Connect with us

Business

Studiu Grayling – De ce brandurile mari nu trec testul rezilientei de brand

Avatar

Published

on

Aproape jumătate dintre companiile de pe lista Fortune 500 nu trec “testul rezilienţei” provocând pagube de milioane de dolari prin afectarea reputaţiei acestor organizaţii, potrivit unui nou studiu publicat recent de Grayling, agenţie internaţională de comunicare.

 

Studiul Critical Conditions examinează profilurile de căutare a brandului pe internet pentru companii  internaţionale din diverse domenii de pe lista Fortune Global 500, analizând cele mai mari probleme care le afectează şi folosind ‘GCore’, instrumentul Grayling pentru managementul reputaţiei pentru a evalua cât de solidă este reputaţia companiilor respective în spaţiile lor de căutare. În universul brandurilor considerate “prea mari ca să mai dea greş”, oare strategiile digitale şi de comunicare sunt folosite la maximum într-un spaţiu online care e rezilient?

 

  • Chiar şi în rândul acestor companii internaţionale cu resurse excelente, aproape jumătate aveau conţinut negativ pe prima pagină a profilului lor, la o căutare pe Google
  • O mare parte din acest conţinut negativ era vechi; cel mai vechi articol găsit de GCore pe prima pagină a profilului de căutare pentru o companie data din iulie 2013
  • Cele mai mari companii de tehnologie din lume, deşi departe de a fi imune la aspectele negative, se descurcă cel mai bine în acest sens, ţinând conţinutul negativ departe de prima pagină a rezultatelor lor de căutare, ceea ce sugerează că şi companiile din alte domenii ar putea învăţa de aici anumite lecţii

 

“Când e vorba despre ONG-uri, activişti online şi jurnalism cetăţenesc, dar şi de a patra putere în stat, companii, politicieni şi alte părţi interesate, puteţi uita ideea că articolele negative de azi “vor fi folosite mâine pe post de hârtie de ambalat”. După cum arată studiul nostru, în mediul online astfel de articole pot să rămână prezente o veşnicie. Ceea ce poate avea un impact real asupra reputaţiei şi chiar valorii unui brand,” a declarat Jon Meakin, Global Head of Strategic Services, Grayling.

 

Critical Conditions evaluează problemele şi rezilienţa brandului pentru un Top 10 din următoarele sectoare reprezentate în lista companiilor Fortune Global 500, cu analize şi context adiţional oferit de un grup internaţional de specialişti Grayling în domeniu:

 

  • În aer: De ce ne place să readucem avioanele cu picioarele pe pământ

Jonathan Shillington, Managing Director, Grayling Orientul Mijlociu, despre felul în care serviciile de proastă calitate oferite clienţilor companiilor aeriene pot fi puse sub lupă prin reţelele de socializare

  • Efecte adverse nedorite: Ce ar trebui să ştie companiile medicale despre căutarea pe Google

Sascha Nottmeier, Senior Account Manager, Grayling Germania, despre cercetarea critică amănunţită a companiilor farmaceutice şi probleme potenţiale la căutarea lor în spaţiul online

  • Îmblânzirea lupilor de pe Wall Street

Tom Nutt, Head of Corporate, Grayling Marea Britanie, despre cât de multe instituţii financiare încă sunt considerate “personaje negative”, la 10 ani după criza financiară globală

  • Greu de înghiţit: Dihotomia food marketing – realitate

Julia Sturmfels, Associate Director, Grayling Germania, despre specialistul culinar din fiecare dintre noi şi despre paradoxul cu care se confruntă brandurile din industria alimentară când fac marketing pentru produsele lor

  • Despre trucuri şi taxe… Lumea Teflon a tehnologiei

Alan Dunton, Managing Director, Grayling San Francisco, despre motivul pentru care brandurile din domeniul tehnologiei ar putea dezvolta o rezilienţă de brand inerentă în mediul online
Studiul Critical Conditions face parte din iniţiativa Grayling ‘Advantage Series’, un program de studiu şi cercetare care abordează câteva dintre marile provocări legate de reputaţie, reglementare şi comunicare cu care se confruntă companiile din ziua de azi.

 

Puteţi găsi raportul Critical Conditions aici http://www.grayling.com/ro/critical_conditions.

Comentarii

Business

Primul HUB de printare 3D din România

Avatar

Published

on

Nutechnologies - Hub de Printare 3D Romania

Nutechnologies este compania timișoreană care a lansat primul HUB de printare 3D industrială din România. 

Înființată în 2012, compania s-a dezvoltat datorită identificării impactului pe care tehnologiile de imprimare 3D îl pot avea în diverse industrii precum: automotive, FMCG, medicală, aerospațială și multe altele.

Fondatorii companiei au reușit împreună cu echipa lor să devină un partener de încredere pentru multe companii din diverse industrii care utilizează cu succes tehnologia de imprimare 3D.

Aceștia pun la dispoziția celor care doresc să utilizeze în procesul de prototipare sau producție imprimantele 3D profesionale, o gamă largă de modele marca Stratasys (liderul mondial în materie de imprimare 3D). 

Gama de echipamente pornește de la sisteme de printare 3D desktop accesibile, ajungând la sisteme avansate, industriale, de mari dimensiuni, făcând printarea 3D mai ușor de adoptat ca oricând până acum.

Imprimantele propuse de Nutechnologies utilizează diverse tehnologii inovatoare precum: FDM, PolyJet, SLA și SLM.

Ce este special la aceste tehnologii?

Indiferent de tehnologia folosită, imprimantele 3D realizează piesele prin imprimarea strat cu strat, însă fiecare au anumite avantaje și acoperă nevoi diferite ale companiilor în procesul de producție/ prototipare.

FDM este renumită pentru fiabilitatea și rezistența îndelungată a pieselor. Acestea extrudează straturi fine de material termoplastic care se solidifică după ce sunt depuse.

Tehnologia PolyJet este utilizată pentru a combina materiale multiple și permite realizare unor suprafețe fine. O imprimantă 3D cu tehnologie PolyJet are la bază o metodă de printare prin jet de polimer lichid ce se polimerizează imediat cu ajutorul luminii ultraviolete.

SLA imprimă 3D folosindu-se de un proces fotochimic prin care lumina emisă de de un laser fotopolimerizează materialul lichid.

Tehnologia SLM este cea care utilizează o sursă laser de mare putere pentru a putea topi rapid și omogen diverse pulberi metalice și de aceea imprimantele tip SLM sunt utilizate cu succes în industriile care creează piese din metal.

De ce să folosești tehnologia 3D de printare pentru realizarea de scule, dispozitive și verificatoare (SDV-uri)?

Marile companii din industria automotivelor au ales să își producă singure sculele, dispozitivele și verificatoarele (SDV-uri) utilizând imprimarea 3D deoarece acestea reprezintă punctul critic în departamentele de producție.

Pentru acest companii, SDV-urile de o calitate superioară asigură succesul unei linii de producție. Acestea fac ca operațiunile de asamblare și inspecție să fie mult mai rapide și mai sigure.

Principalele avantaje ale utilizării imprimantelor 3D în producerea SDV-urilor putem aminti:

  • consolidarea componentelor – numărul componentelor poate fi redus semnificativ ceea ce duce la timp de producție mai scurt, costuri mai mici și etape mai puține în asamblarea lor;
  • ergonomie mai bună datorită libertății de proiectare a pieselor ce permit optimizarea lor pentru o manevrare mai ușoară;
  • reducerea greutății SDV-urilor;
  • adaptabilitate datorită eliminării constrângerilor de design specifice unui proces de producție tradițional, fiind astfel o soluție ergonomică pentru utilizatori și oferind acuratețe ridicată în realizarea sarcinilor;
  • inventarierea digitală și astfel eliminarea spațiului și costurilor cu stocarea uneltelor, acesta putând fi realizate la nevoie;
  • eliminarea prelucrării.

Soluțiile avansate de printare 3D prezentate de către Nutechnologies conduc la economii relevante în timp și cost, devenind astfel cea mai eficientă și versatilă opțiune în privința procesului de dezvoltare și producție.

Pe lângă portofoliul diversificate de tehnologii de printare 3D, echipa Nutechnologies oferă totodată și consultanță clienților săi în ceea ce privește alegerea echipamentului potrivit.

Mai mult de atât asigură servicii de instalare, training și mentenanță pentru ca cei care aleg să achiziționeze o imprimantă de la ei să poată profita la maxim de oportunitățile pe care imprimarea 3D le oferă.

De aceea, Nutechnologies se situează pe locul 2 în Top Afaceri România Microîntreprinderii din domeniul comerțului cu ridicata al mașinilor unelte și este partenerul de încredere al multor companii din domeniul automotivelor.

Comentarii

Continue Reading

Business

Descoperiți oferta completă de instalații de la Mancaro

Avatar

Published

on

centrale etrmice

În momentul în care urmează să facem renovări în locuință, totul stă în alegeri – alegerea firmei prestatoare de servicii, alegerea produselor potrivite care să se plieze pe necesitățile noastre și a magazinului din care le achiziționăm.

Ce înseamnă de fapt renovarea? Este un upgrade pe care îl facem la ceea ce avem deja în locuință. Și aici ne referim la pereți, tâmplărie, uși, mobilier, obiecte de decor, dar și la instalații termice, electrice și sanitare – în funcție de ceea ce dorim să schimbăm.

Instalații termice, electrice și sanitare? Mancaro este soluția!

Când vine vorba de instalații în general, atunci când dorim produse de calitate la prețuri ce pot face oricând competiție celorlalte magazine de profil, o recomandare o reprezintă Mancaro – Magazin de instalatii si centrale termice.

Vorbim de un magazin care, încă din anul 1998, a ocupat un loc fruntaș pe piața din România în domeniul instalațiilor termice, sanitare și electrice. Mancaro este o societate care de-a lungul timpului s-a axat pe mai multe categorii de produse. Dintre acestea menționăm: panourile solare, radiatoare, centrale, cazane, hidrofoare și pompe submersibile, produse pentru realizarea încălzirii prin pardoseală, diverse accesorii potrivite pentru grădină, scule și unelte, elemente de fixare, feronerie, produse destinate grădinăritului, produse pentru uz casnic, vopsele și adezivi.

De ce să alegem Mancaro?

Așadar, Mancaro este în primul rând axat pe diversitate, reușind să acopere toate nevoile ce survin în momentul realizării unei renovări, venind mereu în atenția clienților săi cu produse înalt calitative, rezistente în timp și la prețuri accesibile.

Mancaro este un magazin ce se adresează atât societăților de execuție, cât și tuturor persoanelor fizice care doresc să își îmbunătățească condițiile de trai și confortul din locuință.

Echipa Mancaro este compusă din persoane care au o mare experiență în domeniul instalațiilor, așadar sunt în măsură să ofere sfaturile și indicațiile necesare oricărui client care nu este hotărât ce să aleagă în funcție de nevoile pe care le are. Aspecte precum promptitudinea, seriozitatea și profesionalismul sunt cele ce definesc personalul ce activează în cadrul magazinelor Mancaro.

Cât despre magazinele Mancaro, precizăm faptul că există două magazine fizice situate în Suceava. Însă, pentru cei ce nu locuiesc în Suceava sau în apropierea orașului, Mancaro vine cu soluția perfectă – magazinul online de unde oricine poate comanda produsele necesare, urmând a fi livrate în orice colț al țării.

Mancaro nu înseamnă doar produse de calitate, ci și servicii pliate pe necesitățile fiecărui client. Iar când spunem servicii ne referim la consultanță, preluare comenzi, livrarea acestora dar și la vânzarea propriu-zisă din cadrul magazinelor fizice din Suceava. Până la urmă, omul sfințește locul, așa se spune. Așadar, profesionalismul echipei Mancaro este cel care face diferența de celelalte magazine de profil.

Stocurile magazinelor sunt actualizate în mod constant, astfel încât livrarea sau achiziția directă să se poată face în timp redus la minim.

De asemenea, noi și noi produse sunt puse la dispoziția clienților, pe măsură ce apar pe piața în domeniu.

Optați pentru calitatea produselor și serviciilor oferite de Mancaro și începeți să faceți cumpărături inteligente din magazine cu experiență pe piața instalațiilor.

Descoperiți toate produsele disponibile accesând site-ul oficial magazinulinstalatiilor.ro.

Comentarii

Continue Reading

Studiu

Digi24 este în topul celor mai de încredere branduri conform Institutului Reuters

Avatar

Published

on

            Digi24 se menține pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai de încredere branduri, conform Digital News Report realizat de Institutul Reuters. În plus, Digi24.ro se situează printre cele mai urmărite și credibile surse de informare din online.

 

Conform raportului Digital News Report, lansat de Institutul Reuters şi Universitatea Oxford, 71% dintre respondenți consideră că Digi24 reprezintă un brand media de încredere și rămâne, pentru al patrulea an consecutiv, în topul celor mai urmărite instituții de presă din țară.

Postul de știri Digi24 se menține în topul realizat de Institutul Reuters, al doilea cel mai de încredere și urmărit post de televiziune din România, dar și primul post de știri din acest clasament. Astfel, 44% dintre telespectatori aleg săptămânal platforma TV a Digi24.

Platforma Online este de asemenea, în topul celor mai urmărite surse de informaţie, ocupând poziția a treia, cu 30% dintre utilizatori care se informează de pe site-ul sau aplicația digi24.ro.

Raportul se bazează pe o cercetare realizată în 40 de ţări şi la care au participat peste 80.000 de consumatori de ştiri. În România, sondajul a fost făcut în perioada ianuarie-februarie 2020, pe un eșantion de 2.017 persoane, cu o distribuție mai mult urbană, având o marjă de eroare +/-2,18%.

            „Digital News Report de la Reuters Institute, din acest an confirmă un trend general către o lume a știrilor mai digitalizată, dominată de platforme, având în centru dispozitivele mobile; în plus, există dovezi că unii editori de materiale deosebite, premium, se bucură de o creștere a abonamentelor. (…)

Încrederea în mass-media crește timid în 2020, față de 2019, România fiind pe locul 19, din 40 de piețe de media, cu 38 la sută din audiențele digitale care declară că au încredere în presă, în general. Digital News Report demonstrează că încrederea în presă este influențată de evoluțiile sociale și de gradul de divizare al unei societăți, iar în România, anul 2019, în comparație cu alte țări, a fost un an fără evenimente politice, economice sau sociale deosebite…, se mai arată în secţiunea pentru România a raportului.

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending