Connect with us

Procter &Gamble, Unilever și Orange sunt advertiserii cu cea mai mare vizibilitate în publicitate, în luna septembrie, potrivit mediaTRUST.

În clasamentul celor mai activi advertiseri, realizat în funcţie de numărul de spoturi publicitare difuzate de canalele media, Procter & Gamble  ocupă locul întâi cu un număr de  20.599 de reclame, având  un cost  Rate Card estimat la 37,4 milioane de euro.

Unilever ocupă poziţia secundă cu 11.263 de reclame difuzate,  și un rate card estimat la 27,3 milioane de euro. Pe locul trei în topul celor mai vizibili advertiseri se află Orange cu 10.641 de reclame, și un Rate Card de 21 milioane de euro.

Advertoseri raport mediatrust (1)

Reckitt Benckiser este pe locul patru în clasament cu 10.030 reclame, urmat de Zdrovit cu 9.362 de reclame. Heineken a înregistrat 8.190 de reclame, Vodafone – 6.772 reclame, Telekom – 6.589 reclame, Coca Cola  – 6.081 reclame, Ferreo – 5.893 reclame, European Drinks – 5.853 reclame, Biofarm – 4.688 reclame, Beiersdorf – 4.596 reclame, Metro – 4.339, Lidl – 4.324 reclame, Mondelez – 4.183 reclame, Nestle – 4.115 reclame, Dante Internațional – 4.104 reclame, PepsiCo – 3.858 reclame.

Distribuţia reclamelor pe medii de difuzare.  În perioada 1-30 septembrie 2015, s-au difuzat 300.103 de reclame la posturile de televiziune, 47.832 la radio, iar 8.051 în presa scrisă.

Advertoseri raport mediatrust (5)

În ceea ce privește advertiserii aflaţi pe primele locuri în clasament, distribuția spoturilor publicitare este realizată în felul următor. Astfel, Procter&Gamble s-a orientat mai mult spre posturile de televiziune, TVR 2 fiind postul TV cu cele mai multe reclame difuzate – 3.781, iar TVR1  a difuzat 2.612 de spoturi. În presa scrisă Practic în bucătărie este sursa cu cele mai multe reclame publicate – 8.

Campania Unilever a avut mai multe difuzări la postul de televiziune Național TV (1.671 reclame), iar în presa scrisă, Piața a publicat 8 machete.

Orange ocupă locul trei în clasament, iar printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate se numără ZU TV (1.049 reclame), Kiss FM (481 reclame) şi Click (19 reclame).

 

Top 20 branduri

Orange, Vodafone și Telekom ocupă primele poziţii în topul celor mai vizibile branduri în publicitate.                             Astfel, Orange se află pe primul loc cu 9.709 de reclame, cu un buget alocat de 18,9 milioane de euro,  urmat de Vodafone cu 6.761 reclame şi un Rate Card estimat la 16,2 milioane de euro.

Telekom a înregistrat 6.587 de reclame, având un Rate Card estimat la 11,1 milioane de euro.

Printre cele mai promovate branduri se numără şi Nivea (4.596 reclame), Metro (4.339 reclame), Lidl (4.324 reclame), Kinder (4.188 reclame) etc.

Advertoseri raport mediatrust (3)

În ceea ce priveşte distribuţia  reclamelor pe canalele media,  vizibilitatea brandurilor este mai puternică pe posturile TV, urmate de radiouri și presa scrisă.

Orange a înregistrat cele mai multe difuzări la ZU TV (1.049 spoturi). La categoria posturilor de radio, Kiss FM a înregistrat cele mai multe reclame (481), iar în presa scrisă  19 machete în Evenimentul Zilei.

Vodafone a avut cea mai mare vizibilitate la postul ZU TV (885 reclame), Europa FM (169 reclame) și Evenimentul Zilei (5 reclame).

Iar Telekom a avut cele mai multe difuzări la Antena 1 (833 spoturi), Magic FM (99 reclame), iar în presa scrisă, cele mai multe machete au fost publicate în Spy (16).

Potrivit numărului de reclame înregistrate pe canalele media pe parcursul lunii septembrie 2015, sectorul Alimentar a numărat 78.953 de reclame. Sectorul Farmaceutic ocupă poziţia a doua cu 50.613 de reclame, iar locul trei este ocupat de sectorul Comerţ – 47.389 de reclame difuzate.

Advertoseri raport mediatrust (6)

[nextpage]

În cadrul sectorului Alimentar, advertiserii cu cea mai mare vizibilitate sunt Heinken, Coca Cola şi Ferreo. Cele mai agresive campanii de promovare în sectorul farmaceutic le-au avut Zdrovit, Reckitt Benckiser și Biofarm.

Metro, Lidl și Dante Internaţional (eMag) sunt advertiserii cel mai bine promovaţi la categoria Comerţ.

În funcţie de numărul de spoturi difuzate, sectorul Cosmetice este reprezentat de Procter&Gamble, Beiersdorf și L’Oreal.

Advertoseri raport mediatrust (7)

Despre raport

Raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a peste 355.986 de reclame difuzate în intervalul de timp 1 – 30 septembrie 2015, la 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale. Prin intermediul aplicaţiei admonit, mediaTRUST prezintă cei mai vizibili advertiseri în media. Costul estimat in euro a fost calculat pe baza valorii de Rate Card.

Grafice: Media Trust

Comentarii

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0