Connect with us

ALL MEDIA

STUDIU | Debut de an încurajator pentru Romani! Vezi cifrele din primul trimestru 2013!

Avatar

Published

on

Primul trimestru al anului a adus o creştere a pieţei bunurilor de folosinţă îndelungată din România de 4% faţă de acelaşi trimestru al lui 2012, atingând valoarea de 349 de milioane de euro. Exceptând piaţa de electrocasnice mari şi piaţa de electronice, toate sectoarele monitorizate de GfK TEMAX au înregistrat rate de creșteri pozitive în valoare.

Cel mai mare sector rămâne cel de IT, menținându-se la o valoare relativ stabilă de 105 milioane de euro după o creștere de 0,9% față de T1 2012. Cea mai mare creștere de valoare s-a înregistrat în sectorul Telecom (18,2%). Rate de creșteri negative au apărut pe piața de electronice (-2,3%) şi pe piața de electrocasnice mari (-2,1%), sector ce se află pe o pantă descendentă încă de anul trecut.

Evoluția vânzărilor pentru bunurile de folosință îndelungată în România

STIUDIU GFK

Telecom: Evoluție pozitivă datorită smartphone-urilor

Valoarea totală a pieței de telefoane mobile și smartphone-uri a crescut cu 18% în primul trimestru al lui 2013 față de aceeași perioadă a anului trecut, însumând 88 de milioane de euro, valoare estimată nesubvenționată.

Noile modele de smartphone-uri lansate în ultimele perioade au contribuit la creșterea segmentului de smartphone-uri cu 58%, în timp ce o scădere a cererii pentru telefoane mobile a produs o rată de creștere negativă de -29% pentru aceste produse.

Având în vedere predominanța telefoanelor mobile din punct de vedere al unităților vândute și preferința actuală a consumatorilor pentru smartphone-uri, se întrevede un mare potențial pentru acest segment în 2013.

Foto: Încă un trimestru bun pentru D-SLR-uri

Piața foto a atins o valoare totală de 9 milioane de euro în T1 2013, o performanță cu 11% mai bună față de T1 2012.

În timp ce camerele foto compacte au crescut cu 2% în valoare, segmentul de DSLR-uri a avut rate de creștere de două cifre și a salvat sectorul. Aparatele compacte au înregistrat o apreciere a prețului de două cifre, deși numărul de unități vândute a fost mai mic, prețul mai mare al produselor vândute a dus la creșterea în valoare a segmentului.

Când vine vorba de camere cu caracteristici mai bune, există o cerere tot mai mare pentru DSLR-uri, în special cele entry level și pentru compacte de top.

Până în acest moment, piața foto a gestionat bine competiția reprezentată de smartphone-uri și generează optimism pentru anul 2013.

Piața de imprimante și multifuncționale: Imprimantele laser au adus o rată de creștere pozitivă pentru întregul sector

Piața de imprimante și multifuncționale a înregistrat o ușoară creștere de 3,9% față de aceeași perioadă a anului trecut, atingând valoarea de 8 milioane de euro.

Segmentul care a generat creșterea a fost acela al imprimantelor și multifuncționalelor laser care a depășit nivelul echilibrat la care s-a aflat în ultimele trimestre. Întregul segment al tehnologiei ink continuă trendul descendent.

Per total, piața de imprimante și multifuncționale a arătat o ușoară revenire după o lungă perioadă de timp.

IT: Tabletele media și perifericele sunt pe un trend crescător

În primul trimestru al anului piața de IT a înregistrat o ușoară creștere de 0,9% față de T1 2012, ajungând la o valoare de 105 milioane de euro. Segmentul cu cea mai mare creștere a fost cel al tabletelor media, o piață tânără aflată în plină expansiune. În acest context, piața de computere portabile a înregistrat o ușoară descreștere.

Perifericele (tastaturi, mouse-i) sunt de asemenea pe un trend crescător.

Calculatoarele desk și monitoarele au scăzut mult și continuă să piardă teren pe piața de IT.

Electrocasnice mici: Un trimestru instabil

Din punct de vedere al valorii, piața de electrocasnice mici a crescut în T1 2013 cu 0,9% față de același trimestru al anului trecut. Totuși, comparând cele două trimestre, cererea de electrocasnice mici s-a redus. Consumatorii au ales produse mai scumpe, fapt ce a dus la creșterea în valoare a întregului sector.

Cererea pentru aparate de îndepărtat părul a crescut în acest trimestru cu ocazia celor două sărbători: Valentine’s Day și Ziua Femeii. Categorii de produse precum aparate de ras, trusele complete de îngrijire pentru îndepărtarea părului corporal și facial, aparate pentru femei de îndepărtare a părului care folosesc tehnologia laser/IPL au înregistrat creșteri.

Concentrarea pe produse mai scumpe precum expresoarele fullautomate și roboții de bucătărie cu motoare puternice au adus valoare adăugată pe piață. Totodată preferința consumatorilor pentru dispozitive cu caracteristici mai bune, precum blenderele de mână metalice, blenderele de mână cu accesorii incluse, aspiratoarele cu motoare mai puternice și expresoarele fullautomate care au carcasă de metal au adus modelele cu prețuri mai mari în centrul atenției.

Electrocasnice mari: Debut lent pentru piața de electrocasnice mari

Sectorul de electrocasnice mari a înregistrat o scădere a valorii vânzărilor de -2,1% în primul trimestru al lui 2013 față de T1 2012, ajungând la o valoare totală de 58 milioane de euro. Acest început de an lent a fost cauzat în principal de continuarea trendului din 2012: piețele de aragazuri, frigidere și mașini de spălat rufe au scăzut ușor, în timp ce piețele de cuptoare, plite și hote au înregistrat creșteri importante.

Piața de frigidere este marcată de o tendință clară spre frigiderele cu sistem No Frost incorporat care reprezintă 19% din totalul de unități vândute și spre dispozitivele cu o eficiență energetică mai mare. Totuși această categorie se dezvoltă într-un ritm lent. În timp ce mașinile de spălat rufe cu încarcare frontală au suferit o scădere ușoară, vânzările din segmentul de semiautomate au scăzut puternic, fapt ce a dus la o scădere totală a pieței de mașini de spălat rufe cu 3% în T1 2013 față de T1 2012.

Privind la tendințele din sectorul de electrocasnice mari, este vizibilă o preferință în creștere pentru aparatele incorporabile, ce au crescut cu 13% în T1 2013 față de același trimestru din 2012. Totodată în această categorie tot mai mulți consumatori au ales produsele cu caracteristici mai bune precum plitele cu inducție și cuptoarele cu autocurățare catalitică, produse ale căror vânzări au crescut cu mai mult de 20%.

Electronice: Start dificil în 2013

Primul trimestru al lui 2013 a adus o scădere de 2,3% pentru sectorul de electronice, valoarea totală a vânzărilor ajungând la 57 de milioane de euro. Majoritatea segmentelor din cadrul sectorului de electronice au înregistrat rate de creștere negative de două cifre, mai puțin piața de televizoare cu ecran plat care a încheiat primul trimestru la o valoare a vânzărilor foarte apropiată de cea din T1 2012.

Scăderea cererii vine după un ultim trimestru foarte bun al lui 2012, susţinut de numeroase activități promoționale care au impulsionat cererea și au scăzut nevoia de achiziții pentru următoarele luni.

Faptul că performanța de pe piața televizoarelor, una dintre cele mai mari piețe din cadrul sectorului de electronice, a depins mult de diferite activități promoționale, toate având în vedere reducerea prețurilor, a avut consecințe atât pozitive cât și negative asupra producătorilor și retailerilor. Un rezultat pozitiv a fost acela că au influențat dorința de a cumpăra într-o perioadă de criză, când tendința consumatorilor este de a amâna achiziția de bunuri de folosință îndelungată. Părțile negative sunt eroziunea prețului, scăderea valorii adăugate și a profitabilității promoțiilor și apariția unei rezistențe a consumatorilor în fața promoțiilor tradiționale.

Este de așteptat ca în 2013 să crească cererea pentru televizoare cu ecrane mari și pentru cele ce permit conexiune la internet, televizoarele „smart”.

Studiul

GfK Temax® este un indice utilizat de GfK Retail and Technology pentru a monitoriza piețele bunurilor de folosință îndelungată. Rezultatele sunt bazate pe studiile desfășurate regulat pe panelul de retail al GfK. Panelul de retail cuprinde date de la peste 390,000 de puncte de vânzare la nivel mondial. Începând cu februarie 2009, GfK Retail and Technology calculează indicele GfK TEMAX® la nivel internațional, în peste 30 de țări. Este primul indicator care include toate piețele bunurilor de folosință îndelungată în țări diferite. Toate rapoartele şi comunicatele de presă sunt, de asemenea, disponibile la www.gfktemax.com.

Comentarii

Presa online

AloTractari – ofera asistenta rutiera si tractari auto atunci cand ai nevoie

AllProWeb.ro

Published

on

AloTractari.ro

AloTractari.ro ofera servicii de asistenta rutiera si tractari auto in cele mai bune conditii in ceea ce priveste desfasurarea procesului. Serviciile se adreseaza tuturor participantilor in taraficul rutier care, din diverse cauze, raman blocati pe carasabil fara sa mai poata sa puna in miscare autovehiculul. Astfel de servicii se pot realiza oriunde in tara, compania propunand inclusiv tractari auto in Ilfov.

Compania se afla in continua expansiune, avand parteneri in toata tara. Timpul de interventie pe care il propun expertii sai si partenerii este de cel mult 30 de minute. Foarte important, compania execeleaza in topul de profil, cu cele mai mici tarife practicate pentru tractari auto, personal calificat si cu experienta si servicii profesionale de asistenta.

Avantajele pentru asistenta rutiera si tractari auto

In primul rand, reprezentantii companiei pot fi contactati la orice ora din zi si din noapte pentru serviciile pe care AloTractari.ro le ofera. Mai mult de atat, programarile din timp pentru tractari pot sa asigure un pret cu pana la 80% mai mic decat pretul de lista.

In al doilea rand, pentru costuri echitabile, acestea au fost departajate in functie de categoriile de greutate ale masinilor. De exemplu, daca tractarea unei masini de 800-1000 kg in Bucuresti costa 89 RON, o masina cu o greutate de 1001-1500 kg va fi tractata cu 120 RON pe raza capitalei. Aceste preturi sunt valabile pentru programari prealabile si pot creste daca se intervine imediat sau daca autovehiculul are probleme la sistemul de directie, dat fiind faptul ca necesita o abordare mai complicata.

In al treilea rand, specialistii de la AloTractari asigura servicii de asistenta in trafic intre cele mai diverse – de exemplu: alimentare curent baterie, schimb de roti, vulcanizare roti. Personalul care se ocupa de asemenea interventii este calificat si are experienta necesara pentru asigurarea unei manopere de calitate.

Nu in ultimul rand, compania pune la dispozitia potentialilor clienti din toata tara un numar de telefon unic care se poate apela absolut gratuit din orice retea. Operatorii care raspund la acest numar de telefon fac legatura intre sofer si cea mai apropiata masina de interventie de locul in care autovehiculul se afla.

Alte avantaje pe care nu orice companie de tractari le poate asigura

Dincolo de tractari si asistenta in trafic in cele mai bune conditii pentru client, compania vine cu un plus de servicii pe care nu toti competitorii sai le au:

  • inchiriere masini. Exista situatii in care masinile tractate sunt atat de avariate incat nu mai pot fi utilizate inainte de a beneficia de reparatii ample. Proprietarii acestor masini au nevoie de autovehicule cu care sa le inlocuiasca pe cele proprii in perioada in care nu se pot utiliza. Pentru inchirieri auto acestia nu trebuie sa piarda timp pentru a le cauta, deoarece comapania va poate oferii si astfel de servicii;

  • service. In mod normal, dupa ce autovehiculul cu defectiuni cu care proprietarul nu se mai poate deplasa pe carosabil, este urcat pe platforma, acesta este transportat intr-un service auto. In Bucuresti, compania dispune de un service auto propriu, dotat modern si cu mecanici de prima mana, oferind si aceasta solutie clientilor sai.

Pentru a avea mai multe servicii la dispozitie, nu ezita sa apelezi la AloTractari atunci cand situatia o cere.

Continue Reading

ALL MEDIA

Ce flori e potrivit sa ducem la o inmormantare?

Avatar

Published

on

 

Atunci cand cineva apropiat, o cunostinta, ruda sau vecin trece la cele vesnice, ne dorim sa facem ceva mai mult pentru cei pe care i-a lasat in urma, decat simplul gest de a ne prezenta condoleantele in cadrul priveghiului sau a ceremoniei de inmormantare. Ideea de a duce un cos de flori este una pe care o putem imbratisa in acest context, cu intentia de a aduce o alinare familiei.

Intrebarea care apare la aceasta rezolvare, sa zicem asa, este tipul de flori pe care e potrivit sa il oferim in cadrul unei inmormantari. Un lucru cert in ceea ce le priveste este ca trebuie sa fie in numar cu sot – exista aceasta traditie cu radacini vechi, ce simbolizeaza incheierea ciclului vietii, uniunea cu divinul. Daca e sa fim foarte pretentiosi si aliniati traditiilor, ar trebui sa ascultam ore in sir batranii care ne-ar putea povesti despre traditiile de tot felul care exista in ceea ce priveste florile la inmormantari. Pe scurt insa, stim ca nu dorim sa dam gres cu o alegere nepotrivita si sa transmitem un mesaj gresit, deci ce flori e bine sa ducem la inmormantare?

Florile potrivite pentru o inmormantare

O astfel de alegere va trebui raportata la buget. Pentru un buchet generos, de preferat este sa mizezi pe garoafe, sunt si mai accesibile. Sunt de evitat orice culori foarte deschise, aprinse. Neimpachetate vor arata mai decent. Unii opteaza pentru cale, de asemenea o alegere inspirata.

Bineinteles, deja cand vorbim de un buget mai mare te poti orienta dupa trandafiri. Nici crinii nu sunt de trecut cu vederea. Ambele tipuri au un parfum special, care schimba putin aerul specific din camerele mortuare.

Un buchet funerar alcatuit din cale insa e inegalabil. In varianta alba acestea sunt niste flori deosebit de elegante si rafinate. Sunt alegerile cele mai frecvente, insa asta nu inseamna ca restul florilor sunt excluse. Mai poti consulta si floraria, respectiv firma funerara de unde le cumperi.

Mai conteaza si mesajul pe care il stii pe panglica specifica. De obicei, acestea trebuie sa fie succinte. Cel mai bine este sa il alegi raportandu-te si la relatia pe care ai avut-o cu cel trecut la cele vesnice.

Daca esti complet lipsit de inspiratie, poti vizita o firma de servicii funerare in Colentina sau in zona de care apartii pentru a primi recomandari in acest sens. In unele locatii gasesti aranjamente gata facute dintre care poti alege sau care pot fi o sursa de inspiratie in personalizarea unui alt model.

In ceea ce priveste mesajul inscris pe panglica, specialisti ca cei pe care ii vei intalni la agentia funerara Adysim iti pot oferi consultanta de care ai nevoie. In acest mod stii ca te prezinti la priveghi, respectiv inmormantare cu aranjamentul floral potrivit, fara riscul de a fi penibil sau de a cauza durere. E una dintre situatiile in care experienta echipei funerare isi spune cuvantul.

Descopera mai multe despre florile care se ofera la inmormantari si despre aceste servicii pe servicii-funerare-nonstop.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnalista Cristina Topescu a murit la varsta de 59 de ani

Avatar

Published

on

Jurnalista Cristina Țopescu, fiica celebrului comentator sportiv Cristian Țopescu, s-a stins din viață. A fost găsită, fără suflare, în propria casă. O vecină a alertat poliția pentru că nu o mai văzuse pe Cristina Țopescu de ceva vreme. Poliția a deschis un dosar pentru moarte suspectă, așa cum este procedura în astfel de situații, informeaza DIGI 24. 

Cristina Țopescu era foarte activă în mediul online. Ultima postare a sa pe Facebook a fost în a doua zi de Crăciun și făcea referire la Papa Francisc. “Încă un motiv să-l iubesc pe omul ăsta simplu, firesc, calin, vesel, minunat”, scria jurnalista. Pe 28 decembrie a fost activă pe WhatsApp. Apoi, nimeni nu a mai știut de ea.

Anne-Marie Ciolcă, purtătorul de cuvânt aş IPJ Ilfov: „IPJ Ilfov a fost sesizat de o femeie cu privire la faptul că vecina ei nu a mai fost văzută de aproximativ trei săptămâni. Poliţiştii oraşului Otopeni au intrat în imobilul respectiv unde au găsit o persoană decedată care, la prima vedere, nu prezintă urme vizile de violenţă însă aceste aspecte urmează să le stabilească în urma expertizei legale cei în cauză.

Reacţia Ministerului Sănătăţii, unde Cristina Ţopescu era consilier al secretarului de stat H. Moldovan

“Suntem consternați de această veste, care a căzut ca un trăsnet pentru noi. Atât eu, cât și echipa din MS regretăm profund dispariția acestui om minunat, o stea care a inspirat atâtea generații de telespectatori. A fost un privilegiu pentru mine să lucrez cu Cristina Țopescu.

S-a alăturat echipei noastre de comunicare de curând, și până în ultima clipă a demonstrat că este un profesionist desăvârșit.

Acum, când mă uit în urmă nu-mi vine să cred că s-a stins, singură și în tăcere. Să-i spunem cu toții o rugăciune în gând și Dumnezeu să o odihnească în pace!”, a transmis Victor Costache, ministrul Sănătății.

Cristina Țopescu era, din noiembrie, consilier al secretarului de stat din Ministerul Sănătății, Horațiu Moldovan.

Foarte mulți dintre cei care au cunoscut-o spun că sunt șocați de faptul că a murit singură, în casă, fără ca vreun prieten sau membru al familiei să știe ce i s-a întâmplat.

Marius Chirca, reprezentant al Asociației Kola Kariola: „24, 26 decembrie e ultima mişcare suntem în 13 şi văd la tv prietenii apropiaţi care plâng. Trei săptămâni nu văd că nu exişti?”.

Medicii legiști urmează să stabilească din ce motive a murit Cristina Țopescu. Jurnalista urma să împlinească 60 de ani anul acesta, în luna iulie.

Sursa: Digi 24

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0