Connect with us

ALL MEDIA

STUDIU | ICERTIAS: Românii apreciază cel mai mult mărcile Milka, Nokia, Adidas, Dacia sau Nivea

Avatar

Published

on

Pentru români, brandurile Milka, Nokia, Adidas, Dacia sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-preţ (cea mai bună valoare) de pe piaţa românească.

Acestea sunt rezultatele primului studiu de cercetare Best Buy Award din România efectuat de organizaţia elveţiană ICERTIAS. Organizaţia măsoară gradul de experimentare şi satisfacţie al cetăţenilor în ceea ce priveşte raportul calitate-preţ al produselor şi serviciilor comercializate. Studiul a fost realizat în aprilie 2013.

Ca parte a studiului de cercetare Best Buy Award, respondenţii au fost întrebaţi care consideră că este cel mai bun raport calitate-preţ conform experienţei lor personale, pentru o categorie de produse sau servicii pe piaţa românească.

Studiul a cuprins 56 de categorii economice diferite, cum ar fi: vânzare cu amănuntul, alimentaţie, încălţăminte, îmbrăcăminte, cosmetice, electrocasnice, telecomunicaţii, finanţe şi altele.

Întrebările studiului Best Buy Award au fost deschise, în sensul că persoanelor interogate nu li s-a oferit în prealabil o listă de răspunsuri posibile. Respondenții au putut numi în mod liber furnizori de produse şi servicii, care, conform experienţei lor, au cel mai bun raport calitate-preţ de pe piaţă.

Invitați să menționeze „numele ciocolatei care, conform opiniei şi experienţei dumneavoastră personale, oferă cel mai bun raport calitate-preț de pe piaţa românească”, majoritatea celor chestionați au răspuns „Milka”.

La categoria „cremă de faţă“, locul întâi (cel mai mare număr de voturi dintre consumatorii români) a fost câştigat de Nivea, în timp ce, la categoria încălţăminte sport, poziţia numărul unu a fost ocupată de Adidas.

Câștigătorii celorlalte categorii sunt Nokia (telefoane mobile), Dacia (automobile), Acer (computere portabile), Arctic (aparate de uz casnic), Rama (margarină), Maggi (supe instant „la plic”), Danone (probiotice), Jacobs (cafea instant), Head&Shoulders (şampon de păr), Ariel (detergent de rufe) etc.

Important de menționat este că studiul Best Buy Award nu măsoară capitalul brandului sau cota de piaţă. Pentru a măsura raportul calitate-preţ al bunurilor şi serviciilor de pe piaţă, au fost luate în considerare exclusiv experienţa, opinia, satisfacţia şi percepţia consumatorilor

 

Metodologie şi eşantionare

Studiul de cercetare Best Buy Award – România – 2013/2014 a fost condus de organizaţia elveţiană ICERTIAS – Asociaţia Internaţională de Certificare GmbH, pe un eşantion de 1.200 de persoane, cetăţeni români – numai utilizatori Internet – cu vârsta de peste 15 ani. Sondajul a fost realizat pe baza unui chestionar web, în perioada 15-28 aprilie 2013, care a urmat metoda CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).

Comentarii

ALL MEDIA

Jesus del Cerro, regizor VLAD, lansează cartea „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume”

Avatar

Published

on

Jesus del Cerro, regizorul serialului VLAD, a schimbat camera de filmat cu… tastatura laptopului. Acesta a trecut în ipostaza de scriitor și a lansat recent cartea „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume”, în cadrul unui eveniment unde i-au fost alături și colegii săi din echipa serialului VLAD. Olimpia Melinte și Anghel Damian au vorbit publicului prezent despre carte și despre experiența de a lucra alături de Jesus.

 

Jesus del Cerro a povestit că: „Mă bucur că la eveniment am avut alături prieteni, colegi din echipa VLAD, jurnaliști și bloggeri care au venit cu o energie bună și au creat o atmosferă caldă, făcând ziua lansării cu atât mai frumoasă. Sunt recunoscător că am avut atât de mulți oameni lângă mine, care m-au susținut în acest proiect, precum Anghel Damian și Olimpia Melinte, care au vorbit despre carte într-un fel care mă bucură și măgulește, mai ales că Olimpia a fost prima persoană din România care a citit cartea, în original, în spaniolă. Anghel, la rândul său, m-a ajutat cu publicarea cărții, iar Dragoş Bucur a scris prologul cărții.”

 

            „Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume” este un soi de jurnal, iar tot ceea ce găsiți între paginile cărții sunt întâmplări din viața mea. Filme, călătorii în locuri ca Puerto Rico, Los Angeles, Paris, festivaluri precum Cannes, munca alături de actori de la Hollywood, filmele și proiectele din România, celebrul maraton de la New York. Povestesc și despre zilele fericite, dar și despre momentele grele. Deschid, pentru cititor, o fereastră spre inima mea, în speranța că aceștia se vor regăsi în experiențele mele și că, de ce nu, se vor simți inspirați și motivați de această lectură”, a mai adăugat autorul.

Olimpia Melinte spune: „Am scris o carte, asta îmi spunea cu doi ani în urmă Jesus. Ca și cum a gătit o tortilla sau a fost la o plimbare în parc. M-a rugat să o citesc și n-am putut să o las din mână! Este emoționantă, pozitivă, tristă și amuzantă în același timp și are un mare atuu: te îndeamnă să visezi și să-ți transformi dorințele în realitate, așa cum o face si autorul ei, regizorul Jesus del Cerro. Dacă aveți chef să călătoriți prin lume, să aflați secretele din spatele camerelor de filmat și să descoperiți un călător ce pornește prin lume cu o valiză plină de idei și năzuințe, vă recomand Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume.”

            Anghel Damian a mai adăugat că: „Jesus del Cerro ne invită să îl cunoaștem și, totodată, să vedem dedesubturile vieții de regizor în România și multe alte locuri din lume. Este cea mai motivațională carte care nu își propune să fie motivațională, pe care am citit-o. E o lectură plină de umor, dragoste și pasiune, o oglindă fidelă a sufletului… Mă bucur enorm că am fost alături de el la lansarea din România și sper ca povestea asta să circule cât mai mult și, de ce nu, să se și ecranizeze. Vamos!”

 

Peripețiile unui regizor spaniol în România și în lume se găsește atât în librăriile fizice cât și online.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

„Tu votezi România!” vine cu ediţii speciale în ziua alegerilor, la TVR 1

Avatar

Published

on

             Pe tot parcursul zilei de duminică, 27 septembrie, TVR 1 ne ţine la curent cu informaţii despre procesul de votare din întreaga ţară, precum şi cu rezultatele parţiale din Bucureşti şi marile oraşe, în ediţii speciale şi emisiuni de dezbateri.

 

Dincolo de lupta partidelor pentru putere, România are nevoie de politici sectoriale care să asigure dezvoltarea regională. Cetăţenii vor proiecte şi viziuni care să le facă viaţa mai bună sau mai uşoară. Indiferent de opţiunea politică, agenda cetăţeanului ţine de drumuri mai bune, locuri de muncă, asistenţă medicală accesibilă la nivel local şi condiţii de tratament la standarde europene. Pentru toate acestea, pe 27 septembrie, românii sunt aşteptaţi la vot. Iar pe tot parcursul zilei, Televiziunea Română ne aduce informaţii la cald despre prezenţa la vot, participarea figurilor publice din România la votare, evenimentele de la secţiile de votare din întreaga ţară. Seara, la ora 21.00, tot la TVR 1, aflăm rezultatele parţiale din Bucureşti şi din principalele oraşe din ţară. Cu „Tu votezi România!” la TVR 1, vezi ce ai votat.

 

De dimineaţa până seara, mai exact, la orele 7.00, 10.00, 12.00, 16.00, 18.00, la TVR 1 sunt ediţii speciale „Tu votezi România!”, în care reporterii TVR vin cu date complete despre votul din Bucureşti şi din ţară. De asemenea, informaţii despre votare aflăm şi în ediţiile „Telejurnalului” TVR 1 de la orele 14.00 şi 20.00. Mai mult, prezenţa la vot se va actualiza din oră în oră şi va fi afişată grafic pe ecran, timp de 10 minute, la fiecare oră fixă.

 

Seara, de la 20.30, vedem emisiunea de dezbateri „Tu votezi România!”, urmată, de la 23.00, de „Tu votezi România 9!”, cu Ionuţ Cristache. Analişti, politicieni, preşedinţi de partide vor interveni în direct, pentru a comenta evoluţia alegerilor. De asemenea, reporterii TVR vor relata evenimentele de la sediile partidelor politice din Bucureşti şi din ţară şi vor transmite, la cald, reacţiile candidaţilor.

 

Votul este expresia datoriei pe care cu toţii o avem pentru aceasta ţară şi viitorul ei. Cum va arăta comunitatea în care trăim în următorii ani este, în esenţă, alegerea noastră. Iar decizia fiecăruia dintre noi se întoarce asupra propriului interes. Cu bune şi rele, 27 septembrie este o zi importantă pentru noi toţi. „Tu votezi România!” la TVR 1 îţi arată rezultatul votului tău.

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Jurnaliștii TVR au fost voluntari în proiectul „Color the Village”

Avatar

Published

on

            Jurnaliştii de la TVR Timişoara au dat microfonul pe trafalet! Totul s-a întâmplat la sfârşitul săptămânii trecute în cadrul evenimentului „Color the Village” (Colorează satul), organizat de Asociația Acasă în Banat.

 

300 de voluntari, printre care și echipa TVR Timişoara, au reparat şi colorat 30 de case astfel încât, Racoviţa, un sat de poveste din Banat, şi-a schimbat înfăţişarea în doar trei zile.

Echipa TVR Timişoara a muncit pe brânci pentru a repara fațada unei case construite în anii ’60 a cărei proprietară are 82 de ani și locuiește singură. Jurnaliștii TVR și-au suflecat mânecile, au lăsat deoparte microfonul, camera de filmat şi întrebările şi le-au înlocuit cu trafaletul, vopseaua lavabilă, mortarul şi amorsa. Răsplata zilelor de muncă a fost bucuria din ochii lui Tanti Muți, a cărei casă și viață au căpătat astfel culoare.

Echipa TVR Timișoara prezentă la Racovița nu a fost la prima experiență de acest gen. Colegii noștri au participat și la prima ediție „Color the Village”, anul trecut la Rudăria, în județul Caraş Severin. Jurnaliștii TVR Timișoara așteaptă, desigur, următoarea provocare colorată.

 

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0