Spread the love

Se pare că Facebook se cofruntă cu serioase probleme de eroziune în utilizare, însă ce este mai rău abia urmează, notează Tehnocrati, citat de economica.net.   

Conform unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Princeton, Facebook ar putea pierde in intervalul 2015-2017 aproximativ 80% din utilizatorii de bază. Realizatorii studiului au pornit de la ideea că, în general, ciclul de viaţă al ideilor este asemănător cu cel al bolilor. Astfel, în perioada menţionată mai sus, clienţii Facebook îşi vor pierde interesul în reţeaua de socializare, acest sentiment urmând a fi transmis mai departe către restul prietenilor.

„Ideile sunt precum bolile infecţioase”, precizează autorii studiului, adică sunt contagioase, dar în cele din urmă dispar. În primele zile se răspândesc foarte repede, ajung la un vârf critic, iar in ultimă instanţă popularitatea sa scade.

My Space este o altă reţea de socializare care a experimentat deja tot acest ciclu, oferită ca exemplu.

Concluzia lucrării este că Facebook va avea in curand exact aceeaşi soartă ca My Space, iar declinul său este aproape ireversibil.

Milioane de utilizatori Facebook au renunţat pe parcursul anului trecut la conturile lor din motive ce ţin de siguranţa informaţiilor personale, precum şi de teama dependenţei.

„Sinuciderea identităţii virtuale” în masă a fost studiată de cercetătorii de la Universitatea din Viena. Aceştia au descoperit că mulţi dintre cei care şi-au şters conturile se simţeau presaţi de cunoscuţi, care doreau să facă parte din lista lor de prieteni.

Printre alte motive se numără şi lipsa unor discuţii interesante pe reţeaua de socializare sau pur şi simplu pierderea interesului faţă de Facebook.

 

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.