Connect with us

DIGITAL

STUDIU: Peste 90% utilizează internetul în timp ce se uită la televizor!

Published

on

 

Peste 90% dintre români declară că intră pe internet în timp ce privesc programe TV, mobilul şi tableta reprezentând principalele surse de acces online, potrivit  unui comunicat de presa al MEC Multiscreen Study.

România înregistrează cele mai mari procente în rândul ţărilor din regiune în ceea ce priveşte multiscreening-ul, potrivit studiului MEC Multiscreen Study.

Persoanele care nu accesează internetul în timp ce privesc la televizor sunt deja o minoritate, după cum precizează Multiscreen Study, un studiu de cercetare regional dezvoltat de agenţia MEC. Studiul s-a desfăşurat pe un eşantion de 5.000 de persoane din cinci ţări: Polonia, Cehia, Ungaria, România şi Rusia.

Studiul dezvăluie, totodată, că, la nivel regional, majoritatea respondenţilor folosesc televizorul şi accesează internetul în acelaşi timp, iar aproximativ jumătate dintre ei folosesc smartphone-urile sau tabletele în acest sens.

Totodată, conform aceluiaşi studiu, 91% dintre români declară că intră pe internet în timp ce privesc la TV. Ecranele secundare, respectiv mobilul şi tableta, reprezintă principalele surse de acces la internet. Astfel, 79% dintre românii spun că îşi folosesc telefoanele inteligente în timp ce se uită la programe la televizor.

De asemenea, puţini dintre clienţii de comunicare TV se îngrijesc să genereze interacţiune în online: doar 30% din reclamele din România trimit către un site, ceea ce clasează România în coada topului la acest capitol.

Mai mult decât atât, telespectatorii care decid să acceseze site-ul de pe smartphone ca urmare a comunicării TV pot să aibă o surpriză neplăcută: doar 60% dintre site-urile comunicate în reclame TV sunt optimizate pentru mobil.

“Întrebarea firească în acest context este dacă există un impact asupra comunicării. Putem măsura efectul comunicării TV+online? Răspunsul este da, şi mai mult de atât, îl relaţionăm direct cu performanţele de business printr-o metodologie proprietară MEC: AdQuantum. Astfel am observat că există o sinergie puternică între comunicarea TV şi online: folosirea amândurora corelat aduce beneficii adiţionale pe indicatori de business precum notorietate, dar şi intenţie de cumpărare, iar MEC o poate măsura şi creşte gradul de eficienţă”, spune Victor Rotariu, Head of Analytics and Insights, MEC România.

Studiul a fost realizat prin metoda computer-assisted web interviewing (CAWI), în perioada septembrie-octombrie 2015, pe un eşantion de 5.000 de utilizatori de internet, cu o vârstă de peste 15 ani, din România, Cehia, Ungaria, Polonia şi Rusia (în Rusia au fost avute în vedere doar oraşe de peste 100.000 de locuitori).

MEC România este una dintre cele mai mari agenţii de media de pe piaţa autohtonă.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Initiative este noua agenţie de media a brandului Fortuna Rendez-Vous

Published

on

 

Agenţia Initiative a fost desemnată să coordoneze campaniile media pentru Fortuna Rendez-Vous, brand produs de peste 25 de ani de producătorul local Cafea Fortuna, în urma câștigării unui pitch. Astfel, Initiative va dezvolta strategia de media și va gestiona implementarea tuturor campaniilor media pentru promovarea brandului Fortuna Rendez-Vous. Campaniile media se vor derula pe toate canalele (TV, print, OOH, radio, online).

„Din dorința continuă de a le oferi consumatorilor de toate vârstele și profesiile un binemeritat moment de relaxare, întotdeauna acordăm o atenție deosebită calității cafelei și venim constant cu noutăți. Astfel, aveam nevoie de un partener media alături de care să ne continuăm povestea cafelei începută în urmă cu peste 25 de ani. Datorită experienței și a soluțiilor propuse, avem încredere că prin colaborarea cu agenția Initiative ne vom atinge obiectivele propuse pentru 2019”, afirmă Cristi Scarlat, General Manager – Cafea Fortuna.

„Ne-am dorit foarte mult să câștigăm acest pitch și încă de la primirea briefului ne-am implicat 100% în dezvoltarea unei strategii care să rezoneze cu toate categoriile de consumatori. Suntem permanent pe fugă, avem nenumărate lucruri de rezolvat, iar 24 de ore nu par suficiente. De aceea, constant avem nevoie de surse de energie. Și, ce poate concura cu o călătorie a simțurilor prin lumea cafelei Fortuna, care ne ajută să ne revitalizăm și să ne continuăm proiectele? Ne bucură faptul că alături de Fortuna Rendez-Vous, vom duce mai departe povestea cafelei, printr-un mix de campanii adaptate fiecărui target”, adaugă Alexandra Olteanu, Managing Director, Initiative.

Echipa de comunicare & marketing a Fortuna Rendez-Vous este formată din: Cristi Scarlat – General Manager, Ana Moroianu – Marketing Specialist.

Echipa Initiative implicată în câștigarea pitch-ului și în campaniile pentru Cafea Fortuna: Alexandra Olteanu (Managing Director), Dana Marinescu (Client Service Director), Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Anca Ionescu (Account Director), Ruxandra Stan (Market Intelligence Manager), Mirela Vasiloiu (Buying Director), Cosmin Oțel (Digital Strategy Director), Lavinia Mitran (Senior Digital Planner), Valentin Deleanu (Senior PPC Specialist), Alexandru Miu (Senior OOH Manager), Cătălina Ghiță (Media Buyer), Cristina Chinde (Research Manager).

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ai un business online si vrei sa apelezi la servicii SEO? Iata cum poti obtine cele mai bune rezultate!  

Published

on

 

Daca ai o afacere si vrei sa o promovezi eficient in mediul online, este important sa stii ca fara servicii SEO este foarte dificil sa obtii succesul pe care ti-l doresti. Este adevarat ca serviciile SEO de calitate nu sunt deloc ieftine, mai ales daca tintesti primele pozitii din motoarele de cautare, insa rata de recuperare a investitiei este una mult mai mare decat a altor instrumente de marketing online.

ROI (return on investment), sau rata de recuperare a investitiei este un indicator pe care orice antreprenor online doreste sa il maximizeze. Daca vrei sa investesti in servicii SEO, obtinerea unui ROI cat mai bun va fi o provocare la fel de mare ca succesul in social media sau construirea de brand awareness. Mai exact, indiferent cat de atent este targetata audienta si cat de sus se pozitioneaza site-ul nostru in topul pozitiilor din Google, vom atrage, in mod inevitabil, si trafic netargetat.

Cu toate ca traficul pe care un site il atrage reprezinta un factor pe care Google il ia considerare in listarea acestuia, acest lucru nu implica neaparat si o crestere a ratei de conversie, din simplul motiv ca nu toti vizitatorii vor lua decizia de a cumpara produsele si/sau serviciile pe care site-ul respectiv le promoveaza. Asadar, daca vrei sa investesti in servicii SEO, este important sa tii cont de anumite recomandari care te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate. Iata care sunt acestea:

 

Tine cont de obiectivele tale de business atunci cand alegi o agentie care ofera servicii SEO

Inainte de a incepe colaborarea cu o agentie specializata in servicii SEO, stabileste scopul si obiectivele tale de business in ceea ce priveste conversiile, vanzarile si strategia generala de marketing. O strategie de optimizare SEO trebuie sa fie intotdeauna corelata cu obiectivele de business, in asa fel incat sa maximizeze rezultatele obtinute.

Totul depinde de nivelul la care se afla afacerea ta la momentul respectiv. De exemplu, daca beneficiezi deja de un trafic stabil pe site, apeland la servicii SEO vei reusi sa obtii si mai mult trafic care sa iti aduca si o crestere a numarului de conversii.

Pe de alta parte, daca obiectivul tau este sa obtii mai mult brand awareness, apeland la servicii SEO vei reusi sa targetezi publicul tinta cu mai mare acuratete, cu ajutorul cuvintelor cheie de tip long-tail.

 

Apeleaza la o agentie care ofera servicii SEO ce includ si optimizarea ratei de conversie

Este important ca serviciile SEO de care beneficiezi sa te ajute sa fructifici potentialul site-ului de a oferi vizitatorilor cea mai placuta experienta de navigare posibila, acest lucru realizandu-se cu ajutorul tehnicilor de optimizare a ratei de conversie, cunoscute generic sub numele de CRO (Conversion Rate Optimization). Acest ansamblu de tehnici si strategii asigura utilizatorilor cel mai scurt si mai placut drum spre finalizarea unei comenzi, crescand semnificativ sansele ca acestia sa ia decizia de a achizitiona produsele sau serviciile tale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir, directorul de creație Centrade | Cheil, jurat la Eurobest 2018

Published

on

 

Agenția de publicitate Centrade | Cheil anunță selectarea Ioanei Zamfir în juriul Eurobest 2018, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri europene dedicate excelenței în creativitate.

„Sunt extrem de onorată să reprezint România și echipa Centrade | Cheil în cadrul unui festival ce reunește elita creativității europene”, spune Ioana Zamfir. „Mă aştept să văd nominalizări ce ridică standardul categoriei Brand Experience Activation & Direct, și să am o experiență extraordinară în jury room, alături de profesioniști din toată lumea, pe care îi respect enorm”.

Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South-East Europe, adaugă: „Participarea Ioanei confirmă încă o dată experienţa şi contribuţia sa personală la procesul continuu de profesionalizare a industriei. În ceea ce ne priveşte, încurajăm şi susţinem participarea colegilor noştri în juriile marilor festivaluri dedicate industriei. Pe de o parte, o astfel de oportunitate validează profilul profesional al oamenilor din echipă. Totodată, îi aduce în mijlocul celor mai talentați și mai experimentați colegi din industrie, și îi conectează la cele mai recente tendințe și cele mai creative idei. Cu siguranță, este o experiență de care beneficiază atât ei, ca jurați, echipa agenției per ansamblu și, nu în ultimul rând, clienții noștri”.

Eurobest – Festivalul European de Creativitate este un eveniment anual ce premiază excelența în comunicarea creativă, publicitate și domeniile adiacente din Europa. Lansat în 1988, Eurobest se situează în topul premiilor acordate industriei de publicitate din Europa, numărând 14 categorii: PR, Film, Print, Outdoor, Direct, Promo & Activation, Media, Interactive, Mobile, Radio, Design, Craft, Integrated and Branded Content & Entertainment.
În fiecare an, campaniile înscrise sunt analizate de un juriu format din experţi de calibru şi cu reputaţie deosebită în industria de profil. Juraţii decid lista scurtă iniţială şi campaniile care trebuie să câştige trofeele Grand Prix, Gold, Silver şi Bronze. Câştigătorii sunt anunţaţi în cadrul Eurobest Awards Ceremony, la finalul Festivalului.

Ioana Zamfir și-a început cariera în publicitate în anul 2010. S-a alăturat echipei Centrade | Cheil România în luna mai a acestui an, ca director de creație. Anterior, a ocupat poziția de Group Creative Director la Mccann București.
Recunoașterea pentru munca ei în creație a venit în forma celor mai importante premii, în festivaluri prestigioase din industrie precum Cannes Lions, Clio Awards, LIA Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum, Effie sau Fibra.
Una dintre campaniile ei recente – „Bihor Couture” – a câștigat aur, argint și bronz atât la Cannes, cât și la Clio.
În timpul anilor ei de copywriting, a fost recunoscută drept Copywriterul Anului în România de către juriul internațional de la Fibra Awards. A fost ea însăși parte a Marelui Juriu la New York Festivals.

Centrade | Cheil are o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementare pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Portofoliul recent de clienți include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending