Connect with us

DIGITAL

Studiu EY: Televiziunea se pregăteşte pentru a crea experienţe omniscreen

Published

on

Foto Credit: DC COMMUNICATION
 
Prev1 of 2

Industria media se pregăteşte să facă faţă unei schimbări majore în materie de monetizare şi structuri narative, prin dezvoltarea de noi canale, noi platforme, noi dispozitive şi noi experienţe. Companiile de media și divertisment sunt nevoite astăzi să facă mai mult decât să reacţioneze la provocările curente – trebuie să declanşeze schimbarea operaţională care le va pregăti pentru viitorul televiziunii.

Cu ocazia studiului Future of Television – Media & Entertainment, EY a analizat mii de ore de interviuri realizate cu executivi şi lideri din companii de media şi divertisment din întreaga lume, pentru a identifica cele şase tendinţe emergente care vor avea un impact puternic asupra modelelor tradiționale de business bazate pe veniturile din publicitate, abonamente şi conținut pay-per-use:

  1. Platformele multiple schimbă structura de conținut: Metadatele care permit sincronizarea între ecrane sunt facilitatoare cheie. Programarea platformelor multiple va pune o presiune crescută asupra lanţurilor de generare a valorii în mediu digital, de la crearea şi pregătirea de conţinut, la vânzări, trafic online şi distribuţie.
  1. Mobilitatea conţinutului crește în continuare: Furnizorii de conţinut vor dori să măsoare implicarea telespectatorilor şi atragerea acestora în zona de ecrane multiple, pentru a putea decide cum să optimizeze experienţa consumatorului şi plasamentele de reclame. Mai multe ecrane înseamnă mai multe oportunităţi de a genera impresii pentru reclame, dacă o astfel de experienţă este atent calibrată pentru un stil de viaţă multi-ecran.
  1. Vizionarea evenimentelor și experiențele sociale colective: Chiar dacă vizualizarea devine din ce în ce mai fragmentară, consumatorii vor dori, pe mai departe, să facă parte din experienţele sociale colective asociate anumitor evenimente, cum ar fi Cupa Mondială sau Premiile Oscar. Dacă furnizorii de conţinut vor putea construi o experienţă socială puternică în jurul unui program, telespectatorii nu vor dori să rămână pe dinafară, ci să fie incluşi în această experienţă şi convinși să se întoarcă în faţa ecranului.
  1. Optimizarea căutărilor de programe relevante: Furnizorii de conţinut vor fi nevoiţi să se implice în “optimizarea descoperirii de conţinut”, la fel ca în cazul practicilor de optimizare ale motoarelor de căutare de astăzi. Acest fapt va implica depăşirea metadatelor descriptive ale emisiunilor şi intrarea în zona parametrilor, cum ar fi sentimentele generate de emisiune, circumstanţele optime de vizionare şi contribuţiile creative împărtăşite.
  1. Noi indicatori în zona de măsurare şi personalizare: Companiile de media vor fi nevoite să măsoare fenomenul de ”bingeing” (vizionarea îndelungată de conţinut într-o singură sesiune) cu mai multă granularitate decât este măsurată astăzi televiziunea de tip broadcast. Prin folosirea analizei de date, companiile vor putea dezvolta oferte de conținut care să genereze experienţe adecvate campaniilor de publicitate, şi le vor putea valorifica direct prin construirea unui model care să satisfacă spectatori cu preferinţe diverse. Provocarea constă în obţinerea unor astfel de date de la partenerii de distribuţie.
  1. Cererile de conţinut unic generează inovație: Noile modele de relaţionare vor permite unui număr mai mare de jucători din cadrul industriei media să-şi asume riscuri creative mai mari. Impactul generat asupra sistemelor din punct de vedere al urmăririi şi calculării de drepturi, profituri şi participaţii, precum şi al generării de venituri, va trebui să ţină cont de o “ţesătură” tot mai complexă de participanţi şi părţi interesate.

 

În România, televiziunea rămâne în continuare principalul canal media utilizat, nu doar de companiile de publicitate, cat şi de investitorii de mai mici dimensiuni, conform Media Fact Book 2015.

Anul trecut, piaţa TV a atins 198 milioane Euro pentru prima dată după 2009, iar principalele canale TV şi-au schimbat abordarea privind vânzările. Astfel, supradimensionarea cererii de spaţiu media în lunile de vârf a depăşit capacităţile staţiilor TV şi a creat aşteptări crescute pentru 2015.

Pe de altă parte, conform studiului derulat de BRAT în 2014, numărul mediu de minute petrecute de români în faţa televizorului a scăzut anul trecut, sub pragul de 200 de minute pe zi, în principal datorită concurenţei acerbe a canalelor online, atât în mediul urban, cat şi în cel rural. Datele arată o tendinţă ascendentă a afinităţii pentru mediul online, ceea ce prefigurează o migraţie tot mai mare către ecrane, altele decât televizorul, precum laptop, tabletă şi mobil.

Elena Badea, Head of Marketing, EY Romania

Elena Badea, Director de Marketing, EY România declară:

„La nivel fundamental, aceste tendinţe vor obliga companiile de media și divertisment şi furnizorii de conţinut să dezvolte relaţii mult mai strânse cu spectatorii. Vedem viitorul televiziunii ca pe o experienţă omniscreen atent creată, care combină conţinutul de calitate cu tehnici la fel de valoroase de tip social media şi gamification, și adaptată preferinţelor declarate şi implicite ale spectatorului individual.”

 

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Tranziția dintre anotimpuri întâmpinată cu o doză bogată de energie – efectul Ginkgo Biloba și al ginsengului

Published

on

schimbare-anotimp
 

Recunoscut pentru efectele sale benefice deosebite, extractul obținut din arborele Ginkgo Biloba este mai ales o sursă bogată de energie, atât de necesară în perioada de tranziție vară – toamnă. Efectele pe care acesta le are asupra organismului uman sunt cu atât mai multe și mai deosebite, motiv pentru care oricine ar trebui să ia în considerare superalimentele ce au acest ingredient la bază.

În întâmpinarea celor care doresc să se simtă energici și mai ales să treacă de perioada de tranziție vară – toamnă fără a prinde microbul răcelii, fără a dezvolta anemii etc., vine Biosano. Linia de produse pe bază de Ginkgo Biloba pe care o propune este variată, iar beneficiile oferite organismului sunt esențiale și de avut în vedere.

Doza de energie optimă pentru organism în această toamnă

Din rândul tonicelor recunoscute pentru utilizarea frecventă în medicina chineză, ginsengul este cu siguranță unul care își merită popularitatea. Produsele puse la dispoziție pe Biosano.ro reprezentând ginseng sub diverse forme au proveniență în această plantă medicinală, recunoscută la nivel mondial pentru capacitatea de a stimula sistemul imunitar și mai ales pentru proprietățile sale energizante.

Este fără nici o îndoială o plantă cu o carte de vizită care prezintă interes pentru publicul larg astăzi și cu atât mai mult pentru cei care doresc să se simtă energici pe tot parcursul zilei. Iată care sunt câteva dintre beneficiile plantei, regăsite în gama de superalimente din magazinul menționat.

  • Puternic efect energizant

Astfel de superalimente pot fi consumate oricând și cu atât mai mult în astfel de perioade în care natura și corpul inclusiv trec prin schimbări mari. Apreciat pentru efectul energizant pe care îl are, ginsengul ajută la fortificarea sistemelor de meridiane principale din corp, care sunt responsabile de energia furnizată în decursul unei zile.

În acest sens cel asiatic este recomandarea specialiștilor Biosano, întrucât este ideal pentru efectul său stimulent puternic. Are o capacitate deosebită de a oferi impulsuri rapide de energie, activând totodată și funcțiile sistemului nervos central.

  • Susținător al unui sistem imunitar puternic

Întărirea sistemului imunitar trebuie realizată mai ales în cazul celor predispuși la îmbolnăvire, care trebuie să fie deosebit de atenți când temperaturile scad. Sunt o recomandare ceaiurile de ginseng, precum și extractele acestei plante pentru stimularea imunității, dar și pentru succesul cu care țin la distanță afecțiuni diverse.

  • Efect puternic adaptogen

Un superaliment recunoscut pentru proprietățile adaptogene pe care le prezintă este rădăcina de ginseng. Astfel de suplimente alimentare sunt recomandate pentru ajutorul pe care îl oferă corpului să reziste stresului – fizic sau mental, la care este supus.  Este de asemenea un protector important pentru organismul supus traumelor, oboselii, anxietății, aducând la nivel normal supra-activitatea, respectiv sub-activitatea glandelor și a organelor.

  • Efect afrodisiac

Proprietățile ginsengului pot aduce un ajutor însemnat în tratarea infertilității, precum și a impotenței, în cazul bărbaților.

  • Sprijin al memoriei

Datorită acțiunii benefice pe care extractul de Ginkgo Biloba îl are asupra sistemului circulator, superalimentul ajută și la desfășurarea optimă a proceselor cognitive. Sistemul circulator are o influență majoră asupra activității cerebrale. Despre extractul acestei plante se știe că a fost folosit ca tratament complementar pentru boli degenerative, Alzheimer și demența fiind doar două exemple în acest sens.

Și altele sunt beneficiile pe care le are consumul superalimentelor pe baza acestei plante: ajută la vindecarea unor afecțiuni de piele, combate depresia, prezintă efect antiasmatic, ameliorează dureri oculare diverse, reglează metabolismul etc.

Oricare ar fi produsele alese pentru consum, recomandarea specialiștilor Biosano este de a cere un consult medical înainte de a le administra. Pentru că are efecte notabile asupra sistemului circulator, este ideal a fi prudenți cei care iau medicație pentru diverse afecțiuni cardiovasculare.

Din lista de produse naturiste si superalimente de pe Biosano.ro, Ginkgo Biloba vine la pachet cu o multitudine de beneficii pentru sănătate. Fiecare trebuie să se orienteze în consumul acesteia după un plan de administrare corespunzător, în mod corect, pentru ca organismul să se bucure de toate acțiunile sale benefice.

Fiind o perioadă de tranziție, grija pentru sănătate trebuie să fie prioritară. Astfel de suplimente și produse pot aduce organismului sprijinul de care are nevoie pentru a se menține sănătos, dar și energic. De pe Biosano.ro pot fi comandate superalimentele dorite, la costuri echilibrate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cum faci diferența dintre un oțel inoxidabil de calitate și unul inferior?

Published

on

rigola dus
 

Din viața noastră nu lipsesc obiectele confecționate din diferite materiale sau aliaje. Intrăm în contact cu ele voluntar și chiar involuntar. Însă atunci când vine vorba de produse pe care le vom folosi doar noi, lucrurile se schimbă puțin.

Românii s-au obișnuit să aleagă calitatea înaintea prețului și a aspectului – lucru deloc greșit. Aici intervine o problemă – nu toate produsele care se doresc a fi achiziționate pot garanta calitatea doar prin caracteristicile indicate pe ambalaj. Oțelul inoxidabil intră în această categorie. De multe ori, calitatea lui se poate aprecia abia după o lungă utilizare.

Ce este mai exact oțelul inoxidabil

Oțelul este unul dintre cele mai importante și rezistente aliaje ale fierului, componente principale fiind carbonul și cromul în proporție de minimum 11%. Duritatea, elasticitatea, rezistența la acizi și coroziune se pot măsura în funcție de celelalte componente ale aliajului – titaniu, fosfor, nichel, siliciu, sulf, cobalt și așa mai departe.

În prezent se cunosc peste 200 de tipuri de oțeluri inoxidabile. Domeniile în care acest aliaj este folosit sunt diverse și cuprind industrii precum cea alimentara, chimică, medicală, navală, auto etc.

Cum testezi oțelul inoxidabil?

Povestea oțelului inoxidabil magnetic este la baza o teorie, teorie simplă și ușor de realizat de oricine acasă pentru a testa calitatea materialului. Mai pe scurt, cu ajutorul unui magnet, se poate dovedi dacă produsul este vitabil sau nu – conține sau nu crom și nichel. Cele 4 tipuri de structuri de bază ale inoxului inoxidabil sunt austenita, duplexul, ferita și martensita.

Diferența dintre oțel inoxidabil și inox

De multe ori lumea tinde să creadă că oțelul inoxidabil și inoxul sunt lucruri total diferite. Acest lucru este greșit. Inoxul este de fapt o gama variantă de oțeluri inoxidabile cu trăsături diferite și utilizări independente, variate.

De cele mai multe ori, inoxul este folosit pentru confecționarea produselor de bucătărie și cele pentru industria medicinei – au caracteristici de bază strict necesare în aceste domenii.

Rigolele și sifoanele – din oțel inoxidabil sau de calitate inferioară?

Baia și bucătăria sunt încăperile unei locuințe în care nu este loc de decizii neglijente. Având în vedere cât de des sunt folosite, pentru ca totul să se desfășoare așa cum trebuie, trebuie să fie compuse doar din materiale calitative.

Rigolele și sifoanele – nelispite din baie și bucătărie – se recomandă a fi din oțel inoxidabil. Schimbarea acestora nu este un proces ce trebuie repetat la un interval de timp, de aceea sunt recomandate cele din oțel inoxidabil.

Cei ce au nevoie de rigole cabine dus trebuie să cunoască proprietățile oțelului inoxidabil. Fiind cea care se ocupă de scurgerea apei din cădiță de dus, rigola din acest aliaj nu va căpăta miros neplăcut. Apa ce rămâne pe rigolă până aceasta se usucă, în cazul uneia necalitative, va împrăștia în baie un miros greu, înțepător.

Cele din oțel inoxidabil nu doar că nu emană un miros neplăcut, ci nu își schimbă nici culoarea în timp. Ele pot fi curățate cu diferite produse fără ca suprafața lor aderentă să își schimbe proprietățile. Nu în ultimul rând, procesul de curățare este unul ușor datorită suprafeței și formei netede pe care o prezintă.

Alte proprietăți țin de rezistența în timp. De exemplu, toate aceste rigole pentru cabine de dus sunt imune la totalitatea factorilor externi – rezistă la presiunea corpului uman, la temperaturile ridicate și sunt prietene cu soluțiile de curățare.

Pentru unele persoane, înfățișarea clasică a rigolelor poate fi deranjantă sau poate chiar să strice întreg aspectul băii. De aceea s-au creeat cele cu acoperire ceramică. Pe lângă design-ul atractiv prin care se prezintă, rigolele cu acoperire ceramică dau același randament pe care îl dau și cele clasice.

Sunt indicate a se folosi în baia ce adoptă un anumit design, tipar, mai ales atunci când nu există alte lucruri ce s-ar putea integra mai bine în context. Sunt confecționate într-o mare măsură din oțel inoxidabil, ceea ce diferă este acoperirea, din ceramică.

În aceeași ordine de idei, o rigolă de calitate este și cea care nu se înfundă. Cum o recunoști? Cea care nu se va înfundă este cea care poate scurge o cantitate mare de apă într-un timp foarte scurt.

Cei interesați de rigole sub certificarea calității, din oțel inoxidabil, pot accesa rigolesifoane.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Platforma AntenaPlay îşi simplificã experienţa de vizionare

Published

on

 

Platforma AntenaPlay, dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, se reinventeazã mereu  pentru abonaţii sãi şi aduce noi funcţii pentru o simplificare a experienţei de vizionare.

Cu peste 1,3 milioane de descãrcãri pe Smart TV,  Android şi  iOS, AntenaPlay a fãcut pasul recent şi cãtre dispozitivele Chromecast şi AirPlay.

“Noi updatãm constant AntenaPlay, iar ultimul refresh simplificã experiența de vizionare. Playerul permite skip de 10 secunde la un simplu tap şi pãstreazã watch time-ul vizionãrii precedente, la fel ca Netflix, spre exemplu. O altã funcție utilã, având în vedere volumul mare de materiale video, emisiuni sau seriale, este păstrarea unui listing din clipurile urmãrite dar nu pânã la capãt, astfel încât sã poţi relua vizionarea din punctul în care ai rãmas”, a declarat Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group.

Platforma AntenaPlay oferă 9 canale LIVE, extra conținut nedifuzat la TV, fiind singurul loc în care se pot urmãri emisiunile integrale produse de Antena TV Group, din orice colţ al lumii şi de pe orice device.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: