Studiu publicitate: 1 din 3 romani au instalat adblock si cred ca in spatiul online sunt prea multe reclame

0
1700
Reclame

Sapte din zece romani din mediul urban sunt de parere ca exista prea multe reclame in mediul online, iar o treime dintre ei – mult mai multi comparativ cu anul trecut – sustin ca au instalate programe ce blocheaza afisarea de reclame (ad block), potrivit unui nou studiu iSense Solutions, anunta Hotnews.

Compania de cercetare iSense declara ca studiul, realizat pe un esantion de 1.051 de respondenti, este reprezentativ pentru persoanele cu varste intre 16-65 de ani, din mediul urban. Studiul a fost realizat in februarie 2017, iar gradul de eroare declarat este de +/-3%.

Potrivit studiului citat, daca anul trecut 19% dintre respondenti spuneau ca au instalat programe de tip adblock, acum numarul acestora a crescut vertiginos, atingand 32%.

 

Ce spun respondentii iSense despre reclamele online:

  • 70% cred ca sunt prea multe
  • 75% le considera repetitive
  • 59% le considera plictisitoare
  • Cand promovarea marcilor in online devine prea agresiva, 67% dintre respondenti spun ca evita marcile respective, 24% spun ca inceteaza sa le mai cumpere, 20% spun ca marca ofera un exemplu prost.
  • 75% spun ca ar fi mai atenti la continutul publicat online de o marca daca acesta ar fi util, 48% – daca i-ar surprinde, 34% – daca ar fi amuzant.
  • 55% spun ca dau unfollow unei marci pe Facebook daca nu considera util continutul promovat, 31% – daca marca este plictisitoare, 29% – daca marca e promovata in exces.
  • 28% se declara enervati atunci cand o marca nu le raspunde la comentarii sau intrebari in mediul online; tot 28% ar dori ca marca sa le raspunda in timp real, 20% – in cateva minute, 16% – in cateva ore, 31% – in aceeasi zi.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.