Connect with us

BUSINESS

Studiu Grayling – De ce brandurile mari nu trec testul rezilientei de brand

Published

on

 

Aproape jumătate dintre companiile de pe lista Fortune 500 nu trec “testul rezilienţei” provocând pagube de milioane de dolari prin afectarea reputaţiei acestor organizaţii, potrivit unui nou studiu publicat recent de Grayling, agenţie internaţională de comunicare.

 

Studiul Critical Conditions examinează profilurile de căutare a brandului pe internet pentru companii  internaţionale din diverse domenii de pe lista Fortune Global 500, analizând cele mai mari probleme care le afectează şi folosind ‘GCore’, instrumentul Grayling pentru managementul reputaţiei pentru a evalua cât de solidă este reputaţia companiilor respective în spaţiile lor de căutare. În universul brandurilor considerate “prea mari ca să mai dea greş”, oare strategiile digitale şi de comunicare sunt folosite la maximum într-un spaţiu online care e rezilient?

 

  • Chiar şi în rândul acestor companii internaţionale cu resurse excelente, aproape jumătate aveau conţinut negativ pe prima pagină a profilului lor, la o căutare pe Google
  • O mare parte din acest conţinut negativ era vechi; cel mai vechi articol găsit de GCore pe prima pagină a profilului de căutare pentru o companie data din iulie 2013
  • Cele mai mari companii de tehnologie din lume, deşi departe de a fi imune la aspectele negative, se descurcă cel mai bine în acest sens, ţinând conţinutul negativ departe de prima pagină a rezultatelor lor de căutare, ceea ce sugerează că şi companiile din alte domenii ar putea învăţa de aici anumite lecţii

 

“Când e vorba despre ONG-uri, activişti online şi jurnalism cetăţenesc, dar şi de a patra putere în stat, companii, politicieni şi alte părţi interesate, puteţi uita ideea că articolele negative de azi “vor fi folosite mâine pe post de hârtie de ambalat”. După cum arată studiul nostru, în mediul online astfel de articole pot să rămână prezente o veşnicie. Ceea ce poate avea un impact real asupra reputaţiei şi chiar valorii unui brand,” a declarat Jon Meakin, Global Head of Strategic Services, Grayling.

 

Critical Conditions evaluează problemele şi rezilienţa brandului pentru un Top 10 din următoarele sectoare reprezentate în lista companiilor Fortune Global 500, cu analize şi context adiţional oferit de un grup internaţional de specialişti Grayling în domeniu:

 

  • În aer: De ce ne place să readucem avioanele cu picioarele pe pământ

Jonathan Shillington, Managing Director, Grayling Orientul Mijlociu, despre felul în care serviciile de proastă calitate oferite clienţilor companiilor aeriene pot fi puse sub lupă prin reţelele de socializare

  • Efecte adverse nedorite: Ce ar trebui să ştie companiile medicale despre căutarea pe Google

Sascha Nottmeier, Senior Account Manager, Grayling Germania, despre cercetarea critică amănunţită a companiilor farmaceutice şi probleme potenţiale la căutarea lor în spaţiul online

  • Îmblânzirea lupilor de pe Wall Street

Tom Nutt, Head of Corporate, Grayling Marea Britanie, despre cât de multe instituţii financiare încă sunt considerate “personaje negative”, la 10 ani după criza financiară globală

  • Greu de înghiţit: Dihotomia food marketing – realitate

Julia Sturmfels, Associate Director, Grayling Germania, despre specialistul culinar din fiecare dintre noi şi despre paradoxul cu care se confruntă brandurile din industria alimentară când fac marketing pentru produsele lor

  • Despre trucuri şi taxe… Lumea Teflon a tehnologiei

Alan Dunton, Managing Director, Grayling San Francisco, despre motivul pentru care brandurile din domeniul tehnologiei ar putea dezvolta o rezilienţă de brand inerentă în mediul online
Studiul Critical Conditions face parte din iniţiativa Grayling ‘Advantage Series’, un program de studiu şi cercetare care abordează câteva dintre marile provocări legate de reputaţie, reglementare şi comunicare cu care se confruntă companiile din ziua de azi.

 

Puteţi găsi raportul Critical Conditions aici http://www.grayling.com/ro/critical_conditions.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Care trebuie sa fie calitatile masinii oferite de o companie de inchirieri auto din Bucuresti?

Published

on

 

Experienta condusului in Bucuresti este complet diferita fata de orice alt loc din Romania, din cateva motive evidente. In primul rand, vorbim despre aglomeratie, intrucat Capitala este in toate topurile internationale la acest capitol.

La orele de varf, intre 7 si 9 dimineata si intre 5 si 7 seara, arterele principale, cum ar fi bulevardele Kiseleff, Magheru, Dimitrie Cantemir sau Iuliu Maniu, arata mai degraba ca niste parcari decat ca niste drumuri, intrucat masinile mai mult stau decat merg. In al doilea rand, vorbim despre infrastructura deficitara, care poate duce la avarierea unor autoturisme cu o garda nepotrivita.

 

O companie profesionista de inchirieri auto din Bucuresti, asa cum este FocusRent, cunoaste toate aceste aspecte si isi doteaza parcul de masini in consecinta. Astfel, in oferta lor vei gasi atat autoturisme romanesti, cu garda mai inalta, precum Dacia Logan, cat si vehicule de teren, potrivite pentru toate tipurile de carosabil. Cu toate acestea, pentru a fi pregatita sa faca fata traficului de varf, masina companiei de inchirieri auto din Bucuresti trebuie sa aiba mult mai multe calitati, pe care le vom enumera in continuare:

 

  1. Sa fie sigura. Aceasta este, bineinteles, prima conditie pe care trebuie sa o indeplineasca o companie de inchirieri auto din Bucuresti: sa ofere masini sigure. La FocusRent, toate modelele sunt mai noi de cinci ani, au toate reviziile tehnice la zi si sunt supuse unei inspectii temeinice inainte de a-ti fi inmanate. In plus, acestea au dotari premium in ceea ce priveste siguranta, de la ABS si ESP la diversi Asistenti pentru mentinerea vitezei, stabilitatii si pentru parcare.

 

  1. Sa fie confortabila. Aceasta caracteristica a unei masini oferite de compania de inchirieri auto din Bucuresti nu este deloc de neglijat, desi la prima vedere ar putea parea doar un moft. In realitate, atunci cand petreci una, poate chiar doua ore in autoturism in fiecare zi, vei ajunge sa apreciezi altfel scaunele tapitate, incalzite si reglabile. De asemenea, spatiul pentru picioare este si el la fel de important, ca sa nu simti ca ajungi sa intepenesti in habitaclu.

 

  1. Sa consume putin. Un alt aspect foarte important il reprezinta consumul de combustibil, mai ales in conditiile unui trafic atat de haotic precum cel din Capitala. Asa cum poti vedea si pe site-ul https://focusrent.ro/, aceasta companie de inchirieri auto din Bucuresti are in flota sa numeroase masini cunoscute pentru fiabilitatea lor, precum Dacia Logan, Ford Fiesta, Ford Focus sau Skoda Octavia. In plus, acestea vin deja cu un plin de combustibil inclus in pretul de inchiriere.

 

  1. Sa aiba GPS. Atunci cand traficul este foarte aglomerat, soferii tind sa caute asa-numitele “scurtaturi” pentru a ajunge mai repede acolo unde au nevoie. Compania de inchirieri auto din Bucuresti sus-numita ofera masini care pot fi dotate cu GPS, acesta fiind unul dintre serviciile optionale, pe langa scaun pentru copil, sofer personal sau transfer aeroport. Navigatia este cu atat mai importanta cu cat, in ultimii ani, numeroase strazi din Capitala au devenit cu sens unic si, prin urmare, nu pot fi luate intotdeauna in considerare drept rute alternative.

 

  1. Sa aiba dotari de leisure. Nu in ultimul rand, companiile de inchirieri auto din Bucuresti trebuie sa ofere masini cu dotari precum radio CD cu MP3, care sa faca mai suportabil pentru soferi timpul petrecut in trafic. Toate aceste caracteristici te vor ajuta nu numai sa ajungi in siguranta si putin mai repede la destinatie, ci si sa iti pastrezi nivelul de stres in limitele normalului. In rest, singurul sfat pe care ti-l putem da este sa pleci din timp si sa tii minte ca, daca America este tara tuturor posibilitatilor, Bucurestiul este orasul in care orice este posibil.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Angajare muncitori straini pentru potgorii

Published

on

 

Se auresc frunzele si fructele de atata stat in soare. Din vii se ridica o aroma imbatatoare. Cel putin parfumul de tamaioasa este irezistibil. Au inceput deja muncile de toamna, iar in sate greu gasesti oameni. Pe de o parte, populatia rurala este in curs de imbatranire sau a migrat in mediul citadin, pe de alta parte, cei in putere care au ramas au treburile lor pe care trebuie sa le termine pana la caderea primei brume.

Atat in zonele de campie, cat si in cele de deal si de munte toamna este multa munca. Porumbul este de cules, merele si perele de adunat din livada, strugurii culesi si pusi in vase speciale, cartofii si sfecla de scos si transportat in silozuri sau in pivnite.

In multe din satele Romaniei, campania este sustinuta de 3-4 zilieri care nu fac fata tuturor cererilor, care au tariful de 10 lei pe ora.

Cei care sunt harnici si se prezinta la locul de munca dimineata si pleaca seara tarziu, ajung la 100 de lei pe zi. Este meritul lor sa castige bine, muncind mai mult, dar penuria de forta de munca inseamna acceptarea unor compromisuri de catre angajator. De pilda, cei cativa zilieri fac pauze dese de tigara si daca mai arunca si chistoacele nestinse bine intr-un lan de porumb sau in apropierea unei fanarii, va imaginati ce pagube pot produce! Cand se lucreaza mecanizat, proprietarul fermei nu poate fi de acord ca zilierii lui sa consume alcool, fiindca se pot accidenta in orice moment.

In curand se vor coace viile si boabele zemoase cazute pe pamant inseamna pierderi sigure. De aceea zilierii trebuie tocmiti din timp.

Ar fi pacat de banii investiti in toate lucrarile de intretinere a viei!

Cea mai eficienta solutie o reprezinta angajare straini https://unitedimmigration.ro/ mediata de specialistii extrem de atenti cu alegerea muncitorilor, Unitedimmigration.ro.

Totul este sa completezi formularul de solicitare forta de munca din timp si sa iti respecti promisiunile facute viitorilor angajati. Ca fermier, ca intreprinzator, te vei regasi in multe dintre devizele lor. Iata care sunt acestea:

-oamenii trebuie sa lucreze pentru oameni cu toata puterea fiintei lor si sa fie rasplatiti pe masura. Piata de munca trebuie sa functioneze pe principiile onestitatii.

-pentru toate lucrarile, personalul care urmeaza sa fie angajat trebuie selectat cu atentie, se impune sa aiba studii de specialitate si experienta.

-forta de munca adusa din strainatate este triata cu atentie prin intermediul partenerilor din strainatate.

-angajatorii sunt sustinuti sa gaseasca muncitori pentru toate domeniile solicitate ca totul sa se faca perfect si la timp. Constructorii, fermierii, posesorii de restaurante, pensiuni si hoteluri pot primi personalul de care are nevoie ca afacerile lor sa nu fie stopate si sa se ajunga la faliment.

In Nepal sau in Filipine sute de muncitori asteapta sa fie adusi in Romania, unde sa lucreze si sa primeasca drepturile cuvenite, iar acestia sunt mai aproape de tara noastra decat cred datorita firmei Unitedimmigration.ro.

Asiaticii sunt constiinciosi, harnici si responsabili, de aceea solicitati-I cu incredere sa va culeaga potgoriile sis a va ajute sa faceti vinul!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Rămâi în siguranţă! Alegerea pantofilor pentru condus!

Published

on

 

Eşti un şofer pasionat şi îţi place să mergi mult în drumeţii cu maşina, sau pur şi simplu depinzi de maşină pentru a ajunge zilnic la job?  În oricare din aceste cazuri, ţinuta aleasă este foarte importantă, dar în special tipul de încălţăminte ales. Dacă în cazul bărbaţilor este foarte simplu, pentru că majoritatea mizează pe pantofi sport, în cazul femeilor lucrurile stau puţin altfel.

Fiecare femeie îşi doreşte să arate chic atunci când merge undeva, iar pantofii sport nu sunt întotdeauna prima alegere. În plus, dacă la job trebuie să participe foarte des la şedinţe formale iar ţinuta trebuie să fie una elegantă, din care pantofii cu toc nu pot lipsi, lucrurile se complică.

Cum alegi încălţămintea pentru condus

Varianta simplă este următoarea: pleci de acasă încălţată în nişte pantofi de condus cu talpa joasă, foarte confortabili şi îţi iei pantofi cu toc de schimb. Sau optezi pentru o ţinută chic, formală, care merge de minune asortată la nişte balerini eleganţi sau sandale elegante cu talpa joasă.

Caracteristicile principale ale pantofilor de condus trebuie să fie următoarele: să asigure un nivel de confort ridicat, să aibă talpa subţire și să nu alunece în condiţii de umiditate, tocul să atingă podeaua pentru îmbunătăţirea controlului asupra pedalelor şi, desigur, să nu strângă piciorul.

Variantele de încălţăminte pentru care pot opta femeile sunt: pantofi sport Nike, tenişi Converse,teniși Vans, balerini, mocasini sau espadrile. Partea bună este că aceste tipuri de încălţăminte se vor putea asorta, în funcţie de model, cu o mulțime de articole vestimentare de la rochii sofisticate, până la pulovere tricotate şi cămăşi cu un aer masculin. Posibilităţile sunt infinite!

Ia aminte!

Este bine cunoscut faptul că femeile trebuie să evite pantofii cu toc înalt sau cu talpa înaltă atunci când sunt la volan, deoarece aceştia pot fi foarte periculoşi, putând încetini considerabil timpul de reacţie în cazul apariţiei unei situaţii neprevăzute. Iar dacă te gândeai că acest lucru nu este posibil, trebuie să ştii că pericolele asociate purtării pantofilor cu toc sunt generate de faptul că tocul se poate prinde foarte uşor în covoraş atunci când trebuie să pui frână sau să accelerezi.

Pe lângă pantofii cu toc, slapii sunt de evitat, deoarece pot aluneca uşor din picioare şi, în anumite cazuri, se poate întâmpla ca pedalele să se prindă între talpa șlapilor şi picior, ceea ce poate duce la pierderea controlului asupra autoturismului.

Sfatul nostru este să eviţi chiar şi ghetele atunci când eşti la volan, deoarece sunt grele, nu se simt bine pedalele, iar în plus piciorul poate rămâne blocat sub pedale.

Atunci când îţi alegi pantofii de condus ţine cont de următorul lucru: găsirea pantofilor perfecţi nu îţi va îmbunătăţi tehnicile de şofat, ci este mai degrabă o necesitate, care te va ţine mereu pregătită pentru orice situaţie poate apărea în trafic!

 

Sursa imagine: https://unsplash.com/photos/j4nBSqFf08U

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: