de ce să nu dorești să-l sheruiești cu semenii tăi.

Când s-au lansat cei de la funnews.ro au avut mult curaj. În presa online existând deja câteva astfel de publicații aceștia s-au înarmat cu forețe proaspete făcând față cu brio concurenței.

Faptul că nu au avut ca dezavantaj principal din prima o deficiență de start în fața concurenței nu i-a oprit. Din contră, acest lucru le-a sporit creativitatea ajungând să egaleze scorul și să se situeze pe podium alături de concurență. Lucru ce nu le-a fost deloc greu, având la îndemână minusurile concurenței și folosindu-se de ele ca de o armă.

Când vrei să fii totuși la curent cu știrile, dar acestea îți provoacă silă sau te enervează, intră pe publicația proaspăt lansată funnews.ro pentru a-ți face ziua mai bună. Reușești astfel să rămâi actualizat și să îți îmbunătățești și starea de spirit.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Ascuta Radio Impuls si castiga, pe loc, 100 de Euro!

Published

on

 

Radio Impuls iti lanseaza cea mai tare provocare! Cu un singur SMS poti castiga, instant, 100 de Euro! Tot ceea ce trebuie sa faca ascultatorii Radio Impuls pentru a intra in joc si in posesia sumei de 100 de Euro este sa trimita un SMS cu textul „Ascult Radio Impuls”, la numarul 1831, SMS cu tarif normal, valabil in toate  retelele de telefonie mobila.

Cand vor fi sunati de DJ-ii Radio Impuls, participantii la concurs trebuie sa dea un singur raspuns: „Ascult Radio Impuls!”, pentru a castiga suma de 100 de Euro.

Regulamentul concursului poate fi consultat pe site-ul oficial al postului de Radio, la sectiunea Regulamente:  https://radioimpuls.ro/regulamente/ .

               Radio Impuls s-a alaturat  Kanal D Romania, odata cu intrarea in portofoliul Dogan Media International.  Radio Impuls reprezinta o puternica retea cu acoperire in orase importante, precum Bucuresti, Cluj-Napoca, Constanta, Sibiu, Timisoara, Tulcea, Bacau, Rasnov, Bistrita si Craiova. Statia  difuzeaza hituri contemporane, intr-o grila de programe fresh, cu importanta componenta de infotainment, adresandu-se unui public urban, dinamic, dornic sa asculte muzica buna si entertainment de calitate.

DJ-ii Radio Impuls asigura zilnic doza de energie si optimism in emisiunile statiei: „Uzina de Dume” (prezentata de Stefan si Mishu), “Morning Latte” (Alexandra Enasoaie), “Muzica ce-ti place” (Cosmin Dimancescu), “Bara la Bara” (Mihai Hînda) si „Party Zone” (Even Steven).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending