Connect with us

ALL MEDIA

Studiu GfK: Sperante de redresare economica in Europa

Published

on

 

Concluziile studiului GfK EURO Climate pentru al doilea trimestru din 2011

Nurenberg, 18 iulie 2011 – Starea de spirit a consumatorilor din multe ţări ale Uniunii Europene a înregistrat, pentru prima dată de la declanşarea crizei economice şi financiare, o îmbunătăţire, în ciuda nesiguranţei create de discuţiile privind pachetul de salvare a Greciei. Aceasta este una dintre concluziile cheie ale studiului GfK despre climatul de consum în Europa care oferă o privire de ansamblu asupra evoluţiei aşteptărilor privind starea economică, preţurile şi veniturile, precum şi a dorinţei de cumpărare în rândul consumatorilor din Austria, Bulgaria, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Marea Britanie, Polonia, Cehia, România şi Spania. Aceste unsprezece ţări însumează circa 80% din populaţia totală a celor 27 state membre ale UE.

Se pare că recesiunea din Europa a trecut de faza critică, şi că, în majoritatea ţărilor europene, economia începe să îşi revină după cea mai rea înrăutăţire a situaţiei economice înregistrată de la cel de-al Doilea Război Mondial. În multe ţări datele economice indică, pentru prima oară, un trend uşor ascendent faţă de primul trimestru al anului. Consecinţele crizei economice şi financiare sunt însă deocamdată departe de a fi fost depăşite. Mulţi consumatori sunt încă neliniştiţi, nefiind convinşi că ascensiunea bruscă înregistrată în ţările lor va fi de durată. Unele ţări încă se mai confruntă cu dificultăţi asociate crizei financiare şi efectelor acesteia – cel mai notabil Grecia. Nesiguranţa privind modul în care situaţia va progresa în această ţară, şi de asemenea în Irlanda şi Portugalia, afectează încrederea consumatorilor în evoluţia economică a ţărilor lor.

Cea de-a doua problemă majoră pentru europeni o constituie inflaţia. În Bulgaria de exemplu, se aşteaptă, până la sfârşitul acestui an, o creştere generală a preţurilor cuprinsă între 5% şi 6%. Consumatorul european este îngrijorat în mod special de creşterea costurilor alimentelor şi combustibilului.

Aşteptările privind starea economiei: criza guvernamentală îi nelinişteşte pe consumatorii cehi

Se pare că, în aproape toate ţările monitorizate în cadrul studiului, recesiunea a trecut de faza critică. În general, aşteptările privind starea economiei au înregistrat o creştere în al doilea trimestru, sau, în cel mai rău caz, au rămas stabile la nivelurile înregistrate în martie. Mulţi consumatori speră ca ţara lor să poată depăşi, pe termen mediu, criza. Excepţiile sunt Austria, unde indicatorul a înregistrat o scădere de la începutul anului, şi Cehia. Germania continuă să fie motorul creşterii economice în Europa: în prezent indicatorul din această ţară se situează la o valoare de 50,3 puncte.

Indicatorul a înregistrat de asemenea o creştere deosebit de puternică în Spania, Marea Britanie, Franţa şi Polonia. În ultimele 12 luni, România a prezentat un trend ascendent accentuat: indicatorul a urcat continuu de la nivelul său de -71 puncte în iunie 2010 la cel actual de -26,2 puncte.

În ciuda unui nivel de creştere de 1,9% anticipat pentru anul acesta, populaţia cehă are, în prezent, puţină încredere în economia ţării. Acest lucru se reflectă în aşteptările consumatorilor privind starea economiei, care au atins cel mai coborât nivel (-48,1 puncte) de la începutul lui 2006, când a început să se ţină evidenţa. Principalele motive pentru această nesiguranţă pot fi găsite chiar în ţară: guvernul ceh trece printr-o criză. Cetăţenilor le este teamă că reformele anunţate, în special reforma pensiilor, nu vor fi implementate la timp, iar faptul că se aşteaptă ca şomajul să urce în a doua jumătate a anului constituie un alt motiv de îngrijorare. Împreună cu creşterea continuă a costurilor alimentelor şi energiei, aceste perspective îi fac pe cehi să adopte o viziune relativ pesimistă privind modul în care economia naţională va evolua de-a lungul următoarelor luni.

În Austria, valoarea indicatorului a scăzut cu aproape 10 puncte în trimestrul al doilea, ajungând la nivelul actual de 21 de puncte. Discuţiile continue cu privire la criza financiară europeană şi bailout-ul de câteva zeci de miliarde al Greciei neliniştesc consumatorii. Ca şi cehilor, austriecilor le este teamă că, din aceste motive, propria lor economie va suferi în mod disproporţionat.

Aşteptările privind starea economiei în Grecia par deocamdată să se fi stabilizat, rămânând constante în al doilea trimestru, deşi nivelul continuă să fie foarte coborât: indicatorul se află acum la valoarea de -54,7 puncte. Cu toate acestea, măsurile de austeritate impuse de guvernul grec – condiţia primirii ajutorului UE – fac ca cetăţenii greci să se confrunte cu o scădere şi mai drastică a cheltuielilor guvernamentale, aceasta urmând să aibă un efect de domino asupra economiei ţării, în condiţiile în care protestatarii îşi fac auzită vocea. Este acum extrem de important ca guvernul grec să includă în măsurile de economisire pe cei cu venituri mari şi elita economică a ţării, şi ca în sfârşit să pună capăt economiei ilegale, pentru că, în caz contrar, eforturile de consolidară bugetară nu se vor bucura de succes şi nu vor fi acceptate de populaţie.

Aşteptările privind preţurile: populaţia britanică speră să vadă inflaţia scăzând

În multe ţări monitorizate de studiu, aşteptările consumatorilor privind preţurile au depăşit faza de vârf, scăzând în al doilea trimestru. Italia înregistrează în prezent cel mai scăzut nivel (-18,4 puncte). Cu toate că valoarea indicatorului rămâne foarte ridicată în Franţa, la 32 de puncte, situaţia din această ţară s-a ameliorat considerabil: în aprilie, indicatorul se afla încă la valoarea de 49 de puncte. Şi în Austria, aşteptările privind preţurile se află la un nivel ridicat, respectiv la 30,6 puncte. Valoarea indicatorului a crescut în Marea Britanie, Cehia şi Grecia.

În Marea Britanie, aşteptările consumatorilor privind preţurile au scăzut cu mai mult de 19 puncte în perioada cuprinsă între lunile martie (17,3 puncte) şi mai (-1,9 puncte). Rata inflaţiei rămâne totuşi în jur de 4,5%, principalii factori de creştere fiind costurile tot mai mari ale alimentelor şi combustibilului. În urma creşterilor accentuate din ultimele câteva luni, consumatorii par să se aştepte la o inversare a trendului preţurilor. Pachetul de măsuri de austeritate al guvernului britanic, şomajul relativ ridicat şi îngheţările salariale larg răspândite ar putea contribui şi ele la un nivel mai scăzut al inflaţiei. Dacă consumatorii au bani puţini în buzunare, vânzătorii cu amănuntul nu pot transfera creşterea preţurilor la mărfuri direct clienţilor. În consecinţă, este probabil ca, pe termen mediu, spirala ascendentă a preţurilor să fie oprită.

În Grecia, evoluţia aşteptărilor privind preţurile este contradictorie. În perioada aprilie – mai, valoarea indicatorului a scăzut cu 15,2 puncte, ajungând la -17,6 puncte. În iunie însă, aşteptările privind preţurile au crescut foarte puternic, ajungând la nivelul actual de 8,7 puncte. Discuţiile privind majorarea impozitelor ca parte a noului pachet de măsuri de austeritate par să aibă impact. De exemplu, TVA-ul pentru diferite produse şi servicii, cum ar fi mâncarea şi băutura în restaurante, a crescut de la 11% la 23%, afectând şi el direct viaţa de zi cu zi a grecilor. Ieşitul cu familia sau prietenii constituie o parte integrală a vieţii în această ţară mediteraneană. Consumatorii resimt ca urmare într-un mod foarte dureros această majorare. În plus, urmează să crească, la mărcile ieftine, impozitul aplicat pe ţigări.

 

Aşteptările privind veniturile: semne de redresare în Spania

În al doilea trimestru a lui 2011 aşteptările privind veniturile au crescut şi ele în Europa. Valoarea indicatorului a înregistrat o creştere în Germania, Spania, Austria, România şi Polonia, iar în unele cazuri creşterea a fost semnificativă. Cu 44,6 puncte, Germania continuă să înregistreze, de departe, cea mai ridicată valoare. Valoarea indicatorului s-a stabilizat, deşi se află la un nivel coborât, în Bulgaria şi Cehia, în timp ce în Franţa a coborât la un minim record de -41,9 puncte în iunie. Doar grecii sunt mai pesimişti: valoarea indicatorului se afla la -58,6 puncte în iunie. Măsurile drastice asociate celui de-al doilea pachet de austeritate, inclusiv majorarea impozitelor, desfiinţarea altor ajutoare sociale şi reducerile salariale din sectorul public au toate impact asupra Greciei.

Situaţia economică se va redresa treptat în Spania, în opinia locuitorilor acestei ţări şi, în consecinţă, ei anticipează o îmbunătăţire a situaţiei lor financiare. Cu toate că rata şomajului încă mai depăşeşte 21%, aceasta a înregistrat o uşoară scădere în toate sectoarele economice. Acest lucru este atribuibil în primul rând turismului: cererea actuală de lucrători sezonieri în industria turistică este din nou mai ridicată şi, în mod firesc, aceasta influenţează direct puterea de cumpărare a lucrătorilor sezonieri. Spania a beneficiat şi de declinul călătoriilor în Africa de Nord. Cu toate acestea, nu se observă deocamdată o îmbunătăţire a situaţiei de ansamblu pe piaţa forţei de muncă, care ar fi esenţială pentru ca consumatorii spanioli să îşi recapete seninătatea.

În Polonia, indicatorul a atins un minim record, situându-se la -47,5 puncte în aprilie. Între timp valoarea acestuia a urcat, şi a ajuns la nivelul actual de -27,4 puncte. Economia poloneză a reuşit să se redreseze foarte bine după criza economică globală, înregistrând anul trecut o creştere de 3,8%. În primul trimestru al lui 2011, produsul intern brut a crescut cu circa 4,5% şi, ca urmare, polonezii speră să beneficieze în lunile care urmează de majorări salariale. Cu toate că rata şomajului rămâne destul de ridicată, situându-se în jur de 13%, în primul trimestru al anului s-a înregistrat o creştere a ocupării forţei de muncă de 4,1%, ceea ce marchează începutul unei redresări.

Dorinţa de cumpărare: preţurile în creştere devin o problemă în Bulgaria

Ameliorarea treptată a situaţiei economice şi anticiparea revenirii la venituri mai mari îşi fac simţite efectele asupra dorinţei de cumpărare. Trendul pare să fi trecut de faza critică în majoritatea ţărilor, valoarea indicatorului fiind fie stabilă, fie în uşoară creştere. Astfel, Germania a înregistrat o valoare maximă record de 35,1 puncte, în timp ce Grecia se situează la celălalt capăt al scalei, cu -41,8 puncte, urmată îndeaproape de Marea Britanie cu -41,5 puncte.

In Bulgaria, valoarea indicatorului a scăzut şi mai mult în al doilea trimestru, însă nu la fel de brusc ca în trecut. Începând din martie, valoarea acestuia a scăzut cu aproape 6 puncte, situându-se în prezent la -3,1 puncte, cea mai coborâtă valoare înregistrată din februarie 2005. Pe termen mediu, inflaţia ar putea deveni o problemă gravă în Bulgaria. O rată a inflaţiei de aproape 6% constituie o ameninţare atât la adresa stabilităţii politice a ţării, cât şi a perspectivelor ei de creştere de durată. Având în vedere faptul că veniturile disponibile deja abia acoperă costurile normale ale vieţii, şi că este puţin probabil ca acest lucru să se schimbe în viitorul apropiat, datorită ratei ridicate a inflaţiei, consumatorii nu consideră prezentul a fi un moment oportun pentru cumpărături majore, efectuându-le doar pe cele strict necesare. Ei trebuie să se concentreze în primul rând asupra bugetelor gospodăriilor proprii.

În urma dezbaterilor din Grecia privind un nou pachet de măsuri de austeritate care să includă majorarea impozitelor, reducerea ajutoarelor sociale şi majorarea diferitelor contribuţii, dorinţa de cumpărare a scăzut cu 13,7 puncte, ajungând la nivelul actual de -41,8 puncte.

Despre studiu

Rezultatele prezentate constituie un extras din extensia internaţională a studiului „GfK Climat de consum MAXX“ şi se bazează pe sondajele efectuate lunar din însărcinarea Comisiei Europene în rândul consumatorilor din toate statele membre ale Uniunii Europene. Distribuţia lunară a interviurilor pe ţările studiate este următoarea:

Germania                      2.000

Franţa                           3.300

Italia                             2.000

Spania                           2.000

Marea Britanie               2.000

Austria                          1.500

Polonia                          1.000

Republica Cehă              1.000

România                        1.000

Bulgaria                                    1.000

Tabelul de mai jos prezintă o privire de ansamblu asupra indicatorilor:

Aşteptările privind starea economieiAcest indicator se întemeiază pe următoarea întrebare adresată consumatorilor:„Cum credeţi că va evolua situaţia economică generală  în următoarele douăsprezece luni?“ (se va îmbunătăţi considerabil – se va îmbunătăţi uşor – se va menţine aproximativ la acelaşi nivel – se va înrăutăţi uşor – se va înrăutăţi considerabil – nu ştiu)
Aşteptările privind preţurileAcest indicator se întemeiază pe următoarea întrebare adresată consumatorilor:„Cum vor evolua în opinia dvs. preţurile de consum în următoarele 12 luni faţă de cele 12 luni anterioare?“ (vor creşte mai puternic decât până acum – vor creşte aproximativ în aceeaşi măsură ca până acum – vor creşte mai puţin decât până acum – se vor menţine aproximativ la acelaşi nivel – vor scădea – nu ştiu).
Aşteptările privind veniturileAcest indicator se întemeiază pe următoarea întrebare adresată consumatorilor:„Cum va evolua în opinia dvs. situaţia bugetului dvs. personal în următoarele douăsprezece luni?“ (se va îmbunătăţi considerabil – se va îmbunătăţi uşor – se va menţine aproximativ la acelaşi nivel – se va înrăutăţi uşor – se va înrăutăţi considerabil – nu ştiu)
Disponibilitatea de a consuma şi de a cumpăraAcest indicator se întemeiază pe următoarea întrebare adresată consumatorilor:„Credeţi că actualmente  este recomandabilă realizarea unor cumpărături mai importante?“ (da, momentul este favorabil – momentul nu este nici deosebit de favorabil, nici deosebit de nefavorabil – nu, momentul nu este favorabil – nu ştiu)

Despre Grupul GfK

Grupul GfK oferă expertiza fundamentală de care industria, comerţul, întreprinderile prestatoare de servicii şi mass-media au nevoie pentru a adopta decizii adecvate în domeniul pieţei. Oferta cuprinzătoare include servicii de informare şi de consiliere în cele trei sectoare majore – Custom Research, Retail and Technology şi Media. Considerat numărul 4 între companiile de sondare a pieţei din lume, GfK activează în peste 100 de ţări, având peste 10.000 de angajaţi. În anul 2010, cifra de afaceri a Grupului GfK s-a ridicat la 1,29 miliarde de euro. Informaţii suplimentare obţineţi la www.gfk.com. Vizitaţi-ne pe Twitter: www.twitter.com/gfk_gruppe

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

PROGRAM TV ANTENA 1: 19 iulie – 25 iulie 2019

Published

on

 
Prev1 of 2

RADAR DE MEDIA vă prezintă programul TV + recomandări pentru postul  aferent ANTENA 1 perioadei 19 iulie – 25 iulie 2019. 

 

Vineri, 19 Iulie 2019

06.00 Observator (live)

08.00 Divertisment: ‘Neatza cu Razvan si Dani (live)

12.00 Observator (live)

14.00 (AP) Film serial: “Surorile” “Sisters aka Kardes Çocuklari”(ep 15 + 16)

An de producţie: Turcia 2019

Genul: drama

Cu: Ayca Bingol, Mehmet Slantug, Nur Fettahoglu, Afra Saracoglu

16.00 Observator (live)

17.00  News Magazine: Acces direct (live)

19.00 Observator (live)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

21.30 (12) Film: “Acvila legiunii a IX – a” – “The Eagle”

An de productie: SUA 2011

Genul: aventuri

Regia: Kevin Macdonald

Cu: Mark Strong, Channing Tatum, Jamie Bell

În Britania secolului al 2-lea, doi bărbați, un sclav și stăpânul său, se aventurează dincolo de lumea știută de ei pentru a purcede într-o călătorie primejdioasă care îi va face să încalce limitele loialității și trădării, ale prieteniei și urii, ale lașității și eroismului.

23.45 Reality  Show: Temptation Island – Insula iubirii (r)

03.00 Observator (r)

04.00 Film serial: “Surorile” – “Sisters” (r)

 

Sâmbãtã, 20 Iulie 2019

06.00 Observator (live)

10.00 (AP) Reality Show: Asia Express – Drumul Dragonului

Asia Express este călătoria și experienţa vieții pentru toate perechile care îi acceptă provocarea. Fără scenarii, fără situații premeditate, fără locuri special amenajate, formatul oferă aventură pură. 14 vedete au de parcurs un traseu de aproape 5000 de km, în zone dificile din Vietnam, Laos, Cambodgia și Thailanda, având la dispoziție un singur dolar pe zi. Cu ce se deplasează, ce mănâncă, unde reușesc să doarmă sunt lucruri care vor depinde numai și numai de ei, de abilitățile și norocul lor.

13.00 Observator (live)

14.00 Reality Show: Poftiti pe la noi: Poftiti la Nea Marin (r)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

22.00 (15) Film: “John Wick”

An de productie: SUA 2014

Genul: actiune

Regia: David Leitch, Chad Stahelski

Cu: Keanu Reeves, Willem Dafoe, Michael Nyqvist, Adrianne Palicki, Alfie Allen

După moartea subită a iubitei sale soții, John Wick primește un ultim cadou de la ea: un pui de beagle – o cățelușă pe nume Daisy, și un bilet în care îi cerea să nu uite să iubească. Dar doliul și tristețea lui John sunt întrerupte de mafiotul rus, sadicul Iosef Tarasov, care se îndrăgostește irevocabil de mașina lui John, un Boss Mustang, fabricat în 1969. Fiindcă John refuză să-i vândă mașina, Iosef și gealații lui îi iau Mustangul cu forța, intră peste el în casă bătându-l până la inconștiență și omorând-o pe micuța Daisy. Fără să-și dea seama, ei l-au trezit pe cel mai crud asasin care a existat vreodată în lumea interlopă.

00.00 (AP) Film: Film: “Razboiul stelelor: Razbunarea Lorzilor Sith” – “Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith”

An de producţie: SUA 2005

Genul: actiune/SF

Regia: George Lucas

Cu: Ewan McGregor, Liam Neeson, Natalie Portman, Jake Lloyd, Samuel L. Jackson

Demult, intr-o galaxie indepartata…

Cavalerul Jedi Anakin Skywalker trebuie sa ia o decizie de importanta cruciala. Pus in situatia de a alege intre a o pierde pe femeia iubita si a-si vinde sufletul pentru a o salva, Anakin cade prada tentatiilor oferite de partea intunecata a Fortei.
03.00 Observator (r)

04.00 Film: “Acvila legiunii a IX – a” – “The Eagle” (r)

 

Duminică, 21 Iulie

06.00 Observator (live)

10.00 (AP) Reality Show: Asia Express – Drumul Dragonului

13.00 Observator (live)

13.15 Film: “Omul cu masca de fier” – “The Man in the Iron Man” (r)

16.00 Reality Show: Poftiti pe la noi: Poftiti la Nea Marin (r)

19.00 Observator (live)

20.00 (12) Divertisment: iUmor (Best of)

22.00 (12) Film serial: Baieti de oras

00.00 Film: “John Wick” (r)

02.00 Observator (r)

03.00 Film: “Razboiul stelelor: Razbunarea Lorzilor Sith” – “Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith” (r)

 

Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Hans Klemm, Oana Pellea, Vlad Ivanov si Alexandru Andries vin la Festivalul de Film si Istorii Rasnov

Published

on

 

București, 9 iulie 2019
A 11-a ediție a Festivalului de Film și Istorii Râșnov (FFIR) va debuta vineri, 19 iulie, cu un
concert al trupei byron, în Grădina Cetății Râșnov, și cu proiecția filmelor „Leto / O vară
rock’n’roll”, în aer liber, și „Milk”, în Cinematograful Amza Pellea. Tema principală a FFIR 2019
va fi Libertatea. De-a lungul a 10 zile, festivalul propune 20 de dezbateri, 57 de proiecții
cinematografice, 8 concerte rock’n’blues’n’jazz, 3 spectacole de teatru, 1 cine-concert, 1 spectacol-
lectură și 12 concerte de muzică veche, care se vor desfășura în mai multe spații din Râșnov, Codlea
și Crizbav.
Sâmbătă, 20 iulie, Hans Klemm, ambasadorul Statelor Unite ale Americii în România, va participa
alături de David Saranga, ambasadorul Israelului în România, și de astronautul Dumitru Prunariu
la o dezbatere care va marca împlinirea a exact 50 de ani de la momentul istoric al aselenizării.
Panelul „50 de ani de la aselenizare – Tehnologie, Politică, Propagandă” va începe la ora 17:00 și va
fi găzduit de noul spațiu FFIR amenajat în curtea Școlii Gimnaziale “Peter Thal” Râșnov.
De asemenea, aniversarea a 70 de ani de la înființarea NATO vor fi marcați printr-o dezbatere care
va avea loc miercuri, 24 iulie, de la ora 14:30, la care vor participa, printre alții, atașatul militar al
Ambasadei SUA în România, colonelul Scott A. Weston, și șeful Direcţiei Informare şi Relaţii
Publice a MApN, colonelul Constantin Spînu. Aniversarea a 30 de ani de la căderea
comunismului în Estul Europei va fi marcată prin panelurile „Decembrie '89”, la care va participa
directorul Teatrului Național din București, actorul Ion Caramitru, și care va avea loc sâmbătă, 20
iulie, de la ora 11:00, și „Libertate recâștigată – Libertăți pierdute? Dezbatere după 30 de ani”, la
care va participa Andrew Noble, ambasadorul Marii Britanii în România, și care se va desfășura în
după-amiaza zile de joi, 25 iulie, începând cu ora 17:00.
Competiția FFIR 2019 propune 15 filme documentare din Spania, Irak, Franța, Polonia, Bulgaria,
Italia, Argentina și România care își vor disputa premiul juriului de profesioniști condus de
cineastul francez Pierre-Henri Deleau, premiul juriului de 6 liceeni brașoveni și cel al publicului.
Prefațată de reprezentația spectacolului „HUOOOOO!!!” a trupei timișorene de teatru independent
Auăleu, dezbaterea „We don’t need no education?/!” se va bucura de participarea rectorului
Universității din București, Mircea Dumitru, și a rectoruluiUniversității de Vest din Timișoara,
Marilen-Gabriel Pirtea.
Actrița Oana Pellea va conferenția despre libertate în Grădina Cetății Râșnov, în seara de joi, 25
iulie, de la ora 20:00, în timp ce actorul Vlad Ivanov va fi invitatul special al ultimelor două zile

ale FFIR 2019, când va participa la concertul „Broken Musicke” din Biserica Evanghelică din
Râșnov și la dezbaterea „Cinema și libertate” și va răspunde întrebărilor publicului în sesiuni de
Q&A prilejuite de proiecțiile filmelor „4 luni, 3 săptămâni și 2 zile” și „Apus / Sunset”.
Brașoveanul Alexandru Andrieș va susține, în seara zilei de 21 iulie, în Grădina Cetății Râșnov,
unul dintre cele mai așteptate concerte ale FFIR 2019, în timp ce, o seară mai târziu, Ada Milea și
Sir Vali Blues Răcilă vor susține „Experiment de Blues cu Alcool”, un spectacol-concert pornind
de la poemele lui Ion Mureșan.
Festivalului de Film și Istorii Râșnov 2019 va găzdui și o Școala de Vară la care vor participa 72
de studenți și 23 de liceeni din România și Republica Moldova.
Festivalul de arte contemporane Icon Arts va organiza la Râșnov, în parteneriat cu FFIR 2019, un
atelier de teatru-jazz coordonat de Oana Pellea și de muzicianul Mircea Tiberian, al cărui cursanți
vor prezenta, pe scena din Grădina Cetății, în ultima seară a Festivalului de Film și Istorii, un
spectacol de teatru și muzică în premieră absolută.
Mai multe detalii despre programul FFIR 2019 sunt de găsit pe facebook.com/filmsiistoriirasnov/
și pe ffir.ro. Biletele pentru accesul la dezbateri și la concertele din Grădina Cetății Râșnov pot fi
achiziționate online, de pe site-uleventbook.ro, și de la fața locului. Intrarea la toate proiecțiile de
film, spectacolele de teatru, concertele din Bisericile Evanghelice și celelalte evenimente din cadrul
FFIR 2019 va fi liber.


Festivalul de Film și Istorii Râșnov este un eveniment certificat Europe for Festivals, Festivals
for Europe și Eveniment Responsabil, organizat de Primăria Râșnov, Asociația Râșnov Society și
Asociația Mioritics.
FFIR are susținerea unor parteneri importanți: The German Marshall Fund, Banca Comercială
Română, ETA2U, Banca Transilvania, CEC, Trencadis, Medlife, RBC, Arnia, Fancourier,
Qualitance, Nuclearelectrica, Fundatia Sturza, Orange, OMV Petrom, Brinel, Purcari, Nespresso,
Portland, KPMG, PwC, Deloitte, Schneider, Druid, Autonom, VMS, Csiki Sör, Medoc.
Cu sprijinul financiar al: Centrul Național al Cinematografiei, Consiliul Județean Brașov, Freidrich
Naumann Foundation, Universitatea de Vest din Timișoara, Școala Națională de Studii Politice și
Administrative (SNSPA), Universitatea Transilvania Brașov.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Premieră în România: Cătălin Stoica aduce “Academia de Bine” la Digi FM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

La Digi FM iunie este luna noutăților și a premierelor. De luni, 17 iunie 2019, echipei din Panduri i se alătură unul dintre cei mai cunoscuți mental coach, Cătălin Stoica. Realizatorul noii emisiuni marca Digi FM “Academia de bine” este specialist în dezvoltare personală și jurnalist.                               

„E o plăcere să fac parte dintr-o asemenea echipă, mai ales că mulți dintre membrii săi îmi sunt colegi pentru a doua oară în viață”, spune Cătălin. „În cei 20 de ani de radio și televiziune, ne-am tot intersectat frumos și în mod câștigător pentru fiecare dintre noi.”

Alături de echipa Digi FM, Cătălin Stoica aduce o premieră pentru media românească: prima emisiune radio de dezvoltare personală, profesională și antreprenorială din România. În fiecare seară de luni, timp de două ore, Cătălin propune un dialog cu ascultătorii și o mai bună înțelegere a fiecăruia.                       „Vă invit în Academia de Bine, la un dialog super constructiv. Cu telefoane în direct. Vă propun tuturor o seară pe săptămână de dezvoltare personală. Nu vorbe goale, ci înțelegeri serioase ale mentalității de învingător. Ne vom conversa pe teme care chiar contează pentru fiecare dintre noi: imaginea de sine ca motor sau ca frână în calea succesului personal, secretele comunicării de calitate, persuasiune, transă hipnotică, motivație ca resursă zilnică, nevoi psihologice esențiale, inteligență emoțională, leadership înțeles pe bune… Vă asigur că Academia de Bine e singurul loc din FM în care vom atinge, cu efecte măsurabile, teme de mare interes. Pentru că dezvoltarea personală NU se face de la sine. Se face de la Tine! Și este imposibil să poți spune vreodată că ai investit PREA mult în propria persoană. Ca să știi!” este mesajul de întâmpinare al lui Cătălin.

„Cred că radioul și televiziunea m-au ajutat foarte tare să-mi dezvolt abilitatea de a comunica eficient. Am început în Ploiești, la Radio Prahova, am continuat în București, atât la radio, cât și la televiziune, în zona de divertisment, după care am realizat că toți acești ani m-au pregătit pentru coaching, training și profiling. Sunt membru John Maxwell Team, cea mai mare organizație de leadership și dezvoltare personală, profesională și antreprenorială din lume. M-am dezvoltat direct cu profesori și mentori ca John Maxwell – declarat în ultimii patru ani, de revista americană Inc. Magazine, drept cel mai influent expert în leadership la nivel mondial, cu Paul Martinelli, Michael Roach, Christian Simpson, dr. Edwin Yager sau Richard Bandler”, mai spune noul coleg al echipei “atotștiutoare” Digi FM.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: