Connect with us

Digital

Studiu EY: Sunt companiile de media şi entertainment pregătite pentru Generaţia Z

Avatar

Published

on

Foto Credit: EY Romania

Generaţia Z este diferită de tot ceea ce am văzut până acum. S-au spus multe lucruri despre generaţia mileniului, însă Generaţia Z este prima generaţie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizând social media, tehnologia mobilă şi cu siguranţă primii care au folosit de mici tehnologia video mobilă. Astfel, dacă luăm ca referinţă înfiinţarea YouTube, în 2005, cei mai mulţi dintre membrii generaţiei Y îşi amintesc de existenţa unei lumi fără video mobil – în vreme ce majoritatea Generaţiei Z nu îşi aminteşte de aşa ceva.

Lăsând tehnologia deoparte, membrii Generaţiei Z au şi atitudini diferite. Sunt mai întreprinzători, au crescut cu motoarele de căutare şi le place să descopere singuri conţinut care să le satisfacă nevoile. De asemenea, le place să fie implicaţi în procese, să contribuie la găsirea de soluţii şi să fie mai angajaţi în diverse experienţe. Drept urmare, schimbarea majoră pe care companiile de media şi entertainment (M&E) trebuie să şi-o asume în trecerea de la modelele tradiţionale de tip business-to-business (B2B) la cele bazate pe relaţii directe cu consumatorii este concentrarea atenţiei asupra cererii de informaţii relevante, detaliate. Această nevoie nu se vede nicăieri mai bine decât în comportamentele şi preferinţele unice ale membrilor Generaţiei Z, arată concluziile studiului EY, From innovation to expectation — how M&E leaders are responding to Gen Z.

 

Cine este Generaţia Z?

Numită uneori iGeneration, generaţia post-milenială sau concentrată sub denumirea generală de “nativi digitali”, Generaţia Z se referă la cei născuţi de la mijlocul anilor 1990 şi reprezintă, de exemplu, aproximativ 25% din populaţia Statelor Unite. În proporţie de 91%, adolescenţii care compun această generaţie, adică nucleul Generaţiei Z, au acces la smartphone, 69% dintre ei au acces la tabletă şi 90% se uită zilnic pe YouTube.

Pentru o generaţie care creşte la umbra unei diversităţi şi avalanşe tehnologice fără precedent, noile inovaţii nu mai sunt socotite ca disruptive. Ele reprezintă noua normalitate. Inovaţii precum realitatea virtuală, maşinile fără şofer şi capacitatea de a-şi imprima 3D batoane de ciocolată nu mai surprind membrii Generaţiei Z. Aceştia aşteaptă doar următoarea iteraţie din proces şi vor să joace un rol în proiectarea ei. Este generaţia care a trecut de la inovaţie la aşteptare,” explică Elena Badea, Marketing Director, EY România.

 

Internetul Lucrurilor (Internet of Things)  este o realitate, dar cum vor capitaliza liderii M&E această realitate?

Internetul Lucrurilor (IoT sau Internet of Things) începe să se maturizeze. Casele conectate online, maşinile conectate online, magazinele conectate online şi gadget-urile (wearables) conectate online reprezintă o realitate care va deveni tot mai pregnantă. Până în anul 2019, numărul de maşini conectate online din Statele Unite aproape că se va tripla, ajungând la 60 de milioane, iar până în 2020 sunt prevăzute a fi instalate 30 de miliarde de dispozitive IoT. Pentru companiile de media & entertainment, Internetul Lucrurilor oferă un potenţial imens. În forma sa cea mai simplă, IoT înseamnă proliferarea senzorilor în scopul colectării unei cantităţi mari şi diverse de date despre clienţi; comportamentele acestora, emoţiile, sentimentele, reacţiile lor fizice şi starea lor de bine.

Cu toate astea, datele reprezintă doar o parte a întregului tablou. Pasul următor presupune extragerea de informaţii relevante din aceste date şi descoperirea adevăratelor dorinţe ale clienţilor. Chiar şi atunci, acţiunea determinată de aceste informaţii este cea care transformă cu adevărat datele adunate într-un model de afaceri. În termeni simpli, tehnologia şi gadget-urile nu sunt suficiente pentru capitalizarea fenomenului IoT, însă furnizarea de conţinut relevant, oportun şi ţintit generează experienţe care dau viaţă Internetului Lucrurilor. Succesul se bazează pe combinarea fiecăreia dintre următoarele trei direcţii de acţiune:

 

  1. Fructificarea inteligentă a datelor

Membrii Generaţiei Z sunt cei mai dispuşi să cedeze datele personale, plecând de la prezumţia că va exista un schimb de valoare. Liderii companiilor de media & entertainment vor profita de pe urma acestui fapt. Ei vor folosi aceste date şi, pe baza unei analize predictive legate de conţinutul şi publicitatea mai bine ţintite, vor traduce datele în experienţe mai bine croite pe dorinţele consumatorilor.

Comentarii

Pagini: 1 2

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0