Connect with us

ALL MEDIA

STUDIU DISCOVERY: 80% dintre românii intervievați înțeleg legătura dintre prezența reclamelor TV și calitatea programelor

Published

on

 

Un brand TV în care telespectatorii au încredere este un bun indicator al calității programelor pe care le vor urmări, sunt de părere 60% dintre telespectatorii din România care au participat la cel mai recent studiu Discovery.

Acest efect de halou se extinde de la programe spre materialele publicitare, iar consumatorii admit că reclamele TV difuzate pe canalele în care au încredere au un impact mai puternic. Același chestionar a relevat faptul că, în pofida tendinței în creștere de vizionare a conținutului pe mai multe ecrane în același timp, cei mai mulți dintre telespectatorii români continuă să petreacă în fața televizorului între 3 și 5 ore pe zi.

Acestea sunt câteva dintre concluziile noului studiu regional realizat de Discovery Networks în parteneriat cu The Future Foundation, care își propune să furnizeze o viziune de ansamblu asupra industriei publicității TV, investigând modul în care publicitarii se pot conecta cu consumatorii dincolo de metodele tradiționale și ce tehnici vor fi cele mai eficiente în viitor.

Intitulat The Future of TV Advertising, studiul are la bază o componentă cantitativă, constând într-un eșantion de 3000 de repondenți din zece țări din regiunea Europa Centrală și de Est, Orientul Mijlociu și Africa (CEEMEA)[1] – România, Bulgaria, Republica Cehă, Ungaria, Polonia, Rusia, Africa de Sud, Turcia, Ucraina și Emiratele Arabe Unite – și o componentă calitativă, prin intermediul unor interviuri în profunzime cu experți din industrie din această regiune. Pentru România, expertul participant la panel a fost Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer Orange.  

„Într-o lume dominată de ecrane multiple, televiziunea rămâne elementul central al mixului de media. Progresele tehnologice au avut un impact important asupra modului în care telespectatorii consumă media și, în acest context, alegerea unui anumit brand TV a devenit esențială în gestionarea așteptărilor legate de calitatea conținutului pe care îl vor urmări. Telespectatorii înțeleg clar relația dintre publicitate și furnizarea unui conținut TV de calitate și, în plus, sunt deschiși să testeze noi formate de reclame. Acest studiu ne face să fim încrezători în viitorul publicității TV, dat fiind faptul că publicul este din ce mai bine informat și dispus să recompenseze materialele publicitare interesante și relevante, extinzând discuțiile despre brandurile respective și pe alte dispozitive pe care le are la îndemână”, a spus Dorota Zurkowska-Bytner, VP Advertising Sales Development Discovery Networks CEEMEA.

Potrivit rezultatelor studiului, vizionarea de conținut video pe ecrane multiple, disponibilitatea serviciilor on-demand și capacitatea din ce în ce mai mare a telespectatorilor de a controla ceea ce vizionează sunt câteva dintre dintre cele mai importante tendințe care influențează configurarea pieței media în prezent. În același timp, participanții la studiu au demonstrat că înțeleg foarte clar relația dintre conținutul de calitate, accesibil în orice moment, și publicitate ca sursă de finanțare a acestuia. De altfel, 80% dintre români consideră că absența publicității ar putea conduce la scăderea calității programelor TV.

În ceea ce privește inovațiile tehnologice ce ar putea fi disponibile în viitor, participanții la studiu s-au arătat optimiști în privința progreselor tehnologice ce le vor permite să acceseze programele TV și reclamele relevante pentru fiecare consumator în parte. Potrivit rezultatelor, consumatorii sunt mai receptivi dacă urmăresc o reclamă adaptată profilului fiecăruia, ceea ce sugerează un viitor în care comunicarea personalizată va fi din ce în ce mai relevantă.

De asemenea, în contextul în care vizionează conținut pe mai multe ecrane, mai bine de 50% dintre repondenții din regiunea CEEMEA continuă discuțiile despre branduri pe un al doilea dispozitiv, după încheierea reclamei TV, demonstrând o amplificare a gradului de implicare.

 

Iată mai jos principalele concluzii ale studiului:

Reclamele TV sunt eficiente

  • 80% dintre telespectatorii din România consideră că absența reclamelor ar conduce la scăderea calității programelor TV, în contextul în care 40% dintre aceștia petrec zilnic între trei și cinci ore în fața televizorului.
  • 3 telespectatori din 10 la nivelul regiunii sunt de acord că plasarea de produse în timpul unui program îi convinge mai ușor să achiziționeze acel produs.

 

Încă nu a fost găsită durata optimă a pauzelor publicitare

  • În general, consumatorii din regiunea CEEMEA ar prefera ca pauzele publicitare să fie mai lungi și mai puțin frecvente.
  • Furnizorii de conținut TV trebuie să găsească un echilibru între ce își doresc consumatorii și ce e util pentru branduri. Acest aspect este cu atât mai important cu cât raportul arată că 70% din consumatori își amintesc cel mult 5 reclame într-o zi. Cel mai scăzut procent la nivelul regiunii s-a înregistrat în Cehia și Polonia, unde 40% dintre repondenți își pot aminti o singură reclamă la finalul unei zile.

 

Brandurile TV de încredere sporesc gradul de implicare a publicului

  • Aproape 60% din consumatorii din regiunea CEEMEA sunt de acord că brandul canalului TV este un bun indicator al calității conținutului oferit. Cifra crește la 70% în rândul publicului din Africa de Sud.
  • 1 telespectator din 3 este de acord că materialele publicitare difuzate pe canalele în care publicul are încredere au un impact mai puternic.

 

Publicitatea TV este mai eficientă dacă este difuzată pe mai multe ecrane

  • 70% dintre români consideră că difuzarea spoturilor publicitare pe mai multe canale în același timp are un impact mai mare. Aproximativ același procent a fos înregistrat în Africa de Sud, Turcia, Emiratele Arabe Unite și Bulgaria, telespectatorii fiind de acord asupra impactului sporit al campaniilor integrate.
  • Rezultatele studiului arată că 50% dintre telespectatorii chestionați au intrat online să caute un anumit produs sau serviciu imediat după ce văzuseră reclama respectivă la televizor. Cifra crește la 70% dintre telespectatori în Bulgaria.

 

Viitorul este personalizat

  • 80% dintre participanții la studiu și-ar dori să poată sări peste anumite reclame, pentru a alege să le vizioneze pe cele pe care le consideră relevante.
  • 60% dintre români sunt interesați să urmărească reclame adaptate profilului lor personal, tendință confirmată la nivelul întregii regiuni.
  • Jumătate dintre repondenți şi-ar dori să poată acționa imediat după ce au văzut o reclamă TV, prin intermediul unui buton de pe telecomandă care să le permită să achiziționeze direct produsul sau serviciul promovat.
  • Peste 50% dintre consumatorii din Polonia, Emiratele Arabe Unite și Africa de Sud consideră că reclamele cele mai memorabile sunt cele care li se adresează direct, demonstrând beneficiile conținutului personalizat – atât pentru telespectatori, cât și pentru branduri.

 

Foto Credit: Discovery

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Simona Halep revine pe hard la Rogers Cup, în exclusivitate la Digi Sport 2

Published

on

 

Până la data de 11 august 2019, Digi Sport va transmite în direct și în exclusivitate turneul de tenis WTA de la Toronto, competiție în cadrul căreia Simona Halep va reveni pe suprafața rapidă. Trimisul special al Digi Sport la Rogers Cup 2019, Gabriel Morariu, va fi în legătură cu Simona pe toată durata participării sale la turneu, cu interviuri în exclusivitate și cele mai noi știri despre competiție.

Proaspăt laureată la Wimbledon, numărul 4 WTA are de apărat 900 de puncte în clasament, după câștigarea ediției de anul trecut. Rogers Cup este una dintre competițiile preferate ale româncei, care s-a impus în Canada și în 2016, după ce cu un an înainte a disputat finala, iar în 2017 a atins penultimul act.

”Senzațiile sunt ciudate, pentru că nu m-am antrenat în ultima vreme. Dar mă simt bine pe teren, mă simt cu poftă de joc. Dar va fi greu prima săptămână să îmi găsesc ritmul”, a spus Simona în interviul acordat în exclusivitate pentru Digi Sport.

Simona Halep va intra miercuri, 7 august 2019, direct în turul doi la Toronto, acolo unde o va întâlni pe americanca de 24 de ani Jennifer Brady, câștigătoare, în primul tur, în fața franțuzoaicei Kristina Mladenovic. Aceasta este prima întâlnire dintre Simona și Brady, numărul 76 WTA.

”Un meci dificil, ținând cont că este primul după sezonul de iarbă. Nu vrea să mă gândesc la ce joacă ea, ci la ceea ce voi face eu pe teren. Vreau să îmi revin și să simt forma maximă atunci când intru pe teren. Vor fi câteva zile grele, poate chiar și o săptămână. Turneul va fi dificil, dar nu mă stresez și nici nu intru în panică”, a mai spus românca.
În afara probei de simplu, campioana de anul trecut de la Rogers Cup va participa la această ediție și la proba de dublu, alături de Leylah Annie Fernandez, o sportivă din Canada în vârstă de numai 16 ani.

Programul transmisiunilor WTA Toronto, marți 6 august, Digi Sport 2:
⦁ Venus WILLIAMS (SUA) – Carla SUÁREZ NAVARRO (Spania), ora 18:00
⦁ Simona HALEP (România)/Leylah FERNANDEZ (Canada) – Nicole MELICHAR (SUA)/Kveta PESCHKE (Cehia), aprox. ora 20:00
⦁ Victoria AZARENKA (Belarus) – Camila GIORGI (Italia), nu înainte de ora 21:00
⦁ Ashleigh BARTY (Australia) – Sofia KENIN (SUA), nu înainte de ora 22:00
⦁ Aryna SABALENKA (Belarus) – Anastasia PAVLYUCHENKOVA (Rusia), nu înainte de 00:00
⦁ Bianca ANDREESCU (Canada) – Eugenie BOUCHARD (Canada), nu înainte de 02:00
⦁ Sloane STEPHENS (SUA) – Marie BOUZKOVA (Cehia), nu înainte de ora 04:00
Luptă pentru locul 1 WTA

În timp ce Simona își va apăra titlul de anul trecut, Ashleigh Barty, Naomi Osaka si Karolina Pliskova se vor lupta la Toronto pentru prima poziție în ierarhia WTA. Ca să revină pe primul loc, Osaka trebuie să aibă un traseu în care să joace cu un tur mai mult decât Barty. Totodată, Pliskova ar putea ajunge pe locul 1 dacă va atinge minimum faza semifinalelor, iar Osaka si Barty ar părăsi competiția până atunci. Digi Sport difuzează, în exclusivitate, în fiecare an până în 2021, câte 50 de turnee WTA, în care, printre protagoniste, evoluează și cele mai bune jucătoare de tenis din România. Tot la Digi Sport, fanii tenisului se pot bucura de meciurile Fed Cup și Cupa Davis.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: