Connect with us

DIGITAL

Studiu EY: Televiziunea se pregăteşte pentru a crea experienţe omniscreen

Published

on

Foto Credit: DC COMMUNICATION
 
Prev1 of 2

Industria media se pregăteşte să facă faţă unei schimbări majore în materie de monetizare şi structuri narative, prin dezvoltarea de noi canale, noi platforme, noi dispozitive şi noi experienţe. Companiile de media și divertisment sunt nevoite astăzi să facă mai mult decât să reacţioneze la provocările curente – trebuie să declanşeze schimbarea operaţională care le va pregăti pentru viitorul televiziunii.

Cu ocazia studiului Future of Television – Media & Entertainment, EY a analizat mii de ore de interviuri realizate cu executivi şi lideri din companii de media şi divertisment din întreaga lume, pentru a identifica cele şase tendinţe emergente care vor avea un impact puternic asupra modelelor tradiționale de business bazate pe veniturile din publicitate, abonamente şi conținut pay-per-use:

  1. Platformele multiple schimbă structura de conținut: Metadatele care permit sincronizarea între ecrane sunt facilitatoare cheie. Programarea platformelor multiple va pune o presiune crescută asupra lanţurilor de generare a valorii în mediu digital, de la crearea şi pregătirea de conţinut, la vânzări, trafic online şi distribuţie.
  1. Mobilitatea conţinutului crește în continuare: Furnizorii de conţinut vor dori să măsoare implicarea telespectatorilor şi atragerea acestora în zona de ecrane multiple, pentru a putea decide cum să optimizeze experienţa consumatorului şi plasamentele de reclame. Mai multe ecrane înseamnă mai multe oportunităţi de a genera impresii pentru reclame, dacă o astfel de experienţă este atent calibrată pentru un stil de viaţă multi-ecran.
  1. Vizionarea evenimentelor și experiențele sociale colective: Chiar dacă vizualizarea devine din ce în ce mai fragmentară, consumatorii vor dori, pe mai departe, să facă parte din experienţele sociale colective asociate anumitor evenimente, cum ar fi Cupa Mondială sau Premiile Oscar. Dacă furnizorii de conţinut vor putea construi o experienţă socială puternică în jurul unui program, telespectatorii nu vor dori să rămână pe dinafară, ci să fie incluşi în această experienţă şi convinși să se întoarcă în faţa ecranului.
  1. Optimizarea căutărilor de programe relevante: Furnizorii de conţinut vor fi nevoiţi să se implice în “optimizarea descoperirii de conţinut”, la fel ca în cazul practicilor de optimizare ale motoarelor de căutare de astăzi. Acest fapt va implica depăşirea metadatelor descriptive ale emisiunilor şi intrarea în zona parametrilor, cum ar fi sentimentele generate de emisiune, circumstanţele optime de vizionare şi contribuţiile creative împărtăşite.
  1. Noi indicatori în zona de măsurare şi personalizare: Companiile de media vor fi nevoite să măsoare fenomenul de ”bingeing” (vizionarea îndelungată de conţinut într-o singură sesiune) cu mai multă granularitate decât este măsurată astăzi televiziunea de tip broadcast. Prin folosirea analizei de date, companiile vor putea dezvolta oferte de conținut care să genereze experienţe adecvate campaniilor de publicitate, şi le vor putea valorifica direct prin construirea unui model care să satisfacă spectatori cu preferinţe diverse. Provocarea constă în obţinerea unor astfel de date de la partenerii de distribuţie.
  1. Cererile de conţinut unic generează inovație: Noile modele de relaţionare vor permite unui număr mai mare de jucători din cadrul industriei media să-şi asume riscuri creative mai mari. Impactul generat asupra sistemelor din punct de vedere al urmăririi şi calculării de drepturi, profituri şi participaţii, precum şi al generării de venituri, va trebui să ţină cont de o “ţesătură” tot mai complexă de participanţi şi părţi interesate.

 

În România, televiziunea rămâne în continuare principalul canal media utilizat, nu doar de companiile de publicitate, cat şi de investitorii de mai mici dimensiuni, conform Media Fact Book 2015.

Anul trecut, piaţa TV a atins 198 milioane Euro pentru prima dată după 2009, iar principalele canale TV şi-au schimbat abordarea privind vânzările. Astfel, supradimensionarea cererii de spaţiu media în lunile de vârf a depăşit capacităţile staţiilor TV şi a creat aşteptări crescute pentru 2015.

Pe de altă parte, conform studiului derulat de BRAT în 2014, numărul mediu de minute petrecute de români în faţa televizorului a scăzut anul trecut, sub pragul de 200 de minute pe zi, în principal datorită concurenţei acerbe a canalelor online, atât în mediul urban, cat şi în cel rural. Datele arată o tendinţă ascendentă a afinităţii pentru mediul online, ceea ce prefigurează o migraţie tot mai mare către ecrane, altele decât televizorul, precum laptop, tabletă şi mobil.

Elena Badea, Head of Marketing, EY Romania

Elena Badea, Director de Marketing, EY România declară:

„La nivel fundamental, aceste tendinţe vor obliga companiile de media și divertisment şi furnizorii de conţinut să dezvolte relaţii mult mai strânse cu spectatorii. Vedem viitorul televiziunii ca pe o experienţă omniscreen atent creată, care combină conţinutul de calitate cu tehnici la fel de valoroase de tip social media şi gamification, și adaptată preferinţelor declarate şi implicite ale spectatorului individual.”

 

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Platforma AntenaPlay, refresh de design și tehnologie

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, are o nouă imagine, cu o grafică revitalizată și funcționalități simplificate. Cu un număr de abonați mereu în creștere, conform cifrelor anului 2018, au fost vizionate un număr total de 12,074,346 ore și peste 10.000 de materiale urcate.

“S-a produs un refresh de design și tehnologie la nivelul întregii platforme, de la design, video player la software-ul de funcționare. AntenaPlay reprezintă un brand cool și dinamic, caracterizat de culoare, simplitate și emoție. S-a lucrat mult în zona de UX și s-a ajuns la cei mai simpli pași adaptați oricărei situații, fie că este vorba de crearea unui cont, plata unui abonament sau vizionarea unei emisiuni” Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group

Noua platformă AntenaPlay oferă 6 canale TV LIVE (Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Happy Channel, Zu TV, Antena Internațional), 3 canale exclusive (Antena Monden, Comedy play, Cook&Play), conținut exclusiv, emisiunile tale preferate și știri de ultimă oră în format video-on-demand, conținut video care poate fi urmărit și după difuzarile TV. AntenaPlay este disponibilă pe toate device-urile: tabletă, laptop, smart phone, smart TV și PC. AntenaPlay a fost lansată pe 1 iulie 2013 și este în acest moment principalul jucător de profil din piața internă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

HTC dezvaluie noul smart hub mobil 5G inovator

Published

on

 

Astăzi, HTC® a dezvăluit noul Hub HTC 5G, un hub mobil inteligent 5G dedicat, primul de acest tip, care impune vitezele rapide ale viitorului. Conceput pentru a fi ușor de utilizat atât la birou, cât și acasă, acest dispozitiv versatil permite o redare video 4K fluidă, jocuri cu latență redusă și funcții hotspot mobile 5G pentru până la 20 de utilizatori. Hub-ul HTC 5G va fi furnizat de operatori din întreaga lume, inclusiv Sprint, Telstra și operatorii europeni recent adăugați: EE (UK), Three UK, Deutsche Telekom (Germania), Sunrise (Elveția) și Elisa (Finlanda).

 

Hub-ul HTC 5G le permite clienților să utilizeze 5G pe mai multe dispozitive când se află în mișcare, la serviciu sau acasă, pentru conectivitate rapidă, partajare de conținut, divertisment și multe altele. Un ecran tactil HD de 5 inci permite o utilizare ușoară și imagini de înaltă calitate, iar autonomia mare îl transformă într-un tovarăș de călătorie care utilizează viteze 5G mult mai rapide decât rețelele 4G LTE. Acest produs se află, de asemenea, în prim-planul tehnologiei VR bazate pe cloud. În viitor, utilizatorii vor putea reda conținut VR din cloud într-un headset VIVE Focus prin Hub-ul HTC 5G fără computer sau cabluri inutile, pentru o experiență VR mobilă, de ultimă generație, în timp real.

 

„HTC se mândrește cu faptul că aduce pe piață primul hub inteligent mobil 5G din lume”, a declarat Cher Wang, președinte și director executiv, HTC. „Credem că 5G va revoluționa VR și AR, iar noul Hub HTC 5G va furniza fără probleme lărgimea de bandă 5G necesară pentru dispozitivele noastre, continuând să ne propulseze viziunea asupra Vive Reality, un mediu nelimitat și captivant, în care experiența umană va fi în centrul atenției”.

 

În calitate de centru media, Hub-ul HTC 5G utilizează viteze 5G de generație următoare pentru a reda videoclipuri 4K către un al doilea ecran și pentru a oferi un conținut clar și distinct. De asemenea, poate înlocui un router Wi-Fi și elimină cablurile inutile printr-o configurație de tip plug-and-play, ușor de utilizat. Funcțiile intuitive de comandă vocală și control facilitează gestionarea nevoilor de divertisment și productivitate. Pentru gaming, latență ultra-redusă și rezoluție 4K la 60fps (pe ecrane compatibile), Hub-ul HTC 5G este alimentat de Platforma Mobilă Qualcomm® Snapdragon™ 855 cu Modemul Snapdragon X50 5G și module de antenă cu transmițător RF integrat, elemente frontale RF (RFFE) și de antenă. Împreună cu Android™ 9 Pie, aceasta permite viteze de download fără precedent și putere pentru jocurile native pentru Android și PC suportate pe ecranul mare.

 

Hub-ul HTC 5G este conceput și pentru utilizare mobilă de mare viteză, potrivită mediilor de afaceri de ultimă generație. Acest produs suportă capabilitățile Wi-Fi puternice oferite pe Platforma Snapdragon 855, prin includerea cipset-ului Qualcomm® 60GHz Wi-Fi (bazat pe specificația 802.11ad) pentru viteze multi-gigabit și latențe echivalente cu cele prin cablu, precum și a cipset-ului Qualcomm® 2×2 Wi-Fi 6-ready pentru capacitate de generație următoare, eficiență și performanță la distanță. Cu o baterie de 7.660 mAh integrată, Hub-ul HTC 5G este gata să suporte o gamă largă de sarcini în mișcare. Companiile pot conecta în siguranță până la 20 de dispozitive pe o rețea criptată de mare viteză sau pot face o configurație pentru o rețea VPN corporativă. Odată cu dezvoltarea companiilor, rețeaua 5G este scalabilă și prin intermediul portului Gigabit Ethernet încorporat.

 

Susținători:

Sprint este încântată să fie operatorul wireless exclusiv pentru Hub-ul HTC 5G în Statele Unite”, a declarat Dr. John Saw, directorul departamentului de tehnologie al Sprint. „Acest dispozitiv va revoluționa locuința conectată, va îmbunătăți jocurile mobile și va abilita întreprinderile mici într-o manieră nouă și captivantă. Împreună cu HTC, suntem încântați să îmbunătățim dramatic modul în care clienții noștri lucrează, se joacă și rămân conectați la puterea și viteza 5G. “

 

Kevin Teoh, directorul pe segmentul consumatori al Telstra, a declarat: „Avem colaboratori de top în materie de servicii 5G și mobile de bandă largă pentru a le aduce clienților noștri dispozitive de generație următoare și pentru a sprijini dezvoltarea conectivității în viitor. Telstra este mândră să colaboreze cu HTC la lansarea primului smart hub mobil 5G din lume, care va fi primul dispozitiv mobil 5G din Australia.”

 

Marc Allera, director executiv, divizia consumatori, la BT: „Rețeaua noastră 5G le va oferi clienților EE conexiuni și mai rapide și mai fiabile, acolo unde au nevoie cel mai mult de acestea. Indiferent dacă se joacă online în mișcare, descarcă sau redau conținut 4K sau pur și simplu păstrează o conexiune rapidă în zonele cele mai aglomerate, cu noul Smart Hub Mobil HTG 5G, clienții EE își vor putea conecta oricare dintre dispozitivele Wi-Fi la rețeaua noastră 5G, pentru cea mai bună experiență conectată.”

 

Dave Dyson, director executiv al Three, a afirmat: „HTC este un deschizător de drumuri în materie de noi tehnologii. 5G va aduce posibilități inimaginabile de a conecta oamenii între ei, oamenii la lucruri și lucrurile între ele. Ca furnizor de conectivitate, suntem implicați în toate acestea, iar aducerea acestui hub 5G în Marea Britanie le va permite clienților noștri să profite la maximum de cea mai importantă rețea 5G oferită de noi, alături de toate capabilitățile acestui dispozitiv inovator.”

 

„Cu ajutorul Hub-ului HTC 5G, mulți consumatori se bucură pentru prima dată de experiențele transformatoare pe care capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate le pot aduce în viața lor”, a declarat Durga Malladi, vicepreședinte senior și director general, 4G/5G al Qualcomm Technologies, Inc. „Colaborarea noastră de lungă durată cu HTC are un istoric dovedit în furnizarea de inovații mobile. Eforturile noastre au sprijinit furnizarea primului smartphone Android, am colaborat strâns pentru a accelera tranziția la 4G, iar acum inaugurăm era 5G cu unul dintre primele dispozitive mobile care beneficiază de capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate ale Platformei Mobile Snapdragon 855.

 

Hub-ul HTC 5G va fi disponibil prin intermediul comercianților selectați începând cu trimestrul al II-lea al anului 2019. Pentru mai multe informații, vizitați website-ul Hub-ului HTC 5G.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Viitorul industriei de gaming – 5 trenduri pentru 2019

Published

on

 

Industria gaming-ului a crescut exponențial și datorită adopției pe scară largă a celor mai noi tehnologii, experiența utilizatorului a fost redefinită. În cadrul articolului de azi vorbim despre cele mai importante 5 trenduri pentru anul 2019 și ce înseamnă acestea pentru întreagă comunitate.

Aceste trenduri se aplică la absolut fiecare aspect al divertismentului online, inclusiv al jocurilor de cazinou, care vor suporta îmbunătățiri majore odată cu implementarea realității virtuale. Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus cazino mult visat, chiar din confortul casei dumneavoastră, în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dumneavoastră, pentru a vă crea o experiență unică.

 

Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus de cazinou visat, chiar din confortul casei dvs., în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dvs. pentru a crea o experiență unică.

Oculus Rift și Microsoft IllumniRoom sunt două concepte extraordinare, mai ales pentru că ochelarii de realitate virtuală revin la modă, dar și pentru că Microsoft a implementat proiecția digitală chiar în sufrageria dumneavoastră. Propria cameră vă va deveni un câmp de luptă sau pistă de curse. Jocul dumneavoastră nu va mai fi niciodată întrerupt, dar veți putea interacționa cu acesta prin intermediul altor ecrane și terminale și aici nu ne referim la joystick-uri, ci chiar și la telefonul mobil sau tabletă. Veți putea “muta” televizorul pe alte ecrane, lăsând jocul să se desfășoare fără interferențe. Dacă aveți nevoie să vă deplasați și trebuie să terminați nivelul, îl puteți lua direct pe telefon – fără a pierde absolut nimic. Din categoria acestora enumerăm Sony Cross-Play, SmartGlass sau Wii U.

Computerele modulare se vor bucura de o popularitate fără precendent, întrucât utilizatorii nu vor mai avea nevoie de cunostiinte avansate pentru a-și construi PC-ul mult visat. Razer și Origin PC au promovat carcase extrem de versatile, ce suportă module customizabile într-o varietate destul de generoasă: memorie Ram, plăci video, procesoare, plăci de bază. Produsul final este o cutie metalică de dimensiuni reduse, perfect portabila, ce poate avea o întreagă suita de roluri. Jocurile open-source vor avea de beneficiat atât din partea gamerilor, întrucât aceștia știu ce își doresc, cât și din partea celor care au abilitățile de a construit nivele și de a structură jocul așa cum și-l doresc. Yoyo Games și Flying Monkey sunt companii care pun la dispoziție kit-uri pentru realizarea jocurilor open source, având consumatorul în centrul atenției.

“Realitatea augmentată este noua realitate virtuala” – cel puțin așa spun experții în domeniu, care pot pune personaje desprinse din Jurassic Park sau The Walking Dead în lumea înconjurătoare, pentru a împinge limitele divertismentului. Gândiți-vă cum ar fi că în drum spre supermarketul pe care îl știți de 10 ani să vă întâlniți cu un Triceratops sau mai rau…un monstru desprins din filmele de groază. Ar fi extrem de .. fun! Dar gamerii de azi au și o latură nostalgică, așa că apar din nou în trend consolele antice și acele arcade-uri vechi care ne-au fermecat copilăria. Gândiți-vă că peste 40% dintre actuala generație de gameri are vârste cuprinse între 35 și 60 de ani – da, ați citit bine! Mulți dintre noi, sau ar trebui să zic cei mai norocoși, au crescut cu Duck Hunter și Super Mario, iar astăzi, în 2019, trebuie să recunoaștem că au fost cele mai frumoase clipe petrecute în față unui ecran. Nimeni nu i-a dat o șansa lui Luigi!

Jocurile de multiplayer au căpătat noi valențe, grație faptului că acum jucătorii pot colabora..dar în realitatea virtuală. Este cu siguranță cel mai amuzant lucru pe care l-ați văzut, dar pavează drumul către un nou trend. Telefoanele au devenit extrem de performante, perfect adevărat, dar apariția unor telefoane de gaming a revoluționat piața jocurilor pe mobil. Să luăm exemplul telefonului Honor Play, care personal mi se pare o bijuterie și un Moba de genul Mobile Legends și vă doresc succes în a vă mai găsi timp liber. Se observă încă un trend ce prinde amploare și anume faptul că jocurile pe mobil va ofera posibilitatea de a urmări streamerii preferați, de a participa la campionate Esports și de a promova canalul propriu în fața unei comunități de gameri! Viitorul industriei de gaming este plin de surprize!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending