ALL MEDIA
Studiu. Circa 75% dintre români cred că sunt multe reclame pe Internet. 28% sunt influenţaţi de mesajele lor
Aproape trei sferturi dintre români cred că sunt prea multe reclame în spaţiul virtual, iar 58% le consideră sâcâietoare, dar cu toate acestea 28% dintre cei chestionaţi spun că, deşi nu le deschid, sunt influenţaţi de mesajul transmis, potrivit unui studiu GfK.
“8 din 10 români cu acces la Internet, observă aceste reclame, chiar dacă nu dau click pe ele. (…) Cu toate acestea, un sfert dintre cei chestionaţi declară că le plac reclamele, iar 15% chiar au încredere în mesajele promovate prin intermediul lor”, se arată în raportul GfK, citat de Agentia Mediafax.
Companiile considerate cele mai potrivite să comunice online prin reclame de către mai bine de 70% dintre respondenţi provin din domenii precum turism şi vacanţe, divertisment, retail şi electronice şi electrocasnice.
La polul opus, produsele pentru bebeluşi, băuturile alcoolice şi nealcoolice, suplimentele nutritive, mâncarea şi accesoriile pentru animale de companie sau partidele politice se numără printre cele mai puţin potrivite pentru acest gen de promovare (cu procente de sub 30%).
Studiul a fost realizat online, pe un eşantion de 524 persoane utilizatoare de Internet din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 15 şi 54 ani.
Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014
Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA
Comentarii
-
AUDIENȚE TV4 zile ago
Survivor România, din nou lider de audienţă
-
Analize3 zile ago
Editie de infarct si cifre de top, aseara, la „Survivor Romania”!
-
Grila de programeo zi ago
Cele mai așteptate show-uri de televiziune revin primăvara aceasta la PRO TV!
-
Muzicao zi ago
Colaborare inedita intre medicul vedetelor si un artist roman care areusit in Mexic
-
Emisiuni2 zile ago
Petre Roman, următorul invitat, la “40 de întrebări cu Denise Rifai”, marți, la Kanal D
-
AUDIENȚE TV2 zile ago
Știrile Kanal D, din Prime Time, pe primul loc în topul preferințelor publicului
-
Analize2 zile ago
„Survivor Romania” a plasat Kanal D pe podium, cu peste trei milioane de privitori!
-
Film2 zile ago
Un film de referinţă la Telecinemateca: Moulin Rouge