Connect with us

ALL MEDIA

Studiu GfK: Sperante de redresare economica in Europa

Published

on

 

Concluziile studiului GfK EURO Climate pentru al doilea trimestru din 2011

Nurenberg, 18 iulie 2011 – Starea de spirit a consumatorilor din multe ţări ale Uniunii Europene a înregistrat, pentru prima dată de la declanşarea crizei economice şi financiare, o îmbunătăţire, în ciuda nesiguranţei create de discuţiile privind pachetul de salvare a Greciei. Aceasta este una dintre concluziile cheie ale studiului GfK despre climatul de consum în Europa care oferă o privire de ansamblu asupra evoluţiei aşteptărilor privind starea economică, preţurile şi veniturile, precum şi a dorinţei de cumpărare în rândul consumatorilor din Austria, Bulgaria, Franţa, Germania, Grecia, Italia, Marea Britanie, Polonia, Cehia, România şi Spania. Aceste unsprezece ţări însumează circa 80% din populaţia totală a celor 27 state membre ale UE.

Se pare că recesiunea din Europa a trecut de faza critică, şi că, în majoritatea ţărilor europene, economia începe să îşi revină după cea mai rea înrăutăţire a situaţiei economice înregistrată de la cel de-al Doilea Război Mondial. În multe ţări datele economice indică, pentru prima oară, un trend uşor ascendent faţă de primul trimestru al anului. Consecinţele crizei economice şi financiare sunt însă deocamdată departe de a fi fost depăşite. Mulţi consumatori sunt încă neliniştiţi, nefiind convinşi că ascensiunea bruscă înregistrată în ţările lor va fi de durată. Unele ţări încă se mai confruntă cu dificultăţi asociate crizei financiare şi efectelor acesteia – cel mai notabil Grecia. Nesiguranţa privind modul în care situaţia va progresa în această ţară, şi de asemenea în Irlanda şi Portugalia, afectează încrederea consumatorilor în evoluţia economică a ţărilor lor.

Cea de-a doua problemă majoră pentru europeni o constituie inflaţia. În Bulgaria de exemplu, se aşteaptă, până la sfârşitul acestui an, o creştere generală a preţurilor cuprinsă între 5% şi 6%. Consumatorul european este îngrijorat în mod special de creşterea costurilor alimentelor şi combustibilului.

Aşteptările privind starea economiei: criza guvernamentală îi nelinişteşte pe consumatorii cehi

Se pare că, în aproape toate ţările monitorizate în cadrul studiului, recesiunea a trecut de faza critică. În general, aşteptările privind starea economiei au înregistrat o creştere în al doilea trimestru, sau, în cel mai rău caz, au rămas stabile la nivelurile înregistrate în martie. Mulţi consumatori speră ca ţara lor să poată depăşi, pe termen mediu, criza. Excepţiile sunt Austria, unde indicatorul a înregistrat o scădere de la începutul anului, şi Cehia. Germania continuă să fie motorul creşterii economice în Europa: în prezent indicatorul din această ţară se situează la o valoare de 50,3 puncte.

Indicatorul a înregistrat de asemenea o creştere deosebit de puternică în Spania, Marea Britanie, Franţa şi Polonia. În ultimele 12 luni, România a prezentat un trend ascendent accentuat: indicatorul a urcat continuu de la nivelul său de -71 puncte în iunie 2010 la cel actual de -26,2 puncte.

În ciuda unui nivel de creştere de 1,9% anticipat pentru anul acesta, populaţia cehă are, în prezent, puţină încredere în economia ţării. Acest lucru se reflectă în aşteptările consumatorilor privind starea economiei, care au atins cel mai coborât nivel (-48,1 puncte) de la începutul lui 2006, când a început să se ţină evidenţa. Principalele motive pentru această nesiguranţă pot fi găsite chiar în ţară: guvernul ceh trece printr-o criză. Cetăţenilor le este teamă că reformele anunţate, în special reforma pensiilor, nu vor fi implementate la timp, iar faptul că se aşteaptă ca şomajul să urce în a doua jumătate a anului constituie un alt motiv de îngrijorare. Împreună cu creşterea continuă a costurilor alimentelor şi energiei, aceste perspective îi fac pe cehi să adopte o viziune relativ pesimistă privind modul în care economia naţională va evolua de-a lungul următoarelor luni.

În Austria, valoarea indicatorului a scăzut cu aproape 10 puncte în trimestrul al doilea, ajungând la nivelul actual de 21 de puncte. Discuţiile continue cu privire la criza financiară europeană şi bailout-ul de câteva zeci de miliarde al Greciei neliniştesc consumatorii. Ca şi cehilor, austriecilor le este teamă că, din aceste motive, propria lor economie va suferi în mod disproporţionat.

Aşteptările privind starea economiei în Grecia par deocamdată să se fi stabilizat, rămânând constante în al doilea trimestru, deşi nivelul continuă să fie foarte coborât: indicatorul se află acum la valoarea de -54,7 puncte. Cu toate acestea, măsurile de austeritate impuse de guvernul grec – condiţia primirii ajutorului UE – fac ca cetăţenii greci să se confrunte cu o scădere şi mai drastică a cheltuielilor guvernamentale, aceasta urmând să aibă un efect de domino asupra economiei ţării, în condiţiile în care protestatarii îşi fac auzită vocea. Este acum extrem de important ca guvernul grec să includă în măsurile de economisire pe cei cu venituri mari şi elita economică a ţării, şi ca în sfârşit să pună capăt economiei ilegale, pentru că, în caz contrar, eforturile de consolidară bugetară nu se vor bucura de succes şi nu vor fi acceptate de populaţie.

Aşteptările privind preţurile: populaţia britanică speră să vadă inflaţia scăzând

În multe ţări monitorizate de studiu, aşteptările consumatorilor privind preţurile au depăşit faza de vârf, scăzând în al doilea trimestru. Italia înregistrează în prezent cel mai scăzut nivel (-18,4 puncte). Cu toate că valoarea indicatorului rămâne foarte ridicată în Franţa, la 32 de puncte, situaţia din această ţară s-a ameliorat considerabil: în aprilie, indicatorul se afla încă la valoarea de 49 de puncte. Şi în Austria, aşteptările privind preţurile se află la un nivel ridicat, respectiv la 30,6 puncte. Valoarea indicatorului a crescut în Marea Britanie, Cehia şi Grecia.

În Marea Britanie, aşteptările consumatorilor privind preţurile au scăzut cu mai mult de 19 puncte în perioada cuprinsă între lunile martie (17,3 puncte) şi mai (-1,9 puncte). Rata inflaţiei rămâne totuşi în jur de 4,5%, principalii factori de creştere fiind costurile tot mai mari ale alimentelor şi combustibilului. În urma creşterilor accentuate din ultimele câteva luni, consumatorii par să se aştepte la o inversare a trendului preţurilor. Pachetul de măsuri de austeritate al guvernului britanic, şomajul relativ ridicat şi îngheţările salariale larg răspândite ar putea contribui şi ele la un nivel mai scăzut al inflaţiei. Dacă consumatorii au bani puţini în buzunare, vânzătorii cu amănuntul nu pot transfera creşterea preţurilor la mărfuri direct clienţilor. În consecinţă, este probabil ca, pe termen mediu, spirala ascendentă a preţurilor să fie oprită.

În Grecia, evoluţia aşteptărilor privind preţurile este contradictorie. În perioada aprilie – mai, valoarea indicatorului a scăzut cu 15,2 puncte, ajungând la -17,6 puncte. În iunie însă, aşteptările privind preţurile au crescut foarte puternic, ajungând la nivelul actual de 8,7 puncte. Discuţiile privind majorarea impozitelor ca parte a noului pachet de măsuri de austeritate par să aibă impact. De exemplu, TVA-ul pentru diferite produse şi servicii, cum ar fi mâncarea şi băutura în restaurante, a crescut de la 11% la 23%, afectând şi el direct viaţa de zi cu zi a grecilor. Ieşitul cu familia sau prietenii constituie o parte integrală a vieţii în această ţară mediteraneană. Consumatorii resimt ca urmare într-un mod foarte dureros această majorare. În plus, urmează să crească, la mărcile ieftine, impozitul aplicat pe ţigări.

 

Aşteptările privind veniturile: semne de redresare în Spania

În al doilea trimestru a lui 2011 aşteptările privind veniturile au crescut şi ele în Europa. Valoarea indicatorului a înregistrat o creştere în Germania, Spania, Austria, România şi Polonia, iar în unele cazuri creşterea a fost semnificativă. Cu 44,6 puncte, Germania continuă să înregistreze, de departe, cea mai ridicată valoare. Valoarea indicatorului s-a stabilizat, deşi se află la un nivel coborât, în Bulgaria şi Cehia, în timp ce în Franţa a coborât la un minim record de -41,9 puncte în iunie. Doar grecii sunt mai pesimişti: valoarea indicatorului se afla la -58,6 puncte în iunie. Măsurile drastice asociate celui de-al doilea pachet de austeritate, inclusiv majorarea impozitelor, desfiinţarea altor ajutoare sociale şi reducerile salariale din sectorul public au toate impact asupra Greciei.

Situaţia economică se va redresa treptat în Spania, în opinia locuitorilor acestei ţări şi, în consecinţă, ei anticipează o îmbunătăţire a situaţiei lor financiare. Cu toate că rata şomajului încă mai depăşeşte 21%, aceasta a înregistrat o uşoară scădere în toate sectoarele economice. Acest lucru este atribuibil în primul rând turismului: cererea actuală de lucrători sezonieri în industria turistică este din nou mai ridicată şi, în mod firesc, aceasta influenţează direct puterea de cumpărare a lucrătorilor sezonieri. Spania a beneficiat şi de declinul călătoriilor în Africa de Nord. Cu toate acestea, nu se observă deocamdată o îmbunătăţire a situaţiei de ansamblu pe piaţa forţei de muncă, care ar fi esenţială pentru ca consumatorii spanioli să îşi recapete seninătatea.

În Polonia, indicatorul a atins un minim record, situându-se la -47,5 puncte în aprilie. Între timp valoarea acestuia a urcat, şi a ajuns la nivelul actual de -27,4 puncte. Economia poloneză a reuşit să se redreseze foarte bine după criza economică globală, înregistrând anul trecut o creştere de 3,8%. În primul trimestru al lui 2011, produsul intern brut a crescut cu circa 4,5% şi, ca urmare, polonezii speră să beneficieze în lunile care urmează de majorări salariale. Cu toate că rata şomajului rămâne destul de ridicată, situându-se în jur de 13%, în primul trimestru al anului s-a înregistrat o creştere a ocupării forţei de muncă de 4,1%, ceea ce marchează începutul unei redresări.

Dorinţa de cumpărare: preţurile în creştere devin o problemă în Bulgaria

Ameliorarea treptată a situaţiei economice şi anticiparea revenirii la venituri mai mari îşi fac simţite efectele asupra dorinţei de cumpărare. Trendul pare să fi trecut de faza critică în majoritatea ţărilor, valoarea indicatorului fiind fie stabilă, fie în uşoară creştere. Astfel, Germania a înregistrat o valoare maximă record de 35,1 puncte, în timp ce Grecia se situează la celălalt capăt al scalei, cu -41,8 puncte, urmată îndeaproape de Marea Britanie cu -41,5 puncte.

In Bulgaria, valoarea indicatorului a scăzut şi mai mult în al doilea trimestru, însă nu la fel de brusc ca în trecut. Începând din martie, valoarea acestuia a scăzut cu aproape 6 puncte, situându-se în prezent la -3,1 puncte, cea mai coborâtă valoare înregistrată din februarie 2005. Pe termen mediu, inflaţia ar putea deveni o problemă gravă în Bulgaria. O rată a inflaţiei de aproape 6% constituie o ameninţare atât la adresa stabilităţii politice a ţării, cât şi a perspectivelor ei de creştere de durată. Având în vedere faptul că veniturile disponibile deja abia acoperă costurile normale ale vieţii, şi că este puţin probabil ca acest lucru să se schimbe în viitorul apropiat, datorită ratei ridicate a inflaţiei, consumatorii nu consideră prezentul a fi un moment oportun pentru cumpărături majore, efectuându-le doar pe cele strict necesare. Ei trebuie să se concentreze în primul rând asupra bugetelor gospodăriilor proprii.

În urma dezbaterilor din Grecia privind un nou pachet de măsuri de austeritate care să includă majorarea impozitelor, reducerea ajutoarelor sociale şi majorarea diferitelor contribuţii, dorinţa de cumpărare a scăzut cu 13,7 puncte, ajungând la nivelul actual de -41,8 puncte.

Despre studiu

Rezultatele prezentate constituie un extras din extensia internaţională a studiului „GfK Climat de consum MAXX“ şi se bazează pe sondajele efectuate lunar din însărcinarea Comisiei Europene în rândul consumatorilor din toate statele membre ale Uniunii Europene. Distribuţia lunară a interviurilor pe ţările studiate este următoarea:

Germania                      2.000

Franţa                           3.300

Italia                             2.000

Spania                           2.000

Marea Britanie               2.000

Austria                          1.500

Polonia                          1.000

Republica Cehă              1.000

România                        1.000

Bulgaria                                    1.000

Tabelul de mai jos prezintă o privire de ansamblu asupra indicatorilor:

Aşteptările privind starea economieiAcest indicator se întemeiază pe următoarea întrebare adresată consumatorilor:„Cum credeţi că va evolua situaţia economică generală  în următoarele douăsprezece luni?“ (se va îmbunătăţi considerabil – se va îmbunătăţi uşor – se va menţine aproximativ la acelaşi nivel – se va înrăutăţi uşor – se va înrăutăţi considerabil – nu ştiu)
Aşteptările privind preţurileAcest indicator se întemeiază pe următoarea întrebare adresată consumatorilor:„Cum vor evolua în opinia dvs. preţurile de consum în următoarele 12 luni faţă de cele 12 luni anterioare?“ (vor creşte mai puternic decât până acum – vor creşte aproximativ în aceeaşi măsură ca până acum – vor creşte mai puţin decât până acum – se vor menţine aproximativ la acelaşi nivel – vor scădea – nu ştiu).
Aşteptările privind veniturileAcest indicator se întemeiază pe următoarea întrebare adresată consumatorilor:„Cum va evolua în opinia dvs. situaţia bugetului dvs. personal în următoarele douăsprezece luni?“ (se va îmbunătăţi considerabil – se va îmbunătăţi uşor – se va menţine aproximativ la acelaşi nivel – se va înrăutăţi uşor – se va înrăutăţi considerabil – nu ştiu)
Disponibilitatea de a consuma şi de a cumpăraAcest indicator se întemeiază pe următoarea întrebare adresată consumatorilor:„Credeţi că actualmente  este recomandabilă realizarea unor cumpărături mai importante?“ (da, momentul este favorabil – momentul nu este nici deosebit de favorabil, nici deosebit de nefavorabil – nu, momentul nu este favorabil – nu ştiu)

Despre Grupul GfK

Grupul GfK oferă expertiza fundamentală de care industria, comerţul, întreprinderile prestatoare de servicii şi mass-media au nevoie pentru a adopta decizii adecvate în domeniul pieţei. Oferta cuprinzătoare include servicii de informare şi de consiliere în cele trei sectoare majore – Custom Research, Retail and Technology şi Media. Considerat numărul 4 între companiile de sondare a pieţei din lume, GfK activează în peste 100 de ţări, având peste 10.000 de angajaţi. În anul 2010, cifra de afaceri a Grupului GfK s-a ridicat la 1,29 miliarde de euro. Informaţii suplimentare obţineţi la www.gfk.com. Vizitaţi-ne pe Twitter: www.twitter.com/gfk_gruppe

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Producţii TVR, premiate internaţional la Prix CIRCOM

Published

on

 

Televiziunea Română a urcat pe podium la Prix CIRCOM 2019, obţinând locul I şi o menţiune în cadrul Galei Asociaţiei Televiziunilor Regionale din Europa (CIRCOM Regional)organizaţie care reuneşte 376 de staţii TV din 38 de ţări şi care premiază cele mai bune producţii ale acestora.

La Categoria „Europa”, juriul internaţional a acordat locul I reportajului Faraoani, comuna cu sate în cinci ţări, realizat de Alina Amza la studioul central al TVR din Bucureşti în timp ce la Categoria „Muzică şi arte”, filmul Tatăl meu, Imre al Andreei Ştiliuc (TVR Iaşi) a fost recompensat cu menţiune.

 

„Este un premiu care mă onorează pentru că am avut competitori de la cele mai importante televiziuni publice din Europa”, a declarat jurnalista Alina Amza. „Mă bucur mult că povestea mea despre locuitorii care au mai rămas în Faraoani a impresionat în aşa măsură. Este printre puţinele ocazii când publicul poate vedea vârstnici care au lăsat de-o parte sapa şi au învăţat să folosească reţelele de socializare pentru a-şi aduce aproape copiii şi nepoţii. O poveste despre oameni puternici şi adaptarea lor la provocările secolului 21”, a adăugat Alina Amza.

 

„Pentru mine este mai mult decât un premiu. Are o valoare simbolică foarte mare, deoarece am descoperit acest subiect fabulos în anul 2014, în timpul unui workshop organizat de CIRCOM la Budapesta”, povesteşte Andreea Ştiliuc, care semnează regia, montajul și o parte a imaginii filmului Tatăl meu, Imre. „Atunci am început să visez că, într-o zi, povestea va deveni film’, mai spune Andreea.

Ca în fiecare an, la Prix CIRCOM 2019, TVR a acordat Premiul de debut în jurnalism, respectiv Young Onscreen Talent – o distincţie în memoria Vandei Condurache, realizator şi redactor-şef al Redacţiei Programe TVR Iaşi. În acest an, premiul a fost oferit unei jurnaliste de la televiziunea naţională spaniolă din Galicia.

 

La Prix CIRCOM Regional 2019 au fost înscrise peste 200 de producţii, marele câştigător fiind televiziunea publică norvegiană – NRK – care a primit trei dintre cele 11 premii aflate în competiţie, în timp ce alte premii au fost acordate televiziunilor din: Irlanda – RTÉ, Suedia – SVT, Olanda – RTV Oost, Polonia – TVP3 Katowice, Spania – Telemadrid, Marea Britanie – BBC South şi Spania – CRTVG.

Câştigătorii au fost desemnaţi de un juriu de specialitate format din profesionişti de televiziune din 14 ţări europene, printre care şi reprezentanta TVR – Dite Dinesz, realizator TVR Timişoara.

 

Despre producţiile premiate

Difuzat în cadrul emisiunii Dosar România de la TVR 1, Faraoani – comuna cu sate în cinci ţări este un reportaj emoţionant, despre transformarea satelor şi a societăţii româneşti. Alina Amza i-a adus în faţa telespectatorilor pe bătrânii rămaşi singuri în satele româneşti,  în aşteptarea întâlnirii de pe Skype cu copiii lor. Oamenii din comuna Faraoani, polul emigraţiei din România, au luat calea Europei de frica salariilor mizere. Pentru a rămâne totuşi lângă copiii lor, cei care până mai ieri ştiau doar să mânuiască hârleţul şi să hrănească animalele, s-au familiarizat cu reţelele de socializare şi au acceptat ca tehnologia să pătrundă în vieţile lor.

Cea de-a doua producţie TVR premiată, filmul Tatăl meu, Imre, realizat de Andreea Ştiliuc, prezintă povestea fotografului Imre Kinszki, victimă a Holocaustului, şi a fiicei sale, Judit, care a supravieţuit tragediei. Creaţiile lui Imre Kinszki sunt tratate de cunoscători asemenea celor ale lui Brassaï, Kertész sau Moholy-Nagy. Cu toate acestea, fotografiile sale sunt încă necunoscute, astfel că, Andreea Ştiliuc s-a gândit să-l readucă în atenţia publicului larg.

 

Despre CIRCOM:

CIRCOM Regional – European Association of Regional Television – este o organizaţie care reuneşte 376 de staţii de televiziune regionale din 38 de ţări şi are misiunea de a coordona reţeaua de televiziuni regionale, de a dezvolta relaţiile cu instituţiile europene (Comisia Europeană, Consiliul Europei şi Parlamentul European), de a creşte numărul programelor destinate schimbului şi de a înlesni realizarea coproducţiilor. Televiziunea Română este membru activ în organizaţia CIRCOM Regional din anul 1993, iar în prezent avem un reprezentat, respectiv coordonatorul naţional pentru CIRCON Regional, membru în Consiliul de Administraţie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Aniversare: De la “Star Station” la “Dimineața Blană”, 26 de ani de ProFM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

ProFM împlinește luni, 15 aprilie 2019, 26 ani de ani de muzică bună și jurnalism de primă mână. Smiley și Pavel Bartoș sunt printre artiștii care vor sărbători aniversarea din studio, pe aceeași frecvență cu ascultătorii ProFM. De-a lungul anilor, ProFM a lansat unele dintre cele mai cunoscute nume din jurnalismul românesc și a creat experiențe muzicale care au traversat generații.   

“Păstrează pasiunea, aceasta e secretul prin care ProFM a reușit să rămână în topul radiourilor și în inimile ascultătorilor pentru nu mai puțin de 26 de ani. Dincolo de cel mai experimentat radio comercial, ProFM este o stare de spirit care trece de microfoane și un nume care a crescut vedete, a surprins prin curaj și a dat muzicii românești un loc în care să se afirme. Le mulțumim celor care ne ascultă, fie că sunt din generația Star Station, fie care sunt din generația Dimineața Blană. Și noi ca și ei, suntem bolnavi de ProFM și promitem să nu ne treacă”, a declarat Marius Dobre, managerul ProFM.

Pentru fiecare an de emisie, echipa ProFM a pregătit 26 de cadouri care așteaptă să fie revendicate de fanii care vor petrece ziua de 15 aprilie pe frecvența 102.8. Happy Giveaway Day vine cu trotinete electrice, hoverboard-uri, ceasuri smart, boxe, căști și cu un maraton de muzică și voie bună care aduce la microfoanele din studio actori și vedete.

Pavel Bartoș & Smiley fac ziua bună să se cunoască de “Dimineață Blană” cu Țibulcă și Coțofană. După matinal, intră în “concurs” cu un show de stand up comedy on air Maria Popovici și Micu. CRBL și Oase vor petrece după – amiază la microfonul ProFM, iar la schimbul doi de râsete, sunt invitați actorii alături de care își petrec serile sute de mii de români – Natanticu și Neamțu.

Pro FM emite din 15 aprilie 1993 și, de patru ani, face parte din portofoliul grupului Digi | RCS & RDS. Andrei Gheorghe, Teo Trandafir și Andi Moisescu și-au început cariera la ProFM. Concertele ProFM on Top și Pro FM SuperGirl aduc în fiecare an ascultătorilor cei mai apreciați artiști români.   

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending